Keresés

Részletes keresés

NyiMisi Creative Commons License 2019.01.27 -2 0 422

Semmit :-D

Előzmény: Carina_S (421)
Carina_S Creative Commons License 2019.01.26 -5 0 421

Ezen most mit kellene látnom? Az illusztráló fotó(k) hiányát? A fotókat a hirdető feltette, csak letiltották? Mit kifogásolsz a hirdetésben?

 

Két megjegyzésem az élelmiszer-hirdetésekkel kapcsolatban:

1. A hirdető tegyen be egy fotót az állatorvos által lepecsételt engedélyről arról, hogy az áru minősége kifogástalan, és ezáltal árusítható, ill. legyen meg még az eladó őstermelői engedélyének a fotója is. Ezzel megelőzhető, hogy a NÉBIH belekössön az adott élelmiszer-hirdetésbe.

2. Legyen hitelesen ellenőrizhetően megadva (fotó, pecsét, stb. ... !) az élelmiszer szavatossági ideje a legyártási és az lejárati időpontokkal. Szállítás esetén legyen biztosítható saját eladói hűtőkocsi, hozzáértő futár-alkalmazottal.

Előzmény: NyiMisi (419)
Carina_S Creative Commons License 2019.01.26 0 0 420

Figyelj, viszont a Jófogással ellentétben a facebook-os csoportoknál a régióbeli lakhely (hirdetőké és vevőké egyaránt) nem jelent akadályt, mivel ott ha egy csoportba felveteted magadat, akkor oda felvesznek, az ország bármely részén lakjál is. Az ottani "Üzenet az eladónak" gomb az eladó facebook-oldalán lévő "Üzenet" gombbal egyenértékű, mivel mindkét gomb egyazon facebook-alkalmazást, a "Facebook-Chat"-et használja (= "Messenger"). Mivel pedig a Chat-en át küldhetsz üzenetet is és képeket is egyaránt (sőt, még *.DOC, *.DOCX, *.RTF, stb., ... fájlcsatolmányokat is!), így az eladó számára az árujának a Chat-en történő további -- vevői kérésre történő további fényképekkel illusztrált -- részletesebb fényképes bemutatása sem jelenthet gondot (az esetben, ha a hirdetésben csak 1-2 kis felbontású kép van, és a vevő még tájékoztatásképpen további 2-3 nagy felbontású fotót kér az áruról: ---> pl. hogy milyen egy világvevő rádió skálája, hány hullámsávot tud befogni, stb. ... ). A csoportokon belül a hirdetések fotói az adott csoport idővonalára tölthetőek fel, a hirdetésszöveggel egy posztban, mely szöveget és képeket egyaránt egyszerre tartalmazhat.

 

Bocsi ha ezt itt most kissé bő lére eresztettem, de ezzel röviden csak annyit akartam mondani: a facebook-os csoportok szerintem ideális kiváltói lehetnek a sokak által nehezményezett működésű Jófogás-os hirdetőfelületeknek.

Előzmény: NyiMisi (418)
NyiMisi Creative Commons License 2019.01.23 0 1 419
NyiMisi Creative Commons License 2019.01.22 0 0 418

Kétségtelen, hogy van néhány szakcsoport ami működik. Sajnos a régiós csoportokkal vannak gondok.

Előzmény: Carina_S (417)
Carina_S Creative Commons License 2019.01.22 0 0 417

De vannak köztük zárt csoportok is, mint pl. a fodrászok adok-veszek csoportjai, vagy bármely más szakmáé (autószerelő, gázszerelő, cipőárusítós csoportok, stb. ...). Egy szakcsoportban kevesebb a zsákbamacska vagy az mlm. ;-)!

Előzmény: NyiMisi (416)
NyiMisi Creative Commons License 2019.01.21 0 0 416

Hát nem tudom, próbálkoztam ezekkel a csoportokkal, de nem igazán győztek meg. Túl sok az mlm, agancsfelvásárló, magyarul nem tudó, fatolvaj hirdető.

