A 1533-as óra visszi kipróbálva mükődik,de óra nélkül hogy tudom elindítani!valami kapcsolási rajz amin el lehet igazodni!Szeretném elindítani óra nélkül estleg teszterel mükődne!!
ha áll az amit lentebb írtál h mazdából valók akkor ha szerencséd van viszi a 1533-as óra,de akkor is max 40 percet fog menni mivel a kályha szoftveresen van korlátozva ennyi időre.ha leállt és utána újra indítod akkor megint 40 percet fűt...ez lássuk be nem jó arra amire szeretnéd....
Sziasztok!Akkor kezdjük elöről,van egy webasto thermo top c és egy c/ z kályhám.Mivel tudom elinditani ha nincs órám hozzá valamivel lehet azt helyetesíteni,esetleg termosztát vagy valami.
és még annyi h a videón 24e fokot mér a kályha...vagy nem a gyári panelja hajtja vagy nem tudom mit csináltak vele,de ennek 80 foknál el kellene aludnia....afölé nem fűthet!
A Thermo top C rengeteg kül9nböző vezérlő szoftverrel készül. Mikor melyik autógyártó hogyan kéri. Ennek megfelelően sokszor a 6-pólusú csatlakozó bekötése is változik. Van amelyik analóg de csak kiegészítő fűtés (ergo nem kezeli a keringető szivattyút és az utastér ventilátort (a tied is ilyen)) van amelyik a Webasto saját busz protokollján keresztül szólítható meg és indítható, van amelyik CAN buszos pl T5 transporter, van amelyik szinte semmivel sem kompatibilis, PL BMW stb. Amit az interneten fellelsz bekötési rajz, csak az univerzális állófűtés szoftverrel és vezérlőpanellel ellátott modellekre vonatkozik! Neked, amennyiben működik a kályhád rendesen, abban az esetben a legcélszerűbb beszerezni egy 1533-as programórát (az tud W-bus-on kommunikálni nem csak sima analóg) és egy kis kiegészítő időzítővel meg kell oldani a leállás utáni kb 3-perces hűtőfolyadék utánkeringetést, mivel a kazán víztere rendkívül kicsi kb 2dl és ez egy 5kw-os égőfejet figyelembe véve azonnal felfőzné a vizet vagy amit használni akarsz. Nem mellesleg megsütné a kályha vezérlőjét is.
Szia!Köszi a választ, megoldásnak mit javasolsz!!!!!???Nagyon sok youtubos videót megnéztem és ugyan az a webasto thermo top c volt ami nekem és elindították minden nélkül!!!!Akkor ezt hogy csináltákhttps://www.youtube.com/watch?v=jmDRMZlA12I&t=269s
Az már csak hab a tortán, hogy a keringető szivattyú indítása, és az után keringetés megoldása is rád vár mert, a mazda kályha csak fűteni tud semmi mást. Se keringető vezérlés se ventilátor indítás. Bár ez utóbbi műhelyfűtés szempontjából lényegtelen
Nehéz ügy lesz, két okból is. egyrészt a mazda6 kályha nem analóg indítású, tehát sima 12v-al nem indítható, másrészt ha sikerül elindítani mondjuk egy 1533-as órával akkor is 40 percnél tovább nem megy! Biztonsági okokból 40 perc után leáll.
Sziasztok!Segítségeteket kérném,van egy mazda 6 amibe egy webasto thermo top c van beszerelve,kivetem mert gond volt vele,autóba még nem szereltem bele csak kivülről vagyis autóval összekötöttem és mükődik!
Szeretném autó nélkül kipróbálni próba padon csak kellene egy pontos bekötési rajz!Köszönöm!+Diagnosztikálnám is!
Ez megvan hogy végig követni. Csak hát nemigazán tudom mert eltünik a tank mőgé. Na meg nekem a Gazella után ez eléggé űrtechnika. Annyi rengeteg vékony és vastag csőrendszer fut ennél az autónál. Ráadásul még a motortér is jól ki van használva .Igazi német precizitás. Ha esetleg konkrétan valaki megmondja hol van a pumpa akkor az előny lenne. addig is keresem míg megjön az izzító gyertya.
Köszönöm a képet .Most jöttem ki a kocsi alól,és nem találtam a pumpát. Van olyan hogy a tank és a fülke között lenne? Hogy lehet hozzá férni?? Csak nekem van olyan lehetetlen helyen hogy,nem találom? Sok infót olvastam és,sokaknak könnyű elérhető helyen mutatja. Motortérben vagy közel a kályhához.,
Üdvözletem. Még mindig van kérdésem VWT4 állófűtéssel kapcsolatban . A gyertya csere folyamatban.Kérdésem hogy ,az üzemanyag pumpát ami a kályhát látja el, nem tudja valaki ,hol található a transporternél ( T4) hatszemélyes platós változatnál? Tanácsot, segítséget előre is köszönöm.
Nagyon köszi. Esetleg izzító gyertya próbája? Én úgy tudom hogy egyszerűen plusz a csavarhoz mínusz a gyertya külső házához ,és fel kellene izzania . T
Jó estét mindenkinek. Segítség kellene. Gyárilag szerelt VW T4 doka rendelkezik EBERSPACHER 3 Kw-os állókiegészítő fűtéssel. valaki le írná a működési elvét . Eddig nem működött . Ma leszereltem ,szétszedtem. nem értek hozzá igazán de a benne lévő ventilátor forog szépen,a külső víz keringető is működik. nagyon jó állapotban van esztétikailag. Az izzító gyertyát néztem ,kivettem próbáltam és nem vesz fel áramot. Lehet olyan hogy ha ez nem jó akkor semmi más a kályhában nem indul be? Ha ezt kicserélem akkor működhet talán?