Keresés

Részletes keresés

takacs.ferenc.bp Creative Commons License 2016.12.05 0 0 16

https://www.facebook.com/pages/Legyen-1-es-k%C3%B6rvillamos/1421789101378309

 

Időközben eltelt 3 év, és megépült a budai fonódó villamos. Így már csak a Petőfi híd, és a Rákóczi híd közötti másfél kilométeres szakasz megépítése hiányzik. Ezen szakasz megépítése nem elsősorban a körvillamos ötletem szempontjából fontos, hanem az egyetemi negyed jobb megközelítése, és a budai észak-déli tömegközlekedési összeköttetés megvalósítása miatt. Ha ez a hiányzó szakasz megépül, számos más vonal kialakítható. Ezen szakasz olyan feltűnően hiányzik a fővárosi villamoshálózatból, mint a fogak tudnak hiányozni a szájból.

takacs.ferenc.bp Creative Commons License 2013.10.01 0 0 15

https://www.facebook.com/pages/Legyen-1-es-k%C3%B6rvillamos/1421789101378309

 

Ha akarjátok, hogy valamikor a fővárosi közgyűlés elé kerüljön a téma, nyomkodjátok a Like (Tetszik) gombot!

Előzmény: takacs.ferenc.bp (14)
takacs.ferenc.bp Creative Commons License 2013.10.01 0 0 14

Ez egy általános esetben lehetséges hátrány, amiről az adott esetben nem igen lehet beszélni, hiszen az általam javasolt körvonalú 1-es villamos csak olyan útvonalat érintene, ahol vagy jelenleg is  nagy a forgalom, vagy ahol még nincs kiépítve  a budai oldalon, nagy forgalom várható.

Előzmény: L45H (13)
L45H Creative Commons License 2013.09.30 0 0 13

Ecseteld légy kedves a körvonal hátrányait is. Például azt a részt, ahol nem egyenletes a körön a kihasználtság és ezért egyes szakaszon túlkínálat van, másutt meg kapacitáshiány.

Előzmény: takacs.ferenc.bp (3)
takacs.ferenc.bp Creative Commons License 2013.09.27 0 0 12

Nem tudtam, hogy újmoni azonos x-szel, de ne vedd kioktatásnak.

 

Elférne ott a villamos, bár a parkoló kisebb lenne a BME előtt, ami persze a sok új villamossal járó miatt amúgy is kevésbé lenne használva.

Előzmény: újmóni (11)
újmóni Creative Commons License 2013.09.27 0 0 11

NEm hinném, hogy ezt bárki ne tudná.... :-)))

Vagy muszáj kioktatni x embert naponta...? :-D

 

 

 

Előzmény: takacs.ferenc.bp (9)
hausdorff Creative Commons License 2013.09.27 0 0 10

Azt ertem, hogy nem erdekel a tema (nyilvan nem erint), de akkor ne irj ide.

Előzmény: halaloszto (4)
takacs.ferenc.bp Creative Commons License 2013.09.27 0 0 9

A Lágymámyosi híd lett elnevezve Rákóczi hídnak, így ugyanarról beszélünk.

Előzmény: újmóni (6)
újmóni Creative Commons License 2013.09.27 0 0 8

Nekem is rémlik, hogy többször volt már erről szó, de nem követem napi szinten a közl.fejl. ügyeket.

Logikus lenne egy párhuzamos vonal a 2-essel...

 

Előzmény: Snake-Mojzi (7)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.09.27 0 0 7

Ez a "budai fonódó" távlati tervei közt szerepel is.

Előzmény: újmóni (6)
újmóni Creative Commons License 2013.09.27 0 0 6

Akkor nem inkább pl. a 19-es villamost kéne a Gellért után egyenesen levezetni a Lágymányosi hídig...?

(nem néztem, lenne-e ott hely a vágányoknak..)

Előzmény: takacs.ferenc.bp (2)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.27 0 0 5

a-ha :)

minden Hahásnak helikoptert!

Előzmény: takacs.ferenc.bp (-)
halaloszto Creative Commons License 2013.09.27 0 0 4

"A körvonal bármely részéről eljuthatsz egyszeri utazással bármely más részére, a legrövidebb úton. "

 

nemaaaa. a legrovidebb az egyenes, tehat pl az atlos vagy hurirany. a korvonal abszolut nem a legrovidebb.

 

Vajk

Előzmény: takacs.ferenc.bp (3)
takacs.ferenc.bp Creative Commons License 2013.09.27 0 0 3

Valószínűleg érdemes ecsetelnem egy körvonal előnyét is a start-cél vonalakkal szemben. A körvonal bármely részéről eljuthatsz egyszeri utazással bármely más részére, a legrövidebb úton. A körvonal kiváltásához két start-cél vonalra van szükség, amelyeken való utazás 50% eséllyel plusz átszállást (plusz keresgélés, gyaloglás, várakozás) igényel, ami csúcsidőben 5 perces, azon kívül 10-15 perces időveszteség.

Előzmény: Snake-Mojzi (1)
takacs.ferenc.bp Creative Commons License 2013.09.27 0 0 2

Nem hiszem, hogy az egyik meghosszabítás kizárna a másikat. De megjegyzem, a kelenföldi pu-hoz éppen most épül a 4-es metró, és villamos is, busz is jár oda. Ezzel szemben Észak-Buda és Dél-Buda között szinte lehetetlen közlekedni, sokkal gyorsabb pesten kereszül.

Előzmény: Snake-Mojzi (1)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.09.27 0 0 1

Ki kell hogy ábrándítsalak, de az 1-es egészen másfelé fog meghosszabbodni: http://www.bkk.hu/wp-content/uploads/2013/03/1-3V_felújítás_v20130314.jpg

Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.09.27 0 0 0

0

takacs.ferenc.bp Creative Commons License 2013.09.27 0 0 topiknyitó

Oktatók, és egyetemisták! Támogassátok a kezdeményezést!

 

Az 1-es villamost körbe kellene vezetni Budapesten. Jelenleg a Bécsi úttól indul a Vörösvári úton, az Árpád-hídon, a Róbert Károly-Hungária-Könyves Kálmán körutakon, és vége lesz a Rákóczi híd előtt, bár a hídon helyet hagytak neki. Át kell vezetni a villamost a hídon, majd a Duna-parton megépíteni neki a Gellért térig a vonalat, ahol csatlakozik a meglévő vonalakhoz a Batthyány térig. Itt a már tervbe vett összeköttetést megépítve a Margit-hídig a jelenlegi 17 vonalán visszajutna a Bécsi út Vörösvári út kereszteződésig.

Kérem azokat, akik érintettek az ELTE, vagy BME megközelítésében, támogassák e kezdeményezést, mivel jelenleg szinte lehetetlen reális időben megközelíteni ezeket a helyeket!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!