Előzmény: Carina_S (415)
Carina_S Creative Commons License 2019.01.20 0 0 415

Nézd, Szilvi, ha nem találod jónak a Jófogást, akkor ott vannak a Facebook oldalán a különféle Facebook-os "Adok-Veszek... ezt-azt!" csoportok. Bekéredzkedsz a tagok közé, 1-2 nap múlva az Adminisztrátor felvesz, és akkor Te ott hirdethetsz is az ottani szabályok megtartásával, és a többiek által feladott hirdetésekre is válaszolhatsz. Ott az üzenőfal (Facebook-Chat) is gyorsabb mint a jófogásé, sosem romlott még el (szemben a Jófogáséval), és a képeket is villámgyorsan fel tudod oda tölteni az eladó árucikkeidről.

 

Próbálj szerencsét a Facebook-os adok-veszek csoportokkal. Ha valamelyikben bent van már valaki a Facebook-os ismerőseid közül, akkor Ő a tagfelvétel meggyorsításánál is be tud esetleg segíteni Neked (esetleg be tud Téged ajánlani az Adminisztrátornál). Én is vettem már az egyikben tagként ezt-azt. Próbáljad ki, és sok szerencsét hozzá... ! ;-)

Előzmény: szőkeszilvi (409)
zerger88 Creative Commons License 2019.01.03 0 2 414

Én már az ilyenek miatt sem használom eladásra a jófogást.
Engem az bosszant fel kereséskor hogy beállítom pl Szolnok legyen a keresésben és csak 20km-es körben lehet keresni náluk.....vicc. Ha fent átírom a címsort 30ra még engedi (40et már nem), de a jófogásba csak 20ig lehet megadni.

Na emiatt sokszor megyét adok de az se jó....Mert akkor meg az ingyen házhozszállításosokat is beadja az egész országból pl.:https://www.jofogas.hu/jasz-nagykun-szolnok?q=f%C5%B1r%C3%A9sz
V
icc az mikor csak jófogás lett olx megszűnéskor arra emlékszem hogy ez még opció volt hogy érdekel e az ingyen házhozszállítás, de azt akkor utána röviddel kivették...

Nesze neked monopólium....

 

Előzmény: szőkeszilvi (409)
Törölt nick Creative Commons License 2019.01.03 0 0 413

Reklámblokkolót ha kikapcsolom akkor nagyobb eséllyel tudom törölni meg hirdetést feladni. Utóbbi nem egyszerű, a képek fele fel sem megy. Firefoxxal van gond általában. Írtam én is nekik, semmi.

Előzmény: prs (412)
prs Creative Commons License 2019.01.03 0 0 412

Ebben az a furcsa, hogy pár hete még működött. A törlés nem egy újonnan bevezetett funkció. :-)

Hogy a túróba sikerült elrontani egy működő alapfunkciót? Szándékosan?

Előzmény: meszi67 (411)
meszi67 Creative Commons License 2019.01.02 0 0 411

Igen, én is így jártam. Próbáltam vagy 20-szor, mire rájöttem.  Aztán írtam is nekik, de valószínűleg a Lánchíd kőoroszlánjaitól előbb fogok választ kapni mint tőlük...

Előzmény: prs (410)
prs Creative Commons License 2019.01.02 0 1 410

Az megvan, hogy böngészőből nem lehet törölni hirdetést a jófogáson?

Csak appból engedi. Ha PC-n rányomok, semmi nem történik, seb felugró ablak, se törlődés.

szőkeszilvi Creative Commons License 2018.12.29 0 2 409

Sziasztok!

Láttam a hozzászólásaitokat és ezért regisztráltam. Mit is mondjak??? Talán ez a legtöketlenebb, bénábban teljesítő, két mankóval sántikáló, idióta moderátorokkal küszködő oldal a kezdetek óta? nem, nem mondok ilyet! 

Ez az oldal alul marad a legalsóbb kívánalmak alatt is! Teljesen szakmailag felkészületlen, protekciós, gyenge szellemi képességekkel és kisebbségi érzelmekkel küszködő csapat, amely teljesen alkalmatlan minden webes oldal fenntartására. a legalapvetőbb dolgokat is képtelenek átlátni, szakmai felkészültségük a legalsó minimum szintet sem éri el a legjobb jó akart bevonásával sem! Idétlen, érthetetlen magyarázatok a miért nem jelentetjük meg a hirdetésed és miért nem lehet szállítani... Olyan hosszú évek óta kínlódnak, hogy mostanra már megérdemelnék a kegyes halált és dicső temetést. Az évek során láttam egy- két furcsaságot, de ezek az emberi képzeletet is felül múlják. Az a csoda, hogy a GLS még szóba áll velük, pedig a forgalmuk 30%-át elcseszik folyamatosan! Példákat let felsorolom, amik nem csak tőlem származnak, de az ismeretségi körünkből sok felhasználónak. aki szeretné visszakapni az OLX-et kérem jelezze és visszahívjuk.

