Irányelvek:
1. Ez börze topic. Eladni, venni, cserélni lehet. Minden egyébre ott van a maradék 500 másik topic.
2. Lévén itt mindenki „egyenlő”, tisztelettel felkérünk mindenkit, hogy csak normál betűnagyságot, vastagságot és színt használjon.
3. Javasoljuk a méretarány megjelölését még H0 esetben is, ezzel elkerülhető a felesleges kérdezősködés.
4. Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
5. Ugyanazt az ajánlatot 7 naptári napon belül legfeljebb kétszer teheti be a felhasználó. Az olyan trükközéseket kérjük mellőzni, hogy mellérak egy fát és a 30 darabos listája ettől már nem ugyanaz, illetve 3-4 darabba bontja és megint csak vele van teli az egész topik.
6. Irányár és elérhetőség megadása kötelező! Ez nem aukciós oldal. Az aukciós hirdetők tiltásra kerülnek.
7. Saját készítésű, jó felbontású, éles kép(ek) betétele az eladni kívánt példány(ok)ról kötelező, enélkül a hirdetés törlésre kerül! A járművekről olyan fotókat kell betenni, amelyek a sértetlenséget, vagy az esetleges hibákat jól mutatják. Jó minőségű képek szerepeltetése az utólagos reklamációk elkerülése miatt mind a az eladó, mind a vevő közös érdeke.
8. A modellautókat, egyéb járműmodelleket (beleértve a harcjárműveket is) a Makett, modell, Börze alfórumba kérjük, a modellvasutaknál használatos méretarányúak kerülhetnek a Modellautók börze topikba.
9. A heti 2-szeri (=7 naponta) ajánlatot csak úgy lehet betenni, hogy mindkét alkalommal csak egyetlen hozzászólásként és ugyanazt. Az ennek nem megfelelő hirdetés törlésre, nickjük alaphelyzetben 1 hetes tiltásra kerül. Visszaeső súlyosabb retorzióval nézhet szembe.
Sajnos az utóbbi időben egyik-másik csaló rákapott erre a fórumra is. Közös jellemzője ezeknek az ajánlatoknak, hogy személyes átvétel gyakorlatilag nem lehetséges. Vagy csak postázni hajlandó az illető az előre történő utalás feltételével, vagy olyan helyeket ad meg, ahol nem lehet utolérni. A fölösleges pénzkidobás elkerülésének érdekében kéretik nem elhamarkodottan utalni ismeretlen, új versenyzőknek, akik a fenti kitételeknek megfelelnek, referenciájuk sincsen, esetleg reklámáron kínálnak kurrens modelleket, stb.
Az esetleges további véleményeket ezzel kapcsolatban a Börze tapasztalatok topikba kéretik írni!
Mindazonáltal mindenki saját maga felelős azért, hogy kinek, mikor, miért mennyit fizet, utal, stb.
Amennyiben kétség támadna egy-egy hirdetés valóságtartalmával kapcsolatban, úgy lehetőségünk van a fordított képkeresésre, mely ezen a felületen érhető el: https://www.google.hu/imghp?sbi=1 A hirdetésben szereplő kép linkjét a Google keresőmezőjébe másolva (vagy feltöltve) pillanatok alatt látjuk, hogy hol van jelen még a kép a neten.
Piko-A sínekre lenne szükségem. Ha van valakinek építésből megmaradt vagy bontott, írjon a mailcímemre. R1 és R2 kivételével minden érdekel. Íves sínekből balos és jobbos is egyaránt! :-)
Biztos igazad van és nem is vagyok az ügyvédje. Azért megkérdezem, hogy figyelembe vetted a véleményed kialakításánál, hogy nevezett topiktárs október 28-án tett fel cuccokat bagóért és azt is jelezte, idézem: "Elnézést, ez lemaradt, hogy mível én többnyire külföldön tartozkodok ezért, az idő számomra vészes. Szerdáig vagyok, köszönöm."
Említett szerda november 2. volt. Az árak alapján valószínű, azok a holmik is elkeltek, amit itt nem jelzett, mindenesetre több pozitív visszajelzéssel is találkoztunk.
A fent felsorolt összes mozdonynak van egy közös tulajdonsága: a német adatok szerint ezek a mozdonyok 1948 márciusában átkerültek az SZD állományába.
8441 DRG 57 1196 az orosz Ausztriában Trofeázta, majd 45.05.23-án MÁV T 57 1196, majd 49.08.08-án elhagyta Magyarországot a mozdony Románia felé mint Trófea mozdony
8657 DRG 57 1335 1944-ben a Román bérelte a némettől, majd a német kimenekitette Magyarország felé, majd itt Trofeázta az orosz, majd 48.02.26-án Románia felé elhagyta az országot, majd ott át is épitették szélesre
10395 DRG 57 1616 A CFR bérelte az orosztól 44,05-hótól, majd amikor a román átállt az orosz oldalára Trófeázta, majd 46. 03-hóban onnan az orosz el is vitte
10573 DRG 57 1863 az orosz Ausztriában Trófeázta, majd áthozta Magyarországra, mahd 48.03.23-án Románia felé elvitte. Később ezt othagyta a románnak ez a gép lett a CFR 50 911'
10742 DRG 57 1989 a MÁV bérelte 44.04.07-től, majd Magyarországon az orosz Trófeázta, majd 48.01.30-án Románia felé elvitte, 52-től ipari gép lett normál nyomtávon
11413 DRG 57 3121 hasonlóan mint az 57 1863-as gép csak más dátummal hagyta el a gép Magyarországot
Elvileg száznál több 57-es fodult meg a MÁV-nál, de egyik sem kapott MÁV pályaszámot. Ráadásul ezek döntő többsége 1944-45 folyamán volt itt, 45 után kevés maradt az országban.
A képeken próbáltam kihangsúlyozni a hibákat: egyik sorompórúd végéből hiányzik egy kicsi, az egyik illesztésnél méretre kell vágni egy sínt (ehhez adok pótsínt amiből kialakítható). Irányár: 18000Ft
Kérésre képeket és bővebb információt emailben tudok küldeni.
Megnéztem a Nagyvasúti vontatójárművek Magyarországon listájában ("Ezüst könyv"), de ott nem szerepel porosz G 10 mozdony. Eszerint meg a Wikipedia szerint én azt mondanám, hogy a 2. világháborúban bizonyosan járt Magyarországon, de senki nem erősíti meg, hogy MÁV (vagy GySEV) számozást viselt volna.