Irányelvek:
1. Ez börze topic. Eladni, venni, cserélni lehet. Minden egyébre ott van a maradék 500 másik topic.
2. Lévén itt mindenki „egyenlő”, tisztelettel felkérünk mindenkit, hogy csak normál betűnagyságot, vastagságot és színt használjon.
3. Javasoljuk a méretarány megjelölését még H0 esetben is, ezzel elkerülhető a felesleges kérdezősködés.
4. Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
5. Ugyanazt az ajánlatot 7 naptári napon belül legfeljebb kétszer teheti be a felhasználó. Az olyan trükközéseket kérjük mellőzni, hogy mellérak egy fát és a 30 darabos listája ettől már nem ugyanaz, illetve 3-4 darabba bontja és megint csak vele van teli az egész topik.
6. Irányár és elérhetőség megadása kötelező! Ez nem aukciós oldal. Az aukciós hirdetők tiltásra kerülnek.
7. Saját készítésű, jó felbontású, éles kép(ek) betétele az eladni kívánt példány(ok)ról kötelező, enélkül a hirdetés törlésre kerül! A járművekről olyan fotókat kell betenni, amelyek a sértetlenséget, vagy az esetleges hibákat jól mutatják. Jó minőségű képek szerepeltetése az utólagos reklamációk elkerülése miatt mind a az eladó, mind a vevő közös érdeke.
8. A modellautókat, egyéb járműmodelleket (beleértve a harcjárműveket is) a Makett, modell, Börze alfórumba kérjük, a modellvasutaknál használatos méretarányúak kerülhetnek a Modellautók börze topikba.
9. A heti 2-szeri (=7 naponta) ajánlatot csak úgy lehet betenni, hogy mindkét alkalommal csak egyetlen hozzászólásként és ugyanazt. Az ennek nem megfelelő hirdetés törlésre, nickjük alaphelyzetben 1 hetes tiltásra kerül. Visszaeső súlyosabb retorzióval nézhet szembe.
Sajnos az utóbbi időben egyik-másik csaló rákapott erre a fórumra is. Közös jellemzője ezeknek az ajánlatoknak, hogy személyes átvétel gyakorlatilag nem lehetséges. Vagy csak postázni hajlandó az illető az előre történő utalás feltételével, vagy olyan helyeket ad meg, ahol nem lehet utolérni. A fölösleges pénzkidobás elkerülésének érdekében kéretik nem elhamarkodottan utalni ismeretlen, új versenyzőknek, akik a fenti kitételeknek megfelelnek, referenciájuk sincsen, esetleg reklámáron kínálnak kurrens modelleket, stb.
Az esetleges további véleményeket ezzel kapcsolatban a Börze tapasztalatok topikba kéretik írni!
Mindazonáltal mindenki saját maga felelős azért, hogy kinek, mikor, miért mennyit fizet, utal, stb.
Amennyiben kétség támadna egy-egy hirdetés valóságtartalmával kapcsolatban, úgy lehetőségünk van a fordított képkeresésre, mely ezen a felületen érhető el: https://www.google.hu/imghp?sbi=1 A hirdetésben szereplő kép linkjét a Google keresőmezőjébe másolva (vagy feltöltve) pillanatok alatt látjuk, hogy hol van jelen még a kép a neten.
Üdv! Megtaláltam a címet http://www.svetmodelov.sk/index.php van linkje is. Kellemes kis bolt, sajna nem a legolcsóbb. De van egy két érdekesség. Én legközelebb a MÁV nosztalgiás vonattal megyek arra. Azért írom hátha más is kedvet kap rá. Rákóczi Express Kassára 2009 április 25. Máv nosztalgia oldala
A következő kocsik érdekelnének: 426/1110 DR 4tg. poggyász /zöld/, eltolható oldalajtókkal, belső világítással 426/50 DR 4tg. gyorsvonati /zöld, 2.o./, belső világítással 426/66 DR 4tg. gyorsvonati /zöld, 1.o./, belső világítással.
