Hogy az EU szabaly leirja hogy mekkora teljesitmenyu es milyen lampa kell legyen a nappali menetfeny. Az uj autokban pontosan ilyen is lesz. A magyar jogszabalyok szerint viszont lakott teruleten kivul kotelezo a tompitott. Eloszor lesz egy felev beetetes, amikor ugy tesznek mintha nem tortent volna semmi, aztan egyszer csak lesz egy fokozott kozlekedesi ellenorzes, ahol mindenkit levesznek 5ezerre akinek m-el kezdodik a rendszama, mert azt hitte hogy a gyari menetfeny jo lakotton kivulre nappal.
Pakson szinte biztos hogy lesz bővítés. Nagyon nagy blokkokat terveznek, kettőt, ha jól tudom. A Duna már nem bírja, ezért hűtőtornyos lesz. Állítólag (ha jól tudom) GW körüli teljesítmény lesz blokkonként. Nézzük a jó oldalát: áram mindig kell, nekünk kapóra jön. Ha egy jó darabig nem tesznek semmit az elektromos közlekedés érdekében akkor addig legalább "olcsó lakossági" áron vesszük abba a maroknyi villanyjárműbe. Ha üzemanyaggá válik, akkor -ha úgy akarják- ugyanúgy a gatyát viszi mint most a benya, persze a villannyal könnyebb mókuskázni, a benzint csak egy helyről kaphatod.
Én örülök neki, ha még nem globalizálódik a dolog, pár év múlva szeretnék egy ilyen különleges kis csapathoz tartozni, mint ami itt van. Autóm is lesz az biztos :), de addig a kismotor, mert erre van keret.
Semmi különös. Vagyis a nagyfeszültésgű rendszer biztonságát vizsgálták a törés során. És sikeresen átment. Persze nézték a többi adatot is, a pedálok a kelleténél jobban bejöttek az utastérbe. Legalábbis ezt vettem ki, egyszer néztem meg.
Van ma olyan kapható elekromos utó, ami egy feltöltéssel megtesz mondjuk 400 km-t? Az ár mindegy, csak hogy egyátalán kapható-e ilyen hatótávú jármű. A tesla roadster egyes modeljei talán tudják bizonyos körülmények között, de van más is a palettán esetleg?
Ha ilyen áron dolgoznak, kifizetődő lenne konkurenciát állítani az ADAC töréstesztnek. Mert az a 300.000 EUR őrült drága. Ráadásul ami a videón van USA teszt, amikor hátulról mennek bele 80 km/h-val, az már kültéren van.
BAUMM I wurde von einem 49 ccm-Zweitaktmotor mit 3,4 PS angetrieben und erreichte eine Höchstgeschwindigkeit von 127 km/h. Im BAUMM II kam ein 98 ccm-Viertaktmotor mit 7,2 PS zum Einsatz mit dem 178 km/h erzielt wurden.
"
"50 ccm Zweitaktmotor mit Rotationskolbenkompressor (Photo) System Wankel. Dieser Kompressor war ein Zwischenprodukt auf dem Weg zum Drehkolbenmotor DKM. Mit 13,5 PS wurden maximal 196 km/h erreicht."
2500W-tal 127km/h. Calto, mikor látsz neki a sorozatgyártásának?
Nem tudja valaki véletlenül lehet még esetleg valahol kapni a normál akkumulátor savnál töményebb oldatot? A normál akkusav ugyebár 30-35% kénsavat tartalmaz, nekem kicsit töményebb kellene.
Elvileg tudom, nem egyszerű, engedélyek, stb, de hátha.....
Jól mondod minden viszonyítás kérdése, Pl Frankfurttól 60km-re elővárosban egy 80m2-es lakás 80-100 000 euró.
Dél Franciaországban pl Nizzában vagy Roquebrune-ben egy 60m2-es társasházban egy lakás 200-300 000 euró. Onnan 2 kilométerre kb ugyanaz Monaco-ban 4 500 000 euró. nem elírás.....:))
Azért ez szerintem nem olyan egyértelmű. Pl én spec nem tudom, hogy arrafelé milyen áon vannak alapból az ingatlanok, mert az is kérdés mihez képest mennyire drága. Illetve itt nem közlik az ingatlan paramétereit, sem, milyen szigetelés, mennyire energiatudatos, mekkora, stb. Magarországon sem ritka már a 80-100 milliós ingatlan/családi ház kerttel, stb..
"A villanyautó a napelemes feltöltőrendszerrel együtt 8 millió jennel (mintegy 18 millió forinttal) drágítja meg az épületet,"
Azaz ezért kapsz egy 3.5kW-os napelemtelepet, mindezt hálózatra visszatápláló rendszerben kulcsrakészen. Kérdéses persze a pontos műszaki paraméter, meg mit is tartalmaz, mit tud az autó, de ezért nem szabad elhamarkodottan nyilatkozni, mert akár még nagyjából reális is lehet.