Ez tény és való, aláírom én is... lehetne erről vitázni, ragozni a témát, de értelmetlen. Begyepesedett felfogás a régi iskolából, ami újra és újra elő fog kerülni és valaki mindig szajkózni fogja.
Ma reggel jött a futár és már hozta is a cseregépet... A csomagot kibontva, benne a garanciapapír és a szervíz papíron feltüntetve a cseregép... Kicserélték a gépet és rajta hagyták a régi szalagomat, amivel elküldtem a gépet. Gondolom ezzel kipróbálták a szervízben, remélem így már nem lesz semmi hiba... Minden esetre örülök, hogy gyorsan dolgoztak és hamar orvosolták a problémát... :)
Ha elautózni 2000 Ft, akkor az 1000 forintos posta nyereséges nekem. Ilyenkor szerintem az a baj, hogy a benzin ára nem akkor jelentkezik, hanem a következő tankoláskor, a postaköltség pedig rögtön.
Ideális megoldás, ha az útvonalban találsz boltot, mert akkor nincs plusz költség.
A Posta meg ne várjuk, hogy a tárgy értéke alapján szabja meg az árait.
Köszi, megkérdezem, de úgy látom ők inkább villamos problémákkal foglalkoznak. De egy próbát megér.
Többiek: szétszedtem tegnap este és meglepő módon össze is tudtam rakni és továbbra is működött, viszont a probléma nem oldódott meg. Szétszedett állapotban nem szorult, összerakás után ment egy darabig, aztán a második emelésre újra beállt egy kicsit arrébb, mint a múltkor. Érdekes, hogy a speckó Triton mozgatók műanyag fogaskerekekkel mennek, ennél picit minőségibb megoldásra gondoltam. Teljesen épek voltak és kiszerelve jól működtek, szóval lehet, nem erre van a baj.
Nem értek az ilyen kütyükhöz, azért próbálok olyat keresni, aki igen.
Azt semmilyennel. (illetve max a mélységet lehetett volna ütközővel) Nekem a végeit kellett hosszába félig és valamilyen szögbe vágnom, erre csináltam a vezetőt. A láncvezető tövében volt egy 6-os lyuk (ok, furat) a másik végére meg fúrtam egyet. M6-os menetesszárakat (~150mm) két oldalról anyákkal és fakötésűvel rögzítettem a furatokba. A szárakra anya/alátét, 12-es rétegelt (~350x150mm) alátét/anya. Beállítottam, hogy a szarufa felét vigye és végéről rátoltam a jelig. Ott meg előtte bevágtam körfűrésszel.
"De neked is fájna egy 500 Ft-os tételért 500+futárt fizetni."
??? Miért fájna, ha többe kerül elmennem érte, mint a futár? Bolond lennék érte menni. Ehhez mi köze annak, hogy mennyibe kerül amit veszek? (csak azért írom, mert már többedszerre olvasom itt többek felháborodását, hogy párszáz forintos tételre ezervalamennyi a szállítás)
Pl multhéten az IC-re a kocsi szám tartó panelt gyártottam. de fogyóeszköz a kapcsoló panel záró üveges ajtó. nagyjavításkor a vonat padlót, fülke belső fal takaró dekor lemezt. nyíregyházától füzesabonyig az összes épület minden belső berendezése, bútorok. butorok cseréje és javítása. forgató zsámoly fa talpfacsere..
Tőlem is kértek még szeget is sőt volt olyan is hogy kételkedett hogy annyi a deszka amennyi. Vagy hogy a festékes dobozon 24 négyzetmétret ír . Egyszer egy néni le is akart volt lőni.
Szóval nem is csodálkozok hogy megcsömöröltél a kuncsaftoktól.
Érthetőek az indokaid, de én általánosságban kérdeztem, hogy ezeket a nagy gérvágókat gondolom nem képkeretekre, parkettázásra találták ki, hanem inkább ácsmunkákra. Ahogy olvasom itt, azt vonom le belőle, hogy márpedig nem szívesen használják erre.
A vasútnál mit tud csinálni egy asztalos azon kívül, hogy ott megél a fizetéséből? Fát csak a sínek mellett látni, vagy ha bedől akkor a vonat előtt. A várótermekben is fém padok vannak, műanyag ablakokkal.