Tehát a példák: 

29 óra alatt 7 alkalommal próbáltam feladni ugyan azt a hirdetést, de nem jelent meg. Megkérdeztem a következő hirdetésben: miért? és jött válasz! Tehát egy sunyi kis pöcs szórakozik az emberekkel és megteheti, mert mindenki sz...rik az egészre!

Tv hirdetés, 32" szállítással. 8 alkalommal visszadobva, hogy nem szállítható. Miért is? Nincs válasz.

Telefon hirdetés, nem szállítható, mert akkumulátort tartalmaz, amely robbanásveszélyes. Már csak azt nem tudom a másik 450.000 telefon hirdetésben akku nélkül adják?

Autós hűtő 12v. 24 literes. Nem szállítható csak XXL futárral, mert nagy a mérete és a súlya!!! 25x35x50 cm és 4.2 kiló. egy porszívó nagyobb és nehezebb!

Ezt sorolhatnám éjjel- nappal egy éven át!

Kategóriák: Autós GPS navigáció- felsorolás...Dacia, Lada, Zaporozsec, csak egy darabot mutasson már valaki ezekből! Viszont cserébe nincs Garmin, TOMTOM, Becker, stb...

Konyhai robotgép kategória egyáltalán nincs, vagy turmix, vagy reszelő

Tablet tok, kiegészítő: Kötelező kitölteni a csillaggal jelölt részeket! CPU? OP rendszer? HDD? stb...Egy toknak???  Kb szint.: egy svájci sapka rendelkezik-e útlevéllel? van-e bejelentett Svájci lakhelye? A villámhárítójáról van-e bizonylat az áramszolgáltatótól, hogy igen is biztonságos...

Sorstársaim, írjatok és hívjuk vissza az OLX-et, vagy csináljunk mi egy weboldalt, ami nem protekciós töketlenekből áll!

szokeszilvia1987@gmai.com

 

 

wmage Creative Commons License 2018.12.21 0 0 408

Több dolgot adtam már el az oldalon keresztül, olx-esként élte a fénykorát, azóta egyre nehézkesebb maga a hirdetés feladás is, és ma is kiborították nálam a bilit.

Egyszerű, használt cuccok eladásáról beszélünk, amiket felújítottan garázsból előásva, vagy frissen beszerezve de igényeimet nem kielégítő mivoltuk miatt akartam eladni.

Az ügyfélszolgálatuk lassan (naponta max 2 levél) válaszol, az indoklásuk hiányos, és értelmezhetetlen. a szabályzatukat úgy értelmezik, ahogy nekik jól esik, és nem úgy, ahogy le van írva!

Pár példa közelmúltból:

- alig használt Jaragar karóra esete: ha megadom a márkanevet a hirdetésben, akkor eredetiség nyilatkozattal nyaggatnak) hol adnak 60e alatti órához bármely üzletben ilyet, pláne ha külföldi vétel volt?! Ha kihagyom a gyártó nevét, akkor meg a 3 kép, műszaki állapot, funkciók méret és anyag leírása már túl kevés infó a termékről a megjelenítéshez....

 - wifi router: garival együtt akartam eladni, (végül vaterán sikerült), de a jofogásnak tiltott termék, mert az internet eszköze, ami a modern kor fegyvere, és fegyvert, drogot ill alkoholt nem lehet cserélni.

Törölt nick Creative Commons License 2018.12.20 0 0 407

Firefoxxal miért nem tudok feladni hirdetést már 3 napja? Mindig lefagy. Másnál is?

prs Creative Commons License 2018.11.29 0 0 406

Nincs.

Előzmény: LadyP (405)
LadyP Creative Commons License 2018.11.26 0 0 405

Hellóka! :) Nem vagyok egy rutinos jófogásos, segítsetek gyorsan légyszi: itt is van olyasmi kártérítési rendszer, mint a Vaterán (X ezer forintig kifizetnek, ha nem azt kapod, ami a leírásban/képen van)? Fontos, köszi!

local75 Creative Commons License 2018.11.18 0 0 404

Sziasztok!