Az ajánlatom a három kocsiért 7 ezer forint. Csak budapesti átvétel érdekel, holnap megyek a börzére ha az megfelel.
Sziasztok Eladó egy 0km-es Fougerth V43 1125 H-MÁV TR-psz. modell,digitálisan elő készitet,új generácios. Ára:32000Ft,alkú képes ár. Érdeklödni:a 06304314012 vagy a herla@citromail.hu-n lehet. Csere is érdekel Roco Dispolok Taurusra ár egyesztetésel. Üdv:herla
Nehéz szívvel, de megválnék ettől a pompás Roco EU 43-as, Rail Traction Company felségjelzésű, eredetiben kétáramnemű (olasz és osztrák-német tájakon látható) H0-s modelltől. Készletből származik, így nem saját dobozával adom. Digitálisan előkészített, minden tartozéka megvan.
Lima autószállító kocsi, felhajtó rámpával, négy személykocsival. Gyári dobozban, hibátlan, sérülésmentes állapotban. A vagon műanyag, de formás, jól futó darab. Két szett van belőle. A rámpa működik, mozgatható (balra és jobbra, alsó és felső állásban). Az autók közül kettő Fiat 131-esre, kettő Ford Caprira hajaz - eléggé elnagyolt mása az eredetinek. A vagon DB-s felségjelzésű.
Ára szettenként (vagon, 4 autó, rámpa): 2 500,- Ft.
Hosszas szervezö munka eredményeként úgytünik talán megszületik az elsö kisszérias 424-es. Nos ezúttal 50 darab lesz belöle, ha sikerül megfelelö számú vásárló toborozni. Lássuk elöször is, hogy ki fogja a mozdonyt elkészíteni. A cég neve MMC. Modellbahn Manufaktur Crottendorf. Ez egy kicsi, de komoly cég, amely rézböl készült vasúti modellek gyártásával foglalkozik. Ök az egyetlenek, akik egyáltalán hajlandóak voltak foglalkozni a 424-essel, H0 méretben. Ha megnézitek a honlapjukat: http://www.modellbahnmanufaktur-crottendorf.de/ , akkor láthatjátok, hogy nagyon igényes, minöségi termékeket gyártanak. Elöttünk cseh megrendelésre készült egy gözmozdony, a cseh 475-ös. Jellemzö a cseh vasútmodellezés vásárlóerejére, hogy a modell 200-as szériában készült. A 424-es pedig 50-es széria lesz. Egyenlöre nem dölt el, hogy melyik változat készül el. Erre Húsvétig mindenképpen sor kerül. Nem én döntök, hanem erre megkértem néhány nagyon kedves barátomat és ismerösömet, akik remek ismeröi a gépnek. Van a gyártónak is igénye, ami érthetö, hiszen szeretnének profitálni az üzletböl. Ezért abban az irányban gondolkodunk, hogy egy olyan változat jelenik meg, ami futott a MÁV-nál EP II és III-ban, a DRo-nál ( közvetlenül a háború után a Kelet-Németországban ) és az ÖBB/T –nél ( szintén egy rövid ideig a háború után ) is. A mozdonyváltozat is eldölni látszik. Remek kis gép ez a 424-es. Úgy alakította a saját sorsát, hogy most pontosan megfeleljen majd mindenkinek. Tehát van egy olyan altípusa, ami futott a MÁV-nál EP II és III-ban, valamint a Német és Osztrák vasúton is. Csak a pályaszámok különbözöek. A tipus ugyanaz. Amennyiben valaki segítene ötlettel, tervdokumentációval, fényképekkel a megvalósításban, azt nagyon szívesen venném. Az MMC úgy vette tervbe, hogy 2010 elején Nürnbergben prezentálja a mozdony úgynevezett Handmuster-jét és 2011 elsö negyedévében leszállítja a MÁV-os változatot. Most jöhetnek a mocskos anyagiak. A mozdony ára 1650 Euro lesz. Ez az ár nem kevés, el kell ismernem, de ennek