Egyszerűen csak annyi történt, hogy rosszkor néztél be a fórumra. Megfelelő pillanatot kifogva azt tapasztaltad volna, hogy Lajoska aggódik a magyarokért.
"magyar napszámosait nem nevezi üzleti partnernak, hanem annak ami: zsellér." Hümmmm. Kérdezném tőled mint szagértőt, a putribóróban lévő segélyből és bérfórumozásból tengődő hontalan embereket ott minek nevezik vajon?
Attól még leszállhatnának arról a nagyon magas lóról, amiről az észt osztogatják, egy valamivel kissebbre.
Maradjunk annyiban, hogy nem kenyéradók, hanem üzleti partnerek. Nagy bajban lennének pl., ha kiebrudalnánk őket. (nem fogjuk tenni, hiszen üzleti partnerek vagyunk, kölcsönös előnyökkel. Pontosan emiatt nem fogják ők sem bezárni az itteni cégeiket, a balliberálisok legőszintébb sajnálatára)
Jól láthatóan Európa szégyenpadján ül Németország az ellene folytatott 46 függő kötelezettségi-szegési eljárással. Magyarország ellen mindössze 26 ilyen indult, pedig itt sem hoz kevesebb törvényt az országgyűlés.
Indicator [1]: Number of pending infringement proceedings (függő kötelezettségszegési eljárások száma)
> Kezd elege lenni Németország uneurópai viselkedéséből az EU-nak.
na ez is otromba fideszproli cikiskedés.. :(
A kötelezettszegési eljárások tömege azt igazolja, hogy a fidesz-kormánnyal nincs az EU megelégedve.
Ami az autópálya-matricát illeti: az bizony Svájcban sokkal drágább, mint a most leállított német matrica lett volna.
Amúgy a német sajtó - mind a konzervatív: FAZ, Welt, Focus - mind a liberális: SPIEGEL, Süddeutsche Zeitung - egyhangúan a bajor CSU-t hibáztatja az autópálya-matrica bevezetésért,
ugyanis a CSU presztizs-projektje volt ez a hamuban sült ökörség... - a CSU-s közlekedési miniszter: Scheuer eröltette a bevezetést. Az EU-Bizottság 2015-ben még tiltakozott, majd - a fene se tuggya, miért - beleegyezett...