Keresés

Részletes keresés

Technee Creative Commons License 2024.07.14 0 1 5889

A Reform S-City? Azon az első ajtót is meg kell csinálni ap.-ra. Ráadásul túl rövid a tenderkiíráshoz.

A Setra meg túl hosszú.

Előzmény: JLW-470 (5888)
JLW-470 Creative Commons License 2024.07.14 0 0 5888

Azt pletykálják,hogy a tavaszi tesztbusz lesz a győztes.

Előzmény: Technee (5877)
Technee Creative Commons License 2024.07.13 0 5 5887
SzElek Creative Commons License 2024.07.06 0 0 5886

A HNF most lett egy évre műszakiztatva. És itt a győriek saját maguk csinálták meg, amíg lehet nem adják, nem úgy, mint a HHR-t.

4 KPK - s Volvóból még mindig csak kettő zenél. 

Az O345 G meg jó eséllyel ideiglenesen van ott nyárig, mert nincs busz, helyiben meg több minden áll, nem kell annyi, ahogyan írod is. Ellenben ősztől. 

 

A helyis LOC is nyugodtan maradhatna, van is hozzá egy halom alkatrész most a sok selejtezés miatt.

Előzmény: Skips (5885)
Skips Creative Commons License 2024.07.06 0 0 5885

Szia sajnos nem, mivel amit én látok itt helyben a buszállomáson, illetve az utas.hu-n azt írtam le, kb hozzávetőlegesen pontossággal.

Minden esetre, figyeld az utas.hu-t főleg hétköznap reggel, valamint délután 12-től, valamint szombaton reggel 6 és este 6 között a HNF miatt.

Aki szeretné őket fényképezni, videózni az jöjjön csak, mert nem tudni mi lesz velük a nyár végén később, főleg hogy sorban jönnek a használt csuklósok ide Győrbe, másrészt írtátok a LOC-728-at, ő aktív, most a nyári szünet miatt nincs rá szükség, ilyenkor Győr helyiben kizárólag a csuklós Merci Connecto NG mennek, a régiek pedig nem igazán, max 1. A LOC-728 pedig nem megy, lehet vizsgázni fog, és majd augusztusban lesz újra kint, addig meg pihen egyet, szegény kidolgozza a belét egy átlagos iskolás munkanap, ő se a mai, ráfér ő rá is a pihenés, mint ahogy az ős Zalás Merci csuklósokra is.

Előzmény: volanb (5884)
volanb Creative Commons License 2024.07.05 0 0 5884

Tudsz esetleg pontos indulásokat írni a HNF/KRR párosra?

Skips Creative Commons License 2024.07.05 0 5 5883

A Győri HNF-498 az egyik csuklós MAN helyett van már hónapok óta, és lesz is még egy darabid, általában Győr-Nyúl, Dunaszeg-Dunaszentpál, Ipari Park járatokat végez hétköznap, Szombaton meg Győr-Rábapatona, Győr-Nyúl, Győr-Darnózseli, Győr-Koroncó. Őt biztosan még egy darabig ott fogjátok találni, mivel a MAN akit helyettesít nem sok jót jósólnak neki, egyhamar nem lesz kész a helyi MAN szerviz gyalázatos munkamorálja miatt, ( SRD-276 )( Koroncói Kintalvós )

 

A KRR-180 hol itt hol ott van, de tegnaptól szintén ő is az egyik csuklós MAN helyett van, és lesz is egy darabig,

Győr-Kajárpéc. Győr-Dunaszentpál, Győr-Rábapatona, Győr Ipari Park+ AUDI-s járatokat végez, kizárólag hétköznap, reggel 5 és 9, valamint délelőtt 11:20- egészen este 23 óráig.

Ő is elég gyakori látogatója a szerviznek, szóval a HNF-el együtt végig dolgozzák a nyarat ez egész biztos. ( SRD-277 )  ( Kajárpéci Kintalvós) ha meg ők nem álnak a rendelkzésre akkor, Ikarus 260 buszokkal is pótolhatják őket.

Előzmény: ELK671 (5878)
dhp Creative Commons License 2024.07.05 0 3 5882

tegnap műszakizott. nem emlékszem, melyik topicban írták, hogy 'valami meghibásodás miatt' egy időre búcsút kell tőle venni, de mindössze csak lejárt a műszakija. viszonylag jó állapotban lehet, ha 1-2 hét alatt felkészítették. HHR-810 motorfelújításra vár.

