Keresés

Részletes keresés

emojnarode Creative Commons License 2013.08.26 0 0 88691

Tisztelt hozzáértő fórumozók! Visszaolvasva jó sokat itt a fórumon, sikerűlt az itt leírtak alapján kitünő cefrét készitenem /körte/ . Betartva minden ajánlást, szeretném itthon kifőzni házilag. Mivel kissé kezdő vagyok a szakmában és a főzés folyamatát áttanulmányozva egy dologra lennék kiváncsi, amire sajnos nem találtam itt utalást, nevezetesen, hogy az első főzéskor keletkező rézeleje, jellemző-e a második főzéskor is? Köszönöm a választ és mindenkinek jó pálinkafőzést kivánok.

barkócza Creative Commons License 2013.08.26 0 0 88690

Olaj helyett alternatíva a sós (vagy inkább kalcium-kloridos) víz. Figyelni kell, hogy nem okoz-e korróziót.

Előzmény: ebatta (88689)
ebatta Creative Commons License 2013.08.26 0 0 88689

Persze, ez majd a gyakorlati tapasztalat lesz...hőveszteség, hőáramlás , hővezetés ..más-más kőzegben...na ilyen okoskodásokba és tudományos profi mérnöki számításokba nem megyek bele!

Bár aki forgalmazza, készíti, az igazán megtehette volna és írja oda, hogy ez a fajta ez csak olajjal működik...ez meg + 2000 ft me van még hozzá 2 armatúra és ennyivel drágább de jó bele a víz! stb stb stb....

Előzmény: barkócza (88687)
firekiller Creative Commons License 2013.08.26 0 0 88688

Kedves Feriba!

Annyiban helyesbítem a történetet, hogy a sisakra dél és 16 óra között ült rá valami elefántszerűség:(

Előzmény: Feriba51 (88654)
barkócza Creative Commons License 2013.08.26 0 0 88687

A hőmérő mindig a saját hőmérsékletét mutatja. Azt már neked kell megoldanod, hogy a hőmérő fölvegye a pára vagy a cefre hőmérsékletét. Innen jön a mérési hiba nagy része.

Előzmény: ebatta (88685)
ebatta Creative Commons License 2013.08.26 0 0 88686

pedropolis!

Lehet kapni pálinkafőzdés oldalon, 8 ezer pénz + a posta + ...mikorra ér ide! Most akarjuk főzni!!!

(MOL thermol 68-as)

 

Pálmaolaj jó ötletnek tűnik, remélem tescoba lehet kapni !

 

Többiek? Fritu olaj mehet bele?)