Tudnátok nekem abban segíteni, hogy egy Thule 915 Europower biciklitartónál állítható-e és ha igen, akkor hogyan a vonóhorog nyílás. Egyelőre nem tudjuk feltenni a vonóhorogra, olyan mintha vastag lenne a horog nyaka.
Márciusban vásároltam és azóta használom: HAKR TRIP PREMIUM 3+1 DARABOS KERÉKPÁRTARTÓ VONÓHOROGRA
150-200ezer forintot szántam egy 3 kerékpár szállítására alkalmas vonóhorogra szerelhető szállítóra.
+ feltételek: legyen könnyen és gyorsan vonóhorogra rögzíthető, dönthető, City-crash szabványnak megfelelő, könnyű és összecsukva férjen be a csomagtartóba.
Cruz, Peruzzo, Pro-User, Thule kerékpár szállítókat nézegettem és próbáltam ki, majd véletlenül került a látókörbe a HAKR (cseh gyártó), ami ár/érték-minőség arányban a legjobb volt nekem (az Autofelszerelesek.hu-hoz mentem be egy Thule Velocompact 927-ért (210ezer), de már a Hakr Trip Premiummal + egy 13-7 pólusú átalakítóval (összesen 155ezer) jöttem ki, amire ráadásul 4 kerékpár tehető fel :))
Autófelszerelések.hu: kellemes meglepetés volt a sok rossz (más helyeken szerzett) tapasztalat után, hogy itt kedves és hozzáértő szakemberek foglalkoztak velem - azt hiszem ráadásul a "Főnök" volt az, aki a Hakr-ot ajánlotta!
Az összeszerelése egyszerű, de van hozzá a YouTube-n videós segítség is (Hakr készítette), ha kellene.
Nagyon jó minőségű, stabil kerékpárszállító, könnyen és gyorsan szerelhető, valamint rázárható a vonóhorogra és a kerékpárok is a fogókarmokra.
Autóm, egy Citroen C4 Grand Picasso levehető ORIS vonóhoroggal szerelve, melyre nagyon jól illeszkedik és stabil a tartó, sőt lebillentve a hátsó ajtó is kinyílik - ami más hasonló kerékpárszállítók közül nem sokra jellemző. Ha a kerékpárszállítót egy nagy hátsó ajtós autóra és vonóhorogra szerelik nem mindegyik nyitható, még ha billenthető is a kerékpártartó, sokba beleütközik az ajtó nyitáskor.
Így néz ki felszerelve:
Így pedig döntve, a hátsó ajtó nyitása közben (volt egy "kettes" Thulem, de attól nem volt nyitható a hátsó ajtó!):
a magam részéről két következtetést vonok le, az elcsípett szabálytalanságok jelentős része két csoportba sorolható.
a) futár (aki foglalkozásszerűen teker)
na velük tényleg jó lenne kezdeni valamit, nekik akár rendszámot is elő lehetne írni, a betartatásra, hatékony szankcionálásra kellene valamit kitalálni.
b) zebrát védő piros lámpa kereszteződés nélkül, gyalogos jól láthatóan nincs a közelben. persze, szabálytalan, de nem balesetveszélyes, amíg a zebra környezete jól belátható.
persze van még maradék is, de ha ezt a két csoportot leszámítjuk, jóval kevesebb.
Egy Thlule Ride On 9503-at használok alkalmanként. Elégedett vagyok vele, annyi megjegyzésem lenne hozzá, hogy hiába dönthető, attól még a kombi hátsó ajtaját nem tudom nyitni, ha 3 kerékpárral fel van szerelve.
Vonóhorogra szerelhető 3 biciklis tartó vásárlásán gondolkodom. Mivel úgy tűnik, beleférek a 45 kilóba, a THULE Euroride 943 és a THULE Rideon 9503 között vacilálok. Utóbbi rögzítési rendszere talán kicsit szimpatikusabb is, mert férfi, női és gyerekvázat is fel szeretnék rá rakni. Van valakinek tapasztalata ezzel a két típussal? Esetleg más, kipróbált típus ebben az árkategóriában?
tudom, itt a vonóhorgos szállítás a téma, de nem találok csomagtérajtós topikot.
Szóval emelt csomagtérajtóra szerelhető megbízható tartót keresek 3 biciklihez. VW Golf 7 kombihoz kellene, hogy ne takarjon ki se lápómpát, s rendszámot.
