Én is emailt akarok változtatni, de én sem találtam sehol hogy hol is lehet. Haveroktól érdeklődtem meg minden . Eddig senki nem tudott választ adni rá. Citromailes vagyok és meg fogom szüntetni , mert fizetős lesz de sehol nem találom az email változtatás módját. 10 éves profilom szerintem törlésre fog kerülni, amúgy elég nagy gond tényleg, hogy egy email címet nem lehet simán megváltoztatni pár perc alatt. Amúgy másik oldalakon ez simán ment pár perc alatt. Sajnálatos dolog. Nem irigylem a sok citromailes regisztrált tagot! Üdv
Mert én is kezdeményeztem, és hasonló választ kaptam. Csak nem tudom, hogy érdemes-e várni, fog-e valami történni, vagy csak simán leráztak. Hiszen egyébként más helyeken egy e-mail módosítás kb. 5 másodperc meg egy érvényesító kód küldése és kész. Ha ezeknél ilyen nagy feneket kerítenek neki akkor lehet, hogy nem is fogják csinálni.
Engem a napokban akart átverni egy magát vásárlónak kiadó csaló. Martini Mártonné néven elkezdett trükközni, hogy egy futár cégnek kifizette antik bútoraim árát. Aztán küldött egy linket az összes banki adatom kérelméről. Ez már bűncselekmény, de sajnos a Jófogás semmit nem tesz azért, hogy oldalukon az ilyen bűnözőket fel lehessen jelenteni.
Illetékes kollégáinknak továbbítottuk, miszerint a fiókjához tartozó e-mail cím megváltoztatása szükségessé válhat. Amennyiben erre lehetőséget tudunk biztosítani, arról értesítést fog Társaságunk küldeni a jelenlegi fiókjához tartozó e-mail címére a pontos információkról, teendőkről.
Üdv. Már én is gondolkodtam rajta. Elvileg ugye a beállításoknál lehetne, de arra nem ajánlja fel a módosítást, csak a telószámra, címre, számlaszámra, meg hasonlókra. Szerintem az e-mail cím fix, nem módosíható. Gyanítom, hogy törölni kell a fiókot és a másik emaillel újra regelni.
Kinéztem egy terméket, volt Foxpost lehetőség, ráböktem. Eladó elutasította a szállítást, mert mint telefonban mondta, a termék már nincs meg, csak nem tudja valamiért törölni a hirdetést. OK, tudomásul vettem, választottam egy hasonló terméket egy másik eladótól, szintén Fox-val.
Az akció előtt felhívtam az eladót, megvan-e a termék és utánvéttel Foxpost mehet-e. A válasz igenlő volt, így megrendeltem. Létrejött is jött a Foxpost felületén a csomagszám, de az eladónak kevés volt az egy hét, hogy fizikailag is feladja a csomagot az automatába, így ez a projekt is befuccsolt. Gyanítom nem is állt szándékában feladni sohasem.
Kezdtem nézegetni ismét a felületen az adott termékkörben és látom ám, hogy az elsőre kinézett termék hirdetése így 8 nap után még mindig fent van. Ezek szerint az első eladó sem gondolja komolyan ezt az egészet, hiszen ennyi idő alatt ha ő maga nem is, de egy admin megoldhatta volna a törlés problémáját. Feltételezem, hogy itt is inkább adathalász tevékenységről lehet szó, a hirdetés célja valójában ez.
Minap vettem megbízásra egy kerekesszéket. GLS szállította. Eddig minden rendben is volt. elvittem a megrendelőjének, és kibontottuk. Ott ért a meglepetés, hogy nincs rajta a lábtartója. Mondanom sem kell, hogy egy kerekesszéknek pont ez a lényege, hogy legyen lábtartója. A kiküldött telszámot 3-4 napig tudtam elérni, addig mindig ígérgetett, hogy majd visszahív. Ma már nem veszi fel a telefont sem, kicsörög. Megtaláltam más hirdetését, írtam neki, válaszolt is. Ő márpedig elküldte azt is. Aztán már ott sem válaszol. Írtam a jófogásnak, nem kaptam még választ.
Ilyen emberek is vannak. Egy rokkant embert megkárosítanak.
Mit lehet vele kezdeni?
Szar helyzetben vagyok, mert segíteni akartam, és most itt vagyok a szarban.