 

Most adtam fel egy hirdetést a jófogáson de nem látom sehol a hirdetéseim között. Sem az elfogadásra váró, sem a visszautasítottnál, sehol sincs.

Ilyenkor mi van?

A telefonszámom a hirdetési szövegben adtam meg.

Dreamy Creative Commons License 2018.09.11 0 0 403

"What is Phishing?

Sometimes you get emails pretending to be from legitimate sources,but they’re asking you to give away personal or private information."

 

From: Royal Bank of Scotland <Internationalfinancial@europe.com>

Date: 2018. szept. 10., H, 11:01

Subject: TRANSFER ORDER HAS BEEN APPROVED WITH CODE: AUS-024569-611

TRANSFER ORDER HAS BEEN APPROVED WITH CODE: AUS-024569-611

We honour to inform you that we had received the transfer of 210.000 HUF been paid to you by Barbara Johnson for an Auction of item and the payment has been Processed and Consequently been Approved.

 

IBAN: HU14 xxxx xxxx xxxx xxxx 0000 0000

Amount Paid: 210.000 HUF

Item: Jofogas Auction(Sony Alpha A900)

Country: Hungary

_____________________________________________

Buyer Bank Account Details:

Name: Barbara Johnson

IBAN: GB33 51013000005642080100000

SWIFT/BIC: RBOSGB2L

Bank Name: Royal Bank of Scotland

 

We have finished the procedure of the transferring of the full payment to your bank account , but you will need to ship out this items and send us the shipment receipt, so that we can activate your bank account and the full payment of 210.000 HUF will be transfer to your bank account.

Rules and Regulation

You must know that once the payment has been made by the buyer the money now belongs to the seller and it will be transfer immediately to his/her account as soon as the seller follow our procedure. You can go and ship out the item and get back to us with Way Bill or shipment receipt in order to activate your bank account and to complete the transaction within the next 24-48Hours. However,you will be receiving your money as soon as you send the Scan Way Bill or shipment receipt to us. You will have to ship the item to the shipping address provided by the buyer.​

***ATTENTION***

Protection against fraud and misrepresentation !

The order has been APPROVED, you can now ship the merchandise to the buyer's shipping address. You can make the shipment once you receive this Transaction confirmation and get back to our Transfer Technical Dept with the shipment receipt for verification. Pending

Yours faithfully,

----------------------------------------

Info Team

----------------------------------------

Company name: registered office: London, DVR: 0030066 Register of Firms

Please, consider the environment before printing this e-mail. This e-mail is confidential and may also contain privileged information. If you are not the intended recipient, you are not authorised to read, print, save, process or disclose this message. If you have received this message by mistake, please inform the sender immediately and delete this e-mail, its attachments and any copies. Any use, distribution, reproduction or disclosure by any person other than the intended recipient is strictly prohibited and the person responsible may incur penalties. Thank you!

 

2018-09-10 10:54 keltezéssel, Kristina D kristinadd7@gmail.com írta:

My bank have paid your money today and also send the payment transfer confirmation message to your email. Please check your email inbox or spam box to see the message and the name of my bank is Royal Bank of Scotland.

Make sure to send the package today and send the shipment receipt to my bank email for verification and my bank will release your money to your bank account immediately.

This is shipping address listed below:

Name: M Young Johnson

Address: Easy-Delivery 906C0G 7, Avenue André Roussin

City: 13016 Marseille

Country: France

Make sure to send the MPL shipment receipt to my email, so that i will forward it to my bank email for verification and my bank will release your money to your bank account immediately. Nice doing business with you.

Kristina

Rairuf Creative Commons License 2018.08.24 0 0 402

 És minden e-mailjüket érdemes lepontozni ilyenkor, ha már van erre lehetőség...

Előzmény: bummszervizdb (400)
Rairuf Creative Commons License 2018.08.24 0 0 401

Helló!

 

 Ugyanez a tapasztalat. Nekem többszörösen KIEMELT hirdetésemet törölték le több nap után- miután átnézték, elfogadták, sőt plusz kielemzést is adtak hozzá- olyan indokkal, hogy véleményt fogalmaz meg, és nem terméket vagy szolgáltatást. Pedig terméket és szolgáltatást tartalmaz. Levelezéseink során 10-ből 10-szer olyan üzeneteket küldenek mint a gyp-sek... Semmi köze nincs a válasznak a kérdéshez...  Telefonon ugyanez, semmit nem tudnak, és közlik hogy írjunk e-mailt... 

