Magyarország legkisebb területü kocsiállományú volánja , de méretéhez képest a külső szemlélő nagyobbnak láthatja, talán ha nincs Uti Csaba akkor feleannyi kocsival üzemegység kirendeltség lehetne Gyöngyös fennhatósága alatt nem így történt. Várok képeket infókat bármit és lehetőleg lehetnek benne Gödöllő Pásztó Jászberény Gyöngyös környéki témák is.
Milyen SIM kártyád van? Nekem csak pannonos, lehet, hogy nem jó, és ki kell süttetni a telefont. De miért jó, ha a te telefonodon keresnek engem, és fordítva?
itt csatlakozom hozzátok, fotózás, miegymás. megyek veletek odáig, hogy érk. 15.53 pásztó akármicsoda.
egyelőre ott tartok, hoyg innen hogy jutok haza (tarjánba nagyon szívesen elmennék, de mivel ott majd fotózni akarok a közeljövőben, ezért inkább most költségkímélés céljából kihagyom).
Nekem is tök véletlenül sikerült idetévednem. Eleinte nem is olvastam, azóta állandóan itt rontom meg az itt írók életét, és keserítem meg mindennapjaikat. Nyugalmasabb hely volt, amíg nem voltam, az biztos, de ha majd nyugalmat akarnak, majd kihajítanak:-)
Csak azt nem értem,hogy miért pofázunk a Mátra Volánról, meg mit keres itt a mátrás logo, mikor a kedvenceknél nekem "HATVANI VOLÁN és Hatvani közlekedés" a topik címe. No mindegy, ez legyen a legkevesebb:-)
Én lepődtem meg a lejobban, amikor múltkor Alkaa mondta, hogy ilyen is létezik. Általában ezeket az ilyen topicokat nem szoktam látogatni, de ez valahogy bekerült a Kedvencekbe .)
Hát akkor már inkább plusz 400, és jöjjön velem Szirákra, k. élet, kifizetem, de akkro már ne menjek egyedül, és ő sem utazik feleslegesen. Egy kozárdi kanyar már nem sok, azért nem érdemes felkelni.
ÍGy is magam alatt teljesítek, a 300 meg szokott lenni, ez összesen 245,1 km, pedig szinte végigutazom.
Neked jó lenne? Nekem kéregjegy kéne Pásztóról, de a 10.15 ös nem jó, csak a délutáni! Keddi Pesti ruccanás után nem szoktam hajnalban mégegyszer kellni.
'Beszélgetésünk alapján így képzelem a múltbéli 256-osokat'
Nagyon szép! csak apróságok, amiket észrevettem: - a motortéri ajtón nem volt háromszög alakú hűtőrács - a jobb index felett nem volt kisajtó az ajtónyitó gomboknak, mert azok még a lökhárító mögött voltak - a két tükör egyforma magasságban volt (hogy fehér volt-e vagy fekete? passz) - a homlok- és hátfal nagyon szép, de az oldalnézetnek nagynak érzem a tengelytávolságát
Na, ezt jó tudni, hogy két nógrádi vonalnak is volt eredetileg belső vonalszáma. Mondjuk helyesnek tartom, jobb, mint amikor marad két különböző szám, és az egyik ezt használja, a másik meg azt.
TE neked Gyöngyösön nem adtak HEVES megyei kötetet mellé térképet?
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzzzzmeg.
Mondtam már, hogy igen, de nekem_szkennelve_is kellene.
És nem azért, öreg, mert hülyébb lennék, minte, nem haver, hanem azért, mert szeretném nyomon követni azokat a mocskos kibaszott utazásaimat, nyomon követni, merre járatam.
Egyelőre két csonk létezik, írd le, melyikhez lenne kedved:
Hatvan-Kozárd, indul 14:25-kor
Kozárd-Pásztó, indul 15:30-kor
A másik Pásztó-Szirák-Hatvan-Salgótarján
Pásztó-Szirák indul 10:15-kor
Szirák-Hatvan indul 11:25-kor
Hatvan indul 12:30-kor
Ez a kétfajta van, ami hevesi, azon kívül, amit korábban írtam, az is meg lesz tartva, csak csütörtökön, tehát akit esetleg érdekel, várom szeretettel,bár ott ha minden igaz, már lesz útitársam.
Ezen kettő program közül, viszont nagyon szeretném, ha velem tartana valaki (bárki). Mint említettem, nem ez a teljes útvonal, a többit még szervezni kell!
CJX-422 és a CJX-423 az legalább a régi szép HATVANI festéses ezek a fehér buszok olyan jellegtelenek.
Lehet, hogy így olcsóbb volt, de én szerettem azt a speciális festést. Igényes volt. CREDO-t én se szeretem, sajnálom, hogy a régi nagymúltú gyárak helyébe ilyenek jönnek.
"A CJX-422-n kaptuk, Ik 256-os gép J.berénybe ment tovább, bár sajnálom,hogy nem Egerbe ment velem 17.10 kor vagy DEMI-vel 12.45-kor Pestre, talán azt a típust jobban szeretjük."
hát én is jobban szeretem,mint az új credo-kat :o)
Egész árú jegy: Így van , én elkértem és odaadtad. A zöld csíkos az enyém.
Az a jegykiadó is érdekes módon elromlott. A CJX-422-n kaptuk, Ik 256-os gép J.berénybe ment tovább, bár sajnálom,hogy nem Egerbe ment velem 17.10 kor vagy DEMI-vel 12.45-kor Pestre, talán azt a típust jobban szeretjük.
