Keresés

Részletes keresés

Peti817172M Creative Commons License 2007.04.13 0 0 88
Az új villamosokon...

Helyesbítek: az új metrókon
Előzmény: Peti817172M (87)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.13 0 0 87
Az új villamosokon befújós szellőzés lesz mont a combin, csak vele ellentétben tud hűteni, viszont nem tud fűteni. Ha a klímát nem kapcsolod be, attól még szellőzésképpen lehet levegőt befújni vele.
Előzmény: Törölt nick (86)
BPI-716 Creative Commons License 2007.04.13 0 0 85
Hát szomorú.

Hogyan lehet annyira összetörni egy metrókocsit egy kocsiszínben? Ráfuttatták vmi bakra, vagy vmi falnak, de hogy??
Előzmény: Peti817172M (84)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.13 0 0 84
Ezeken kívül selejtezték még a 115,117,118,119,122,145,148,151,153,154 és 3016 kocsikat is.

Az Ev kocsik lefutották kilométereiket, a két vízipók szerelvény érkezése miatt vált lehetővé selejtezésük. A 233-as kocsit kocsiszíni mozgatás közben törték össze. 3016 ha jól tudom hasonló okok miatt távozott az örök vágányokra.
Előzmény: BPI-716 (83)
BPI-716 Creative Commons License 2007.04.11 0 0 83
Nem tudjátok véletlenül, miért selejtezték a 175-179, a 155-159-es, valamint a 233-as metrókocsikat?

Egyébként a metró tűrhetően hangos, de hát amikor építették akkor ez annyira még nem volt szempont. Szerintem.
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.01 0 0 82
És kikcsivel arrébb a pályaudvar alatt :)
Előzmény: pébégáz (72)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.01 0 0 81
Nem kényszerszellőzésre gondoltam :)
Előzmény: Törölt nick (78)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.01 0 0 77
Fűtőberendezés nem lesz rajta

Már ah jól tudom
Előzmény: Peti817172M (76)
Peti817172M Creative Commons License 2007.04.01 0 0 76
Télen is lesz szellőzés, mivel a meleg vagy inkább langyos levegőt is be kell fújni. Anélkül nem jön be :) Fűtőberendezés nem lesz rajta. Az alagútban viszont elég meleg van ahhoz, hogy télen langyos levegő jöjjön be.
Előzmény: Törölt nick (73)
toto92 Creative Commons License 2007.03.31 0 0 74

ablak nélkül

 

Biztos vagy te ebben?

Előzmény: Törölt nick (73)
pébégáz Creative Commons License 2006.11.26 0 0 72
Valami furcsát vettem észre a 18-as Déli pályaudvar megállójában. Kb. 3 percenként megremegett a föld. Csak nem a metró remegteti ? Furcsa lenne, mert az ott vagy 30 méter mélyen van.
pébégáz Creative Commons License 2006.11.26 0 0 71
Mi van ebben, bárpult ? :)
Előzmény: Left Hand (69)
pébégáz Creative Commons License 2006.11.26 0 0 70
Mentem vele azóta.
Előzmény: pébégáz (67)
Left Hand Creative Commons License 2006.11.26 0 0 69
Esetleg így!

http://www.artlebedev.com/everything/metrovagon
Left Hand Creative Commons License 2006.11.26 0 0 68
Halihó, akkó ezt nézzétek meg!

http://www.artlebedev.com/everything/metrovagon/
pébégáz Creative Commons License 2006.11.04 0 0 67
Köszi az infót ! Remélem, sikerül elkapnom megint.
Előzmény: Törölt nick (65)
agora136 Creative Commons License 2006.11.04 0 0 66
Én múltkor mentem vel, és tényleg jó, de az túlzás, hogy csendes, szerintem késsz csoda, hogy nemesik le a forgóvázról.
Előzmény: Törölt nick (65)
Törölt nick Creative Commons License 2006.11.04 0 0 65
Üdv PBgáz! Igen, forgalomban van én is szeretem. Tegnap utaztam 104-gyel. (Az állomás végébe sétáltam az Örsön.)
Előzmény: pébégáz (61)
bereszoli Creative Commons License 2006.11.02 0 0 64

sziasztok!!