 Pl:

 Felteszek egy konkrét kérdést a kirakat kiemelt hirdetésemmel kapcsolatban, hogy miért nem látszik erre az a válasz, hogy "javasoljuk felhasználói fiók szolgáltatásunkat, mert így látni fogja a saját hirdetéseit", meg próbáljam megkeresni a megfelelő keresőszavakkal... Most őszintén, hogy lenne kiemelt hirdetésem -vagy bármilyen- felhasználói fiók nélkül, és miért kéne keresőszavakkal össze-vissza keresgélnem a legmagasabb szintű kiemelt hirdetéseket, aminek pont az a lényege, hogy az arcomba ugrik??? 

 

 Én sem tudom már mit kezdjek velük... Ha egy értelmes embert találnék ott, nyilván már név szerint keresném...

 

 

 

 

Előzmény: bummszervizdb (400)
bummszervizdb Creative Commons License 2018.08.15 0 1 400

Nekem majdnem ez volt velük ma a problémám, mert néha szoktam változtatni a hirdetésen, ha látom hogy itt-ott hiányos, hibás, stb.! Mivel járműhirdetés, 1143 Ft-ot kicsengettem!

Gondoltam változtatok rajta, meg is tettem, sikerült is, de amikor nézem a hirdetésemet, láttam hogy neppernek írtak be (céges) hirdetésem lett!

Írtam nekik, mert ilyen több alkalommal fordult elő, de akkor adtak egy ingyenes előresorolást, így megbékéltem!

Pár napja levelezek velük, és erősködnek hogy bizony én állítottam cégesre, mivel látják is!

Szépen mint egy hülye gyereknek elmagyarázták hogy van 2 lehetőség, egy olyan hogy magánszemély, és van olyan hogy céges!

Válasszam ki a magánszemélyt!

Na én idióta, mondom erre hogy nem jöttem rá magamtól?? :-D

Na lefotóztam nekik hogy nincs választási lehetőség, mert csak fixen cégesként hirdethetem, nincs másik fül, amire kattinthatok hogy újra magánszemély lehetek!

Elküldtem a fotókat, egy intelligens levéllel!

Visszajött hogy átállították magánszemélyre, de biztos hogy "én vótam"!

Na mondom ez hosszú lesz!

Levél, megmagyaráz, fotó csatol, levél elküld!

Visszajön a levél, csak erősködnek hogy ne állítsam át cégesre és akkor nem lesz céges!!

Majdnem írtam nekik hogy ne ríkassatok meg, nem vagyok ennyire stupid!!!!!!

Intelligens levél megír, fotó csatol, levél elküld!

Erre jön egy cicamica által írt levél, hogy: 

 

Szeretnénk tájékoztatni, hogy levelét továbbítottuk illetékes munkatársainknak. Válaszukig szíves türelmét kérjük!

Üdvözlettel, 

Bartos Éva 

Jófogás ügyfélszolgálat​​

 

Azóta semmi!

Gondolom 1 hónap van a válaszadásig, addig elhúzzák, elszarakodnak vele!

A pénzemért hiába fizettem, kaptam egy olyan besorolást, amivel neppernek néznek, és alig lesik a hirdetésemet!!!!

Írtam nekik hogy a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséghez fordulok, de szerintem azért nincs még az ügyben semmi változás, mert közösen egy meetingen röhögnek ezen az ötletemen!!

Szóval így jártam!

Ezzel mit lehet tenni????

Előzmény: Selentine (395)
NyiMisi Creative Commons License 2018.08.12 0 2 399

Kit érdekel?

Előzmény: Bence9639 (398)
Bence9639 Creative Commons License 2018.08.09 -6 0 398

Figyelem! Fent vagyok jófogáson és itt megtalálhatóak különböző termékek különböző áron amiket szeretnék eladni. Van könyvcsomag, táplálékkiegészítők, plüssállatok, tanszerek, és egyéb mások.

Zsuzsanna Hábermáyer Creative Commons License 2018.08.06 0 0 397

Sziasztok!