Tudom, hogy olvastad... de akkor meg is fogalmazom normálisan (vagyis megpróbálom..): a CREDO az nem busz, az "fostalicska". Ez az FLJ-047 külsőre elmegy, belső tere tetszett, kényelmes is volt. De a menet teljesítmények... Valami kattogott elől folyamatosan, és marha idegesítő volt (ez a kattogás meg van az Agriás CREDO-kban is).... komolyan mondom élmény volt haza jönni Egerbe Volánbuszos MB Intouroval... azt legalább busznak érzem, pedig azt se csípem túlzottan.
Mindegy... nem írom tovább, mert megsértek valakit, aki szereti a CREDOkat, és még a végén a torkomnak esik :D
Én is haza értem és csütörtök reggel óta most kerültem net közelbe.
Szerintem is jól alakult a találkozó.
Az a reggeli busz nem volt semmi, nem fogom elfelejteni, a busz háromszor lefulladt, mert a bácsika harmadik sebességi fokozatból indult. Egy pár megállóban elfelejtette levenni a lábát a kuplungról és ugrott a busz nagyokat, és ismét lefulladt közben folyt a beszállítás.... de legalább pöccre indult. A sofőr nagyon hajt a pénzre, érdekes jegyeket osztott és fűteni se volt kedve, csak öt percig, azt is nyitott ajtókkal Gyöngyösön beszállítás közben. Aztán hirtelen elindultunk nyitott ajtókkal... mentünk vagy 15-20 métert mire észrevette, hogy a hátsó ajtó nyitva maradt.... volt olyan utas akinek nem igazán tetszett a jegykiadás és a jegy, veszekedett a sofőrrel... Gyöngyös és Hatvan között a sofőr feje először vörös volt, majd Hatvan határában lilulni kezdett... ekkor már elől mindenki a sofőrrel veszekedett, aki többet nézett hátra ordibálva, mint előre... nah mindegy :D
Hatvanban jól elvoltunk... aztán én 12:45-kor elmentem BPestre, FLJ-047-es frsz.-ú CREDOval. Hát ..nem is tudom. Busz, busz. De ahogy dőlt a kanyarokban, ahogy viselkedett a kanyarokban, a pályán, a pesti dugóban... nagyon billeg inkább mint egy nagyra nőtt mikrobusz. Szerintem a kis kerekei miatt van..... a pályán 65 km/h-nál többel nem mentünk, így is 5 perccel előbb értünk be. Szerintem nagyon sok van ráhagyva... Az Egerből közlekedő Expressznek elég egy jó 30-35 perc a hatvani kijárattól, hogy felérjen a Stadionokhoz... ennek a járatnak erre 50 perc van hagyva...
Te is sokat hozzászóltál a témákhoz ma, köszi szépen.
Csak így tovább!
Végül is egyre több embernek szereztünk örömet azzal, hogy a tegnapi topiktali után még jobb hangulatban folytattuk a topikon a dolgot.
Tegnap RAN is sokat segített, mindig elmlékeztetett, kit kellene felhívni (köszi neki is a lelkesedésért utólag is!), mert előző nap nem olvastam netet, nem tudtam minden időpontváltozásról.
A sapkám a pizzériában hagytam, de mázlim volt a 17.10 es busz 17.13-kor indult.
Buszon jutott eszembe, hogy otthagytam, az is 17.10-kor.
Köszi, zolsz-nak hogy utánam hozta.
Nem akartam elsőként távozni a társaságból, de tegnap a legjobb csatlakozást a 17.10 es nyújtotta.
Annyira belemerültünk, hogy az asztaltól 17:07 kor tudtam csak felállni.
Jó lenne egy újjabb tali egy pár emberrel kiegészülve. (Van aki jelezte mélben hogy egy következőre eljönne)
Ez igaz. Novemberben láttam egyszer Salgótarjánban, gonoltam is, hogy kéne menni vele egy kört, de valamiért lemondtam róla. Most meg már cseszhetem:-(
Más, de maradva a Mátra volánnál. Ismersz még olyan kocsikat a jelenlegi mátrás állományban, ami nem zöld csíkos? Szedjük már össze őket a színük szerint! Selejt nem kell!
Tegnap látta BHC756-ot is ezex ex-Mátra Volánosok . Egyébként milyen extrém lenne , ha a Mátra Volán alvállalkozói járatokat a Color akár a már több éve eladott ex-Mátrás gépekkel adná ki , itt elsősorban nagy kedvencemre az ANT095-re gondolok itt egy kép erről is:
Gyöngyösről én is halottam, benne volt a Heves megyei Hírlapban, egy befektetőnek kellett volna állni mindent, telekért cserébe, én így emlékszem, ha nem így van javíts ki kérlek.
Városnak pénze erre nemigen lesz.
Amúgy székesfehérvári buszállomás műemlékké van nyilvánítva, Gyöngyös, Hatvan Eger lassan a 1958-1964-1967 es átadási idejükkel Fehérvárhoz hasonló szerintem.
Volt olyan aki Békés megyében felnézett ránk ezzel a teljesítménnyel, a 48 éves buszállomás komoly teljesítmény, de a 42 év se kutya.
Egyébként Gyöngyösön is tervezik a buszpályaudvar áttelepítését a vasútállomáshoz (meg a kisvonatét is), de nem hiszem, hogy belátható időn belül lesz belőle valami...
A történetet egy helyi lakostól hallottuk. (Ő személyeskedett, én csak visszamondtam, bocs)
Tény, az utasok veszítenének a legtöbbet.
Ha a víztoromnytól indulna, talán a kilométerben mért táv hosszabb lenne, minden vonalnál , közelebb lenne a vasútállomás, de a helyi busoknak nagyon rossz lenne, a buszok tárolása a legrosszabb.
Ha most akarnák a vasútról indulna sok busz, a víztorony már mejdnem vasútállomás.
kb 1,1 1,2 km a víztorony, a vasútállomás 1,7 km.
