Szia runner nekem 10 éve szerelték be az autómba a SAS.-t és nagyon nagyon megvagyok vele elégedve.Most szükségem lenne egy másikra de nem találom a papírját egyzser voltam a készítőnél valahol a soroksári úton de már arra sem emlékszem. Az ára akkor sem számított mert ár_érték arányba verhetetlen viszont a neten nem találok sehol infót.
Nagyon hálás lennék ha tudnál valami kézzel fogható infót adni elérhetőséget vagy emailt : dhte.partygrill@gmail.com ra.
Igen, készülök is valami hasonlót venni, csak idő kell beleásni magam, hogy mire szánjak pénzt. Most a gyorsaság a lényeg, állandóan odajár valaki facsemetéket lopni, nem olyan nagy a kár, csak az idegesség.
Nem lenne olyan drága megoldás, a telefon használaton kívüli, csak a SIM-kártyát sajnálnám.
Cérna, pöcök, lapos elem? Drága kísérletezés lenne. Az elemmel működhet, kérdés meddig? A nyaralóknál nincs 100%-os térerő a régi telefonnak meg pláne. Mindig feljelentkezne a hálózatra. Ez hamar leszippantaná a feszültséget. Ha mindenáron kísérletezni akarsz alkáli elemmel tedd, az jól bírja a hideget. Ha körbenézel a netten már mindenféle mobil megoldást meg találhatsz.
Én csak egy egyszerű és ideiglenes mechanikus szerkezetet akarok csinálni a telekre sürgősen, ahol nincs áram. A telefon egyik gombját nyomná meg egy pöcök, egy cérna elszakítása esetén, és rám csörögne. A gondom az, hogy mivel az akku csak 1 napot bír ennél a régi telefonnál, arra gondoltam, rákötnék egy 4,5 V-os lapos elemet. Működne vele? Ha nem, akkor a SIM károsodhat a túl erős áram miatt?
www.stadigabi.com 06-20-462-30-90 Sziasztok! Autóriasztós szakműhely nyílt a XVIII. ker. Gyömrői út 79-83. (volt Trióda telephely) alatt. Eurocar riasztók, távadók szervizelése, autóriasztók, indításgátlók, GSM, kiegészítők beszerelése...
Elnézést. A lényeg hogy nem csak autóban szeretném alkalmazni. A jelzést megoldom, /hivás inditást/ . A táp a lényeg. Van benne külön aksi? Vagy csak a g.k. aksiról kapja a tápot?
Ok köszi a linket. Meg hasznát is fogom venni. Az autóba szerelhető telefonmodullal egy baj van, hogy fix 12 voltot kap (szerintem). Mobil egységként meg a maroktelcsi lenne jó, esetleg plusz nagyobb kapacitásu aksival.
Én is csináltam egy ilyen riasztót. Én azért bonyolultabb képen csináltam meg nem csak egy YES gomb megnyomásával, hiszen ha kapsz a szolgáltatódtól egy reklám vagy értesitő SMSt, akkor már nem is elég a YES gomb megnyomása. :) Nekem így jól működik.
Nem rossz a gondolat, de van a témában egy két észrevételem.
A Gsm-et akármilyen gagyi Siemens C25-35 stb Vétek a kocsiban hagyni.
Az elkövetönek préda.
Ha elrejted nehéz kontrolálni a müködését, aksi,térerő stb.
A kedves kuncsaft nem tölti fel a kártyát. Elöfizetésre nem áldoz.
A jelzésfogadó telefont éjjel- nappal müködtetni kell. mi van ha éjjel hiv a barát egy kicsit kapatosan, felkeltve az egész családot, egy kis sörözésre?
A mobilhálózat aránylag megbizhatóan müködik, de földrengés,
, villámlás esetén hibák vannak.
Akinek van pénze már csak presztisből is megveszi a G.P.S-t amit ma már mindenhez használhat.
Más emberek a riasztóra /szabvány holmi/ hagyatkoznak. Üvölt egész éjjel senki nem alszik csak a tulaj! Vagy ma már ki sem néznek az ablakon, ügyis" téves" cimszóval.
A mérést ki finanszirozná kezdetben? Ott volt a karc jeladó /én is kerestem autokat vele/ határokon volt felszerelve anno. ELTÜNT!
Az emberek akor áldoznak pénzt ezekre a jó dolgokra, ha már megtőrtént a baj.
És nem technikát vesz hanem kormányzárat, vagy nem áll oda hanem őrzött parkírozóba megy.
Jó az ötlet de más irányba is el kell menni!
Remélem sikerül egy kis életet varázsolnom majd ide, de a biztonság az akkor biztonság ha csak egy ember tudja!!!
Szeretném egy Siemens C45 mobilba bekötni az Ön által javasolt YES-gombhoz vezetéket. Tudna segiteni benne, hogy hova javasolt beforrasztani, és mi váltja majd ki a 2db jelet a nyitásérzékelésnél, azaz a YES gomb 2x-es megnyomásának szimulálását.
ÜDV!
kérem a következő e-mail cimre ha elküldené a választ, megköszönöm!!!
Ez nem egy találmány, csupán egy ötlet, amely a költségéhez képest meglepő hatékonysággal bír. Semmi különleges és méregdrága eszközt nem igényel. A gyakorlatban jól bevált, és ha bizonyos lobbik nem működnének ellen, akkor még a G.P.S. rendszerű riasztó-berendezésekkel is vetekedhet.
Pusztán egy akár használt, néhány ezer forintos olcsó kártyás mobil is megteszi. Jelenleg a legolcsóbb megoldást a Pannon Privát kártyája nyújtja.
A mobilon be kell állítani a tulaj saját mobilszámát. A gombzárat fel kell oldani. A tulaj mobilján be kell írni a riasztó szerepét betöltő mobil számát és nevét.
A gépkocsiba, vagy lakásba szerelt riasztó mobil „YES” gombját egy egyszerű áramkör, reed relén keresztül duplán kapcsol az ajtók nyitására, vagy egyéb jeladóra. Így a mobil, amelyen előzetesen be volt állítva a hívandó szám, most egyszerűen felhívja a tulaj mobilját, és azon megjelenik a riasztó mobil neve.
A tulaj így első kézből értesülhet az eseményről, és intézkedhet, még akkor is ha több száz kilométerre van mondjuk a riasztott lakásától. Ez a rendszer jóval többet tudna, ha a hatóságok hajlandók lennének együttműködni a lakosság érdekében. Ugyanis nem árt tudni, hogy a mobilt éppúgy be lehet mérni akár egy G.P.S. rendszerű berendezést, még akkor is ha az nincs adásban. A mobil központok gyakran teremtenek automatikusan kapcsolatot az amúgy „stand by”, vagy a zsebünkben, vagy az övünkön lógó mobillal
anélkül hogy tudomásunk lenne róla.
A mobilosok jó ha tudják hogy elvileg bármely készülék tartózkodási helyét nyomon követhetik. Ha már ilyen „mellékhatásokkal” jár a mobilhasználat, legalább lehessen polgári célra is ilyen értelemben használni. Tehát ha a hatóságok együttműködnének eme olcsó biztonsági rendszer elterjedésében (hajlandóak lennének elismerni és ilyen esetekben a károsult kérésére alkalmazni is a mobil bemérését), akkor jelentősen csökkenteni lehetne a sikeres autólopások számát. Hiszen nincsen mindenkinek félmilliója egy G.P.S. rendszerű riasztóra, és annak méregdrága üzemeltetésére.