Eladóként és vevőként is hozzászólnék a témához. Vevőként rendszeresen vásárolok, elsősorban a személyes átvételt szeretem, az a biztos. És ha nem tetszett a cucc, megköszöntem a lehetőséget és nem vettem meg. Persze ilyenkor hagyni kell, hogy az eladó mondjon helyszínt, ne utaztassuk vele át a fél várost esetleg feleslegesen. Ha nem volt lehetséges a személyes átvétel, akkor a korábbi hozzászólókkal ellentétben kivétel nélkül előre utalással fizettem. Nem várom el senkitől, hogy ő kockáztasson. Nem kereskedő, hogy máshol behozza a bukást. Mindig megérkezett a termék. Megjegyzem nem értékes műszaki cikkeket, hanem max 10000 forintért, és lehetőleg kisméretű dolgokat rendeltem, amit a posta max egy ezresért elhoz (ajánlott levél, csomagautomata). Eladóként is jobban szeretem a személyes átvételt nem szeretek rátukmálni semmit senkire. Néha ki is bontották, és ha esetleg nem kérte volna, akkor az nekem lett volna bukó, de eddig nem volt kétségük a minőséggel, és mindig elvitték. Vagy nem tudott dönteni, vittem 3 különbözőt, egyiket megvette. Itt viszont én adom meg a helyszínt, elég rugalmas vagyok, de órákat nem vagyok hajlandó utazni. Ha kell valakinek szánja rá az idejét nem vagyok futárszolgálat. Mennyit engedsz a feléből kérdésekre általában az a válaszom, hogy kibontom a csomagot és megkapja a felét. Kb. minden harmadik érdeklődőnek ez az első kérdése és küldjem neki utánvétellel. Ilyenekkel nem foglalkozom, majd megveszi más. A kedvencem az volt, aki kb 50% engedményt kért, mert annyiba kerül neki felutazni a cuccért. Természetesen ő volt megsértődve, amikor elutasítottam a vételi szándékát. Szerencsére nagyon sok a határozott vevő, délben telefonál, este összefutunk, deal, és mindenki boldog. Vagy lelevelezzük, számlaszám, előreutalás, postára adás, tértivevény megküldése, visszajelzés kérése. Ebből sem volt még egyszer sem gond. Ha valaki bizalmatlan és nem akar előre utalni, elfogadom, mindenki maga tudja mennyire kell neki a termék, és ezért kockáztat-e. Csak nem értem. Ezért hiányzik nekem is az értékelés írásának lehetősége. Kb. 4-500 adásvételen vagyok már túl, lehet hogy az alkudozóktól kapnék negatív értékelést, de akivel megegyeztünk, ott mindketten elégedettek voltunk. Egy értékesítésre emlékszem ami félrement, egy használt gyerekjátékból hiányzott egy darab, amit nem vettem észre, sajnos a vevő is csak otthon nézte meg, nem bontotta ki átadáskor a dobozt. Másnap hívott, hogy keressem meg és jutassam el hozzá, de mivel ötletem sem volt hogy hol lehet, kértem hogy mondja a címet és az időpontot megyek érte. Szerintem erre nem számított, mert ő egy kb 30%os engedményt kért volna, amit határozott nem válaszomra szinte azonnal 20%ra módosított, az én 7%os ajánlatomat pedig ő nem fogadta el, így a hétvégén visszavásároltam. Persze ehhez az kellett, hogy hétvégén a közelben legyen dolgom (kb. 5 percre) és az általam megadott időpont megfelelő volt neki. A lényeg: biztosan lehetne még fejleszteni az oldalt, de én a magam részéről elégedett vagyok az oldalról.
Én is próbáltam már "kinyomozni" egy eladót és sikerült. Tárolt változatot nem bírtam előkaparni (annyit még láthatsz a képkeresőben, hogy melyik kerületben vagy városban adták el, nálam írta a kerületet a kép alatt). Úgy találtam meg, hogy a fénykép jellegzetességeit keresve (egy szoba bútorokkal) találtam rá egy másik hirdetése alatt. Úgy szűrtem, hogy ugyanabban a termékkategóriában nézelődtem, hátha árul más hasonló cuccot is, és bejött. Szerintem marha nagy szerencsém volt. De igazából mindegy volt, mert ami nagyon kellett volna nekem, azt eladta.
Ne sajnálj, én voltam a hülye, hogy belesétáltam a csapdába. Mondjuk nálam annyi volt, hogy meg volt adva a telefonszáma az eladónak és tudtam is vele beszélni. A Vaterával az a baj, hogy sokkal kevesebb érdekes dolog van, mint a Jófogáson. Legalábbis számomra. 10+ éve én is vateráztam, de már nem. Az ember meglett, a pénzemet visszakaptam.
Sziasztok. A google képkeresőben találtam egy Jofogás hirdetést, ami a Jofogáson már nincs fent (lejárt, eladták a terméket stb.). A képkeresőből már nem tudok a hirdetésre lépni, a képkeresőben a Vizsgálat-nál csak a kép neve elérhető, amit szerintem a Jofogás program adott neki. Van arra bármilyen lehetőség, hogy "visszahozzam" a tárolt hirdetést? Akkor látnám az eladót és talán volt ott telefonszám, vagy látnám a nevét, lehet hirdet most is dolgokat, akkor tudnék neki írni.