Vasútról pár járatot le is építettek, ha onnan indulna + 50 járat még a tárolási gond fele megoldódva lenne.
Jászberényi busz is kimegy a vasútra.
Én úgy vélem a belvárosból való kitiltás, részben indokolt, de a legfőbb előny a központ az elveszne.
A központi megálló megint zsúfolt lenne. Elég lenne pár járatnak késni, és már ott is csúcs lenne.
Jelenleg is profik a buszosok, mert 3-5 perc nekik elég a beszálláshoz.
Én is örülök, hogy találkoztunk, jól éreztem magam - bár én hozzátok képest elég amatőr vagyok. Jó ez az internet, de valahogy sokkal jobb, ha egy-egy nicknévhez arcot is tudok kötni. Remélem, hogy a következő találkozónak nem csak a végére tudok odaérni.
Porond, én úgy hallottam, hogy a víztoronynál lesz az új állomás, ez azért nem a vasútállomásnál van. Ja, és egy költői kérdés: mikor lesz megépítve?
Örülök, hogy találkozhattam veletek, nagyon jól éreztem magam! Remélem, hogy lesz majd folytatás!
'Megtudtunk át fogják helyezni az autóbuszállomást a plébánost zavarja a sok busz.'
Nono, csak lassan a testtel, ne személyeskedjünk. Nem a plébánost zavarja, hanem minden műemlék épületet, ami a főtéren és környékén található! Csúcsidőben oly sok a busz, hogy egymástól nehezen mozognak, sok kocsi parkol a szomszédos utcákban. Tehát logikus az áthelyezés, de a baj az, hogy a jövendő színhely a vasúállomás melletti terület, nagyon messze van mindkét városrésztől. AZ utasok kényelme érdekében kell a mai autóbuszállomást, mint autóbusz megállóhelyet megtartani. A dologról tárgyalnak, döntés még nincs.
Van egy gondolatom. Nem lehet, hogy a Mátra a volán-tenderből vásárolna elővárosi csuklósokat (ami ilymódon nem lehetne BN 18, mint ahogy az kószán terjed)?
OFF Zolsz, mennyire ismered Varasd buszállományát? ON
A sofőrrel váltottam pár szót, azt mondta, sajnálja az utasokat, hogy ilyen hosszú távra kényelmetlen a M.A.N.-t küldenek Egerbe.
Mai nap 8.10-es Hatvani Volános busszal kezdődött igazán (noszvaji busz nem volt nagy szám), remélem DEMI is mesél Ő neki is felejthetelen a 3-as sebességfokozatból induló E94, meg az a sofőr.
DDDD:))
Hatvanban hideg volt.
Megtudtunk át fogják helyezni az autóbuszállomást a plébánost zavarja a sok busz.
Az 1958-ban üzembe helyezett pályaudvar már csak megálló lesz, állítólag.
A találkozót sikeresnek értékelem.
Nem jött el 1 fő
Résztvevők száma: 7 fő
Köszönöm, DEMI-nek RAN 19-77-nek, Alkaa-nak,Porond-nak, Zolsz-nak, Ssimi-nek a részvételt. (érkezési sorrendben írtam mindenkit)
Remélem az idő jobb lesz egy másik (topik) találkozóhoz, mindenkinek lesz szabad ideje, és remélem talán sikerült itt a mai napon a topiktalálkozón újabb barátságokat kötni.
A járat elvileg úgy lenne, hogy Kisterenyéről indul, kazári betéréssel megy Mátraszelére. Majd Mátraszele-Kazár-Kisterenye útvonalon megy vissza, tehát ugyanúgy.
CSakhogy a való életben nem így működik:
Ugyanis a kocsi elindul Kisterenyéről, elmegy Kazárra, után Mátraszelére, és onnan már nem jön vissza Kazárra (!!!), hanem egyből elmegy a kocsi Kisterenyére. Magyarul a sofőr spórol egy betérést, aki meg 7:25-re megy ki, és nem 7:07-re az meg jól beszopja....
Az én logikám lenne defektes? VAgy ti nem így értelmezitek?
Hát gyerekek, így alakult ne haragudjatok rám! Nem önszántamból nem tudtam menni, láthattátok, 7 erő előtt még beírtam, milyen útvonalon megyek, nem tudtam, hogy a hozzászólást követő negyed-fél órában eldől a mai napom.
Sajnálom, mert akartam veletek találkozni, de ugye rendeztek még topiktalit, és nem haragszotok rám?
Egyébként 13.45-re érkezhetek, Hatvanba a Mogyoród-Fót-Vácrátót-Galgamácsa-Hatvan útvonalon fogok érkezni. Félig vonattal, félig busszal. Az úgy jó lesz. Legalábbis nekem. :-)
Szervusztok! Van lehetőság, hogy korábban lelépjek a melóból, így kb. 14:30-ra a buszállomáson lehetnék. Ha ebben az időpontban még vagy már ott vagytok, jelezzetek vissza.
Amúgy arra is gondoltam, érdemes-e mostanra tervezni. Elég zord idő van odakint, havat is mondanak, mocskosak is lehetnek a buszok. Lehet, hogy még meggondolom magam.
Ezek szerint a DZA-364 előtte ELK volt előző életében?
Más:
Viszek az Egerről szóló pár cuccost.
Elég érdekes volt visszaolvasni. Élveztem. Most jöttem meg a könyvtárból, már másolni se engedik azokat a gyönyörűségeket.
Aki nem értené, Eger és Hatvan története 1990-ig elég szoros, egy vállalat lévén.
Megtudtam 1966-tól kezdve 69-ig komoly közúti beruházások voltak, Hatvan vasúti felüljáró, Gyöngyös közúti aluljáró, Egerben a négysávos, új buszpályaudvar stb.