megfelelöen a mozdony is kiváló minöségben készül. Aki érdeklödik a mozdony iránt az kérem, hogy privát mailben jelezze: dcflieger@yahoo.de Az érdeklödés nem kötelez a vásárlásra. Ahhoz megrendelés szükséges, amit szintén erre a mailre kérek. A megrendeléseket mindíg visszaigazolom, megadva a bankszámlaszámot, és az én privát és ezért diszkréten kezelendö elérhetöségemet. Az ötleteket, dokumentációkat, képeket is odavárom, vagy a fórum hasábjain közzétéve. A szerzödés megkötésére legkésöbb május elejéig sort kell kerítenem, ez a gyártó feltétele, tehát addig kell összejönnie a kellö számú vásárlónak is. A megrendelést csak elölegbefizetésével lehet megtenni. Ehhez kérem a megértést. A gyártó ugyan nem kér egyetlen peták elöleget sem, de én szerzödéses viszonyban állok majd vele, tehát be tudja hajtani rajtam a követelését. Èn viszont nem szeretnék ott állni az utolsó pillanatban lemondott mozdonymegrendelésekkel, mert egyszerüen nem tudnám kifizetni. Az elölegként – ami utólagos lemondás esetén nem jár vissza - 400 Eurot szeretnék kapni. Ez komoly összeg és azt jelenti, hogy a megrendelönek is abszolút komolyak a szándékai. A teljes összeget az átadás elött három hónappal kell kifizetni. Ez 2010 szeptember közepe. Aki megrendeli a mozdonyt, annak van másfél éve összegyüjteni a pénzt. A befizetett összegeket egy külön számlán kezelem, amelyhez minden megrendelönek betekintési jogosultságot biztosítok ( interneten keresztül ). Bárki bármikor meggyözödhet, hogy a pénz ott van. Lehetöség lesz arra is, hogy aki akarja részletekben fizethet be ( utalhatja át ) erre a számlára a 400 Euro feletti részt. Ekkor nekem kell jelezni e-mailben az átutalás tényét és az összeget, amit én lekönyvelek az adott megrendelönek. Átutalást IBAN számra lehet tenni. Èn a SEPA rendszert ajánlom, ez 12500 Euro-ig költségmentes. A számlán képzödö kamatot a befizetök közt egyenlöen szétosztva a mozdony átadásakor visszafizetem. Jelenleg 0,5 – 1,2 % ot lehet kapni a nem lekötött betétekre. Ebböl 25% a kamatadó. Ha kell megoldom a kp.-ben fizetés lehetöségét is nyugta ellenében. Ez kicsit bonyolultabb, mert nem Magyarországon élek. Egy a lényeg, így követhetö és ellenörizhetö lesz minden egyes befizetett cent. Természetesen a befizetett összegekre teljes garanciát vállalok, aki kéri annak írásban is, és abban a valószínütlen esetben, ha a projekt valami miatt meghiúsulna, azonnal visszafizetem a teljes befizetett összeget. Az ötlet egyébként nem az enyém. A csehek így finanszírozzák immáron második MMC-s mozdonyukat, amit a honlapon is láthattok. Végül, pedig elnézést a nyilvánvaló helyesírási hibákért, de nem mindig ülök olyan gép elött, amin van hosszú ö és ü.
Eladó az alábbi tábla: -2009-es SBB 17 különböző viszonylatot tartalmaz, összespirálozott táblaköteg. ("gyárilag spirálozva") Tartalmaz: Wiener Walzer-t, Zürichsee-t, Iris-t, Transalpint, Vauban-t, Luna-t, Cisalpino-t stb. Érdeklődni: mail-ben.
Sziasztok. Megvételre keresem a következő modellt: Mercedes-Benz Sprinter 06' kiadás Max Bögl verzióban, lehetőleg 2 db-ot vennék. Akinek van kérem jelezze a Dark85@citromail.hu címre