Keresés

Részletes keresés

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 6 órája 0 0 52856

Ez a Simson tuning topic. 30cal biciklikerekekkel és 4t gázmotorral kisebb költséggel közlekedne. De az egy másik topic.

Előzmény: 4728ITI (52855)
4728ITI Creative Commons License 7 órája 0 0 52855

Te normálisnak tartod hogy egy Simson motorra tervezett vázra egy sokkal erősebb motort építenek? Persze meg lehet csinálni, de minek? Mit akar vele bizonyítani? Mert talán ezzel hamarabb el lehet jutni a túlvilágra?

Előzmény: Maketheworldabetterplace (52854)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 8 órája 0 0 52854

100+ kg embert és ugratást is bírt.

Előzmény: Floridian (52853)
Floridian Creative Commons License 8 órája 0 0 52853

És a blokk súlya?! 

Előzmény: Maketheworldabetterplace (52851)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 16 órája 0 0 52852

Véleményetek szerint miért? Motorfék nem javasolt.

https://youtube.com/watch?v=2FTYbvsMHE4

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 16 órája 0 0 52851

Ha 20-30kWosra tuningolt Simsonok gurulnak a gyenge 14kWos csak részterhelés a gépezetnek.:)

Előzmény: garázsharcos (52850)
garázsharcos Creative Commons License 1 napja 0 0 52850

Alapvetően így van, ahogy mondod, aztán az életben hogy viselkedik, az jó kérdés.

Az első villa szerkesztése felettébb érdekes, akár két kormányzár is lehetne...

Csak legyen bátor ember, aki meri tekerni a gázt.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (52849)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 1 napja 0 0 52849

14kW-ra tuningolt Simson. :-)

Előzmény: 4728ITI (52847)
garázsharcos Creative Commons License 2 napja 0 1 52848

Szegényke...

Előzmény: Maketheworldabetterplace (52846)
4728ITI Creative Commons License 2 napja 0 1 52847

Ez nem Simson, csak annak álcázott MZ. Nem értem, ki az az elvetemült aki ilyesmire adja a fejét.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (52846)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 3 napja -1 0 52846

csallob Creative Commons License 3 napja 0 0 52845

Nincs elpiszkálva a levegőállító csavar, aminek gyárilag le kell lennie plombálva? Arra gondolok, amelyik a henger felőli oldalon a csatlakozófelületnél felül van.
Tudom, hogy nem ez állítja az alapjáratot, de ha rosszul van beállítva, biztos nem tesz jót (vagy pl hiányzik a plomba és ott kap plusz levegőt...)

Előzmény: tomit1 (52840)
tomit1 Creative Commons License 5 napja 0 0 52844

Holnap a Dunaharaszti börzén beszerzem az új fuvókákat

tömítést és hétfőn nekiállok!

Azért megfordult a fejemben, hogy mennyivel egyszerűbb lenne egy 50-es karbija , hiszen az a tolattyút szabàlyozza.

vargachris Creative Commons License 2024.04.18 0 0 52843

Nem látok tömítést a karbi és a henger csonkja között meg ha jól sejtem, kellene oda egy bakelit is. Valamint ha már sokat van lenn a karbi, felcsiszolnám a csonkját csak úgy próbaképpen. Aztán kizártnak tekinteném, hogy esetleg falsot szív azon a ponton.

Nem olvastam vissza, elnézést kérek, ha ezek a javaslatok már előkerültek.

Előzmény: tomit1 (52840)
4728ITI Creative Commons License 2024.04.18 0 0 52842

Tapasztalatom szerint nem elég sűrített levegővel kifújatni a fúvókákat, mert azt a kocsonyás trutyit nem viszi ki a levegő. Vagy tegyél bele új fúvókákat, vagy olyan tűvel tisztítsd ki, ami a méretének megfelel. Nálunk egy alapjárati fúvóka 120 Ft volt, nem fog csődbe vinni, ha cseréled.

Előzmény: tomit1 (52840)
tomit1 Creative Commons License 2024.04.18 0 0 52841

Mindenkinek nagyon köszönöm a segítséget!

Előzmény: tomit1 (52840)
tomit1 Creative Commons License 2024.04.18 0 0 52840

Szétszedtem "atomjaira"a karbit , átfújattam sűrített levegővel . de semmi alapjárat !

Szerintem ez gyári karburátor, nem utángyártott.A videót végig nézve az úszó beállításra gyanakszom, ha alacsony a benzin szintje akkor nem jut üzemanyag az alapjárati fúvókához.

Holnap megint szétszedem! :-(

boli77 Creative Commons License 2024.04.18 0 0 52839

Persze,hogy van . Rossmy amit csatolt videót nézd meg. 

Előzmény: tomit1 (52837)
rossmy Creative Commons License 2024.04.17 0 0 52838
Előzmény: tomit1 (52837)
tomit1 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 52837

Így vettem ezzel a karbival , holnap kipucolom ,süritett levegővel átfujom .

Alapjárati fúvóka van ezekben? 

Előzmény: boli77 (52836)
boli77 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 52836

Akkor az előttem szóló szerint kellene csinálni egy nagy vizitet. Ha úgysem lesz jó akkor lehet olyan helyen van dugulás amit nem tudsz kiszedni így kuka lesz a karburátor. De ez amúgy gyári vagy valami utángyártott szar?? 