No, akkor DEMI, RAN, DZA-230, és én leszünk délelőtt? Ti 10:00-ra értek oda, én meg 10:22-re?
Naszóval, én úgy gondoltam, hogy veletek érintőlegesen találkoznék, ott maradnék délelőtt egy darabig, és aztán indulnék tovább kis utamon, majd úgy alakítanám, hogy 16:30-ra visszaérjek. Így oks?
És akiket leírtál azok a délelőtti találkozón vesznek részt, mert lesz egy délután is lesz azok kedvéért akik melóznak.
A kettő közötti időt valahogy csak eltöltjük.
Délután én DZA-364, ssimi, Porond is lesz + RAN-ra is számítok délután, ha ujfigura is marad(ha szeretne 16.30 kor Poronddal találkozni), meg más is marad annak külön örülök!
DEMI!
Viszek korabeli ujságcikkeket Egerrről! Nem sok, tegnap gyűjtöttem Őket.
Valóban nagyon hideg lesz, de össze kéne szedni a népet.
DEMI , és lehet hogy én is 10.00-ra tudnánk Hatvanba érni.
Ujfigura ehhez a 8.30-as és Hatvanba 10.25 kor érkező busz passzolna.
Pest felől RAN és zolsz 9.40 re vagy 10.45 tud megérkezni, busszal.
Ez azt jelenti, hogy a délelőtti találkozó 9.40-10.25 vagy 10.00-10.45 ig csak azzal tellik, hogy bevárjuk egymást, hiszen a járatok nem ugyanazon percben érkeznek.
A startra 10.25 vagy 10.45 kor kerülhetne sor egy kis utazgatásra, feltéve, hogy minden menetrend szerint megy.
Az is egy lehetőség elmegyünk Gyöngyösre és ott is fotózgatunk egy kicsikét.
10.50 es AGRIA volános bus erre kiváló alkalom.
11.20 ra érkeznénk.
11.20 kor aki akarja befejezné a programot (DEMI 13.45 re Pesten szeretne lenni a 11.50 es AGRIA busz Pest felé Gyöngyösről erre jó! Egerből 10.45 indul Gyöngyösön van 11.45 kor), aki maradna azzal fel a Kékestetőre 11.35 kor indulnánk busszal .
Kékestetőn nézelődnénk egy kicsit.
Ott van valami kilátó meg ilyenek.
Vissza úgy kéne indulni, hogy 16.00-ra Hatvanban legyünk.
Kékésről 14.20 kor indul busz.
Az Gyöngyösön van 14.55-kor
Hatvanba 15.15 kor van busz.
15.45 érkeznénk Hatvanba.
Ott bevárnánk a 16.00-s meg a 16.30-as kollegákat.
Közbe bemennénk valahova ahol lehet(ne) fogyasztani valamit.
Másik lehetőség 12.15 Galyatetőre vissza 14.30 kor 15.20 Gyöngyös
15.35-el (Eger-Apc) Hatvanba oda 16.08 ra érk.
16.30-17.10 ig találkozás Poronddal.
Én 17.10 kor megyek haza a 17.10-es Hatvan Eger busszal.
Pestre 16.50 kor van gyorsjárat vagy 17.35-kor!!!!! (RAN-nak)
Jó programok?
Bárki bármelyik szintnél "kiszállhat" buszozás is van benne!
Bár nem kérdezett senki, véleményem szerint jobb lenne valahová menni, mert igen hideget mondanak csütörtökre, és a hatvani buszállomás 2 perc alatt körbefotózható.
Viszont ha úgy gondoljátok, hogy csak sima találkozunk-beszélgetős dolog legyen, én azt az utat választom, hogy tervezek egy kis utazgatást, és közben úgy intézem, hogy találkozzak veletek is.
Elképzelhető, hogy a következő évtizedben megvalósul a váci Duna-híd, a várostól délre. Ebben az esetben szerintem lehetne egy Hatvan - Vác - Esztergom buszjáratot indítani, a jelenleg meglévő váci járat meghosszabbításával. Mi a véleményetek?
Nos én ezt a járatot Gyöngyös-Hatvan-Vác-Esztergom-ként tudnám csak elképzelni Vérteses ellenjárattal .
Nem lehetne a délelötti órában megtartani? 16 órakkor már nem nagyon lehet fotózni, nincs mindenkinek olyan gépe amivel tud még ilyenkor fotókat készíteni..... az már más kérdés, hogy csak délelött érnék rá.
Beszéltem több topiklakóval is és arra az elhatározásra jutottunk, hogy a topiktalálkozót 2006. 01.26.-án csütörtökön Hatvan autóbuszállomáson tartjuk meg,
16 órától.
Van aki jelezte szabadságot vesz ki erre a napra így most fix időpontként rögzítem ezt az időpontot.
A találkozó előtt alatt fényképezni fog több topiktag is, illetve van aki később 16.30 és 17.00 között fog megérkezni.
Mindenki csatlakozhat, ezügyben mailban megkereshettek!
megírtam a telefonszámomat. Jövök, inkább a távolabbi kollégák mondják meg, hogyan, mikor tudnak ideérni, s a szerint döntsünk az időpont felől. Hely? Lehetne más mint az autóbuszállomás? :)
"Egy új Nagykökényes-Budapest járatot fedeztem fel a Hatvani Volános idei kismenetrendben. Holnlapjukon is fenn van. A HAM-ban külön külön járat"
igen, ez érdekes dolog. Így hivatalosan meghirdeve még sohasem láttam, pedig már régen létezik ebben a felállásban (2000 óta biztosan). Az fix, hogy ugyanaz a busz reggel (4:00) kimegy Kökényesre, visszajön, majd bepakol és irány Pest (4:50). Bp érk 5:50. De nem emlékeszem, hogy Nkök-Bp-nek nevezték volna. E járat előtt a legelső H-Bp busz a Volánbusz 5:15-ös járata volt. A 4:50-es hamar népszerű lett, kezdetben Credo volt rajta és hétfőnként zsúfolt is volt.
