Irányelvek:
1. Ez börze topic. Eladni, venni, cserélni lehet. Minden egyébre ott van a maradék 500 másik topic.
2. Lévén itt mindenki „egyenlő”, tisztelettel felkérünk mindenkit, hogy csak normál betűnagyságot, vastagságot és színt használjon.
3. Javasoljuk a méretarány megjelölését még H0 esetben is, ezzel elkerülhető a felesleges kérdezősködés.
4. Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
5. Ugyanazt az ajánlatot 7 naptári napon belül legfeljebb kétszer teheti be a felhasználó. Az olyan trükközéseket kérjük mellőzni, hogy mellérak egy fát és a 30 darabos listája ettől már nem ugyanaz, illetve 3-4 darabba bontja és megint csak vele van teli az egész topik.
6. Irányár és elérhetőség megadása kötelező! Ez nem aukciós oldal. Az aukciós hirdetők tiltásra kerülnek.
7. Saját készítésű, jó felbontású, éles kép(ek) betétele az eladni kívánt példány(ok)ról kötelező, enélkül a hirdetés törlésre kerül! A járművekről olyan fotókat kell betenni, amelyek a sértetlenséget, vagy az esetleges hibákat jól mutatják. Jó minőségű képek szerepeltetése az utólagos reklamációk elkerülése miatt mind a az eladó, mind a vevő közös érdeke.
8. A modellautókat, egyéb járműmodelleket (beleértve a harcjárműveket is) a Makett, modell, Börze alfórumba kérjük, a modellvasutaknál használatos méretarányúak kerülhetnek a Modellautók börze topikba.
9. A heti 2-szeri (=7 naponta) ajánlatot csak úgy lehet betenni, hogy mindkét alkalommal csak egyetlen hozzászólásként és ugyanazt. Az ennek nem megfelelő hirdetés törlésre, nickjük alaphelyzetben 1 hetes tiltásra kerül. Visszaeső súlyosabb retorzióval nézhet szembe.
Sajnos az utóbbi időben egyik-másik csaló rákapott erre a fórumra is. Közös jellemzője ezeknek az ajánlatoknak, hogy személyes átvétel gyakorlatilag nem lehetséges. Vagy csak postázni hajlandó az illető az előre történő utalás feltételével, vagy olyan helyeket ad meg, ahol nem lehet utolérni. A fölösleges pénzkidobás elkerülésének érdekében kéretik nem elhamarkodottan utalni ismeretlen, új versenyzőknek, akik a fenti kitételeknek megfelelnek, referenciájuk sincsen, esetleg reklámáron kínálnak kurrens modelleket, stb.
Az esetleges további véleményeket ezzel kapcsolatban a Börze tapasztalatok topikba kéretik írni!
Mindazonáltal mindenki saját maga felelős azért, hogy kinek, mikor, miért mennyit fizet, utal, stb.
Amennyiben kétség támadna egy-egy hirdetés valóságtartalmával kapcsolatban, úgy lehetőségünk van a fordított képkeresésre, mely ezen a felületen érhető el: https://www.google.hu/imghp?sbi=1 A hirdetésben szereplő kép linkjét a Google keresőmezőjébe másolva (vagy feltöltve) pillanatok alatt látjuk, hogy hol van jelen még a kép a neten.
Mostan nálam 20óra 55 percet mutat az óra. Ha még senki nem előzöTT meg (ha kaptál ez ügyeben mailt, nézd meg mikori), akkor a TT-s cuccaidra vevő vagyok, fűtőházastól, mindenestől az Általad írt áron!
Nem figyelsz!1 €-ról indítja licitet,mert akkor nem kell +díjat fizetnie.A lejárat előtti utolsó percben,akár 150 €-ig is felmehet.Vannak többes felhasználok,érdekcsoportok akik időnként segítenek egymásnak az árfelhajtásban.De ki lehet fogni jó vételeket csak sajnos nekünk hozzá jön még minimum 20-40 € + költség.
Az ebay-en licitálnod kell a termékekre. Az eladó korántsem biztos, hogy ennyiért fogja eladni, ahogy azt már más is írta lehet, hogy a legvégén verik fel az árat. Vagyis könnyem lehet, hogy bolti áron vagy akár magasabbért megy el, de természetesen az sem kizárt, hogy olcsóbban. Minden esetben számold hozzá a szállítási és utalési költséget is a szállítási költség 25 € biztosítással az utalási költséged Raiffesien minimum 4 €, de mivel a kinti bankkköltséget is a vásárló állja a szumma 10 € reális igy már a költségeid kapásból 35 € tartanank plussz a leütési ár. A kártyára csak akkor van szükséged ha eladni is akarsz, a német eladók többsége a banki átutalást kedveli szóval a kártyás fizetést jobb ha elfelejted ha mégis lehet az többnyire paypal ilyenkor még a paypal költséget is rád hárítják ami 4,5 %. Ha kereskedővel van dolgod lehet, hogy a paypal-on kivűl is tud alternatívát nyujtani, de ekkor ki kell add a kártyád adatait, plussz az esetek döntő hányadában a saját kártyaköltségét szintén rádhárítja.
