Keresés

Részletes keresés

Eládi Creative Commons License 17 órája 0 0 38568

Egy RLT megy tovább. 

Pedig pont az a sztori jutott eszembe, amt nemrég olvastunk itt mikor 311(?)-es ment az Aggtelek-Budapest vonalon.

Előzmény: LSU 106 (38567)
LSU 106 Creative Commons License 17 órája 0 2 38567

Remélem Egerben kicserélik:

IBeni Creative Commons License 3 napja 0 0 38566

Sziasztok! Valamit lehet tudni SSM-522-ről? Eddig mindig a 14:20-as Sátoraljaújhely-Tiszakarád viszonylatot járta viszont jó ideje Ikarus c56-al van kiadva (leginkább HIV-471).

f_k Creative Commons License 2024.04.12 0 1 38565

Elismerik a munkájukat Timkó Miklós autóbuszvezető, a Volán 3. sz. Vállalat toraljaújhelyi üzemegységében dolgozik. Munkakönyvi bejegyzése 1955-ben kelt. — Egy munkahelyem van, amióta dolgozom — kezdi beszélgetésünket. Eljegyezte magát a szakmával. Különben Nagyrozvágyra való, ott lakik a családjával. Élete nagy részét a közlekedésben töltötte. Tudja, milyen felelősség egy autóbuszt vezetni! Hány és hány embernek az élete van a kezében, amíg a volánt fogja. Elvégzi a munkáját, ahogy tudásából telik. Mióta vezet, még nem volt balesete. 1956 óta tagja a szakszervezetnek, s 1959 óta párttag. — Voltam már pártbizalmi, propagandista, részt vettem politikai oktatásban és 1970 óta szocialista brigádvezető vagyok — folytatja. — A mi brigádunk a legrégebbi dolgozókból tevődik össze. Tizenöt-húsz éves törzsgárdatag mind a kilenc munkatársunk. Nem dicsekvésképpen mondom: valamennyiünk megkapta az 500 —750 ezer kilométeres balesetmentes vezetésért járó jelvényt. Egy munkatársunk, Galambos József,a vállalat régi dolgozója, egymillió kilométert vezetett balesetmentesen. Büszkék vagyunk valamennyien elismerésére. Fokozatosan haladt brigádunk az eredményes úton. Ezüst jelvényesek, zászlós kitüntetettek voltunk, úgy érezzük, az idén értékelik munkánkat. 1974- ben közel 54 ezer forint értéüzemanyagot takarítottunk meg, és jelentős társadalmi munkát végeztünk. S amit a legnagyobb eredménynek tarok: késés, nélküli pontosan közlekedett a brigád minden alja. Pedig van nullára futatott buszunk is. Úgy tartjuk üzemben, hogy legyen és normán belül fogyasszon üzemanyagot. Ellenőrizzük egymás kocsiját — ez kölcsönösen segítséget jelent. A Gagarin brigádban van tűzvédelmi, biztonsági felelős, Titkó Mihály. Az is a feladata, hogy mindenkitől megkérdezze, nem hibás-e a tűzoltókészülék? Nagy hozzáértéssel dolgoznak a brigád tagjai. Többen vállalkoztak arra, hogy fődarabcsere nélkül a lehető legnagyobb teljesítményt érik el járművükkel. Törekvésüknek máris van eredménye. Beszéltünk munkájukról, eredményeikről, gondjaikról. A KSZDSZ XXIX. kongreszszusának anyagaival hogyan ismerkednek? Ami engem illet, én még sokáig fogom tanulmányozni. Az ember mindig fedez fel benne valami újat. — és ez jó. Csak a mi vállalatunkról szólhatok, de azt elmondom. A beteglátogatást jobban meg kellene szervezni. Gyakori az egy-két napos betegség, tudom ez másutt is gond. Nekünk öntevékenyen kell segítenünk a jobb munka érdekében. Mit várok és várunk munkatársaimmal az 1976-os esztendőtől? Bízom abban, hogy munkánkat kellően értékelni fogják. Elmondhatom, hogy üzemanyagból 1975-ben hat hónap alatt több mint 9700 litert takarítottunk meg. Az egész évi mennyiség elszámolása még most van folyamatban. Úgy érzem, jól gazdálkodtunk. Természetesen lehet még tovább is fokozni ezeket az eredményeket. Erre törekszünk az új esztendőben, az ötödik ötéves terv induló évében.Tavaly egyik munkatársunk, Csallóközi Sándor gépkocsivezető a Munka Érdemrend arany fokozatát kapta, két évtizedes munkájáért. Mi a vállalatnál a kiváló brigád címet szeretnénk magunkénak tudni, ez közös nagy óhajunk. Rendezi gondolatait és az elmondottakhoz végül még hozzáfűzi: Becsülettel dolgozunk. Hideg téli éjszakákon járatjuk a motort, hogy idejében, pontosan vihessük a munkásokat munkahelyeikre. A mi életünket, a mi munkánkat nem lehet összehasonlítani a fiatalokéval. Ők már csak a fejlődést látják, hogy munkájuknak egyre több lesz az öröme. Mi személyes tapasztalataink alapján érezzük a fejlődést, a korszerűbb utakat, a jobb buszokat, a kulturáltabb közlekedést. Nekünk is mindig többre, szebbre kell törekednünk. Ez a fejlődés alapja. Bízom a jövőben, a munkánk értelmében. Ezt a bizakodást kívánom az új esztendőben minden kollégámnak. Szentesi Magda

