Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2019.02.14 -1 0 4

próba

NaNe Creative Commons License 1999.10.06 0 0 3
Úgy tudom, létezik egy olyan fogalom, hogy az ártatlanásg vélelme, ami egész addig véd a bűnösség alól, míg valamelyik bíróság be nem bizonítja, hogy bűnös vagy.
Ha téged valaki leszállít a vonatról, akkor a mozgásszabadásodban korlátoz. Ez viszont már emberi jogi kérdés.
Javaslom, fordulj az Ombudsmanhoz.

NaNe

eMM Creative Commons License 1999.10.05 0 0 2
Nem semmi történet!
Az elmondottak ismeretében az az egyszerűbb ha beszerzel 1 sorozat hamis papírt más névre! :-)
Poohy Creative Commons License 1999.09.28 0 0 1
Bar en abszolute laikus vagyok, de szerintem fordulj ugyvedhez, aki
ert a nemzetkozi joghoz, mindenkeppen perre kell vinni a dolgot,
foleg ha tetemes anyagi karod szarmazott, szarmazik a dologbol,
de egyebkent is, hiszen eleg megalazo evente bemenni, ujjlenyomat, igazolas, stb.
Mas modja nincs.
Remelem, sikerul!
pantau Creative Commons License 1999.09.27 0 0 0
Hat szerintem megis csak a kulugyminiszteriummal kellene beszelned.
Kivancsi vagyok, hogy a kulugyminiszterium is azt allitja-e,
hogy ennek igy kell mukodnie.
Amugy lehet, hogy nem torolnek az adatbazisbol, de lehet, hogy az
aktiv statuszod atvaltozik valami
"jolvanmegbocsatunk"-ra. :))
Az evi ujjlenyomatadas nevetseges!
Marco Polo Creative Commons License 1999.09.27 0 0 topiknyitó
Sziasztok!

Elmesélek egy történetet, ami velem esett meg, sőt még mindig nincs lezárulva.