Ó szegény, ez tényleg nagyon rossz, de ne hibáztasd magad, mindenki belefut sajnos előbb-utóbb ilyenbe, főleg, aki jóhiszemű. Én az ilyenek miatt csak a Vaterán vásárolok már, és csak jó értékelésű eladótól. Történt azóta valami előrelépés az ügyben?
Megfizetted a tanulópénzt, hülye voltál. Bocs, hogy ilyen nyersen fogalmazok, de az. Engem is lerántottak egyszer, ha ez megnyugtat. :)
Azért voltál hülye (mint én), mert elutaltál valakinek, aki elzárkózott a személyes átvételtől, a terméket jóval piaci ár alatt árulta (mint írtad). Gondolom friss volt a regisztrációja és telefonszám nem volt megadva.
Mikor érdemes gyanakodni:
- friss regisztráció (1-2-pár napos)
- csak üzenetben érhető el
- előre kéri a pénzt
- személyesen nem vehető meg a termék
- jóval a piaci ár alatt hirdet
- lopott képekkel hirdet
- drágább, több tízezer forintos keresett termékeket hirdet
Nem kell, hogy ezekből minden stimmeljen, de legalább a fele.
A jófogásnak hiába írogatsz, persze kell jelezni, de rendőrségen kell feljelentést tenned hátha neked is szerencséd lesz, mint nekem. Egyébként most van fent egy nagyon makacs csaló, naponta többször tiltják, de mindig visszatér ugyanazokkal a termékekkel, sok képet netről vagy más JF eladóktól lop. Piaci ár harmadán, felén árul dolgokat, meg terelésből piaci ár környékén is. Persze csak üzenetben elérhető.
Nem gondoltam utánvétre, mert nem gondoltam arra, hogy probléma lesz. Évek óta használom a Jófogást, Vaterát, GaleriaSavariát, de ez volt az első eset, hogy így jártam.
Van, ne utalj előre. Egy 40 ezres bankónál nem fért bele az a 2500 Forint utánvétre? Amelyik eladónál a személyes átvétel megoldhatatlan probléma, az amúgy is minimum gyanús.
A jófogásnak pedig nincs ügyfélszolgálata, elég 1 oldalt visszaolvass és látod a tapasztalatokat.
2021. július 14-én vettem egy terméket, postaköltséggel együtt közel 40 000 forintért. (Egy nagyobb értékű pengő bankjegyről van szó, amelyet jóval áron alul hirdettek.) Másnap utaltam, az eladó jelezte, hogy megkapta, és tájékoztatott, hogy két munkanapon belül postázni fogja a terméket, mint ahogy azt a terméklapon is feltüntette. (Egyébként a terméklapon kiírta, személyes átvétel jelenleg kivitelezhetetlen.) A feladást jelezni fogja. Azóta már többször érdeklődtem, de egyrészt különböző indokokat hozott fel (sokat utazik, keveset tud válaszolni, nem tudja, a párja feladta-e a terméket), másrészt bizonygatta, hogy "a leggyorsabb módon elindítja a küldeményt", "mihamarabb választ ad a helyzetre". Kértem a termék postázását, vagy a vételár és a postaköltség visszautalását. Megírtam neki, ha aug. 3-ig nem ad érdemi választ, jelenteni fogom az ügyfélszolgálatnál. Azt a választ adta, feladták a terméket, de mivel nem érkezett meg hozzám, valószínűleg visszaküldték hozzá. Persze, a feladási bizonylatot, követési azonosítót nem küldte el nekem. Nyomatékosan kértem, postázza a terméket. Aug. 4-én reggel írta, este értesít. Azóta semmi válasz. Ráadásul az üzenetváltásra nem tudok kattintani: nem tudom, technikai probléma, vagy esetleg letiltott az eladó? Szerencsére mindent dokumentáltam Wordben. Az ügyfélszolgálatnál panaszt tettem, és feljelentésen gondolkodom.
Hmm! Csodálatos ez a Jófogás! Feladtam egy képes hirdetést,mivel jármű kiffizettem a megadott összeget ami meg is érkezett! Jött a mail,hogy megjelent! De nem jelent meg,és csak annyi,hogy a megadott hirdetés nem létezik! A fiókomba egy másodpercre sem mutatkozott,és eggyik helyen sincs nyoma (archivált/törölt/elfogadásra váró). Úgylátszik marha tuti oldal,persze ügyfélszolgálat nincs hétvégén! Nemcsak a hirdetők próbálnak meg lenyúlni! ....Csak óvatosan vele!
Hmmm ez fura, nem értem, hogy engedte a rendszer, ha nem volt bepipálva. Vaterán nem tapasztaltam még ilyen problémát (ott gyakrabban adok el), jófogáson még csak egy-két dolgot árultam. Nem kérdezed meg az ügyfélszolgálatot, hogy mi lehet a gond?