TudatLan Creative Commons License 2024.03.09 0 0 218395

Szia.

 

Mindkét motor jó, kategóriájában.

Én, személy szerint, rühellem, az Alfa Romeo emblémát hurcoló SUV-ot, de ez az én bajom.

Sebesség6árokat betartva, mindkét négyhengeres elhurcolja valahogy a bódét, mindegy , hogy a limuzinról vagy a batárról van szó. Igazán sportos közlekedéshez, kell a V6 , plusz a csigák.

 

Saját tapasztalataim, kvázi új, pár ezer km-t futott gk-ról vannak... ezeken, néhány hónapos korukban, még nincsenek nagy drámák.

A fenntartás, ha hosszabb távra tervezel, lehet, zsebbe nyúlós. Nem ismert, mekkora a keret az üzemeltetésre és cserébe, mekkora éves futást tervezel...

Pl. az újabbakon a multiair szűrő cseréjéhez, állítólag, már le kell venni a hengerfejet. Elvileg, ezt 100e km-enként kell(ene) megejteni... Vannak / lehetnek, még 'taposóaknák'....

Ki tudja, mennyire ütötte- vágta , az előző tulaj, a kiszemelt, használt kocsidat.

Magáról a kocsiról , talán elég annyi, hogy meglepően jól tartja azárát.... elvileg, legkésőbb,  a használt-piac beáraz.

 

Ha nem vagy menetteljesítmény centrikus, akkor a Giulia a 2.2 olajkályhával, lehet , jó választás.... A 4 hengeres benzinmotorok, nekem, keveset nyújtottak, cserébe, idegesít a sok felesleges 'extra'..... Használtam kint, külföldön, optimalizált V6-ost, az jó volt. Csúf ferrari hangja van,de ~szűk 700 ló, sok mindent tud elfeljtetni, a számomra idegsítő sz@rok közül. A kézi váltó amerikai..... nem rosszabb, mint  a régebbi fiat váltók voltak, pl 164-esen van 156oson. Vagy 155-ön.

Az autómata váltós gyorsan vált, de nem igazán barátja a komolyabb (emelt) motorteljesítménynek plusz állandó rajtolgatásoknak. Főleg ha úgy használod, ahogy kell: full racse módban. :D:D:D 

 

Élvezetesebb, mint a német konkurencia (merkádes vagy a bajor szekér...esetleg az ingolstadti űrhajó), de azok minőségét , nem mindenhol éri el....erős közepes a kocsi, de magasabb benne a vigyorfaktor. Inkább élményautó, mint az évtizedes stabiltás / hibamentes üzemeltetés szinonimája....

Előzmény: Dzsoni111 (218390)