Irányelvek:
1. Ez börze topic. Eladni, venni, cserélni lehet. Minden egyébre ott van a maradék 500 másik topic.
2. Lévén itt mindenki „egyenlő”, tisztelettel felkérünk mindenkit, hogy csak normál betűnagyságot, vastagságot és színt használjon.
3. Javasoljuk a méretarány megjelölését még H0 esetben is, ezzel elkerülhető a felesleges kérdezősködés.
4. Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
5. Ugyanazt az ajánlatot 7 naptári napon belül legfeljebb kétszer teheti be a felhasználó. Az olyan trükközéseket kérjük mellőzni, hogy mellérak egy fát és a 30 darabos listája ettől már nem ugyanaz, illetve 3-4 darabba bontja és megint csak vele van teli az egész topik.
6. Irányár és elérhetőség megadása kötelező! Ez nem aukciós oldal. Az aukciós hirdetők tiltásra kerülnek.
7. Saját készítésű, jó felbontású, éles kép(ek) betétele az eladni kívánt példány(ok)ról kötelező, enélkül a hirdetés törlésre kerül! A járművekről olyan fotókat kell betenni, amelyek a sértetlenséget, vagy az esetleges hibákat jól mutatják. Jó minőségű képek szerepeltetése az utólagos reklamációk elkerülése miatt mind a az eladó, mind a vevő közös érdeke.
8. A modellautókat, egyéb járműmodelleket (beleértve a harcjárműveket is) a Makett, modell, Börze alfórumba kérjük, a modellvasutaknál használatos méretarányúak kerülhetnek a Modellautók börze topikba.
9. A heti 2-szeri (=7 naponta) ajánlatot csak úgy lehet betenni, hogy mindkét alkalommal csak egyetlen hozzászólásként és ugyanazt. Az ennek nem megfelelő hirdetés törlésre, nickjük alaphelyzetben 1 hetes tiltásra kerül. Visszaeső súlyosabb retorzióval nézhet szembe.
Sajnos az utóbbi időben egyik-másik csaló rákapott erre a fórumra is. Közös jellemzője ezeknek az ajánlatoknak, hogy személyes átvétel gyakorlatilag nem lehetséges. Vagy csak postázni hajlandó az illető az előre történő utalás feltételével, vagy olyan helyeket ad meg, ahol nem lehet utolérni. A fölösleges pénzkidobás elkerülésének érdekében kéretik nem elhamarkodottan utalni ismeretlen, új versenyzőknek, akik a fenti kitételeknek megfelelnek, referenciájuk sincsen, esetleg reklámáron kínálnak kurrens modelleket, stb.
Az esetleges további véleményeket ezzel kapcsolatban a Börze tapasztalatok topikba kéretik írni!
Mindazonáltal mindenki saját maga felelős azért, hogy kinek, mikor, miért mennyit fizet, utal, stb.
Amennyiben kétség támadna egy-egy hirdetés valóságtartalmával kapcsolatban, úgy lehetőségünk van a fordított képkeresésre, mely ezen a felületen érhető el: https://www.google.hu/imghp?sbi=1 A hirdetésben szereplő kép linkjét a Google keresőmezőjébe másolva (vagy feltöltve) pillanatok alatt látjuk, hogy hol van jelen még a kép a neten.
Igen, köszönöm, erre gondoltam, látom is már vagy 3-4 napja, csak nem akarok tehenet venni egy kis tejért, illetve az ára is kezd borsos lenni. Sógoréknak így jobban megéri.
Eladó egy AWM MAN F2000-ess Schmitz pottal(kiegészitöi meg vanak,de a doboza az nincs meg),ára:2500Ft Eladó még 3db 1/87-es ford tranzit is,(az egyik tranzitnak elveszet a lánpája anak azára 1000Ft)áruk:1500Ft/db Eladó még egy Wandt-os MAN TGA LX fülkés vontató is,(álapota használ és egy kicsit ki van diszitveára,a tükrei meg vanak doboza nincs meg):1000Ft És ha valaki egyben elviné akkor az ára:6500Ft lenne. Elérhetőség:06304314012 és a herla89@gmail.com.