 

Ingatlan hirdetést szeretnék feladni, de nem engedi a kapcsolatot megerősíteni. Nem tudom a megadott számra a kódot sms-ben elküldeni.... mi lehet a hiba?

Carina_S Creative Commons License 2018.08.04 -1 0 396

Kettőtök panaszából ítélve két következtetést tudok levonni, egyet, ami az ügyfélre, és egy másikat, ami a Jófogás weboldalára és annak üzemeltetőire és kezelőire vonatkozik.

 

1. Ami az ügyfélre vonatkozik: A helyesírást és a javításokat még a feladás előtt végezze el MS WORD 2007-ben vagy hasonló fejlett szövegszerkesztőben kétszer is; a Jófogás oldalával való félreértéseket pedig az oldal szabályzatának és adatvédelmi nyilatkozatának alapos áttanulmányozásával, és az összes Jófogás-os elérhetőség (ügyfélszolgálati telefonszámok és e-mail címek) megkeresésével és pontos, jól tárolt(!!) feljegyzésével próbálja meg elkerülni.

 

2. Ami a szolgáltatóra vonatkozik: A Jófogás-hirdetőoldal üzemeltetőinek el kellene készítenie egy olyan részletes és precízen megszerkesztett súgó-rendszert, amelyből a felhasználók minden, a hirdetőoldal használatával fontos és (látszólag) apró kérdésükre (mikor és mikért kell fizetni; mennyi idő után kell a hirdetést megújítani; mik az ügyfélszolgálati elérhetőségeik; milyen kategóriában mennyi a hirdetés díja; hogyan és milyen feltételekkel lehet a már feladott hirdetés(ek)be belejavítani; melyik kategóriában hányadik fizetés nem ingyenes, hanem fizetős már; egy hirdetés megújítás nélkül mennyi idő után jár le; milyen hirdetést lehet feladni és milyet nem (pl. veszélyes vagy illegális, tiltott, vagy lopott dolgot nem lehet feladni!); átjavítás után mennyi idő után jelenik meg újra a hirdetés mindenki által látható módon; hogyan rendezhetőek gyorsan és a hirdetés helyreállításával elvégezhető úton-módon a felhasználó hirdető és a hirdetőoldal közötti nézeteltérések; stb.-stb. ... ..) választ kapnak.

 

Előzmény:  Selentine (395)

Előzmény: kiswakond (394)
Selentine Creative Commons License 2018.08.02 -1 2 395

A tegnapi nap során fel szerettem volna adni egy autó hirdetést a Jófogás oldalon. Mivel előtte több más apróhirdetési oldalon is sikeresen megtettem ezt, nem gondoltam volna, hogy itt problémába ütköznék. Tévedtem! Az autó képeinek feltöltése, a hirdetés szövegének megírása, majd az autó adatainak megadása után eljutottam a hirdetés feladásához, mikor is kiderült, hogy az bizony nem lesz ingyen, pedig erről korábban sehol sem tájékoztattak. Sebaj, gondoltam, végül is 1143Ft nem olyan nagy összeg. A hirdetés árát kifizettem barionnal. Ezt követően a hirdetésem nyomtalanul eltűnt...Nem szerepelt sem az aktív, sem az elfogadásra vár menüpontban...Írtam gyorsan egy panasz emailt, és vártam. Kb. két óra eltelte után megjelent a hirdetésem az aktív hirdetések között. Ekkor vettem észre, hogy elírtam egy szót, műszaki vizsga helyett véletlenül viszgát gépeltem. Gondoltam módosítom a hirdetést és átírom a szót. Ez volt a legnagyobb hiba, amit elkövethettem...Először semmi nem történt a módosítás után, így még egyszer módosítottam a hirdetést, azaz kétszer is átírtam az sz betűt zs-re. Ekkor kiírta a rendszer, hogy a módosításom elbírálás alá kerül, értesíteni fognak róla. Jó. Ismét várakozás, kb újabb két óra után jött egy email, hogy a módosításomat elfogadták, aktív a hirdetésem. Hurrá, leellenőriztem, tényleg így volt. Nem örülhettem sokáig, mivel kb egy óra után már a következő email várt a második módosításomra (kellett nekem kétszer átírni azt az sz betűt..): "Hirdetésed így nem jeleníthető meg ", mivel "túl kevés a tartalom"...Fogalmam nincs, mire gondoltak, mivel az autó összes adata, felszereltsége, illetve az ár is szerepelt a hirdetésben. De jó, mondom, egészítsük ki még jobban a felszereltséget akkor...Ismét megnyomtam a felkínált módosítás gombot és beírtam még az Isofix-et is, amit kifelejtettem a hirdetés feladásakor...Ismét elbírálás alá került a módosításom. Ezt követően a hirdetésem ismét nyomtalanul eltűnt!! Se az aktív, se az elfogadásra váró, se a visszautasított hirdetések között nem szerepelt. Órákkal később újra megjelent az elfogadásra várók között, majd este egy igen érdekes emailt kaptam a reggeli panaszlevelemre válaszul:

"Kedves Felhasználónk!

A hirdetések ellenőrzése során minden esetben a következetesség jegyében járunk el. Fokozottan ügyelünk arra, hogy a feltöltött termékek a márkajelzéshez tartozó minőséget nyújtsák, és ne tévesszék meg az érdeklődőket.Amennyiben az Ön által hirdetni kívánt jármű a tulajdonában áll, kérjük küldje el számunkra az igazoló dokumentumokat pl: törzskönyv,forgalmi engedély,tulajdoni lap.

Együttműködését köszönjük."

Ez már végtelenül felbosszantott, hisz sehol sem szerepelt a hirdetés feladásakor, hogy ezen dokumentumok másolatát nekem be kellene mutatnom ahhoz, hogy a hirdetés megjelenjen. Természetesen az autó a családom tulajdonában áll és minden dokumentummal rendelkezik, de az adatvédelmi törvényre hivatkozva megtagadtam ezen papírok bemutatását, mivel erre nincs joguk kötelezni engem. Ismét panaszt tettem, hogy fizettem egy szolgáltatásért, melynek nem tettek eleget. Választ azóta sem kaptam.

A mai nap folyamán kétszer is kaptam már "Hirdetésed így nem jeleníthető meg" emailt, a szokásos "kevés a tartalom" indoklással. Fogalmam sincs, miféle tartalmat várnak még egy autó hirdetésben...Meguntam a dolgot és küldtem nekik egy elállási/felmondási nyilatkozatot, hisz egyértelműen nem áll szándékukban megjelentetni a hirdetést, amiért fizettem.:-( Most itt tartunk, kíváncsi vagyok, visszakapom-e valaha a semmiért fizetett pénzemet.

Döbbenetesen rosszul működik a Jófogás oldal, minden más apróhirdetési oldalon gond nélkül feladtam a hirdetésem és nagyon hamar meg is jelentették. Részemről soha többet Jófogás...

kiswakond Creative Commons License 2018.07.16 -1 3 394

.A napokban feladtam egy hirdetést a Jofogas.hu -n. Az egy évvel ezelőtti működéshez képest nagyon megváltozott. Ami eléggé nehezítette a használatot. Legfontosabb tudni azt, hogy egyszer begépeljük és elküldjük a hirdetést, engedélyezik a megjelenést és ezek után már nem engedi a rendszer módosítani az adott hirdetést. Folyamatosan jött nekem egy üzenet, hogy engedélyezzem az okos szerkesztést, aminek 600 Ft a díja. Persze nem kell nekem semmi okos szerkesztés, elég okos vagyok én, hogy 3 szót kijavítsak. Ki is javítottam, de sehogyan nem lehetett elküldeni vagy lementeni, mivel nem kértem az okos szerkesztést. ( Szóval, ha nem fizetek, soha nem javíthatok vagy cserélhetek, akár okos vagyok akár nem! )
Rendben. Mivel ingatlan hirdetésről volt szó, akkor mint okos magyar, csináltam egy második hirdetést. Hja. Ekkor közölte, hogy a második hirdetés mindenképpen fizetős lesz, mert ingatlan rovatba nem lehet ingyen második hirdetést feladni. A feladás előtt kérte a telefon számomat! Tavaly lehetett csak email címmel elküldeni egy hirdetést, ma már nem lehet. Kötelező megadni telefon számot. De nem ám bármit! Kiküld egy ellenőrző kódot, amit vissza kell küldeni, normál SMS-ben. Persze nem feláras, köszi! Még jó hogy nem feláras!
Szóval, megadtam az egyébként titkosított telefonszámomat! Érvényesítettem SMS-ben. Ekkor jön a fizetés. Regisztráljak be a Barion rendszerbe! Regisztráljon az anyád! Ekkor már kezd betelni a pohár. Mivel van virtuális webes bank kártyám, nekem van egyébként is biztonságos fizetési lehetőségem, hát elutaltam az összeget, a szokásos módon. Kb 5 percig homokórázott a rendszer, majd közölte, hogy a Fizetés technikai okok miatt sikertelen. Frissítettem a képernyőt és a hirdetésem is eltűnt az előző régi hirdetés látszódott csak. Majdnem megrémültem volna, ha ekkor nem kapok egy SMS-t a bankból, hogy az utalásom sikeres volt. A Jófogás még mindig nem irt semmit a hirdetésemmel kapcsolatban. Hosszas keresgélés után megtaláltam a hirdetést is, ami átkerült egy másik mappába, az ellenőrzésre vár kategóriába… Ezek után CSEND. Sehol senki. A hirdetés csak másnap jelent meg. Addig a sorsa ismeretlen, azt sem tudja az ember, hogy mi van. Sikerült lementeni vagy sem? És persze amikor megjelenik és meglátja az ember, hogy nem jó, megint csak a fizetős okos szerkesztővel lehet bármit javítani.