Újra van metros.hu

még fórum is gyertek nézzétek meg!!

exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.22 0 0 63
Én is vadászom rá...
Előzmény: pébégáz (61)
exBPO-700 Creative Commons License 2006.10.22 0 0 62
Igen! Hangos. Éedekes, hogy felújítás után hangosabb lett. Letisztították az alagútban a koszt, ami felfogta a hangot... :P
Előzmény: Mike73 (59)
pébégáz Creative Commons License 2006.10.22 0 0 61
Én az első 5 metrókocsit szeretem, a 100-104 pályaszámúakat. Jól néz ki az utasterük, és szerintem csendesebbek is, mint a többi. Utoljára áprilisban utaztam velük. Egyáltalán forgalomban vannak még ?
Törölt nick Creative Commons License 2006.09.07 0 0 60
Üdv mindenki! A felújított 2-es metrón végig mentem már párszor. Nekem nagyon tetszik. Bár a szerelvények, eléggé öregek, de azért tesznek közé néhány "barbie-t" is. Kíváncsi leszek az új szerelvényekre majd. A Kossuth téren és az utána levő (Déli pu. felé) összes állomáson hallani a metró motorján kívül visító hangot. Az biztos a sínek hangja, ahogy gurul rajta. Egyszer csak megszűnik bejárás után. Igaz engem nem zavar. :) Tényleg, a felújított 100-asokat, nem tudja valaki miért hagyják ki ennyire? Vagy csak én látom úgy, mintha több régit tennének be, a felújítottak meg vagy a kocsiszínben, vagy a Stadionok előtti tárolóvágányokon hagyják? Akkor biztos több bennük a meghibásodás. :( Pedig nekem elmennek. :)) (Nem azért mert barbie-k, hanem mert jobban beleillenek az állomásokba, meg azért mégis csak modernebbek valamennyire.) Üdv!
Mike73 Creative Commons License 2006.01.24 0 0 59
Éppen most jöttem haza, és meg kellett állapítsam, hogy a NY-i metró éppen ilyen hangos, néha kicsit talán hangosabb is. De legalább a cúg nem viszi le a sapkámat... És a kocsin belül ott nem süketülök meg. Itt igen...
Alkaa Creative Commons License 2006.01.14 0 0 58
Ja kérem.
Előzmény: LAKSZ (56)
kathrin Creative Commons License 2006.01.14 0 0 57
De éppen azért csikorognak, mert fel lettek újítva. Kicserélték a síneket, vagy megcsinálták őket. Ez amúgy el fog múlni ha már bejáratódnak...!
Előzmény: Törölt nick (55)
LAKSZ Creative Commons License 2005.08.31 0 0 56

Nem a metró hangos, hanem az 1990-tõl demokráciát és elfogadható minõségû tömegközlekedést váró (pártpolitikát nem támogató) állampolgárok fúle "érzékeny", ahogyan a szemûk is.

Lehet, hogy elõbb-utóbb a hangjuk is megerõsödik.

 

(Salamon Béla - ha élne még - talán azt mondaná erre; Vigyázzunk, vigyázzunk!)

Törölt nick Creative Commons License 2005.08.25 0 0 55
Á nem hangos, csak az ember nem hallja a zenét, ami a fülében megy. De az a durva, h a most felújított szakaszokon is baromira csikorog.
Peti817172M Creative Commons License 2005.02.13 0 0 54
Ráadsául van egy erős ív is, abban is csikorog (bár nem az egyetlen a millfav vonalán), egyébként nem megy gyorsabban, mert az egyenes szakaszon (Bajcsy-Hősök) is mindenhol eléri az 50-et.
Előzmény: 76-600 (50)
76-600 Creative Commons License 2005.02.13 0 0 53
A Ganz metróval az volt a gond, hogy az évek nagy részét a Kőér utcában töltötte MŰSZAKI OKOK miatt. Gazdaságtalan karbantartási költsége miatt a BKV inkább benthagyta porosodni... (Amúgy beltéri jegyei lényegében megegyeznek a 81-7172-ével.)
Előzmény: dorysboy (49)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!