- Piko DR Br01 gőzmozdonyos készlet 3 távforgalmi kocsival, eredeti, szép állapotú dobozban: tapadógyűrű csere és tisztítás szükséges, és a mozdony és szerkocsi közti járólap megvan!; irányár 25000 Ft - Piko DR Br01 gőzmozdonyos készlet 3 távforgalmi kocsival, eredeti elég szép állapotú dobozban: tapadógyűrű csere és tisztítás szükséges, a szerkocsi egyik hátsó létrája törött, a mozdony bal oldalán a járda szélén 5 mm hosszon kis ragasztófolt, viszont a mozdony és szerkocsi közti járólap megvan!; irányár 23000 Ft - Piko DR Br41 gőzmozdony, eredeti dobozban: 2 db tapadógyűrű pótlása szükséges, a szerkocsi egyik hátsó létrája törött, ha volt, akkor nincs meg a mozdony és a szerkocsi közötti járólap, a mozdonysátor üvegén apró karc, a mozdonysátor bal oldala alatt lévő vékony függő járó léc letörött, visszaragasztásra vár; irányár 17000 Ft - Piko DB Br66 gőzmozdony valami Piko dobozban: hibátlan; irányár 15000 Ft - Piko DR Br75 gőzmozdony, eredeti, enyhén viseletes dobozban: a mozdonysátor mindkét lépcsője törött, egyik keréknél a csatlórúd csapszegje hiányzik, a kémény melletti tartályhoz vezető műanyag cső félig hiányzik (apró, vékony, sérülékeny), tisztítás szükséges; irányár 11500 Ft - Piko szász XIV hT (Br75) gőzmozdony, doboz nélkül: a mozdonysátor két lépcsője letört, az egyik első fényszóró csiszolt üveg szeme hiányzik, a két első fellépő száráról hiányzik a festék, egyébként szép állapotú, kitisztítva; irányár: 11000 Ft - Piko DR Br86 gőzmozdony, eredeti, enyhén viseletes dobozban: két első fellépő letört, az egyik hátsó létra letört, egyébként rendben, tisztítás szükséges; irányár 12500 Ft - Piko DR Br118 dízelmozdony, eredeti dobozban, bordó színű: egyik féktömlő imitációról a festék lekopott, egyébként szép, tisztítás szükséges; irányár 12000 Ft - Piko DR Br 118 dízelmozdony, eredeti dobozban, piros színű: szép állapotban; irányár 12500 Ft - Piko ČSD Es499.0 villanymozdony (a piros-fehér-piros színű), nem eredeti dobozban: az egyik vezetőállás üvege alatt kiemelkedő rész sarkán 4x0,5 mm-en nem mély horzsolás, egyik áramszedő hiányzik, a másik enyhén sérült, a tetőszerelvények megvannak, de picit deformáltak a fém drótok, a hiányzó áramszedő alatt ragasztófolt, egyébként szép állapotú a modell, a pályakotrók is mind megvannak (bár picit világosabb pirosak); irányár 9500 Ft - Piko DR Br185 (VT137) motorvonat, eredeti dobozában, hibátlan, szép állapotú; irányár: 13000 Ft - Piko DB egységes személykocsi készlet, 3 db, 2 db 2. osztályú, 1 db poggyászkocsi, eredeti dobozában: hibátlan, a doboza is szép; irányár 7500 Ft - Roco DB személyvonati autószállító kocsi, türkizkék, doboz nélkül: hibátlan; irányár 6500 Ft
- Deák MÁV V40 "Kandó" villanymozdony, eredeti fa dobozban, rézmodell: egyik áramszedő sérült, ügyességgel javítható akár (forrasztás, majd festés) vagy cserélni lehet (8-10e Ft), a fényszórói villognak menetközben mindkét irányba, a gyártótól megszokott futásminőségű a gép, egyébként gyönyörű darab; csak komoly ajánlatokat várok!
- Deák MÁV DSA csuka személykocsik, 3 db, 1., 1-2. és 2. osztályú, eredeti csomagolásából csak a szivacs van meg: a lépcsők rosszul (felcserélve) és csúnyán vannak beragasztva, egyiken az ajtó alatt horzsolás; csak egyben és csak komoly ajánlatokat várok
- Roco DB VT98 motorkocsi mellékkocsival, eredeti dobozában: digitálisan nem előkészített (első szériás kiadás, úgy tudom, hogy a maitól különböző pályaszámmal), alapvetően szép állapotú, a pótkocsin sajnos van egy ragasztófolt a motorkocsi felé eső végén, a szélvédőn és felette (ujjlenyomat); irányár 26 000 Ft
- Proto 2000 L&N GP9 dízelmozdony #902, eredeti dobozában: nagyon szép, kidolgozott a modell, a fülke ajtói nyithatóak, a géptér oldalán a szellőzőrács lamellái mozognak, digitális nem előkészített; irányár 20000 Ft - csere érdekel - Proto 2000 Conrail GP30 dízelmozdony #2245, doboz nélkül: hibátlan, gyakorlatilag új állapotban, Digitraxx DH123-as dekóderrel; irányár 24000 Ft - Intermountain 4750 Cubic Foot 3-Bay Covered Hopper, DRGW, eredeti dobozában: hibátlan, nem használt modell, filigrán részletekkel, rézmaratott, áttört tetőjárdával, stb.; irányár 7000 Ft - csere érdekel - Athearn, CB&Q streamlined vagonok, összesen 4 db, 3 féle Az egykori amerikai Chicago, Burlington & Quincy (CB&Q) vasúttársaság híres California Zephyr vonata A modellek az 1980-as években készülhettek, a külsejük szép kidolgozású, viszont belső tér gyárilag nincsen hozzá. A kerékpárok egyik oldalon műanyag, a másik oldalon fém kerékkel rendelkeznek, mert valószínűleg lehetett hozzá kapni vagonvilágítást, ami a két pólust egy-egy forgóvázról szedte. Jelenleg amerikai standard kapcsolóval szereltek a vagonok.
