marky-511 Creative Commons License 2012.09.26 0 0 4896

Esetleg fordítva értetted, hogy a külső lenne jobbra/busz és a belső egyenesen?

 

Hoppá; persze hogy úgy :D

 

A megállóáthelyezéssel meg az a kérdés, hogy emiatt mennyien döntenek úgy hogy ezentúl nem tömegközlekednek.

 

Nem hiszem, hogy emiatt konkrétan bárki átszokna biciklire vagy kocsira. Aki eddig tömegközlekedett, az továbbra is fog, max bosszús lesz. Ha meg valaki átszokik, az nem ennek lesz köszönhető, hanem a pontatlan közlekedésnek, és a kiszámíthatatlan szolgáltatásnak.

 

Szerintem nem sokan, szóval anyagilag mindenképpen megéri, ha emiatt gyorsul a közlekedés

 

Én is így vagyok vele, csak elég nagy hibát követtek el a tervezésnél, túl rövid lett a megálló. És már ki sem lehet kerülni a konvojt, mert szemből jövő forgalom van a másik sávban.

 

Ugyanolyan hiba, mint amit tegnap írtam a buszállomás előtti megállóról. Kb. 1 méter hiányzik hozzá, hogy ott is két sáv legyen, és ne kelljen kisorolni azért a pár lépésért.

 

(mondjuk arra már nem emlékszem, hogy miért volt rossz helyen, de elhiszem)

 

A sáveltolás miatt. Ha marad a megálló, bedugul a Széchenyi, mert nem tudnák megelőzni az álló buszokat az autósok. Még a jelenlegi helyzetben is nehéz néha.

Előzmény: Yooha (4894)