Előzmény: Dr.V.ker. (5881)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2024.07.05 0 4 5881

Az utasponthu szerint a LOC-730 ma kint van, dolgozik.

Előzmény: ELK671 (5878)
LSU 106 Creative Commons License 2024.07.05 0 0 5880

AFF-671, ha a Volánon múlik, nem lesz megmentve. Hivatalos e-mailban írták.

Előzmény: ELK671 (5878)
HCC-346 Creative Commons License 2024.07.05 0 0 5879

Jó látni, hogy a HGR-755 még közlekedik. Igaz Békés megyétől távol, de ott már nagy eséllyel selejt lenne.

 

LTE-942 egyszer selejtezték már Békéscsabán, de kb 1 hónappal később visszatért és azóta is megy.

Előzmény: ELK671 (5878)
ELK671 Creative Commons License 2024.07.05 0 4 5878

Meglátjuk persze mi lesz a sorsa.

 

Viszont visszaböngésztem a még közlekedő 200/C80-asokat és bizony tovább fogyatkozott a lehetőség.

 

280-ból 4 db maradt ebből igazából a HNF-t talán ,amit el lehet csípni Győrben tartalékként,LOC-728 nem igazán aktív(műszakija le is jár).

Várpalota hirtelen sajnos teljesen kiesett a pixisből. GMY odaadva nyárra munkásszállításra,LOC-730 pedig megállt.

 

C80: HHR-810 Várpalota szintén nem mozdul ki,a győri KRR passz.

 

HGR-755 fordás munkanap

3883/353 03:45 Sárospatak, vasútállomás – Viss, Kolozsvári utca 04:24

3883/320 04:25 Viss, Kolozsvári utca – Sárospatak, vasútállomás 05:26

3873/893 05:50 Sárospatak, vasútállomás - Pácin, posta 06:28

3873/890 06:42 Pácin, posta - Sárospatak, vasútállomás 07:20

3883/313 07:25 Sárospatak, vasútállomás - Viss, Kolozsvári utca 08:05

3883/398 09:15 Viss, Kolozsvári utca - Sárospatak, vasútállomás 09:54

3889/383 11:10 Sárospatak, vasútállomás - Zalkod - Sárospatak, vasútállomás 12:54

3885/365 13:25 Sárospatak, vasútállomás - Sárospatak, Mátyás Király út 13:35

3885/366 13:35 Sárospatak, Mátyás Király út - Sárospatak, vasútállomás 13:45

3880/775 14:15 Sárospatak, vasútállomás - Cigánd, autóbusz forduló 15:25

3880/684 16:05 Cigánd, autóbusz forduló - Sárospatak, vasútállomás 17:15

 

HSX-475 munkanap többször ezt vitte,de ma pl már nem ez van rajta.

8462/702 03:55 Oroszlány, Volán telep-Komárom,aut áll. 05:46

8462/709 06:00 Komárom,aut áll.-Oroszlány, Volán telep 07:46

8462/728 08:45 Oroszlány Volán telep-Komárom, aut áll 10:39

8462/731 12:00 Komárom. aut áll-Oroszlány,Volán telep 13:42

 

Békéscsabán a 2 helyközi C80 aktív univerzáis tartalékként.

A 3 utolsó helyis C80 nem jelel,nehéz kitalálni épp ki vannak e adva (Salgó,Eger,Csaba)

 

Szóló 200-asoknál nincs változás. Kisalföldesek futnak,hol kevesebb,hol több.

256 Ózdon elvileg megy még,Szabolcsban a JSZ369,KUU nem tudom mennek e nyáron.

 

GXD elvileg visszatért,megkapja a Regécet,Boldogkőváralját újra?

 

+1 JSZ-379 retro280 fixen Nyíregyen péntek,vasárnap ami egy öröm,miután tényleg nagyítóval kell már keresni.

 

Javítást előre is köszönöm,ha téves infó lenne.

 

 

Előzmény: Emnegyvenegymozdony (5833)
Technee Creative Commons License 2024.07.05 0 0 5877

Nem létező típussal nehéz indulni.

Szerintem inkább valami furgonból átfaragott cucc lehet a befutó. A gyártók jó része vagy csak elektromost gyárt (pl. Karsan), vagy 10 méternél hosszabbak. Az Isuzu Citibus, az Isuzu Novociti Life, a BMC Neocity és társaik meg az M3/II. kategória miatt esnek ki.

