olyan kérdésem lenne, hogy a v6-os z32se motorhoz ugyan azt az olaj pumpát hozza ki a keresés, mint a kisebb motorokhoz, amik csak 4 hengeresek. Lehetséges, hogy csak 1 olajpumpát gyártottak ennyi motorhoz? Vagy már nem gyártják/nem lehet kapni és jobb híján ezt dobja a kereső?
A problémáról olvastam itt már de nem láttam választ rá így megpróbálom én is feltenni a kérdést mivel ugyan ezzel a hibával küzdök!
Opel Vectra 1.8 16v 2002 benzin.
A probléma a következő: menetközben leesnek a mutatók a műszerfalon mintha áramtalanitnád, kigyullad a töltésjelző de töltés van, lég kondi nem dolgozik. De az autó megy, fényszórók , index minden változatlan, motorikusan sincs változás. Majd pár perc múlva kivillan az autó szerviz kulcs jel s minden visszaáll. Majd 6,7 kulcs fordításra indul. Valakinek valami ötlete? Köszönöm !
A szívócsőben az örvénylés vezérlő lapát megszorulhatott, koszos szívósor talán. Vagy az is hibás lehet, ami mozgatja. A futóműnél a kereszt stabilizátor szilenteket cserélném leghamarabb elöl és hátul is, ezek nem olyan drágák. De vigyázni kell, mert elöl 2 féle szilenttel szerelték, hátul pedig a stabilizátor rúd 4 féle méretű lehet, 16, 17, 18, vagy 19mm-es. Ha a lengókarokat és lengéscsillapítókat is cserélni kell, hátul az összes szilentet, dőlésállító csavarokat (be szoktak rohadni), akkor az egy 2-300000Ft-os projekt is lehet. Az olajfolyás lehet a fötengely mindkét végén, ez Opel betegség.
Sziasztok! Nem rég vettem a használt 2007 Opel Vetra C-t. Check Engine jel világit! Az OBD II szkenneremmel találtam a P1110-62 hiba kódot, és a hiba kód felírta, hogy "Nyitva maradt a légkavaró csappantyú." Tudtok magyarázni meg ez a hiba kódot? És tudtok ajánlani, amit kellene javítani a szerelőnél?
November 17. óta nekem volt a kocsi. Esztétikailag minden tökéletes, a karosszerian például az ajtókon nincs rozsda, a beltéri hely szép, de a kocsi alatt sok durvaság van. Van rozsdás kipufogó csök, összes fútómű szilentei szakadt és repedt, valamint a lengőkár és a lengéscsillapíto. Több probléma van is, ma találtam, hogy a fagyálló hűtóanyag tank üres. A motorolaj folyás van is. Az OBD szkenneremmel is találtam, hogy valami hibás az EGR-rel.
Esztétikailag a kocsi szép, műszakilag... hát nem tudom, lehet pár probléma van.
Kérem szépen, tanácsoljátok engem. Nem tudom, amit javítani. Előre nagyon szépen köszönöm.
Üdv. Köszönöm az eddigi válaszokat, segítséget esetleg képet tudnátok mellékelni hozzá mit honnan hová! Nézelődtem én is de sokmindent nem leltem a jobb első ajtómban is ki kell cserélnem a kábelköteget mert ami benne van az nem jó az új kapcsoló hoz az már biztos.
Fel is kell programozni opcommal, ha jól tudom, az meg volt? Vezető oldali ajtón a kapcsolót cserélted? Azt is kell, ha nem első-hátsó választós volt bent és onnan is akarod működtetni. Plusz 3 vezeték az ajtómodul és a kapcsoló közé.
Üdv mindenkinek. Olyan kérdést szeretnék feltenni,hogy adott egy C vectra amiben gyárilag hátul nem electromosablakemelő van de szeretném ha az lenne ! Megvettem a hozzávaló kábelköteget kapcsolókat és az emelőt de nemtudom rá szedni sehogy a működésre 😔😔😔. Esetleg valaki csinált már ilyet? Mi a pontos folyamata? Válaszokat előre is köszönöm .