A szerelvény áll: - 1 db observation: a vonat végén található exkluzív személykocsi (ennek a hátsó végén nincsen kapcsoló) - 1 db diner: étkezőkocsi - 2 db coach: személykocsi
A vagonok szinte újak, kettő vagon még nincs is összerakva (kiegészítők a sárga zacskókban), a harmadik pedig nincsen összepattintva, mert az ablakok még nincsenek belerakva. Egyedül a observation kocsi van teljesen összerakva, ennek apró hibája, hogy az egyik ablaka belőlről átlósan meg van karcolva. Eredeti dobozukban.
Irányár: 22000 Ft - csere érdekel
Vételi vagy esetleg értékegyeztetéses csere ajánlatokkal a publikus mailemen lehet bombázni!
H0-ás ROCO M62 902 Gysev Szergej 36. 000 Ft-os áron eladó. Nem a válóáramúból átalakított, modell. A mozdony vadiúj, a dobozból sem volt még kivéve, egyetlen centit sem futott még. (csak a szokásos kommentek miatt gondoltam ezt előre tisztázni...:)
Eladó sorba került Klubunk néhány H0-s mozdonya. Ezek mindegyike működőképes. Átfestésen és átalakításokon estek át. Érdeklődni: baross.gabor@vasutmodellklub.hu címen!
M61,019 Teljesen fém kasznis Fleischmann mozdony átfestve 20000 Ft.
M62,013 Régi PIKO-Gützold kaszni, Bühler motor, Athearn forgóvázak. Minden tengely meghajtva! 30000 Ft.
M62,122 Régi PIKO-Gützold kaszni, Bühler motor, Athearn forgázak. Minden tengely meghajtva! 30000 Ft.
M62,208 Régi PIKO-Gützold modell átfestés. A felíratozás javításra szorul. 20000 Ft.
M62,222 Régi PIKO-Gützold modell Bühler motorral, koszolt festéssel. 25000 Ft.
Sziasztok! Egy kis finomság! Akit esetleg érdekel Karácsonyra, az szóljon (e-mailen, ami publikus!) Hiánytalan, összes kiegészítővel rendelkező Roco pőrekocsi+gépjármű szettek, dobozban. Gurmanoknak: minden papírjuk megvan! 3 db Steyr, 3 db GMC
Visszalépés miatt továbbra is eladók az alábbi H0-ás javak:
Fuggerth kezdőkészlet (M41 2124-es mozdony digitálisan előkészítve, 1 db Ap kocsi, 2 db By kocsi, 1 kör régi Piko típusú sín betáppal, trafó nélkül, bolti új állapotú): 32.500 Ft
Fuggerth M41 2124 (digitálisan előkészítve, dobozos, bolti új állapotú): 24.000 Ft
Fuggerth M41 2105 (digitálisan előkészítve, dobozos, bolti új állapotú): 22.000 Ft
Fuggerth M41 2124 (digitálisan előkészítve, dobozos, még nem futott, de szerelés miatt két apró karcolással): 22.000 Ft
Mielőtt a mindentudó fórumtrollok a mindannyiunk által ismert modellboltok áraival kezdenék el összehasonlítgatni az én áraimat, hangsúlyozom: a mozdonyok digitálisan előkészítettek.
További, kizárólag magyar témájú eladó modelljeimet hamarosan meghirdetem ugyanitt. Több darab megvásárlása esetén az árak alkuképesek!
Ugyanitt megjegyzem: az alkuképes ár nem azt jelenti, hogy pofátlanul jóval alacsonyabb árat ajánlok azzal a magyarázattal, mert csak ennyit szánok rá. Ugye, kedves N. A.?
-Maerklin MÁV 1/100-as EC kocsi (4-es szett része volt) -Sachsenmodelle MÁV 1/100-as Ds kocsi, kurzos kivitel -Roco GySEV Gbgs kocsi -Lima TGV Sud-est vonófejeknek legalább a kasznija.
PéVé Előre mozdony. Kisebb karcolásokkal, de nem rozsdás. Az egyik áramszedő csuszkája hiányzik (a képen még meg volt, de leszedtem és elveszítettem). Üzemképes. Minden része eredeti, tehát megtartotta régiség étékét. Irányár: 11000.- Ft.
PéVé poggyászkocsi. Enyhén kopottas, régebbi típusu tetővel, ami azonban újra lett fényezve. Irányár: 3000.-
Volna egy eladó H0-ás ROCO V200-as mozdonyom. Nem volt használatban, a dobozában fekszik, kiegészítők sincsenek még felszerelve. Természetesen sérülés mentes. Csak azért nem mondom, hogy új, mert 5 éve vettem.