Keresés

Részletes keresés

szilkó Creative Commons License 2010.09.03 0 0 132
Elrepült a pilótakeksz
Újlaki Creative Commons License 1999.07.25 0 0 131
"Furcsa, hogy sokan sokat szóltak hozzá Kennedy Jr balesetéhez, de senki sem emltette a felelősség kérdését, még Ujlaki sem, aki pedig - honlapjából itélve - profi pilóta."

Sajnos, nem lehettem pilóta, "csak" repülőmérnök vagyok. Akit a honlapomon láttál a Tu–154 bal ülésében, az László fiam. Ő már 10 évesen lekormányzott az útvonalról egy Malév-gépet, majd vissza. :-)

A felelősségről korai beszélni. Annyi,de annyi dolog kiderülhet. A hivatalos vizsgálat lezárásáig 6–9 hónap is eltelhet. Most könnyű azt mondani, hogy pilótahiba, hibás döntés stb., de most bármit kijelenteni szélhámosság volna. Várjuk meg a hivatalos jelentést.

Az oktatója és más bennfentesek szerint Kennedy nem volt felesleges kockázatot vállaló ember, inkáb lemondott a repülésről, ha bizonytalan volt az időjárási körülményeket illetően. Most miért döntött a repülés mellett, és hogy ez a döntés mennyiben volt felelőtlen, csaka vizsgálat lezárta után tudjuk meg.

Hellhammer Creative Commons License 1999.07.24 0 0 130
A Time magazin felét a Kennedy srác foglalja el. Csodálatos.
Mennyi kedves ember van itt! Srácok, ugye megünneplitek a függetlenség napját is?
Timberwolf Creative Commons License 1999.07.23 0 0 129
ugy tudom dugohuzoba ment a Piper...

szoval akkor inkabb legyen 90 mph
igy mar realisabb, szvsz

blasted Creative Commons License 1999.07.23 0 0 128
O.K.. nekem tökmindegy
Újlaki Creative Commons License 1999.07.22 0 0 127
Degeczi: Bár egy ideje nem szívesen alkalmazom ezt a kifejezést, de azt kell mondanom, hogy a 900 km/h-s sebességgel vízbe csapódó Piper Saratoga egészen egyszerűen baromság. Egy ilyen repülőgép már ennél jóval kisebb sebességnél egyszerűen szétesik a levegőben; a darabjai meg már a vitorlahatás miatt eleve nem gyorsulnak nagyon.