Előzmény: tomit1 (52834)
Gyurka1959 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 52835

Te tudod, mióta nem dolgozott a karburátor. Én levenném és kipucolnám. Ha tiszta, és tömített minden. akkor a csavarokra reagálnia kell a gépnek. Ha ez legalább rendben, akkor esetleg lehet keresni más okot.

Előzmény: tomit1 (52831)
tomit1 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 52834

Úgy csináltam ahogy írtad, de nincs alapjárat, a torkolatnál lévő csavart 1 -1 fordulattal tekertem még kifelé de semmi.

Előzmény: boli77 (52832)
trakee Creative Commons License 2024.04.17 0 0 52833

De a koppra tekeréskor auért érdemes megszámolni mennyit is tekert befele. Pláne ha most alapjáratot leszámítva jó. Micel az a porlasztó sem új, nem biztos, hogy jók lesznek a gyári beállítások. 

Előzmény: boli77 (52832)
boli77 Creative Commons License 2024.04.16 0 0 52832

Ott a toroknál lévő kis csavart tekerd be kopra és ez után vissz 3 fordulatra azt próba. Majd a képen látható függőlegessel játszani van e változás.

Előzmény: tomit1 (52831)
tomit1 Creative Commons License 2024.04.16 0 0 52831

Kedves Márkatársak!

Segítséget szeretnék kérni!

Már beindul a blokk, de nincs alapjárat, a képen látható csavart fel - le tekergetem és semmi.

4728ITI Creative Commons License 2024.04.15 0 0 52830

Köszönöm az elismerést. Ha akarod, Neked is lehet olyan, ami a motoromon van. Egyáltalán nem drága és megbízható, hosszú távon is. A Li-Ion akkuk 10 évig is bírják.

Előzmény: trakee (52828)
4728ITI Creative Commons License 2024.04.15 0 1 52829

Megértem az aggályaidat, de a valóság más. Én a ledes világításról írtam, amihez egy darab 15W-os tekercs bőven elegendő. Hat mágneses forgórésznél 3 ezres fordulat esetén 150 Hz a "lüktető" váltófeszültség, ami háromszor annyi,mint 50 Hz-nél. Egyenirányítás után ez bőven elegendő a 8W-os ledes "izzóknak". Nem kell semmilyen plusz fogyasztó, mert a 15W-os tekercsnél, terhelés alatt, nem száll el a feszültség, ami tönkre tehetné az egyenirányító-fesszabályzót. Ez nálam már sok éve működik. Ennél egyszerűbben és olcsóbban nem lehet megcsinálni a ledes világítást.

Előzmény: Gyurka1959 (52827)
trakee Creative Commons License 2024.04.15 0 0 52828

Igen igen, a Te megoldàsod szuper. Ugyanakkor-ezt már említettem itt- nekem ez a motor "vasárnapi" motor. Szép jó idöben, ha úgy alakul.... ez lehet, hogy csak évi 4-5 alkalom. És évek alatt a sok állást az akku nem szereti. Amit kutyultam, azzal stabil index van, kivéve, ha hisszan alapjáraton ketyeg. Ha a pirosnál adsz néha 1-1 gázfröccsöt, az elég. Van benn egy 35W-os töltőtekercs, egy egyenirányító, egy DC-DC konverter, egy elektronikus villogó autamata, meg a butítás. Az egyenirányító előtt söntnek 3 izzó (helyzetjelző is, a villogó meg relét jobban működtet, ezért az autómata azt kapcsolgatja, az meg a ledet kapcsolja.

Előzmény: 4728ITI (52826)
Gyurka1959 Creative Commons License 2024.04.15 0 0 52827

Szerencsére van már új megoldás is a felesleges áram elfűtése helyett. Valóban luxus egy tirisztorral rövidrezárni a tekercset, hogy ne emelkedjen a feszültség. Persze, hogy tehermentesítsék a titrisztort a világítás sok esetben állandóan működött, így legalább két legyet ütöttek egy csapásra: kevesebb áramot kellet elfűteni, és még nappal is láthatóbb volt a jármű, mivel nem lehetett elfelejteni a lámpa felkapcsolását.

 Tehát ma már fillérekért lehet venni olyan kapcsoló üzemű tápegységet, amit a legkevésbé hozzáértő is tud bekötni. Magyarul bemegy valamilyen egyenáram, kijön a kívánt. És közben minden megy a maga útján Nem kell semmivel törődni, mert csak annyi áram használódik fel amennyi kell, amikor ez a kütyü lekapcsol akkor az általa ellátott fogyasztók ki vannak szolgálva, így az  meg tök mindegy mekkora a feszültség max értéke, ami úgyse tud a fogyasztókra jutni. Ez persze olyan gyors módon történik, kogy látszólag minden állandó.

Egyébként a Ducati és más gyártók hasonló alaplapjaiban azért van több kis tekercs az egy nagy helyett, mert így a forgó mágnesek miatt kevésbé lüktet a feszültség. Simán egy tekercs egyrészt nem ad elegendő feszültséget (hiszen sorba vannak kötve), sőt még a feszültség lüktetése is nagyobb.

Szóval nehéz megtalálni, hol van az arany közép út, mert lehet modernizálni, de az elbonyolítással magunk ellen dolgozunk. Ezért ez csak egy kis ötletbörze, nem akarok senkit semmire rábeszélni. Márcsak azért sem, mert a retró meg egyenesen divat mostanában.

Előzmény: 4728ITI (52826)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!