Jó estét mindenkinek! Opel vectra c,y2.0dth,2002 év. A probléma a következő: menetközben leesnek a mutatók a műszerfalon mintha áramtalanitnád, kigyullad a töltésjelző de töltés van, lég kondi nem dolgozik. De az autó megy, fényszórók , index minden változatlan, motorikusan sincs változás. Majd pár perc múlva kivillan az autó szerviz kulcs jel s minden visszaáll. Már nem is bosszantana annyira ha ezek után megállok s majd újra indítanám de nem indul. Csak majd 6,7 kulcs fordításra indul. Valakinek valami ötlete. Köszönöm !
2008-as Signum, Z30DT. A turbó geo szabályozását végző kar alapjáraton felső állásban kb 10 mm-re megközelít egy 6-os ütköző csavart. Pillanatnyi elmezavarban úgy gondoltam, jobb az, ha inkább felütközik(!?) a kar. Betettem egy hosszabb csavart (!) Bár ne tettem volna. Indítás után a kar az alsó helyzetben állt, máskor mindíg a felsőben volt, megközelítve, de el nem érve az ütköző csavart. Leállítottam, kivettem a csavart, beindítottam, minden rendben. Azonban észrevettem, hogy elfogyott az erő, a fordszám üresben sem megy 3 ezer fölé. A szabályzó kar a motor álló és járó helyzetében egyaránt az alsó véghelyzetében van. Segítség !!!
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, mitől lehet ,hogy tolató radar hátramenetbe kapcsoláskor folyamatosan sípol .Valamikor elmúlt ,de most már napok óta ezt csinálja .( nincs előtte semmi :) )
Ugyanezzel a típussal, majdnem ugyanezzel a jelenséggel küzdök mostmár több mint 1 éve. Nálam annyi a különbség, hogy leállás előtt nem pörög fel a motor, viszont leállás előtt néha kihagy 1x-2x (mintha lefulladna, de visszajön) és utána 3.-ra vagy 4.-re áll le. Ugyanúgy üzemi hőmérsékleten 90 fok körül és csak akkor, ha áll az autó. Próbálkoztam vezérmű-tengely jeladó cserével javaslatra, de nem jött be. Rettentő idegőrlő probléma, hosszabb utakat nem merek bevállalni vele. Néha lehúzom a jeladót, ilyenkor nehezebben indul, a probléma megszűnik, bár az is igaz, hogy újabbakat generál. Olyankor szintúgy üzemmelegen (90 fok) elkezd az automata váltó elég csúnyán 1-esbe váltani megállás után és egy hosszabb idő után volt már olyan, hogy szintén leállt. Nyomozok tovább, csak már nem tudom én se, hogy hova forduljak...
Adott egy 2007-es Opel Vecta C 3.0 V6 CDTI (Z30DT) olyan hibával, hogy csak üzem meleg állapotban kisebb állást követően alapjáraton (mondjuk piros lámpa) lefullad. A lefulladás előtt pár másodperccel egy pillanatra megemelkedik a fordulat (850-ról 1000-re). Amíg nem éri a 85 fokos hőmérsékletet nem fullad le. Lefulladást követően pöcre újraindítható.
Hátha valaki találkozott már ilyen hibával és tudja a megoldást.
Harmadik Opel márka szerviz teszi szét a kezét lassan egy éve...
2008-as Signum, Z30dt. A gázolaj szűrőből kihúztam a csövet, gyújtás be, gázolaj nem folyik. Lehetséges az, hogy nincs a tankban szivattyú, vagy van, de nem működik? Előre is köszönöm.
Adott 1 opel Vectra 1.9 cdti. Ritkán előforduló hibája, hogy a fordulatszám csökkenés után alapjáraton a motor bedagog, majd leáll hibakód nincs, inditás után tökéletesen megy az autó tovább. A fenti hibát álló helyzetben a motort "túráztatva" könnyeb előidézni. Esetleg tapasztalat, ötlet a hiba okára?