Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.03.26 0 0 39
Üdv.!

Én most csináltam meg a gépem SingleSpeedre (félig-meddig kényszerből).
A DirtJump III-as Meridámon Truvativ hajtókar volt, azt tudom ajánlani, a mostanin is olyan van, és sanszos, hogy jódarabig marad is, viszont nagy csapatások után feltétlen ellenőrizd, hogy mennyit lazult a csavar. A pedál egy darabig szintén Truva volt, később lecseréltem ipari csapágyas Haro pedálra, konkrét típust fejből nem tudok mondani. Tudom ajánlani, súlya szinte semmi, tartósságát tekintve elég jó, és biztos ki fog szolgálni. A kormány teljes egészében minden bringámon Ritchey volt, nekem DirtJump-hoz és elhagyatott gyártelepi vandálkodáshoz tökéletesen megfelelt. A tárcsafékeken esetleg érdemes elgondolkodni, hogy hidrásat, vagy mechanikusat szeretnél. Én a mechanikus mellett döntöttem az egyszerűbb szerelhetősége miatt, de ha szeretnél vele kicsit triálozni is, akkor inkább hidrás. Teleszkópok közül Rock Shox-ot ajánlom, van amit már 30k körül megkapsz, és elég jó minőségű. Külső guminak kerámiabetétes félterep használok, mert ez az egyetlen, ami nem kapott eddig defektet ha vasúti töltésen mentem vele. Ha nem akarod ilyen körülmények között használni, akkor Ritchey gumikat ajánlanék, valami vastag belsővel bőven megfelel, talán Maxxis Downhill.
Bocs, hogy ilyen későn írok. Jól emlékszem, hogy neked volt Hardy-d?

k_b
Előzmény: GumiApo (38)
GumiApo Creative Commons License 2009.10.20 0 0 38
No akkor topic ébresztő így hajnali fél 2 kor!
Szeretnék össze építeni egy SS gépet mivel a mostani bringámon is csak azt a sebességet használom ami SS-ben is van Így feles leges lenne a váltok meg amúgy is mindig azzal van a gondom meg mindig sikerül valahová oda ütnöm.
Szóval az már eldöntöttem hogy minden képen Ns Bike vázat akarok és Novatec agyakat. Valamint tárcsa féket előre hátulra. De a többivel nem nagyon jutok dűlőre.
A gépet leginkább dirt jumpra és úgymond sokak szemében utcai vandálkodásra használnám.
Mit tudnátok javasolni esetleg?
GumiApo
freestyleszeged Creative Commons License 2008.10.18 0 0 37

sziasztok,

fixie őrülteknek

macaframaproductions.com

üdv,

tom

fityfene Creative Commons License 2008.10.05 0 0 36
www.deviantmtb.hu

itt többen használunk SS-t terepen... meg máshol is
Előzmény: kerékpár (34)
Törölt nick Creative Commons License 2008.10.05 0 0 35
Városi bicajnak én egy olcsó, acélvázas egysebességes montit használok, 32/16 áttétellel. Három évi használat után elkezdett kattogni a monoblokk. Jövőre lehet hogy megnézem, mi van vele.
Előzmény: kerékpár (34)
kerékpár Creative Commons License 2008.10.04 0 0 34

...felélesztem a topic-ot

 

Egy nagyjából másfél évig porosodó, aztán az újraélesztési kísérletnek ellenálló egysebességessé átalakított Mali Mamba után némi alkudozás után megvettem életem első gyári SS montiját, egy Haro Mary SS-t. Ma délután ki is vittem a környékre, hogy lásson egy kis sarat és azt nyújtotta, amit vártam tőle. Jól gurul a 29"-os kerekeken, ugrik, ha nekifeszülök a pedáloknak és szenvedést okoz hosszú emelkedőkön :)

Országútin már használtam patentpedált, ott még nem sikerült elesnem, ezzel viszont kétszer belefeködtem az ösvény mentén nőtt bokrokba, mert a sárral teli pedál kicsit nehezen oldott ki - na meg a másfél évnyi kihagyás is nyomott hagyott a mozgáskoordinációmon.

 

Van még a topicon olyan, aki SS montit használ?

 

Üdv,

 

kerékpár

kaptejn Creative Commons License 2006.11.17 0 0 33

Igen a kollega is mondta ezt a huzos dolgot. En valahogy idegenkedek tole. Szinte latom ahogy jon a Kamaz teli soderrel en meg oda leszek kotozve a bringahoz es ugy tapos laposra...
Kicsit korbeszaglasztam es lehet, hogy elmozdulok valami Kona PHD vagy Merida Speeder T2 iranyba. A Kona meg brutal draganak tunik, de ahogy egyre tobbet tudok meg sajna egyre toleransabb kezdek lenni ar ugyben.:)
Szep ez az egysebesseges vilag de legalabb ket bringa kellene vagy allandoan lanckereket, lancot csereberelni:(

