Na ez a hiba egy tipikus határeset. Részben ide is tartozik. Ide is, mert itt is kaphatsz rá tanácsot, például tőlem azt, hogy küldj gyorsan egy hibajelző emailt a Jófogás ügyfélszolgálatának, és akkor ők majd segítenek.
Részben viszont megkísérelhetsz a számítógépes guruk topikjaiban szaktanácsot kérni, mivel a leírásod a telepített alkalmazások esetleges hibáinak gyanúját veti fel. A HTML.mód megjelenítési hibája pl. böngészőben böngészőhibát, vagy levelezőprogramban levelezőprogram-hibát is jelezhet. Ebben pedig ők tudnak segíteni (Firefox topik, Windowsos guruk topikja, stb. ...).
Segítség, mert ha a jelenlegi üzletét nem is tudja menteni vele, de legalább a következő alkalommal nem lép bele ugyanebbe a bakiba, és a személyes átvételhez fog majd ragaszkodni.
A jelen üzletét már nem tudja menteni vele, max. ha személyes elmegy hozzá és háznál tisztázza vele a dolgot, de arra utólag sajnos kevés esély van, hogy az eladó visszavegye az árut. (Erre csak akkor van esélye, ha személyes átvétellel vette át -- és azt is tanúk előtt! -- , és utána megy reklamálni a tanúkkal együtt, hogy rossz volt az eladott árucikk. Ekkora felhajtást azonban hogy tanúkat hívjon az átvételhez, nemigen csinál senki, de a személyes átvételhez ahhoz mindenképpen ragaszkodhat. Tanú hiányában még meg lehet kísérelni, hogy az árucsere és pénzátadás tényét egy darab papíron rögzítik, mindkettejük aláírásával, személyi igazolványszámával, és dátumozással, 1-1 példány a vevőnek és az eladónak is. Más óvintézkedés, ennél több nem jut eszembe. Max. ennyi amennyit meg lehet tenni, ha mindkét fél belemegy ebbe. -- Az utólagos orvoslásra viszont ezek nélkül még módja sincsen!!!)
És még valamit: a vastag betű nem indulatot akart kifejezni, hanem azt, hogy ragaszkodjon a személyes átvételhez nagyobb értékű árucserénél, mert enélkül nagyon nagy a bukta kockázata. Ha ezt félreértetted, akkor bocsi érte... .
Egyébként a hsz.-ban ott van a segítség is, kiüti a szemedet a tanács: ha nagyobb értékű áru cserél gazdát, akkor mindig melegen tanácsolt személyes átvételhez kell ragaszkodni.
Ne is haragudj, de a személyes átvételt nem a Jófogás dönti el, hanem az eladó és a vevő együttesen. Ez a topik pedig a Jófogás-hirdetőoldal hibáiról szól. Ha mármost az user személyes átvétel helyett más módról hoz döntést, az ugyebár nem a Jófogás hibája. Vagy tévednék? :-))
Ez éppen olyan, hogy a piacon sem akar az ember zsákbamacskát venni. No, ez a Jófogás is egy piac, csak éppen webes hirdetőfelületen van.
"Miért csak 3-4-5-6 óra múlva jelenik meg egy feladott hirdetés ezen a szaron ?"
Valószínűleg azt nézik meg rajta, hogy nem hirdet-e valaki tiltott dolgokat (fegyver, robbanószer, illegális szoftverek, kábítószer, gyógyszer, illegális gyógyszer, stb. ....) a hirdetéseiben.
Tehát a cenzúrázásra gondolok, ui. ha az üzemeltető tiltott dolgokat felenged a felületre, azért kiszabhatnak rá egy horribilis bírságot. Az pedig nem érdeke.....
Ha megvan a hirdetés vagy az üzenetváltások amiben leírja a specifikációt akkor érdemes megfenyegetni egy feljelentéssel. Az ilyen tetvek berezelnek ettől.
Az ebyte.hu-n nézz körül, többször rendeltem tőlük, nagyon megbízhatóak.
Találtam egy laptopot aminek a specifikációja nagyon tetszett. Gondoltam megveszem. 60e ftról lement az emberke 50re. Örültem is neki hogy milyen jó üzletet csinálok. A laptop egy másik városban volt, ami mellett egyik munkatársam lakott, így megbeszéltem vele hogy hozza el nekem. Így is történt. Átvette a gépet pénteken, én pedig kézhez kaptam vasárnap. Akkor vettem észre, hogy a specifikáció enyhén szólva nem az amit vártam. Egy i7-es gépet szerettem volna, erre kaptam egy pentiumot. Kerestem a srácot telefonon. Azt mondta bocs de ő nem ért hozzá. Mondam hogy ezzel én nem vagyok kisegítve és cseréljük vissza gépet. Ment a félre beszélés hogy hát max hétvégén mert nem tudja hogy lesz a héten. Mondtam h jó hívjon amint tud valamit. Másnap megint kerestem, felháborodottan közölte hogy még nemtudja melyik nap találkozzunk de holnap felhív. Szedrán vártam a hívást. Természetesen semmi. Másnap se vette fel a telefont, smsre se válaszolt. Tegnap megkerestem facebookon és leírtam neki hogy ez nem túl korrekt. Erre ő annyit válaszolt h ő nem vert át. Személyesen át lett véve a gép, ott lehetett volna nézni. És hogy írtak neki hogy elvinnék 45ért, annak a kontaktját odaadja és adjam el neki. Jajám csak annak a harmadik félnek is a rossz specifikációt írta és ő is azt vette volna meg. Tudok bármit lépni az ügybe?