Hát DZA, a te dédelgetett terveid igencsak meredekek szerintem kisebb lépésekkel kell kezdeni.
Starján-Szeged van pénteken és vasárnap. Megélne a hét többi napján is? Bp-Debrecen szerintem is jó ötlet, de csak az M3-ason, ha elkészül addig. S azt sem a Hatvani Volán fogja csinálni, hanem a Hajdú és a Volánbusz közösen Amin igazán elgondolkodtam az a Hatvan-Miskolc de ott a vonat.
Sziasztok! Természetesen örömmel részt veszek. Mivel Nektek kell ide utazni, inkább én igazodom hozzátok bármelyik nap is legyen. Csak ne az utolsó percebn szóljatok Porond
Nekem erről azt jutott eszembe, hogy nyári időszakban szombat és/vagy vasárnap turista jelleggel lehetne a Dunakanyarba járatot indítani. Reggel megy, este jön. Vagy tényleg a váci járatot annyival előbbre hozni, hogy 8:00-ra beérjenek a diákok, de - gondolom - ez ütközne más meglévő járatokkal. És valóban a váci kocsi megy a Hatvanba érkezés után 5 perccel Gyöngyösre.
kihagytam még egy lehetőséget: A kocsi idősebb mint gondoltam (80-as évek első feléből való) és felújítás során (80-as évek vége felé) kapta a csíkokat. (ilyen volt pl. Hatvanban a CJX-435, felújítás során lett középen piros autóból Mátra Volán csíkos) Ez meg azért nem lehet, mert az első futómű már tárcsás, nem trilex, tehát mégis 85 vagy ez utáni.
A képen látható FIS-073 vajszín alapszínnel és középen "2+2" azaz piros-barna-piros-barna csíkozással rendelkezik. (Van még "2+1" azaz piros-barna-piros csíkozás is középen) Emlékeim szerint az ilyen festésű kocsik '86-osak. Előtte ezüst alapszínűek voltak (Hatvanban csak piros-barna, Gyöngyösön és Egerben világoskék-sötétkék csíkokkal is) később '87-től pedig már csak "2+1"-esek érkeztek. Biztosan '89 előtti, mert bolygóműves híd van alatta és a ládazárak is a régi kivitelűek (nem a fekete, fogodzkodóval ellátott változat) Ami engem nagyon zavar illetve furcsa az a légbefúvó. Hatvani kocsin ilyenre nem emlékszem, ezért gondolom, hogy ex- gyöngyösi vagy ex-egri kocsi lehet.
Utána megszüntették. Azaz egy másik gép megy Egerbe azóta.
12.30 Népstadion
13.45 Gyöngyös
13.50 Gyöngyös
14.45 Eger
Élt talán 1 évet....... "
Csak pontosítani szeretnélek hogy nem másik kocsi, hanem ugyanaz a kocsi megy Egerbe, amelyik 12:30-kor indul.
Tehát a forda maradt így. Természetesen más-más járatszámon megy a két járat. Így az utas cserélődés Gyöngyösön 100 %-os. De mindkét járat min. ülőlétszámmal megy.
Jelenleg ezt a fordát a HFF-782-vel végzik, de hamarosan visszakerül valamelyik 395-ös. Elvileg a DYY-793-as volt ezen a fordán, de ennek sorsa még kérdéses.
Egy új Nagykökényes-Budapest járatot fedeztem fel a Hatvani Volános idei kismenetrendben. Holnlapjukon is fenn van.
A HAM-ban külön külön járat
mezőkód: 3624 járatszám: 2
Munkanapokon
Nagykökényes Nagykökényes, ÁFÉSZ 4:20 0.0 Nagykökényes Nagykökényes, Rákóczi u. 4:22 0.8 Heréd Heréd, Tamota puszta 4:25 1.8 Heréd Heréd, újtelep 4:29 3.7 Heréd Heréd, Kultúrotthon 4:30 4.5 Heréd Heréd, alsó 4:31 5.1 Heréd Heréd, ciframajor 4:35 7.0 Hatvan Hatvan, VOLÁN telep 4:39 9.7 Hatvan Hatvan, Bartók Béla út 4:40 10.3 Hatvan Hatvan, alsó 4:42 11.2 Hatvan Hatvan, Cukorgyár 4:44 11.9 Hatvan Hatvan, autóbusz állomás 4:45 12.7
Járat kifejtés
mezőkód: 1040 járatszám: 358
Munkanapokon
Hatvan Hatvan, autóbusz állomás 4:50 0.0 Hatvan Hatvan, Zöldfa vend. 4:53 2.1 Hatvan Hatvan, külső 4:56 4.7 Budapest Budapest, Szerencs u. 5:35 48.1 Budapest Budapest, Amerikai út 5:42 52.0 Budapest Budapest, Stadion aut. pu. 5:50 55.4
Ma (inkább már tegnap) este sikerült egy Mátra volános Isuzu Turquoise típusó busszal menetrend szerinti járaton utaznom. A busz nekem kellemes meglepetés volt - bár kívülről is tetszik, de belülről is jól néz ki. Viszont szerintem elég kicsik az üléstávolságok, a közlekedőfolyosó pedig nagyon szűk, kb. 30 cm. Az index és az ajtónyitás visszajelzője idegesítően hangosan sípol. Jól össze van rakva, a rossz úton az illesztések egyáltalán nem zörögtek. A menetteljesítményről nem tudok beszámolni, mert sík úton mentünk max. 60-nal, nem sok utas volt.
