Hááát, elvileg igen, de gyakorlatilag marha könnyű vele még rondábbra vágni, mint a sima lappal. Gyakorlat kell hozzá, hogy ellentarts folyamatosan a fordítva lökdösésnek.
Nem tom. Sajna csak "fordított" sorrendre találtam átvonhatósági adatokat, a Trilak honlapján: zománcra vastag lazúr nem tapad, sőt, vastag lazúrra vastag lazúr sem tapad!
Na, ebből gondoltam, hogy ha a vastag lazúrra még a vastag lazúr sem tapad, akkor csak valami egészen speckó cuccal lehet közvetlenül zománcozni.
Nem nagy felület, csak ha csiszolnom kell, ki kell műtenem az üvegezést, és az nem lesz egyszerű.
Még valami, a szaggatás elkerülésére: snitzerrel és vonalzó mellett megvágod a laminálást a vágás vonalánál. Mindjárt nem kell aggódnod hogy ronda lesz a laminálás.
Yama303: Japán fűrész, az jó sűrű fogú, az nem szaggatja szanaszét a laminátumot. Mondjuk azzal egyenesen vágni nem egyszerű, de tuti szép lesz a vágás.
Esetleg egy sima "illesztőfűrész" is jó lehet. A lényeg hogy jó sűrű fogazású legyen.
Sziasztok.Bútorlapból ( mdf) készült szekrényünk alsó láb részéből kellene levágmon 5 cm-ert. Szétszedni lapra sajnos nem tudom.Van valami tippetek, hogy mivel lehetne viszonylag szépen elvágni , hogy ne nagyon szakítsa ki a műanyag laminált felületet ? 60x120 as a szekrény.Fonákjáról sajna nem tudom vágni nem férek hozzá dekopírral.
Van különösebb oka hogy akksis dekopírt vennél? Gyakran használnád "nehéz" terepen?
Ha nem akkor mindenképp a vezetékes fűrész mellett döntenék, az nem áll meg fűrészelés közepén :)
Nagyjából egyforma paraméterek, Boschnak kicsit nagyobb a (gyárilag megadott) vágáskapacitása, 1.5 centivel.
Maki mellett szól a 3 éves gari, én ha a kettő közül kell választanom ezt választanám, barkács célra simán elég lehet annak is a teljesítménye.
Nekem Bosch van, tetszik benne az SDS (egyszerű, kurvagyors) lapcsere, és az igen nyugodt járása. Dehát nem lóverseny, nabumm, imbusszal kicsit tovább tart a lapcseréd, van időd. Szóval a kettő közül a Maki.
Triton maró van asztalba beépítve és ugyanaz a marószár, mint neked. Én 1-es fokozatra vittem le a sebességet, lehet az kevés. Ilyen nagyot még nem használtam, majd beszartam, amikor beindult. :)
T-nút van az asztalban és csak featherboard-ra (ennek vajon mi a magyar neve?) használom.
Abban is bizonytalan voltam, hogy egy menetben meg lehet-e csinálni, de a videód alapján úgy tűnik. :)
Eleve a párhuzamvezetőt sem tudtam rendesen odahúzni, a nagy szár beakadt az elszívódobozba.
Megnagyítom, felveszem a sebességet, csinálok egy rendes előtolót és reményeim szerint menni fog.
Szerintem kiderítik a srácok miért tépkedi a kezedből. Anno nekem is sokat segítettek, mikor meg voltam győződve róla hogy jól fogok neki .. oszt' kiderült ohgy mégsem:
Ez ugyan szálirányú marás éppen, meg fenyő is ... de gyak. a teljes profillal egy menetben marva teszteltem, kb. 10e-es fordulaton (89mm-es a szappanmaró) nem éreztem hogy nagyon tépkedné a kezemből.
Meg gondolom ilyet (vagy ilyesmit) is használsz, szerintem ez sem árt:
Amikor a baltát belevágtam a lábamba, volt a kórházban egy fickó, akinek három ujját egy ilyen projekt vitte el!
Egy millimétert sem szabad megtorpanni, vagy pláne visszafelé mozdulni az anyaggal, mert azonnal olyan flikflakkot vesz, amivel beviszi az ujjadat a késhez!
Használj egy 90 fokosra kialakított tolóalkalmatosságot, amivel jól neki tudod nyomni az anyagot a vezetőnek, és ahhoz szorítózd fel a munkadarabot!
Újabb projekt: 2,5 méter széles pult. A 4 ajtót ajtómaró szettel szeretném megcsinálni. A kontraprofilok marása kitapasztalható, de szappanmaró kifogott rajtam. Most elkezdek mozizni, hogy hogy a fenébe ne tépje ki a kezemből a fát. :/