Csalással fel tudnám jelenteni de lenne-e értelme a dolognak?
Ha szoktál böngészni jófogáson, akkor láthatod mennyi hibás hirdetés átmegy a rostán. Rossz kategória, förtelmes helyesírás vagy kamu hirdetés. Ezeket valamiért nem veszik észre. Abban is kételkedem, hogy magyarul tudó emberek ellenőrzik ezeket.
"Sajnos hirdetésed szövegében vagy az általad megadott telefonszámban hibát találtunk. Kérjük, a magyar helyesírásnak megfelelően javítsd a hirdetés szövegét, illetve kerüld a helytelen, ide nem illő kifejezéseket. Továbbá ellenőrizd, hogy a telefonszámod helyesen adtad e meg."
1. Nem tudják azt sem megmondani, hogy a vélelmezett hiba a szövegben, vagy a telefonszámomban van-e. Noooormális?
2. A helyesírásom jó, valószínűleg sokkal jobb, mint azé a nyikhajé, aki ellenőrizte a hirdetésemet, és az üzenetet írta nekem.
3. Mindig pontosan, célratörően fogalmazok. De ráadásul még arra is ügyelni szoktam, hogy egyedi, és humoros legyek.
4. Ja megint a telefonszámom... Az bizony helyes, Jófogásos hülyék.
Vettem tőle 4x4GB DDR4-es memóriát ami szerinte tesztelt hibátlan, így is hirdette. Sajnos mire hozzám ért csak 3x4GB memória működött 1db pedig nem és hiába reklamáltam meg azonnal a csomag átvételt követően kb 20 perc múlva telefonon, email-ben, semmi nem történt.
Többször megígérte, hogy vissza hív de egyszer sem tette, mikor én hívtam csak mellé beszélt, hogy beszélnie kell azzal akitől vette, meg hogy a szállítás során sérült meg biztos. Küldtem neki képeket a csomagról, hogy sértetlen így valószínűsítem, hogy már hibás volt mikor bekerült a csomagba.
Majd 3 nap után gondolom megunta hogy hívom és írok neki így írt egy email-t és még neki állt feljebb hogy biztos én akarom átverni és a rossz memóriámat rá sózni... Ő nem cserél, nem fizet vissza....
Hogy őszinte legyek, kb ennyi öröme legyen a hátralévő életében...
Így ráfizetéses lett a dolog.
Mindenkinek azt ajánlom bármit vesz, menjen el érte ha tud próbálja ki a helyszínen, mert bizonyos emberek szemrebbenés nélkül átvernek bárkit.
történt már vkivel hogy egyik napról a másikra törölve lett a felhasználói fiókja? én múlt hét óta nem tudok belépni mert az e-mail címemet nem ismeri fe, írtam a helpdesknek erre visszaírtak hogy az adott xy e-mailcím nincs jelenleg használatba regisztráljam magam.. mondom mi a szösz tegnap még be tudtam lépni és üzenetet küldeni/fogadni. 2 deal-em akadt meg, ráadásul semmilyen figyelmeztetést nem kaptam se telefonon se e-mailba...
Fel nem fogom miért utalnak előre pénzt idegeneknek. Oké, a párezres vételárat én is elutalom, mert nem nagy kockázat, de több tízezret még véletlenül sem. Ott a háztól-házig szolgáltatás, utánvéttel elhozza a gls. Ha nem tetszik az eladónak akkor lapozok tovább.
Figyelem Jófogás csaló aktiv! Tomi, tomas, Kerekes Tibor néven 0620/513/5016 száma. De a hirdetéseihez nem adja meg. Van kb 10 drága telefonja hirdetve fél áron, gyanús lett hogy kép egyikről sincs - mivel kevés az ideje , de kérésre küld - amit egy áruházban készít a polcon lévő készülékről. Agresszívan erőlteti az előreutalast, mert sok az érdeklődő. Beugrasztottam hogy átutaltam a pénzt, abban a percben telefon hangposta, emailre nem válaszol és azóta sem sikerült értekezni vele. Megsejtette hogy gyanakszom. A tiz hirdetése tiz különböző eldugott kistelepülésre van megadva hogy esély se legyen személyesen átvenni. Összes telefonja független karcmentes 6 hónapos De nemrég 180ezres laptop 50-ért volt "nála" . Szerintem rendkívül amatőr, de azért biztos akad a hálójába hiszékeny ember. Azért írtam hátha segítek valakinek elkerülni az "úriembert"
Èrtem, jó ötlet! Már több tucat vásárlásom volt az online piactereken! Hol èn utaltam, hol az eladó küldte utánvèttel! Soha semmi gondom nem volt! Ez az első, de jó tanulópènz! Majd óvatosabb leszek ezek után!