Ja, és ismét nem csalódtam a Mátra Volánban. Sajnos. A járat 2 perccel hamarabb indult Gyöngyös aut. áll.-ról és nem a HAM-ban szereplő útvonalon közlekedett, megállót hagyott ki... pedig majdnem ott akartam fölszállni... Most már csak azért is holnap is le fogom meózni...
Amikor visszafelé 13.40 re ér Hatvanba utána az i 13.50 es Hatvan Gyöngyöst csinálja?
A táblán is ez van?
De tanszünetben max Csány felé a 13.55-össel mehetne, mert a 13.50-es Hatvan -Hort-Gyöngyös csak "i" napokon van.
"
26
Hatvan, autóbusz állomás
Gyöngyös, autóbusz állomás
13:50
14:20
0:30
iskolai elõadási napokon
27
Hatvan, autóbusz állomás
Gyöngyös, autóbusz állomás
13:55
14:45
0:50
Munkaszüneti napok kivételével naponta"
Közigazgatási egység Megállóhely neve Idõpont Km Hatvan Hatvan, autóbusz állomás 8:00 0.0 Hatvan Hatvan, Zöldfa vend. 8:03 2.1 Hatvan Hatvan, külsõ 8:07 4.7 Aszód Aszód, Bethlen G. u. 8:16 14.5 Aszód Aszód, vasútállomás bejárati út 8:17 15.1 Aszód Aszód, Kossuth L. u. 2. 8:19 16.3 Iklad Iklad, posta 8:22 18.4 Iklad Iklad, takarékszövetkezet 8:24 19.8 Iklad Iklad, Ipari Mûszergyár 8:26 21.0 Galgamácsa Galgamácsa, tsz.-tanya 8:31 23.7 Galgamácsa Galgamácsa, újtelepi bolt 8:33 26.3 Galgamácsa Galgamácsa, magtár 8:35 27.3 Galgamácsa Galgamácsa, vasútállomás 8:39 29.3 Galgamácsa Galgamácsa, gyógyszertár 8:43 30.3 Váckisújfalu Váckisújfalu, Petõfi u. 8:48 32.9 Váckisújfalu Váckisújfalu, vasúti megállóhely 8:50 33.3 Váchartyán Váchartyán, általános iskola 8:57 41.0 Szõd Szõd, (Csörög) vasúti megállóhely 9:02 44.8 Vác Vác, Máriaudvar 9:05 47.1 Vác Vác, autóbusz állomás 9:15 54.6
A járatot a HATVANI VOLÁN közlekedteti.
Azért nem tudsz róla, mert nem szerepel a távolsági HAM kötetben.
Régen a Hatvan Szolnok vonal száma 3620 as volt (1995,1996), de átsorolták a 1467 alá. onnatól már az is feltűnőbb lett.
Még egy érdekesség:
Egy új képszerű hivatkozást fedeztem fel a www.menetrendek.hu oldalon az autóbusz lekérdezésnél megjelenik egy kisgőzösábra és ez a www.elvira.hu oldalra mutat
Ami azt illeti, lehetne korábban indítani Hatvanból, úgy talán megjárná az utat. A Vértes tuti indítana valamit, ha meglenne a híd, mondjuk csak Vácig biztosan.
Hatvan - Vác, visszafele Vác - Hatvan - Gyöngyös. Bizony van ilyen. 12.30-kor indul vissza. Amíg Vácra jártam gimibe és csak 5 óránk volt, nagy rohanások után néha ellógtam vele. Gyakran szállítottak rajta vért a váci kórházból Gyöngyösre. :-))))
Vácra a 3643-as vonal járata azért ment, mert Budapestre induló járatok bevétele, elég kevés volt , (pl a 9.05 ös Hatvan-Bp) új Pesti járat beiindítására nem látszott üzletileg jó döntésnek.
Vácnál még VOLÁNBUSZ területről van szó.
Esztergom azonban VÉRTES Volános terület.
Ők akkor engedélyeznének, ha Ők Hatvanba tudnának jönni.
Valószínű, hogy nem fognak.
Amúgy jelenlegi autó Vácon áll 9.10 és 12.30 között, de ez az idő nem lenne szerintem elég Egomig.
Vagy szoros fordulás lenne.
A mostani váci járat délelőtt megy amikor kevesebb a bérletes és van fizető utas.
Egy esztergomi járatnál sok bérletessel nem jutnának bevételhez.
Elképzelhető, hogy a következő évtizedben megvalósul a váci Duna-híd, a várostól délre. Ebben az esetben szerintem lehetne egy Hatvan - Vác - Esztergom buszjáratot indítani, a jelenleg meglévő váci járat meghosszabbításával. Mi a véleményetek?
Csak tudod az Eger-Budapest 14.45 ös expresszbusz meg a 13.45-ös másodrészek mellett csoda, hogy ez a járat is van.
Ha jól emlékszem ezt a járatot még a szétválás előtt, indították be, talán 1989 es vagy 1990 es, de a menetrendváltás és a szétválás között eltelt egy kis idő.
Szétválás után nem kapott volna járatengedélyt ez a 14.20-as!
Érdekes, hogy talán 1996-ban MÁTRA is megpróbált valamit.
Eredetileg a mostani 12.30 as járat Budapest-Eger között 96- os járatengedély szerint beinduláskor 12.45 kor indult, mert közelebb volt a 13.15-öshöz, az indulás.
Gondolt egyet a MÁTRA aki meg a 12.30-as Bp-Gyöngyös buszra kapott engedélyt.
A 13.50-es Gyöngyös-Egerrel egyesítete a Pestit, így 15 perccel elment az egri akkori 12.45-ös AV előtt.
