Nem pár % az emelés mértéke, hiszen a törvény szerint:
- minden hónapban az első 10 perc telefonadó-mentes!!! -> nem teljesül
- Egyetlen mp telefonálás esetén (prepaid) is kiszámlázza a telefonadót és nem részarányosan!!!! -> pofátlanság
- A törvény szerint 400 Ft+ÁFA lehet magánelőfizetőnél a telefonadó maximuma! Igen ám, de a Vodafone ismét törvénytelenül jár el, hiszen 200 perc beszélgetés után is ugyanúgy számlázza a telefonadót, tehát akár többszörösét is beszedi, mint amit lehetne!!!!
Eddig is rohadt drága volt... Aki ilyeneket használ, az meg is érdemli... Most egy picit még drágább lett... Nem nagy ügy... alig pár %-os az emelés :))) Aki ezeket használja, észre sem fogja venni a külömbséget :)))
Borzasztó percdíjak!!!!!!!!!!!!!!!!! Jó rendben telekom adó! De az azért márt felháborító, hogy egyetlen mp ttelefonálás esetén is meg kell fizetni a 2 Ft+ ÁFA telefonadót!!!!!!!!!
kitöltöttem a tesztet! Bárcsak valami hatása lenne, mert egyre nagyobb a zűr a Vodafonnál! Egyszerűen egyetlen olyan kártyás csomagjuk nincsen, amit szivesen választanék a telefonálási szokásaim mellé. Mindez azért mert MEGSZÜNTETTÉK az összes jó kártyás csomagot!!!
Látom a Vodafoneról van szó, ezért bátorkodnék egy kérdőíves linket betenni ide, amely egy most zajló országos versenyre készítettünk a szolgáltatókkal való elégedettséggel kapcsolatban. Nagyon fontos lenne, hogy kitöltse az, aki 14 és 26 év közé esik. A kérdőív kb 3-4 percet vesz igénybe, ha hatalmas segítség lenne! Előre is köszönöm!!
Vitamax Sziget 10 Ft/perc!!! Csak a Szigetre látogatóknak adják a napi és hetijegy mellé!!! Vajon ilyen tarifát miért nem ad a szolgáltató másnak is?? Ilyet én is akarnék!!!
Sajnos nincsenek alternatív lehetőségek ! vagy a 3 szolgáltató vagy semmi. Vezetékes telefon nekem nem alternatíva, mivel állandóan rohangálok.
Igen, igazad van, és nem kell messzire menni, elég csak összehasonlítani a Vodafone magyar és a brit oldalát. Kitűnik a különbség, pedig itt 10x kevesebb a fizetés!!
Nee... ne magyarázd azzal, hogy azért, mert "csak" 3 szolgáltató van. Amit felvázoltam, azért. Hírünk van. Ez nem csak a mobilfónia terén van. A magyarokkal mindenhol kiszúrnak, kevesebbet kapunk mint mások, de fizetni ugyanannyit fizetünk vagy többet.
Abban egyetértek veled, hogy verseny nincs, nem is nagyon volt. Van még jó pár ország, ahol "csak" 3 mobilszolgáltató van, mégis olcsóbban adnak mindent. Abban is egyetértek, h. ezek brutál árak. Tükrözi, hogy milyen vastag bör van a képükön. Végül, nyugodtan írd a nevüket kisbetűvel, nem érdemlik meg, h.ekkora feneket keríts nekik.
Teljesen egyetértek Imedveggyel. Ha a pofátlan szolgáltatók pofátlan tarifáit kevesen venék igénybe vagy legalábbis csak akkor , ha nagyon szükséges lenne, akkor finomítanának a dolgokon. Mit gondoltok, hogy külföldön (a jóval gazdagabb országokban és ahol nagyságrendekkel jobb az életszínvonal) miért adnak olcsóbban ugyanilyen szolgáltatásokat, sőt, ugyanazon cégek is, amik nálunk is jelen vannak? Mert nem olyan beletörődő birkák mint mi, és fejlettebb szinten van az akarat - vélemény - kinyilvánítás és érvényesítés. Hallo, ébresztő! Csak azt tudnak megcsinálni az országunkban, amit hagyunk nekik.
Akit érdekel az alternatív lehetőség, az nézzen be a VoipBaster topicba.
Én ezt úgy odlaom meg, hogy egyszerűen nem használok mobilt, illetve csak akkro mikor nagyon szükséges! Vitamax standard tarifám van, de tényleg röhejes, ohgy ilyen dárga.. Szerencse, hogy e-mailben és skype-on tudom intézni a dolgaimat!
Szeva, pannonos vagyok, de kártyásban mind3 egyforma. 41 pénz. Versenyről szó sincs.
Nem szoktam nézegetni, csak 1-2 évente megnézem, hogy mennyit emeltek.
Ja és nincs hálózaton belüli kedvezmény - gyk: felhúzták azt is a hálózaton kívüli percdíjra (ez már több évvel ezelőtt történt)
Ja és a legnagyobb disznóság a percalapú számlázás.
Hogy legyen mihez hasonlítani a szemét itthoni szolgáltatást, csekkoljátok a Aldi-Talk honlapját:
http://www.medionmobile.de/index2.htm
Csóró német barátaink 3 centért telefonoznak hálózaton belül és 11-ért kívül. Kártyásban. (271-es árfolyammal 8.13 és 29.81 Ft) Fél perc után másodperc alapú számlálással.
3 évvel ezelőtt dolgoztam kint és volt ilyen kártyám, azóta jön a hírlevél és a díjaik csökkennek is néha, tehát semmiképpen nem fölfelé mennek!
