Sziasztok! Köszi szépen az infókat amiket megosztottatok velem, még egy kicsit agyalok rajta hogy mi legyen, de lehet hogy belevágok és kipróbálom a Barkot. Sok videó van fent, sok pecásnál is látok Bark csónakot, ha annyira szar lenne nem vennék annyian. A méret viszont tényleg kicsi lesz, nézek belőle nagyobbat. A Balatonon szeretném használni elsősorban pergetésre, és még talán nádi pontyozásra, kizárólag szép időben, bár balatoni gyerek vagyok, tudom hogy gyorsan rosszra is fordulhat az idő. Motorból is jobb lenne egy 65lb körüli. Tudtuk esetleg valami "olcsó" oldalt ahol érdemes körül nézni motor ügyben?! Köszi
310-330 két főre nagyon szűkös lesz. Belepakolod az akkut (akkukat) kötelező felszerelés, horgászcucc, ruhák, kaja innivaló és tele van, már nincs mozgástered.
Tapasztalatból mondom, nekem 3,20.-as volt. (nem sokkal kisebb mint a 330.)
Villanymotor:
Hol használnád?
Az 50 Lbs a minimum. A Balatonon a 4.-es Kolibrit 70-es HAIBO-val hajtottam.
Sebességre kb mindegyik ugyanannyi a 12V.-osak közül, de arra számolj, hogy jön szél, hullámzás és jó lenne, ha nem arra mennél amerre a szél fúj.
Ugye a szervizes csak a rosszakkal találkozik..... Nem tudjuk mennyi az eladott darabszám az ukránokból vs. a többiből. Könnyen lehet ugyanaz a helyzet mint az autóknál. Azt mondják, a VW az szar mert évente több ezer romlik el, míg pl. Alfábol csak néhány tucat. VW-ből eladnak évente 42-45ezret, míg Alfából kevesebb mint 800db-ot.
Barkhoz így külön nem tudok hozzászólni, de a gumicsónakszervízes ember (ribszerviz a hajógyári szigeten) úgy szidja az ukrán csónakokat, mint a bokrot, állítólag rengetegen járnak hozzá néhány év után leesett fartükrökkel, meg egyéb gyártásból adódó minőségi gondokkal. Szerintem jó eséllyel nem mind sz*r csak könnyebb belenyúlni mint egy jobb márkánál, a gyengébb minőségellenőrzés miatt magasabb lehet a problémás darabok aránya.
Amikor gucsót kerestem, hívtam pár eladót, voltak akik azzal jöttek, ez nem ukrán szemét ami 3 évesen szétmegy, stb, sokan szidták.
Nekem volt bt 310, keeles. 20 as motorral is mentem vele, azzal halad.
Hamar eladtam, mert nagyobbra volt szükség. Most kb 5 éves, probléma nélkül használja pecára az az ismerős aki megvette. Nekem 420 as van, ez egész kényelmes, ezzel sincs gond, pedig futón van motorral, stb megrakva strartra készen. Igaz, 250.000 ft körül vettem Lipták Lacitól, annyiért úgy voltam vele ha 5 évet kibír már megérte. Most már drágább ha jó láttam a hirdetésekek facen gucsós csoportban. Avalon néven is találsz "olcsót", egész jól összerakott is akad közte.
Dunán néha lendülettel, kb mindíg, b.szom ki kavicsra, mégse lyukas. Nem olyasz sz.r mint ahogy szidják azok akiknek nem is volt.
Legközelebbi, ha netán elkap valami bóna, akkor kolibri 360 alupadló lesz, adriai szórakozás miatt.
Villanymotor részhez nem tudok mit szólni, olyanom nincs.
Ácson megnézheted ha erre laksz netán, (nem eladni akarom)
Sziasztok! Informálódni szeretnék Bark merevpadlós kieles gumicsónakkal kapcsolatban. 310-330-as méretben szeretnék venni, mivel nem egyedül mennék pecázni/csónakázni és 50lb körüli elektromos csónakmorral használnám. Arra lennék kiváncsi, hogy mennyire strapabíróak ezek a csónakok? Kb mennyi évet bír ki ha oda van rá figyelve. Gondolom hogy sok mindentől függ, de átlagba mégis kb mennyi lehet? Próbáltam keresőbe beírni, de nem igazán kaptam válsszt a kérdésemre. Köszi előre is.
Meglepően könnyű meló volt, ami nagyban köszönhető annak, hogy ez a típus (Nuova Rade 50 LE alatti változat) pontosan akkora horonnyal rendelkezik, amilyen vastag a Yamaha F15/20 és klónjai (közel 5 mm), így szépen pozícionálható és még fúrás után is állítható picit a hátsó csavarnál.
Felpróbáltam a motorra egy Stingray Airo-1 hydrofoilt is, az a gyártó szerint 4 LE-től a világ végéig (350 LE-ig) jó, a gyakorlatban viszont biztos, hogy nem a 20 LE-ig jellemző méretekre van optimalizálva: rohadt vastag a hornya, és az antikavitációs lapra helyezve annyira belül vannak a furatai, hogy egyrészt a csizma közelsége miatt nem férni hozzá fúrógéppel, másrészt az anódra esik a két hátsó furat, harmadrészt még így sem fekszik fel a horony széléig, tehát egy "vakfuratot" mutatna haladás közben. Így azt elvetettem, a Nuova Rade viszont pont illik a motorra, fúrni is könnyen lehetett, nem volt útban a csizma. A valós hatását meg majd a vízen meglátjuk pár héten belül (remélem).
Sarudon a strandnál, de annak a fizetős területén kívül a gát tetején. Eddig főleg lángosért és fagyiért álltunk meg ott, de ismervén a tulaj gasztro-hozzáértését... ott is kajálunk majd párszor. :)
Két részeg vitatkozik, hány hold van az égen. Arra kóborol egy ember, bevonják a társalgásba döntnöknek: -Mondja meg nekünk, hány hold van az égen?! Ember mondja kis idő elteltével: -Melyik sorban?
Sarudon a kikötőnél még épül valami, az ács szerkezet áll már. Állítólag kajálda lesz, amit mondott a kikötő mester az a gát túloldalán volt, ide nem mentünk át inkább a Neptun.
Takyka!
Akkor még szabályosak isvoltunk. Levi decemberben lesz 18 éves.