Ezt a módszert bujtatott járatnak is szokás nevezni. Közös táblája volt azaz Budapest-Gyöngyös-Eger!!! Ők forda meg kényelem miatt is csináltattak olyan táblákat amin majdnem az aznapi Mátra fordája rajta volt a busznak.
Persze balhé lett belőle.
Utána megszüntették. Azaz egy másik gép megy Egerbe azóta.
12.30 Népstadion
13.45 Gyöngyös
13.50 Gyöngyös
14.45 Eger
Élt talán 1 évet.......
A járatok azóta is megvannak, bár az AV a 12.45 ös indulást 12.30-ra módosította, így értelmetlen volt a Mátra próbálkozása.
Az adatokat az 1989-es 1990-es meg a 1996-os Hivatalos menetrendkönyvből vettem.
Amikor vettem a kismenetredeket Hatvanban megnéztem mennyibe került a helyi összvonalas a bérletpénztárban.
A honalapon nem lett kijavítva.
Ezt jeleztem is amit rekordidő alatt válaszoltak meg.
"Észrevételét köszönjük, a honlapon valóban a 2005 évi tarifa szerepel, de 1-2 napon belül ki lesz javítva.
A dolgozó bérlet ára : 3.280,- Ft, 2006. január 1-től.
A helyijárati tarifahatárok az általunk (Hatvani Volán ZRT) közlekedtetett járatokra vonatkozik, a csányira is, budapestire is. Ebből az következik, hogy a Hatvani Volán járatain a tarifahatárig lehet érvényes helyi menetjeggyel, vagy bérletjeggyel utazni. A boldog felé közlekedő járatokkal a vasútállomásig tud utazni helyi bérlettel.
Összvonalas bérletet bárki vásárolhat bárminemű korlátozás nélkül. Ha a kérdése viszont Diákbérletre szólt, akkor tájékoztatjuk, hogy Helyi járati Diákbérletet csak nappali és esti tagozatos hallgató vásárolhat érvényes diákigazolvánnyal.
Ha úgy gondolod a moderátori topikba http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9111535 logocserét kérhetünk, az az igazság amikor a mostanit csináltam akkor se tudtam aludni, akkor hajnalban indultam, és vizsgám volt.
Mostanin dolgoztam eleget, meg a HATVANI VOLÁN felirat 30 pixelnél alig látszik.
(Ezt csináltam meg úgy hogy "olvasható" legyen)
Eredeti logón nagy méretben is alig látni valamit.
Amikor én mentem vizsgázni kedd volt, reggel 6.29 és 6.40 között nem volt.
Egy Csepel Unionnal mentem az i 6.40 essel Hatvanba onnan a HATVANBÓL 7.20 assal Pestre.
Pesten vizsgáztam.
Talán kedd reggel mivel én kerestem a menetrendet napközben intézkedtek és lett menetrend.
Ha én nem keresem kora, hajnalban talán nem lett volna. Így lehet átszólt a pénztároshölgy telefonon , hogy már hajnalban menetrendet kerestek meg MÁTRAHÁZÁ ra is elmennének érte. SŐT AZT MONDTÁK KÉRJEK A SOFŐRÖKTŐL, ÍGY 6.29 KOR odamentem pár gépkocsivezetőhöz.
A pénztáros látta , hogy égen földön keresem, amikor a sofőröktől kértem azt is látták a pénztárból is.
Talán + hatással voltam.
Én szerdán amikor elmentem MÁTRAHÁZÁRA nem bántam meg teljesen az utat se a LCH-911 el történt utazást sem bántam.
Gyönyörű hely, az utam is nagyon szép volt az LCH val jó volt utazni. Hósesés után fantasztikus utazni!!!!!!
Amúgy szerdán 13.28 ra érkeztem gyönyörködtem még 1-2 buszban aztán már a pénztárat se próbáltam mert 13.35 kor tábla nélkül indult a kékesi busz a 2-ről.
6 perc átszállóidő alatt nem is próbáltam meg újból a pénztárat, inkább a buszokat figyeltem.
Magát az utat nem bántam meg ha már jövök Eger mellől tökmindegy mennyit utazok.
Gyöngyös már túl unalmas
DD::))
Kell egy kis mátraházi felfrissülés.
Ha nem esett volna hó akkor talán Parádnak Recsnek megyek vissza.
Amúgy meg szerdán egy busz felénk az árokban végezte úgyhogy jól indult a nap.
Nem igaz, én kedden vettem Gyöngyösön mátrás kismenetrendet, sőt (!!!), még magam is meglepődtem, hogy még a Heves megyei kötetet is árusítják, így vettem is azonnal, a roppant kedves hölgytől, aki a bérletpénztárban dolgozik.
Amúgy hihetetlen logikámmal kikövetkeztete: ez hatvanis??? Jé. Akkor odaírom mellé a honlapomon. Van még ilyen magánbusznak álcázott Credójuk? IBS-223?
Lassan az országban Hatvanban lesz már csak a helyi összvonalas bérlet a helyközi buszra.
Vettem itt is "kismenetrendet".
3290 Ft a Dolgozó bérlet , ami elég magas, de olvastam, hogy a helyijárat Hatvanban nem annyira veszteséges, talán 1M önkormányzati támogatással még + 500 ezres eredményt is elért.
A Hatvani Volán a maga kb. 68 kocsijával szinte pontosan a 1%-a az országos Volán buszállománynak. Ha a Volánok kapnak 200-300 autót, akkor a Hatvani Volán kap 2-3 db-ot. Nem nagy mennyiség, de ennyi is fontos. Csuklósokból vannak nemrég vásárolt használt kocsik, szerintem nem pályáznak csuklósokra. 13,5m-es? Nem tudom. Legvalószínűbb a 12m-es változat.
