H0-ban sk+55 peront építenék, ívben. Ehhez a flexi peronszegély jó lenne, a kettő között modellezőpasztával töltöm fel. Tehát fontos a szegély magassága.
A sínkorona magassága a talajtól 4,5mm, ezt levonom, akkor az Auhagen 7mm magas peronszegélye túl alacsony, a 13mm-ese túl magas. De TT-ben van 10mm magas, ami kb pont jó lenne. Valaki használ ilyet? Vagy más megoldást ajánlotok?
Elnézést, hogy write only módban vagyok, de sehol nem találtam olyan aktív magyar fórumot, ahol lenne valami féle összefoglaló anyag arról, hogy hogyan is kéne nekikezdeni a dolgokat mielőtt feltenném a kérdéseimet. Mondjuk úgy, hogy nagyon kezdő vagyok a témában, gyerekkoromból maradt pár vasútmodelles dolog, a most megálmodott projekthez ebből a H0-s 2,5mm magas sín elemeket szeretném felhasználni. A kiötlött projekt egy (szerintem legalábbis) rém egyszerű történet lenne: A pince plafonjára szeretnék kábelcsatornára/kábeltálcára felerősíteni egy (nem szabályos) körpályát, amin egyetlenegy egy darab valamelyik fajta BP-i metrószerelvény modellje járkálna körbe-körbe és nagyjából ennyi lenne (egy kvázi metró keresztmetszet). Egy megállót megcsinálnék neki, de az sem lenne elvárás, hogy ott mondjuk automatice megálljon, vagy ilyesmi. Egy szemafort raknék esetleg, de lehet, hogy azt is úgy, hogy alapvetően zöld, aztán valami mozgásérzékelős és időzítős témával, ha áthalad rajta a vonat, akkor 15mp-re pirosra vált. Ezen kívül a vonatnak legyenek fényei, illetve a megállónak, de az már lehet, hogy másik történet. Szóval valami ilyesmit szeretnék alacsony költségvetésből összerakni, bárki aki tudna segíteni az elindulásban szívesen fogadnám a segítségét. A meglévő vezérlőt már nem használnám, abból mindenképpen valami e századi kéne. Ahogy írtam nincs nagy elvárás és továbbfejlesztési igény, de ha úgy állnak össze a csillagok, hogy X összegért van valami ami ok, de X*1,25-ért 4-szer jobbat kapok, akkor nyitott vagyok átgondolni a dolgokat. Köszi előre is! ui.: ha van alkalmasabb hely ennek a té