Bocsika,de ha Vki topikot nyit,és arról tud beszélni(getni) akkor mért kell másoknak beirkálni???Én pl: NEM VAGYOK HAJLANDÓ BEOLVASZTANI MÁSHOVA A TOPIKOM!!!!
HA NEM TETSZIK NEMKELL ODAMENNI!!!!!KÉRDÉSEM!:Ennek mi értelme van,hogy melyik járat milyen pörgős???Ja,és ha haldoklik Vki topikja akkor mi van???SZÜNTESSÜK MEG A TIÉD!!!!!Nagy 0-a!
Nagyon nem tartom jó megoldásnak - de már jó pár éve így van! -, hogy a 106-os autóbusz (a 26-ossal együtt) a Teve utcánál tengelyben fordul vissza! Olyan hosszú így a menetideje, mert a Váci úthoz érve még be kell sorolni a "visszakanyarodó" sávba, de a rövid lámpafázis miatt ki kell várni vagy 2-3 fázist!
Amikor a Váci úton volt a megállója, sokkal hamarabb le lehetett szállni a buszról, mint most! Igaz, hogy mindössze 2-3 percről van szó, de ez a kevés idő is sokat számit! A metróra való átszállás miatt is.
Szerintem visszatehetik a Váci útra a megállóját, vagy a végállomását.
Szerintem a végállomási sorrend a Teve utcától kiindulva így lenne jó (ahogy régen volt):
Tároló 132gy 32 120 106 26
Tudom, hogy régen, még a 84-es busz idején is valahogy így volt. Azt is tudom, hogy a 26/106 járatnak nem célja a Gyöntyúk utcai (ma már új lakópark) megközelítése, mert arra jár a 120-as is, de a Teve utcánál visszafordulhatna és ezzel kikerülhetővé válik a 32/120/132gy közös szakaszon lévő araszolgató útvonal is!
A 26/106 járatra viszont továbbra is fel lehet szállni a Váci út túloldalán lévő megállóhelyen is.
Én véleményem szerint még mindig jobb ez, mert látva, hogy elment a busz a végállomásról, még mindig elérhető és 2 helyen lehet felszállni a buszra, mint amikor megérkezik és "várni kell" a leszállásra...
Tapasztalataim szerint a Jászainál operatív pótlásnál gyakran alkalmazzák a középperon ellentétes irányú megkerülésével a vágányokon történő pótlást. Ennek főleg hétköznap csúcsban van jelentősége, amikor a körúton két óra alatt jutna el a pótló az Oktogontól a Moszkva térre.
A BKV buszairól általábajn topicot is telenyomtad a képeiddel, mikor ewgynéhányan rádszóltak enyhén fogalmazva. Ez van a 4-6 topicban, és még sok másikban is.
Nem is kötöttünk volna beléd, ha nem tényként írod az 59. számú hozzászólásban a következőt:
"A logikát ne keresd, de az Oktogontól a Nyugatiig a körúton és a 6É megállóiban áll meg, Jászainál fel a sníre és a villamosmegállóban áll meg, aztán le a sínről..."
Többet tényleg nem kötözködöm. Kellemes pótlást a következő hétvégére.
kezdjük azzal, hogy a 25A, 104, 170GY, 96GY reggelente araszol a dugóban az Árpád úton. Ma el is késtem a suliból. A Rákos úttól álltunk az Árpád kórházig a 25A-val, ráadásul annyian voltak rajta, mint egy gyroson.
es rogton itt szeretnem elmondani h a mozgasserultek es a kismamak szeptember 20-an f4-kor bekes tuntetest szerveznek a blahan. az ok: felujitottak az M2-t, de sem kerekesszekkel, sem babakocsival nem lehet sok helyen hasznalni, ugyanugy mint regen... (es nem csak a metrot, az egesz varos egy nagy teljesithetetlen akadalypalyara hasonlit babakocsis es kerekesszekes szemmel...)
A Tömegközlekedés szekció átláthatósága érdekében javasolnám, hogy ha mindenáron kell külön topic a budapesti járatoknak, legalább ne számok szerint külön-külön kis halott topicokat gyártsatok, hanem ha felmerül valami, javasolnám, hogy itt beszéljétek meg.
Én csak azt mondtam, hogy ha középperonos állomásra áll be, akkor a bal oldalra áll be. Egy régebbi spontán, nem elöretervezett villamospótlás alkalmával (baleset), 415-ösök pótoltak, és Mechwart ligetnél beálltak a bal oldalra. Meg a Volvóknak is úgy volt szervezve, hogy a Deákon a járdasziget bal oldalán állnak be, és az érkezö meg az induló busz útja keresztezi egymást, én ebböl vontam le, hogy amikor Peto megkérdezte, hogy a buszvezetö bemondja-e, hogy a bal oildai ajtók nyílnak, abban az esetben a járdasziget bal oldalára állna be.
Bizony, ahogy erre már opking is utalt, csak magánakció lehetett. A forgalomlebonyolítási terv direkt kitért arra, hogy ennél a pótlásnál lehetőleg kerülni kell a vágány használatát, az pedig, hogy középperont, ráadásul jelzőlámpás csomópontban ellenkező irányban érintsen a busz, jelenleg nem megengedett.
A hivatalos megállók a következők:
A villamospótló autóbuszok a Moszkva tér és az Oktogon között közlekednek. Útvonala: Moszkva tér vá. – Margit körút – Bem József utca – Tölgyfa utca – Margit körút – Margit híd – Szent István körút – Teréz körút – az Oktogonnál a belváros felőli oldalt használva megfordul - Teréz körút – Szent István körút – Margit híd – Margit körút – Moszkva tér vá. Megállóhelyek:
Moszkva tér felszállóhely
6/É autóbusz megállóhely
Széna tér
6/É autóbusz megállóhely
Mechwart liget
6/É autóbusz megállóhely
Margit híd, budai hídfő
91-es, 6/É autóbusz megállóhely
Margitsziget
6/É autóbusz megállóhely
Honvéd utca (Jászai Mari tér)
6-os. 6/É autóbusz megállóhely
Nyugati pályaudvar
6/É autóbusz megállóhely
Oktogon leszállóhely (Aradi utca)
6/É autóbusz megállóhely
Oktogon felszállóhely
6/É autóbusz megállóhely előtt 7m -re
Nyugati pályaudvar
6/É autóbusz megállóhely
Tátra utca (Jászai Mari tér)
6-os, 6/É autóbusz megállóhely
Margitsziget
6/É autóbusz megállóhely
Török utca ( Margit híd, budai hídfő)
91-es, 6/É autóbusz megállóhely
Mechwart liget
6/É autóbusz megállóhely
Széna tér
6/É autóbusz megállóhely
Moszkva tér leszállóhely
39-es, 49-es autóbusz megállóhely
A logikát ne keresd, de az Oktogontól a Nyugatiig a körúton és a 6É megállóiban áll meg, Jászainál fel a sníre és a villamosmegállóban áll meg, aztán le a sínről...
miért, a V az egy magyar ember számára nem jelent kínai halandzsát. A 46 meg valamelyest kötődik a nyugatihoz, valszeg a busz csak megemlékezett róla :o)))))))
A 7-173 GYORS feliartot meg kaparják le a 7végére? Vagy fessék át "7-173 GYORS és időnként VILLAMOSPÓTLÓ JÁRAT" feliratúra őket?