Igen! Pont a szeptember 20.-i szezonzárónk alkalmával volt szerencsém elkérni egyik barátunk KTM 990 Adventure enduroját. Ilyetén módon megismételtem a Fast Bikes magazin nyári Adventure Vs RC8 tesztjét a régebbi Adventure-el és a versus (RC8) nélkül.
Igen lehet mondani[...] Bővebben!Tovább »
Na igen, mindig vannak a japán pumpa, japán gyertya és egyéb kifogások, de valamiért a japán motorokban ezek nem szoktak behalni. A fene sem érti ezeket.
Amugy imádom ezt a motrot,pedig volt pár japán gépem is!
Namost ezen a motoron a benzinpumpa az egyetlen japán alkatrész... :-)
Amúgy üdv a klubban. Én is vakartam a fejem már az útszélén a pumpa miatt. Aztán az újat már én is leszigetelve, nyolcvancentis szuszogócsővel raktam be. Ha jól gondolom, neked is a tank belső felén van, élmény szerelni.
Röviden: a benzinpumpa relé hajlamos koszolódásra, különösen, hogy az Adventure-ön a blokk alatt volt a pumpa, így rendeltetésszerű használat mellett gyorsan telement sárral/vízzel. Attól pedig jól berozsdált.
Megoldás: a műanyag kupakot leszeded, ecetmentes! szilóval körbetömítve visszarakod és a nyúlfarknyi szellőzőcső helyett ráraksz akkorát, amekkorát nem szégyelsz, én hátravittem az ülés alatt majdnem a motor végéig. A pumpán a szellőzőcsonk nézzen lefele, így ha átlátszó a cső, akkor a pumpa szétszerelése nélkül meg tudsz győződni arról, hogy került-e víz vagy sár a pumpába - ha tiszta a cső, nem lesz vele gondod.
Érdeklődnék a fórumozóktól!Van egy 2006-os ktm 950-es supermotom a multkor leállt az autópályán elvittem szervizbe és kiderült hogy a benzinpumpa akadt meg vagy ragadt be kitisztitották minden oké vele azóta is ,de mindig az motoszkáll a fejembe hogy nehogy megismétlödjön a dolog!Szerintetek van rá esélyem??Ja és még valami hány fogú az első lánckerék gyárilag?Amugy imádom ezt a motrot,pedig volt pár japán gépem is!
Mivel már nincs LC8-am, a soha nem használt csizmákat is eladnám:(
Sidi Supermoto csizma, kb 5x használt, kissé karcos, az egyik (Motorline-nál pótolható) csatt hiányzik de nagyon szép állapotban, csak aszfalton használtam, minimális kopás van a talpán. Sok alkatrésze cserélhető, rendelhető. Új ára 70 körül volt valamikor, évek óta csak porosodik a tárolóban... Illetve Oxtar Dunes 44-es, újszerű.
A fogyi racsni meg már dög unalmas. Olyan méreteket ölt, mint anno a Schumacher + Ferrari páros. Tutti győzelem, semmi izgalom :) Szepy fogyija olyan lett, mintha az F1-ben Schumi már nem kőrözne le valakit a versenytáv alatt, csak fél kört ad neki :) Szép fejlődés, csak még van hova :P
Ja már a főlényeg nem ez, hanem hogy a Béjemvé kevesebbet eszik. Majd, ha a motorozásban a sor végén menve ezt fogom számolgatni miközben mindenki rám vár, akkor a maradék benyával öntsetek le és hadd égjek.:)))