" Ez az oldal olyan mint a Vatera, csak spanyol, és az a neve, hogy Ebay. "
Eredetileg amerikai,de van területi változat,bármelyiken regisztrálsz érvényes az összesre.Próbáld a német vagy angol verziót!Megfelelő bannkártya is szükséges.
Az ár:amennyiért megnyered+10-20 € (kisebb csomagnál) postaköltség+10 € az utalás díja.
A segítségeteket szeretném kérni mozdonyvásárlási ügyben. A gond az, hogy egy külföldi oldalon bukkantam rá egy ROCO mozdonyra, elég olcsón. Ez az oldal olyan mint a Vatera, csak spanyol, és az a neve, hogy Ebay. És itt csak úgy lehet modellt vásárolni hogy már van hozzá felhasználónevünk. Na most annak kitöltése igen bonyolult, mert spanyol nyelven van, meg nem fogadja el a freemail-t mivel magyar és nem itáliai. És még Magyarország sincsen benne a felsorolt országok között.
Ennél kicsit komplettebb lenne a rendszer (és nem is digitális), de nem akarok itt offolni :) Ha van más jelentkező a kocsira, akkor nyugodtan add el, kicsit bizonytalan vagyok, hogy kell-e egyáltalán nekem...
Fényjelző? Két állapotú jelzés kezelését - kétértelmű - a meglévő HW segítségével meg tudjuk oldani, SW módosítással.
Az egérkére ráfizetek annak függvényében, ha Tibinek kell. Ha nem kell neki, akkor sajna más megoldást kell keresnünk... (lásd előző sorokban említettek)
Hát, egy az egyben azért nem, az egérke szerintem a kocsinál egy picivel többet ér :) Szerintem egy hatost minimum megér az egér. A további csereberét én sem értem :) Dekóder nekem nem kell több (így is valamikor vissza kéne adni Tibornak a nálam maradt kettőt, hihi), viszont ha már nagyon csereberélni szeretnétek fizetés helyett, akkor le lehet dolgozni a különbözetet természetben is ;) Ugyanis jó lenne már valami pofás kis egyszerű vezérlést összedobni a jelzőimhez...
Ez eddig O.K. A kérdésenem a kondenzációs szerkocsira önmagára vonatkozott, hanem arra, hogy létezett-e BR52 ilyen 4 tengelyes kond. szerkocsival. Ugyanis én eddig csak 5 tengelyes kond. szerkocsival láttam BR52-est. (Bár azzal sem sokat...)
Annyi már feltűnt, hogy a csövek kissé másképp futnak, valamint a hosszkazán elején az a kis ajtó (tényleg, miaz, a füstszekrényhez lehet ott odaférni?) némiképp más... De akkor nem stimmel a kazán sem? magyarul mindent ki kellene cserélni a kasznin ? :)
Milyen peremfeltételekkel? Egy az egyben? Nekem ugyan már van 2db, de korábban V46 021 említette, hogy kellene Neki is mégegy így mindenki jól jár(hat).... Igaz?
A BR52-re gondolsz, hogy létezett-e ilyen szerkocsival?
Igen, létezett, Witte légterelő nélkül! Ez az un. kondenztender. A magyarázata a kitalálásának: a BR52 gyakorlatilag (és leegyszerűsítve a dolgot) a BR50 háborús változata, hadimozdony. Azokon a vonalakon, ahol a vízvétel problémás volt (csata, vagy bombázás után éppen csak járhatóvá tett vonalak) használták. A fáradt gőzt nem kifújták a levegőbe, hanem egy csővön keresztül hátravitték a szerkocsiba, ott a lehűtve kicsapatták, és máris kevesebb vizet fogyasztott a gép. Ha jól tévedek légterelős változtatát is használta egy orszég, de, hogy a belga volt-e, azt nem veszem biztosra.
off off Akármilyen modell megépítése sztirolból sem nagy ügy, csak türelem kell hozzá. :))) (Én még egy darabot nem építetem, de majd most nyáron próbálkozgatok egy kicsit...) Én nézegettem már sutyiban a füstiben is, szerintem azokat az íveket is simán ki lehet rakni sztirolból. Legalábbis egy tartálykocsit nagyonnnagyon szét kéne cseszni hozzá. Pontosabban még nem buheráltam, de szétszedve már láttam, és nem csak a kockamotorral van itt a baj, hanem eléggé kitölti az a hajtás azt a szerkocsit...