/kaptejn
Előzmény: (has)Pókember (32)
(has)Pókember Creative Commons License 2006.11.17 0 0 32
Miért nem mondta kend, hogy trekking, van az is, és még csak nem is fixi, roppant lajtos áttétellel (39/18)... :-)
Ha nem sikerült véglegesen lebeszélned magadat a szingliről, akkor azt javaslom, hogy szokj hozzá a gondolathoz, hogy a lábadat rögzíteni kell a pedálon, hogy húzni is tudj vele. Ez lehet klipsz (olcsó, egyszerű de nagyszerű), vagy valamilyen patentpedál. Enélkül kb. felére csökken a hegymászó képességed. Mellesleg váltós bringához sem árt, én konkrétan nem értem, hogyan képesek emberek taposópedállal hosszabb távokat megtenni (más meg azt nem érti, mit eszek a fixin... na mindegy).

Viszont beleültetted a bogarat a fülembe, és kicseréltem a tányért a Langsteren 39-esre. Sajnos még nem volt időm hegyen próbálgatni, de ezzel az áttétellel (39/15) már gyönyörűen lehet mászni (na majd este!). Ha egy kicsit még rábeszélsz, tényleg feldobom a racsnit, az 39/16, és nem is fixen... :-)
Előzmény: kaptejn (30)
bindera Creative Commons License 2006.11.17 0 0 31
én mondtam:))))))
Előzmény: kaptejn (30)
kaptejn Creative Commons License 2006.11.16 0 0 30
Sikerult kiprobalni a Langstert. Sajna csak fixxel. En nem tudom mit elveznek egyesek ebben de nekem ijeszto volt, hogy "visszapedalozott" a bringa;) Egyenesben tenyleg meghokkento mennyire megy. A lejton viszont eleg kin szenvedes a kicsit meg durvitott attetel.
Lehet, hogy megiscsak valami lightos trekkingget kell neznem.

/kaptejn

kaptejn Creative Commons License 2006.11.16 0 0 29
Ha nem fixkent hasznalom hogyan akarja szetrangatni a labam?
Tegnap utolertem ez itteni langsterest, ma kiprobaljuk a technikat.

/kaptejn
Előzmény: bindera (28)
bindera Creative Commons License 2006.11.15 0 0 28
felfelé a fix áttétel kemény,lefelé meg pörgős és szétrángatja a lábad:))
Előzmény: kaptejn (26)
(has)Pókember Creative Commons License 2006.11.15 0 0 27
Oppardon, mondtam, hogy téli pihenő :-)
A többit majd emilben, most megameló, bocsi.
Fék: kutya közönséges két forgáspontos országúti fék van rajta elöl-hátul, semmi extra, szerintem a célnak megfelel (én ritkán használom, jobbára vészfékezésre, akkor is csak az első féket...).
Előzmény: kaptejn (24)
kaptejn Creative Commons License 2006.11.15 0 0 26

Bocs ezt nem fixeskent hasznalnam. Csak nem lenne gond a fekekkel?!

/kaptejn
Előzmény: bindera (25)
bindera Creative Commons License 2006.11.15 0 0 25
gondolj arra,hogy le is kell jönni:)))
Előzmény: kaptejn (22)
kaptejn Creative Commons License 2006.11.15 0 0 24

Hat engem azert erdekelne ilyen jellegu kaland is. Csak kiprobalnek egy ilyet valami minimalis lejton mielott ennyi penzt belelolok. A tied merre talalhato? A ceges Langsteresnek hagytam uzenetet a bringajan de ugy latszik nem surun hasznalja:(

/kaptejn
Előzmény: (has)Pókember (23)
(has)Pókember Creative Commons License 2006.11.15 0 0 23
A 2006-oson 48/16 a gyári áttétel, ez nem kimondottan hegymászó fokozat, de nem is igazán városi. Érdemes lecserélni a tányért kisebbre, akár 42-esre, vagy inkább 44-esre, az nagyon kellemes, multifunkciós (mint ahogy a Speci is rájött, és a 2007-es modellen már 42-es a tányér).
A HHH-t én nem szívesen vállalnám be ezzel, persze ha muszáj lenne, felmennék vele, de minek. SS/fixi értelemben képzetlen kollegának meg semmiképpen nem javaslom, legalábbis a kezelőorvosa, gyógyszerésze megkérdezése nélkül :-))
Előzmény: kaptejn (22)
kaptejn Creative Commons License 2006.11.15 0 0 22
Koszi!!
Meg egy buta kerdes: a gyari attetellel mennyire eselytelen mondjuk egy Harmashatarhegy megmaszas?