Volvo vagy Mercedes gépészetes kocsi (bármilyen karosszériával) tovább növelné a típus-sokaságot, így beszerzésük nem előnyös. MAN-ból van már egy, most lenne három-négy, szerintem elfogadható. Karosának, Autosan-nak egyátalán nem örülnék, ahogyan más nem EAG eredetű Irisbus terméknek sem. EAG E94 akár Rába, akár Scania alvázon klassz lenne. Valami azt súgja, kevés rá az esély Az elmúlt évek beszerzési stratégiáját nézve (használt 200-asok és új Credók) azt kell mondanom, hogy a legkézenfekvőbb 2-3 db Credo EC12 lenne.
ez a lengyel Solbus homlokfal mindenképpen modernebb hatású, mint a Credo. Bár a "modernebb" nem egyenlő a "szebb"-bel. Nekem a Credo-kban a ferde mellső rész nagyon idegen, amikor az első ajtó és a sofőrablaka nincsegy síkban a busz oldalfalával.
Hát igen, a Bosch-nál mondjuk egy délután 2 órai műszakváltás nem gyenge buszpark-bemutató. Most csak nagyságrendileg: 3 db C56 3 db Alfa 1 db E95 1 db 256 1 db helyi 260 1 db Credo a losonci Karosa plusz a midibuszok
Ezt a napot végigrörögtül Alkaa-val , viszont bennem most megint felmerült a topic-összevonás gondolata , amit kezdetben nem igazán támogattam , de mostmár látom , hogy az esetlegesen összevonandó topicokat (ez+Eger+Nógrád+Borsod) ugyanazok a szerintem nagyon jó emberek látogatják .
Tudom , hogy már logónk is van , meg tök jó minden , de gondolkozzatok el rajta !
Azért ne vegyük olyan biztosra. Konkrétan tudom, hogy a 13,5-es kategóriában pl. a Kapos is vásárol, igaz, csak 1 db buszt. Több volán lesz így benne valószínűleg, mint amik Alfára szoktak tenderezni. Bár, ez nem jelent semmit.
Nagyon örülnék az EAG-nak , szégyen , az ami vele 2000/2001-től történik a hazai tendereken . Az ő idejük is eljön még , de ezen a tenderen szerintem az Alfa nyer .
13,5-nél azért ne zárjuk ki az E94.53-at, egyrészt, az EAG minden évben megpróbálja, másrészt, tavaly volt már olyan megyei tender, amit elhappoltak az Alfa elől valami szabálytalanság miatt - igaz, ezek Scania alvázasok voltak, a Tiszának, 6 db. Remélem, valami nagyon botrányos eljárás folytán az EAG-ot hozzák ki győztesnek, legalábbis valami olyasmi balhét szeretnék látni, mint tavaly a Stadler vs. Bombardier-ügy.
Egy nagy hátránya azért van a 13,5-es E94-esnek, hogy a B12B alvázas Alfához képest b*szott gyenge a motorja (MB OM 906 hLA). Legalábbis axondják. De minőségileg, kidolgozásra kb. 20x jobb.
Nem akarok nagyokat kiabálni, de... Újságírók, infók osztva 2-vl stb... Valóban a gyártás "folyamatos". Ha nem "nyer", akkor a KV előbb-utóbb biztosan elviszi az addig legyártottakat.
Isznak ám előre a medve előbőrére, már elkezdték gyártani a tenderes mennyiséget, hogy időben elkészüljenek vele, pedig az eredményhirdetés még odébb lesz.
Én tényleg azt szeretném, hogy az EC 12 tendergyőztes legyen. Igaz, hogy apám maszek LC 11 H-ja, amit használ, egy nagy sz*r, de akkor is.
kérlek ne írj ilyet, hogy még válaszra sem méltatlak. Két emilt is kaptál az előbb. Szerettem volna egy teljesebb listát készíteni, s azt elküldeni, de talán kezdésnek ez is megfelel.
Ha kérdeztek és egyátalán tudom a választ, akkor igyekszem válaszolni. A harmadik Credo-ra is nemrég kérdeztem rá, híre-hamva sincs.
EGyrész, úgy gondolom, hogy a személyes dolgokat mailben kellene közölni. Már kérdeztem is ezzel kapcsolatban, de nem válaszoltál.
Másrészt, az egri dolgot, én csak csípkelődésnek szántam, nem nézeteltérésnek. Ez egy tendencia, és tetszik nem tetszik előbb-utóbb mindenhol bekövetkezik, az, hogy mikor, az attól függ, hogy milyen a gazdasági helyzet az adott térségben.
Ha nem 30 pixel lehetne csak a logó magassága, akkor én így ekkorában is el tudnám képzelni.
A cég emblémája, a felső részen az árnyékolt betűs HATVANI VOLÁN alig látszik.
Alsó se a legjobb nem elég kontrasztos.
Kiváncsi lennék, és örömmel venném, ha kis módosítással hogyan lehetne szebb logót csinálni kijavítva a jelenlegi hibáját (magára a alapemblémára a cégesre gondoltam).
Szerintem a "törzsvendégeknek" kellene írni levelet, én holnap csak este 23 órára keveredek haza, el kellene nekik küldeni a logót, hogy felismerjék. Most próbálok aludni, mert hajnalban a legelső busszal indulok.
Köszi, tudom nagy kérés, de nem szeretném ha nem írnának be sokáig.
"A Color Toursnak már évek óta van manja, ezek a manok nem azok a manok lennének?"
Nem, azok a MAN-ok (a HAN-MAN-ok:) elől-hátul ajtós városközi kivitelek és tudomásom szerint újonnan érkeztek. A mostani kocsik pedig használtan vásárolt elővárosi (sőt inkább városi) kivitelű MANcik elől és középen elhelyezett ajtókkal.