 

Ikarus 557 Creative Commons License 2024.04.12 0 0 38564

Visszatért eredeti helyére

nohab Creative Commons License 2024.04.12 0 2 38563

Megnyugtató látvány, az tuti, helyre áll egy kissé a világbéke. :)

  

A pattogóson felnőtt szemnek még szoknia kell az új típusú kiflit :)

Előzmény: btbtbtbt (38555)
f_k Creative Commons License 2024.04.12 0 1 38562

1986-os kisfilm a Borsod Volán kamionos szállításának életéből:

 

https://youtu.be/qx-zUHUJTO0?si=Vqw6uuRlbpCTDvN1 

aleex18 Creative Commons License 2024.04.11 0 2 38561

KVT-852 volna az.

Előzmény: LSU 106 (38559)
Isubusz Creative Commons License 2024.04.11 0 0 38560

Forda szerint PIG-472 lenne és már egy ideje nem volt kint, így valószínű az lett az áldozat.

Előzmény: LSU 106 (38559)
LSU 106 Creative Commons License 2024.04.11 0 1 38559

Mit rendszámoztak át?

robbanómotor Creative Commons License 2024.03.27 0 0 38558

Nem baj, az Esztramos nem megy sehova. Csonkább se lesz már, szerencsére. :) 

Előzmény: btbtbtbt (38557)
btbtbtbt Creative Commons License 2024.03.27 0 2 38557

Köszönöm! :)

Egy JOB-693-nak mondjuk jobban örültem volna, de arról már lekéstem...

Előzmény: Eládi (38556)
Eládi Creative Commons License 2024.03.26 0 0 38556

A krédógyárban már ez vindózháttér lenne, gratulálok! 🙂

Előzmény: btbtbtbt (38555)
btbtbtbt Creative Commons License 2024.03.26 0 19 38555

Megnyugtató látvány, az tuti, helyre áll egy kissé a világbéke. :)

 

 

Apropó béke. Vagyis béka. Egy legutóbbi megmerítkezésem eredményét szeretném megmutatni.

https://flic.kr/p/2pFvEUr

Ugyan az Ikarusok hajkurászásásához képest csökken a lelkesedésem, de a dupla Credoknak nem bírok ellenállni.

Apró adalék még a fotóhoz, hogy a gumicsizmát olyan mértékig benyelte a Bódva-völgyi mocsár, hogy a fotózás után csak én indultam el, a lábaim egy helyben maradtak, így mindenestül bele is huppantam az agyagtengerbe. De mindent a duplacsuklós Credokért!

Előzmény: robbanómotor (38554)
robbanómotor Creative Commons License 2024.03.24 0 4 38554

Ma Dédesen volt a JSZ-375, Jósvafőről hazafele jövet megörültem a látványának. :) 

Előzmény: 431365 (38547)
Isubusz Creative Commons License 2024.03.20 0 0 38553

14:30-as járatához állt be a 2-es kocsiállásra, de még 15:10-kor is ott állt vészvillogóval.

Előzmény: DMR busz (38552)
DMR busz Creative Commons License 2024.03.20 0 0 38552

LKK-386 délután elromlott a Búza téren, szerelő feküdt alatta, kalapáccsal javított rajta valamit. 

Ben00 Creative Commons License 2024.03.18 0 3 38551

Boldva érintéssel,közvetlen. 🤣🤣🤣🤣

 

Balee15 Creative Commons License 2024.03.16 0 0 38550

Csak pótol, vissza fog kerülni a Credo. 