A furgon-átépítéseknél meg az a gond hogy általában az egyik utasajtónál lépcső van, így ők sem játszanak. Bár az ilyen gyártók talán rugalmasabbak, lásd a Homm Dekstra kisbuszait.

Előzmény: LSU 106 (5873)
7-es troli Creative Commons License 2024.07.05 0 0 5876

A régi Econell 10 az 10m alatt maradt. Kérdés, hogy ha készül belőle Next verzió, az a mellső túlnyúlás változása miatt (korábbi keskenyebb ajtó helyett 1200mm-es lett) belefér-e még a 10m-be.

 

 https://credobus.hu/archive/wp-content/uploads/2018/02/2018-02-27-Credobus-Econell-10-m%C5%B1szaki-adatlap-hun.pdf

Előzmény: LSU 106 (5873)
bz79 Creative Commons License 2024.07.05 0 0 5875

A Yutong nagyjából egy fél műszak alatt legyártat 20 buszt ha kell.

Előzmény: Dante001 (5870)
HBweb hu Creative Commons License 2024.07.05 0 0 5874

Ha a Kravtex 19-re lapot húzott volna, akkor kapásból Villanyonell 10-esekkel pakolta volna tele a GyMS-vármegyei kastélyudvarokat és még véget nem érő váll-lapogatás is járt volna érte az államtitkároktól, miniszterektől, mindenféle únióktól, stb...

Előzmény: LSU 106 (5873)
LSU 106 Creative Commons License 2024.07.05 0 0 5873

Econell 10 Next?

Előzmény: Technee (5872)
Technee Creative Commons License 2024.07.05 0 1 5872

A helyközi midibuszokra is kiírta a tendert a VB, 30 darabra:

https://ted.europa.eu/hu/notice/-/detail/402586-2024

7,85 - 10,0 m közti hosszot, legalább 10 állandó ülőhelyet és alacsony belépést (LE) várnak el.

diamond way Creative Commons License 2024.07.04 0 0 5871

Mióta állnak ezek a gyárudvaron??

Előzmény: Dante001 (5870)
Dante001 Creative Commons License 2024.07.04 0 0 5870

Ez mondjuk megerősíti amit krisi mondott, a rövid szállítási határidő miatt egyértelműen az Ikarusnak áll a zászló, ha már előre le vannak gyártva.

Előzmény: Ikarus 120e (5869)
Ikarus 120e Creative Commons License 2024.07.04 0 0 5869
trizs77 Creative Commons License 2024.07.03 -1 0 5868

Semmi.

azt írta itt egy olvtárs a minap, hogy az ITK en bloc felszámolta az autóbusz gyártó kapacitását.

 

Tehát ha hirtelen felindulásból vagy bármilyen politikai parancsra újra autóbusz építésbe fognának, előbb fel kell építeni a busz gyárat és itt nem a csarnokra gondolok.

 

Előzmény: ckg471 (5865)
LSU 106 Creative Commons License 2024.07.03 0 1 5867

+ RVY-748

Előzmény: LSU 106 (5864)
torqmatic Creative Commons License 2024.07.03 0 0 5866

Kb. 0

Előzmény: ckg471 (5865)
ckg471 Creative Commons License 2024.07.02 0 0 5865

Reform 600IC-nek mennyi realitása lehet vajon?

Előzmény: Technee (5861)
LSU 106 Creative Commons License 2024.07.02 0 1 5864

+MOS-264

MOS-266

MOS-275

RMD-054

Előzmény: LSU 106 (5846)
diamond way Creative Commons License 2024.07.02 -1 0 5863

Én M.A.N vagy Mercedest szeretném, de Lázár kijelentette Magyar munkahelyek miatt Magyar járműveket vesznek!

Előzmény: Technee (5861)
Dante001 Creative Commons License 2024.07.02 -1 0 5862

Technikai paramétereknek megfelel az Inovell+ is, nem? Hátha :P

Előzmény: Technee (5861)
Technee Creative Commons License 2024.07.02 0 0 5861

A fő esélyes mindenképpen az Intouro, mivel bejáratott típus a VB-nál. Persze lehet más is (Lion's Intercity, Crossway...), a lehetőség adott.

Előzmény: Dante001 (5860)
Dante001 Creative Commons License 2024.07.02 0 0 5860

Mitől van ez Intourora kiírva? 

Előzmény: Technee (5858)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!