A sok magyar birka meg fizet, mert ilyen a hozzáállás, ha 41 forint, akkor belenyugszanak és kifizetik. Egy fogyasztónak nem lenne szabad semmibe belenyugodnia, mert megszívatják keményen.
Én még kitartok álláspontom mellett - bár egyre nehezebben - meghagyom a kártyáimat még egy ideig(szeptemberig biztos), hiszen szolgáltatócsere esetén a család összes kártyáját (mind a nevemen) cserélhetem le, amire most se időm se kedvem.
Én megtettem,váltottam. Kijött a mostani száma,ismételt eltérés-legalább is szerintem- és én már feladom,hogy az igazamat bizonygassam. A nagy T-nél jelenleg a feltöltős rész sokkal kedvezőbb,az előfizetés pedig hasonszőrű mint a vodánál.
Most nézem,hogy 2 ft-tal emelték a percdíjakat az előfizetéses vonalon:S Gondolom megint sikerült lehozniuk egy napilap eldugott szegletében és el is van intézve...
Nekem túlszámlázásom van,legalább is még mindig ez a határozott véleményem.De mivel a többszöri email váltás 3-4 szer 15-20 perces beszélgetés az ügyfélszolgálatos kollégákkal eredménytelenül,így feladtam. Annyi volt a válasz(ha jól emléxem a 3-ik beszélgetés alkalmával),hogy ez egy zárt rendszer ami minősítve van és ebbe hiba nem lehet.Megkérdeztem,hogy akkor mi a bánatnak a panasz lehetőség ,erre néma csend lett a vonal végén.Erről ennyit.És épp minap olvastam egy kimutatást,hogy a vodánal 2000 bejelentésből 1!!! jogos.Ezek után szeretném annak az 1 embernek megszorítani a kezét aki érvényt tudott szerezni az igazának,mert ilyen feltételek mellet nem egyszerű. Megvárom a mostani számlalevelem-ma vagy jövő hét elején kellene megjönnie-és ha egy forintnyi + érzek,akkor fogom a 2 előfizetést és a 2 vitamaxot és távozok tőlük. Teleszaladt most a tököm velük!
Vodafone Romania-nál is micsoda kedvezmények vannak!!!! Nálunk miért nincsenek ilyenek????
Prepaid loyalty
Loyalty
Loyalty bonus After your activation in the Vodafone network you receive a bonus every 6 months if the overall amount of the recharges done during that interval is in excess of 25 € credit. You are rewarded with:
* €1.5 credit bonus when celebrating 6 and 12 months, respectively, since the activation date * €2.25 credit bonus starting with the 18th month anniversary since your activation in the Vodafone network
Bonus for incoming calls
You receive a 1€ credit bonus for every 150 minutes of incoming calls. 12 months after your Vodafone Prepaid Card activation in the network, the bonus amount increases by €1,25 for every 150 minutes of incoming calls.
The bonus is given by taking into account all incoming calls, except for those received from Vodafone Romania S.A. landline phone numbers, those dialed from mobile phones for which the costs are fully supported by Vodafone Romania S.A., those mobile phone numbers that have special offers, special price plans, special extraoptions and those belonging to the Vodafone automatic system (Vodafone Vox etc.), as well as those received while using the roaming service.
Aniversary bonus
During the first year from your activation in the Vodafone network you will receive a 2 € credit anniversary bonus. From the second year, the bonus will increase to 3 € credit for every year spent in the Vodafone network.
Ma nálam is betelt a pohár... 3000 Ft-om bánja....
City díjcsomagom mellé 2008.december 23-án 1000 Ft-ért megrendeltem az Ingyenes HÉTVÉGe opciót, ami ugyebár 500 perc hálón belüli dumát ad hétvégenként.
A Voda mindenféle hülye reklámüzijeiben tudatja velem is hogy milyen újdonságok vannak, mi téma... 2009. január 3-án este 23:32 kor 171-re küldtem egy sms-t hogy tudjam mennyi ingyenes percem van még. A válasz meg is érkezett: Önnek még 254 ingyenes lebeszélhető perce van!!!!!
2009. január 5-én (6 napja) 3000 Ft-tal feltöltöttem egy ATM-ből a kártyámat. Mivel a tegnapi (jan 10) napot hivatalosan is szombatnak minősítették, elkezdtem lebeszélni az ingyenes perceket, mondván ingyen van...
ÉS most jön az átverés a voda részéről..... Az összes beszélgetést kiszámlázták, ma délutánra már 300 Ft alatti egyenlegem volt! Hiába a reklamáció az ÜFSZ-en, csak annyit mondtak majd kiküldik a hivásrészletezőt és fogjam be a pofámat addig!!!!
Hozzáteszem 254 perc az több mint 4 óra beszélgetés, lehetetlenség bármelyik telefonnal végezni töltés nélkül!!!! Szóval ennyi idő alatt már min 2 szer töltőn kellett volna lenni a telcsinek..... Természetesen semmit nem lehet tenni, a szolgáltató úgyis bebizonyítja hogy te vagy a hülye....
Kérdem én, hogy minden hülye témában képesek SMS-ekkel, MMS-ekkel bombázni, vajon arra miért nem képesek hogy tájékoztassák az ügyfelet ha az ingyenesség lejárt???????????????????????
Vitás kérdésekben jól jöhet, ha az ügyintéző mondott neked valamit, de utána pedig letagadnák, hogy az nem is igaz. Ilyenkor jól jöhet a visszahallgatás. Ám, hogy az ügyfélnek elmenjen a kedve a reklamációtól, a többi lekért beszélgetés után lehúzzák 10 rugóval. "Korrekt". Mióta Vitai Attila távozott a cég éléről, véleményem szerint egyre sz*rabb a voda.