Előzmény: AUTOSANdris (38549)
AUTOSANdris Creative Commons License 2024.03.16 0 0 38549

Sziasztok. A JIW-413 marad a Tokaji fordán, vagy csak pótol?

117 169 Creative Commons License 2024.03.06 0 1 38548

JMN-893 régi fordáján van akkor ☺️

Előzmény: 431365 (38547)
431365 Creative Commons License 2024.03.06 -1 10 38547

Ikarus kiadás 03.06:

 

HIV-468 Hidasnémeti NRL-928 helyett

JMN-864 Hernádbűd

JMN-893 kölcsönbe Kazincbarcika, RTR-837 helyén
GXD-417 régi fordája (Váralja, Csenyéte)
FIY-468 Tolcsva KUC-547 helyett

JAN-506 Tolcsva LVN-785 helyett

FIY-459 02.08 óta nem mozdult
JSZ-375 Aggtelek, KMB-048 helyett

FIY-467 S.újhely, vá KT

HIV-471 Hollóháza, PIG-472 helyett

JMN-956 Makkoshotyka, KVT-852 helyett

bodrostomi Creative Commons License 2024.03.05 0 1 38546

3-5 fő között változott az utasszám.

Előzmény: Racilaci (38543)
Volvo B9LA Creative Commons License 2024.03.04 0 0 38545

Már jó ideje nem az van beleírva, csak cseszik jóváhagyni a pontosításokat.

Előzmény: trizs77 (38526)
robbanómotor Creative Commons License 2024.03.03 -1 3 38544

Ha Tólápán ugyan nem is lehettem ott, de egy február 29-ével megszűnt járaton már voltam utolsó (előtti) utas: 

 

2020. március 1-től megszűnik a szombatonként közlekedő Debrecen – Nagyvárad nemzetközi autóbuszjárat

2020. február 14.


Az 535-ös számú, Debrecen és Nagyvárad [Oradea] között szombatonként közlekedő járatok az alacsony kihasználtság miatt nem közlekednek tovább.

Az autóbuszok utolsó alkalommal 2020. február 29-én indulnak mind Debrecen, mind Nagyvárad autóbusz-állomásairól.

Előzmény: bodrostomi (38542)
Racilaci Creative Commons License 2024.03.03 0 0 38543

Hányan mentetek ki vele?

Előzmény: bodrostomi (38542)
bodrostomi Creative Commons License 2024.03.03 0 4 38542

A JSZ-375 egyéb elfoglaltsága miatt esélytelen volt Tólápa Ikarusos búcsúztatásának, de így is sikerült néhány kollégával közösen megemlékezni az utolsó napról. Mivel papírforma szerint állandó lakója már nincs a településrésznek, így a buszos kiszolgálás is okafogyottá vált, ráadásul a tíz éve felújított út is egyre rosszabb állapotban van. A terület hasznosítási elképzelései és az önkormányzat eljárása biztos megérne egy bővebb elemzést, ezt talán majd meg is teszi valaki máshol, itt ez úgyis OFF téma lenne. Annyit azért érdemes felvillantani, hogy egy 2001-es ajánlattételi hirdetményben leírtakhoz képest csak négyszeresére emelkedett a terület négyzetméterára.

 

https://flic.kr/p/2pBjZKN

 

https://flic.kr/p/2pBptWP

bodrostomi Creative Commons License 2024.02.29 0 8 38541

Előzmény: bodrostomi (38539)
bodrostomi Creative Commons License 2024.02.29 0 1 38540

 

A kép lemaradt...

Előzmény: bodrostomi (38539)
bodrostomi Creative Commons License 2024.02.29 0 3 38539

Nagy valószínűséggel igen. "Hivatásforgalom" már jó ideje nem volt, ezért sem feltétlenül jártak már ki a buszok. Ma viszont utoljára még végigzötykölődött minden járat a helyenként már eltűnő aszfaltcsíkon. A megmaradt épületek ugyan nem a legjobb állapotban vannak, de nem úgy néznek ki mintha már teljesen lakatlanok lennének. Emlékül egy kép az utolsó fordulóról a Szilvásváradra induló járattal, előtérben a valaha több száz lelkes településrész megmaradt házaival, háttérben az egykori Bardin és Omány aknák hűlt helyével.

 

 

 

Előzmény: LSU 106 (38538)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!