/kaptejn
Előzmény: (has)Pókember (21)
(has)Pókember Creative Commons License 2006.11.14 0 0 21
Nocsak:
http://www.velotrade.hu/termekek/2006/specialized_akcioink/

KRP SPECIALIZED 06 LANGSTER 54/56/58 FEKETE 125 000 Ft

Lehet tolongani :-)
(has)Pókember Creative Commons License 2006.11.13 0 0 20
Hát, ha nem az enyém, akkor érdekelne, hogy kié, mert ezen kívül még egy vagy két darabról tudok az országban, szóval (itt) nem egy tömegcikk.
Tulajdonképpen bármikor kipróbálhatod, persze fix áttétellel, most úgyis téli álmot aluszik...
Előzmény: kaptejn (19)
kaptejn Creative Commons License 2006.11.13 0 0 19

A ceges bringataroloban talaltam egy fekete Langstert, veletlenul nem egy helyen melozunk?;)
Nem akarok tul nagy penzkidobast, de ha van valmi koltseghatekony javitasi lehetoseg az erdekel. Anno pl. a montimat ugy raktam ossze, hogy elotte igyekeztem utanajarni aztan megiscsak megszivtam. Csak a fek maradt az eredeti noname de amint vizet kapott elkezdett befogni. Szervizben se tudtak megjavitani szoval vegul csere lett. Vetem feleslegesen egy kokany szettett:(

/kaptejn
Előzmény: (has)Pókember (18)
(has)Pókember Creative Commons License 2006.11.13 0 0 18
A Langsterre gondolsz? Az enyémet acél 48-as lánckerékkel adták, amikor lecseréltem alu 46-osra, a súlykülönbség nagyon határozottan érezhető volt (bal kezemben az egyik, jobb kezemben a másik - de ez mondjuk párszáz gramm). Amivel viszonylag olcsón viszonylag sokat lehet spórolni, és értelme is van, az a kerékszett. Kissé túl van dimenzionálva az eredeti (kb. trekking szintű felni), nem lennék meglepve, ha a két keréken együtt 1 kilót lehetne hozni különösebb kompromisszum nélkül. Ez a menetteljesítményben is igencsak érezhető különbséget eredményezne.
Egyébként meg amit a pénztárcád nem szégyell: karbon ez, karbon az, esetleg egy kis titánium itt-ott... de ezzel az erővel vehetnéd kapásból a 3800 dolcsis S-Worksöt is :-)
Előzmény: kaptejn (17)
kaptejn Creative Commons License 2006.11.11 0 0 17

Nekem nem letkerdes de mivel latom a kulonbseget az adatokban erdekelne, hogy mivel lehet itt meg sporolni a sulyon? En max. a vazat latom opcionak.

/kaptej
Előzmény: (has)Pókember (15)
Alonso Creative Commons License 2006.11.08 0 0 16
23 mm
Előzmény: kaptejn (14)
(has)Pókember Creative Commons License 2006.11.08 0 0 15
Van magyar oldaluk is, de itt még csak a 2006-os modell van fent. Ez egyébként egy anti-súlybajnok a maga kb. 10.5 kilójával...
Szerintem a defektek száma és a gumi mérete nincs közvetlen összefüggésben egymással, persze a spéci defektvédős gumik számítanak, de pont ott adnak pár száz grammot a kerékpár súlyához, ahol a legjobban számít, és ezzel tönkrevágják az egészet. Jól fel kell fújni a gumit, akár 8-9 barra vékony outi külső esetében, ez nem túl kényelmes, de hatékony ellenszere a felütéses defekteknek.
Előzmény: kaptejn (13)
kaptejn Creative Commons License 2006.11.08 0 0 14
Lenne meg egy sulyoptimalizalos kerdesem: milyen gumimeretig erdemes lemenni ha nem akarok mondjuk evente ket-harom defektnel tobbet sima varosi korulmenyek kozott?

/kaptejn
Előzmény: (has)Pókember (8)
kaptejn Creative Commons License 2006.11.08 0 0 13
Maris megerte topicot nyitni! Ez a Langster igencsak megfelel az elvarasaimnak;) Ezt magamtol nem talatam volna meg. Koszonom!

/kaptejn
Előzmény: (has)Pókember (8)
facsiga36 Creative Commons License 2006.11.08 0 0 12
Egyébként ha jobban megnézitek a honlapot, a cég három designerből áll, nincs is más sporttermékük, és a specifikáció sem túl részletes, annál több a trendi fotó... Szóval én ilyet tuti nem vennék, főleg hogy még a design sem a saját ötletük, egyszerűen összeraktak egy futárbringát, és csináltak hozzá egy jó honlapot. A bicikli ettől függetlenül szerintem is szép.
Előzmény: (has)Pókember (11)
(has)Pókember Creative Commons License 2006.11.08 0 0 11
Nem éppen, mondjuk úgy, ez tőlünk nyugatabbra kb. a belépőszintnél egy kategórával feljebbi (600-700 dollár vagy euro).
Előzmény: -thewy- (10)
-thewy- Creative Commons License 2006.11.08 0 0 10
ahogy elnézem a linkeket, nem olcsó mulatság ez. persze ezek nyilván a legfelső kategória tagjai.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!