4 kerékpár (2 felnőtt és 2 gyerek) szállításához keresek vonóhorogra szerelhető tartót Renault Trafichoz. Szeretném, ha zárható (a tartó és a biciklik is) és dönthető lenne. Az ár alapján a következőket találtam (eddig):
Nőként két gyerekkel járok biciklizni, ami nem könnyű feladat, de aki egyedülálló, annak ehhez is hozzá kell szokni. Vonóhorgos biciklitartóból a BuzzRack Eazzy 3 kerékpártartót vettem, nagy segítségemre és a család örömére van. Féltem, ha megérkezik mit kezdek majd vele, a szomszédnak kell majd összeszerelni. De nagy meglepetésemre nem így volt. Használatra kész állapotban van a dobozban csak a lámpákat kellett egy-egy csavarral rögzíteni, utána minden ment magától, szuper kis családtag. A használati videó hasznos, de nem nagyon kell tanulgatni, gyorsan megy az egész. Szívesen megyünk vele messzebbre is bringázni és a tárolás miatt fontos volt, hogy összecsukható legyen ez hasznosnak bizonyult olyankor is, amikor a csomagtartóba raktam be, hogy ne legyen szem előtt. Csak ajánlani tudom neked ezt a márkát. :-)
Ha nem szerepel a gyártó ajánlásában az az autó amire neked eladták, mindenképp javaslom, hogy írásban legyen rá megerősítés a kereskedőtől. Ha nincs, csak szóban mondták és valami baj történik, akkor tiéd lesz a felelősség, hogy nem megfelelő autóra szerelted fel. Amire még mindenképp figyelj, hogy a hátsó lámpákat és a rendszámot ne takarja a kerékpártartó és a kerékpárok sem. Külföldön ezt elég szigorúan veszik. Volt olyan ismerősöm, akit az Osztrák autópályán leállítottak és leszereltették vele a bicikliket. Szerencséjére egyterű autóba szétszerelve be tudta tuszkolni a bringákat és nem kellett otthagyni. A zsanérokat és a lökhárítót nem erre találták ki, biztos, hogy nem tesz jót hosszú távon, persze nem hiszem, hogy egy út után már fogod tapasztalni. Az első bosszantó jelek általában a kerékpártartó beakasztott kampói által lekoptatott fényezés szokott lenni. Persze mindezek ellenére nem mondom, hogy ez egy rossz megoldás, mert minden szállításnak megvan az előnye-hátránya.
A Winny Plus kerékpártartó vonóhoroghoz való rögzítése gyorsabb, erőkar lenyomásával történik. Viszont, véleményem szerint a Buzz Rack kerékpártartók rögzítése sokkal stabilabb, megbízhatóbb. Igaz rá kell szánni azt a néhány másodperccel több időt, hogy a rögzítőcsavart meghúzzuk, de utána biztos lehetsz benne, hogy akár hová is mennél, az ott lesz mögötted. :-)
Nem pont ide vág a kèrdèsem, de èn egy hátsóajtóra szerelhető Aguri Advans 3-t vásároltam nemrègiben, azzal a szándèkkal, hogy majd jól elviszünk 2 db kerèkpárt egy olaszországi 4000 km-es körútra.Az alany egy 2004-es 4 ajtós sedan Mondeo. Az autó nem szerepelt a gyártó által megadott listán, de az ügyfèlszolgálaton azt mondták, hogy termèszetesen jó rá. Arra lennèk kíváncsi, hogy egy ilyen hosszú utat, pályán, szerpentineken, egy esetleges hirtelen fèkezèst pályasebessègnèl , hogyan tolerál ez a szerkezet, illetve a hátsóajtó zsanèrok ès a hátsó lökhárítót mennyire terheli meg.
Mindenfèle tapasztalatra illetve tanácsara, èszrevètelre kíváncsi vagyok!
Most készülnék venni vonóhorgos kerékpárszállitót. A Menabo Winny Plus 3-as szállitó, és a Buzz Rack Wing 3-as között vacilálok. Melyiket érdemes venni? Vagy kb 100 ezerig milyen 3-as kerékpárszállitót lehet még venni, ami zárható a vonóhorogra is+a kerékpárok is zárhatóak, és dönthető is.
Szia Ahogy látom nálad is van olyan ami nem 15 kg hanem több Akkor én sem aggódom amiatt hogy az enyém Egyik 19 kg. Ősz Súlyban én sem akarom túl lépni a 60 kg ot valami hasonló felállás van nálunk is mint a fotón látható két kicsi bicikli és 2 nagy.
Igaz nem én voltam a megszólított, de nálam 2x28 és 2x20 a járatos (a képen még egy 14-es van), de nőnek a gyerekek és nemsokára 28-28-24-20-14 lesz a felállás (igen, öt darab ;)
Szia egy kérdés én a Quattro-t néztem ki mivel stabilabbnak látom a váz rögzítését a csavaros rogzitessel mint Recés szijjal viszont az én biciklim 19-20kg a tobbi bőven 15 alatti mivel 2 frlnott és két gyerek bicikli lenne. Te mekkora bicikliket cipeltel vele.
A Mont Blanc típusról van valakinek tapasztalata? Hallott valami negatívat? Csak videót néztem róla, persze nincsenek olyan egyszerű és gyors megoldásai mint a Thule-nek, de 2 kerékpár szállítására évente néhány alkalommal talán elegendő... Hallott már róla valaki? Köszönöm előre is!