NA EZ MEGVAN.. gondolná az ember. De azért csinál 1 tesztet. Rákeres saját magára. Megtalálja hirdetését a 3. oldalon! Ez másnap a megjelenés után van, azonnal a 3. oldalon találtam meg. A térképen nem is oda teszi, ahol a lakás van, pedig a pontos házszámot, utcát mindent megadtam. A következő utcába rak, 600 m-el odébb! Direkt! Összebeszéltek az ingatlan ügynökökkel, nehogy a vevő megtalálja a tulajdonost! Nézem az elérhetőségeket! ÉS MIT LÁTOK, nem tud elérni a szegény érdeklődő! Csak regisztrált olvasók tudnak kapcsolatba lépni velem! Szuper! Visszamegyek a rendszerbe , mindent ellenőrzök, még azt is megengedem, hogy látható legyen a telefon számom! Ekkor a rendszer közli, hogy az adataim módosítása alapján engem besorolnak a céges hirdetők közé! MIVAN?? miért?? No mindenhol megnyomtam hogy MÉGSEM ! Menekülés! Itt kiborult a …

Hiába léptem ki és nyomtam meg hogy MÉGSEM! Most már tagadhatatlanul céges hirdető vagyok. Ez van! Azért mégiscsak írtam 1 levelet arról, hogy HAHOOO… elutaltam a pénzt, mi lett vele? Válasz: küldjem el a fizetési bizonyítványt, és elküldik a technikai kollégáknak. Rendben, mindent elküldtem. Azóta sincs róluk semmi hír, csak az automata üzenetek jönnek, hogy már 1 hetes a hirdetésem, újítsam meg, fizessek be hirdetést.. NA PERSZE… felraktam az Ingatlan.com-ra, ahol azóta 170-en látták, 3 telefonhívás jött plusz 2 érdeklődő emailban. Jófogáson 555. vagyok a hirdetésemmel, nem vettem észre, hogy a kifizetett előresorolás működne. De persze, tutira biztosan minden rendben van és működik, csak vevő az egy szál se jelentkezik.

Utóirat: 3 nap múlva ismét kaptam egy emailt, hogy nem indítják el a hirdetést, mert nem érkezett be a pénzt, küldjem el a befizetési igazolást. Elküldtem, a banki igazolást, majd újabb 3 napig várok. Ekkor ismét kaptam egy levelet, hogy küldjem el a JÓFOGÁS rendszere által kiállított elektronikus számlát! Miért is? Miért nem keres rá az ügyfél szolgálat a nevemre, vagy a bankszámla számomra, vagy bármire? LEHET, hogy nincs ott senki, csak egy üres fejű autómata levelező? Elküldtem hát a SAJÁT rendszerük által kiállitott és emailban elküldött pdf számlát. és ismét csak várok.. lassan az egész hirdetés már tárgytalanná válik."

 

troy89 Creative Commons License 2018.07.05 0 0 393

Cipőt árulok *

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!