Sajnálom, mert szerettem a Jófogáson is vásárolni!
Azt kellett volna tenned, hogy előre csak az összeg egyik -- kisebbik -- felét utalod át (foglalónak), és amikor megkapod, csak akkor a teljes összegig még hátralévő összegrészt.
És ez nem a Jófogás hibája volt! Te voltál túl jóhiszemű. Máskor legyél az előreutalással óvatosabb. Arról szól ez az egész, hogy ki kell ismerni a másik felet: fel kell tenni neki olyan kérdéseket, amikből kiderül, hogy milyen kompromisszumokra hajlandó az érték-ellenérték átadás-átvétele terén!!
Vásároltam volna egy Sony Z3-as kèszülèket, pkv300 nevű eladótól! Hètvègèn megbeszèltük a rèszleteket, ès Hètfőn utaltam neki 18000 Ft-ot! Azóta nem kapok választ tőle! A hirdetès sem elèrhető!
Orosz Gábor nèvre utaltam neki! 11773339-01532588 OTP
Elolvastam, de miután nemcsak a tapasztalataimat osztom meg, hanem segíteni is akartam "FügeFrankie"-nek, ezért betettem az új linkeket is a régiek helyett, amelyek már idejétmúltak és nem visznek sehová sem <("404"-es hiba).
Hátha így már boldogul velük, mert ezeket az ügyfszolg.-os linkeket egyesével kerestem ki én is a keresővel. Ha tudtam neki segíteni, akkor annak csak örülni tudok! ;-)!
Nem dolgozom nekik. A közelükben sem vagyok. Mindössze regisztrált felhasználójuk vagyok, aki egész jól elboldogul velük -- vevőként, mert eladni nem szoktam rajta, hanem csak venni... .
"Amúgy nagyon érdekes, hogy annyi hibát jeleztél nekik de nem vetted észre, hogy a linkek amit küldtél végső soron ugyanazon hibabejelentő ablakhoz vezetnek . :D"
Bocs, most vettem észre, mit is írsz. Az van hogy a linkek régiek, 2-3 hónaposak, és azóta és azóta egy átalakítás miatt más lett az URL-jük. A régi URL-jeik viszont még ezek voltak, de mivel átépítették az oldalt, így most már a "404"-es(!) hibához vezetnek (= nem létező weboldal).
Annyi rá a megoldás, hogy a Jófogás ügyfélszolgálat varázsszóval megtallózod a most érvényes URL-en futó új Jófogás-ügyfélszolgálati linkeket.
Új hibabejelentő linkek!:>>>
Keresés: "Miben segíthetünk?"
63 találaterre a keresésre:
""Visszaélés SMS-en keresztülHa a terméked után SMS-ben érdeklődnek rossz magyarsággal, légy körültekintő! Azonnal szakítsd meg az érdeklődővel a kapcsolatot, és kérjük, jelentsd felénk az esetet, ha… az
A szabályzatnak nem megfelelő vagy valótlan hirdetések jelentése A Jófogáson nem hirdethető termékek listáját, illetve azokat a hirdetésekre vonatkozó tartalmi és formai kritériumokat M
Amennyiben az alkalmazás használata közben problémát tapasztalsz, kérjük mindenekelőtt győződj meg arról, hogy az app legfrissebb verzióját használod, valamint érdemes törölni és új
Milyen adatokat kell megadnom a megrendeléshez?A megrendeléshez a szállításhoz szükséges adatokat kell megadnod, a neved, címed, telefonszámod, illetve ha CsomagPonton szeretnéd átvenni a terméket, a térkép segítségével ki kell vá
Milyen adatokat kell megadnom a szolgáltatás aktiválásához?A Háztól-Házig XXL szolgáltatás aktiválásához eladóként az alábbi plusz adatokat kell megadnod: Csomagfelvételi adatok: sikeres eladás esetén erre a címre fog menni a futár a csomagé
Milyen adatokat kell megadnom a szolgáltatás aktiválásához?A Háztól-Házig szolgáltatás aktiválásához eladóként az alábbi plusz adatokat kell megadnod: Csomagfelvételi adatok: sikeres eladás esetén erre a címre fog menni a futár a csomagért B
Hogyan vehetem igénybe a költöztetést?Már a költözésben is segítünk! Ha Budapestről szeretnél vidékre költözni, vagy pont fordítva, a fővárosban találtad meg álmaid otthonát, egyszerűen igénybe veheted a Kevin Movers Kf
Hogyan tudok felhasználói fiókot létrehozni?A felhasználói fiók létrehozása egyszerű, gyors és ingyenes! Első lépésként kattints a kezdőlapon található “Regisztráció” gombra, majd töltsd ki az űrlapot. A“Fiók létrehoz