Megjelent a MIO következő GPS "generációja", széles kijelzővel. Találkozott már vele valaki? A véleményeket várom, gyakorlatban hogy vált be, ki hol, mennyiért jutott hozzá, milyen térképek vannak hozzá.
Tanultam az esetből legközelebb nem fogok neki esni.. Mindenesetre nagyon kevés dolgot találni a neten a "sárga képernyős lefagyásról" többnyire azok is angol nyelvűek. Mindenesetre keresek valami szervízt itt a környéken, jó lenne, ha nem csak levélnehezéknek lehetne használni a továbbiakban. Köszönöm a tanácsot, és amint sikerül megcsináltatni, (vagy ha nem) leírom, hogy hol mennyiért milyen módon tudtam megoldani, hátha lesz, akinek segíteni fog a jövőben!
Kár volt belepiszkálni, ezeket az eldobásra tervezett masinákat csirkeszexálásra kitenyésztett mikroujjú kislánykák szerelik. De ők is úgy, hogy betanítják nekik a műfogásokat és céleszközeik vannak.
Van Mo-n MITAC márkaszerviz, nekik muszáj (lenne) felvállalni a melót, legfeljebb dobsz egy hátast az árajanlattól. Az EPROM-ban levő firmverben a normális áramtalanítás nem tehet kár. Viszont az áramingadozások, szikrázások igen.
Ez a kisebbik baj, mert csak újra kell tölteni a firmvert, amihez a szakszervizeknek van programja, így történt a frissítés is. Párezer forintot szoktak érte kérni. Nagyon kikupált boltosok és felhasználók is meg tudták ezeket szerezni Ez a követendő út.
De lehet valamilyen tönkrement alakatrész, IC is. Azt senki sem fogja megkeresni.
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy C720-as navim. Elég rossz volt már az akksija, ezért vettem bele egy újat. Mivel a boltban azt mondták, hogy ők csak eladnak, de szervizzel nem foglalkoznak, és nem is tudták megmondani, hogy hol cserélnek nekem akksit, ezért miután megnéztem egy videót, gondoltam megpróbálom én.
Ezt a videót találtam:
Sajnos a típus nem teljesen ugyanaz, az én 720-ban már van kamera, ezért a hangszóró leszedése ütközött némi problémába. Nevezetesen a kamera csatlakozóján van egy kis fekete leszorító pöcök. Az egész úgy néz ki, hogy a kamera kábelét be kell csúsztatni egy foglalatba, majd ráhajtani ezt akis műanyag pöcköt. 100 % -ra nem vagyok biztos benne, hogy a kamera kábele lehet, csak onnan gyanítom, hogy a videón nem kamerás Gps-en cserélnek akksit, és ott nincs kábel, viszont a többi felépítés megegyezik. Szóval ez a kis műanyag pöcök kiugrott, és nem is sikerült visszatennem, sőt ahogy próbálkoztam, még az egyik láb is megsérült a csatlakozón Gondoltam nem baj, ha nincs kamera, úgysem ezért vettem, ezért összeszereltem, és bekapcsoltam.
Sajnos valami nem jól sikerült. A GPS bekapcsol, de a sárga képernyőnél nem megy tovább. Nem tudom, hogy az akksi kiszedése miatt van-e (elfelejt mindent) vagy pedig valamit végérvényesen elbaszarintottam, esetleg még gondolok arra, hogy a kamera kábele be van ugyan csúsztatva a helyére. de nincs lefogatva, ezért lehet, hogy a rossz érintkezés miatt fagy le?...
Ha valaki járt hasonló cipőben nagyon megköszönném, ha megosztaná a tapasztalatait..
Nekem olyan Speedshopban vett felcuppanós tartóm van, aminél két rugós önbeálló pofa tartja a készüléket, kétféle telefont, kétféle PNA-t váltogatok. Keresd a neten "univerzális GPS tartó" néven.
Az igazi stabil megoldás a karmos megfogás, de ez típusfüggő. Az igaz profi tartók (egy ferdeszemű PNA áráért) két részből állnak, az egyik fél az autóban való felfogáshoz igazodik, a másik a GPS típusához.
Nem tudom miprő beszéltek, de 2011 elején hivatalos frissítést lehett venni többek között a MIO C szériához is. A NavnGo adta ki. Én megvettem, azóta már 1-szer újabb egy évre elő is fizettem. Egy Magyarország térkép asszem 20 EUR. Szinte ajándék, nem is értem az a sok ökröt, aki "lopja"...
Sehol sem mondtam, hogy lopja az iGO-t. Én azt mondtam, hogy azt tesz a kártyára, amit akar és onnan, ahonnan tudja. Ne hidd, hogy tőlem hallotta először, hogy programot lopni is lehet :-)
De ha már el tudja indítani, használhat más ingyenes és kedvező árú programokat a kártyáról, mint a Sygic és a Navitel.
Amúgy meg a NavNgo is bekaphatja, mert a helyzetért ő is felelős, nem csak a Mitac. A két cég árvitája miatt maradtunk program- és térképfrissítés nélkül, és ha a NavNgo nem tudott megegyezni a Mitac-al, még mindig megtehette volna, hogy a meglevő szoftver kiskaput kihasználva saját kártyás terméket szállít, akár másolásvédelemmel, pénzért a régi Mio tulajdonosoknak. Az iGO2006+ térképfrissítést (ezzel megy a MioMap 3.0 is) a NavNgo szüntette be saját hatáskörben, hogy kikényszerítse az áttérést az iGO8-ra, 2-3 évvel az iGO2006+ forgalombahozása után.
Egyet is éretek veled, meg nem is.Amit a MIO-ról írtál az igaz, de arra buzdítod vadasz70-et, hogy lopja az Igo-t.A kettő hogy függ össze? Szerintem:Az, hogy meghekkeled a gépet az rendben van, én is megtettem (kapja be a mio). Viszont illene legálisan venni egy Igo 8.4-est kártyán és azt már tudod a meghekkelt gépről indítani.Az enyém így működik. Nem akarom játszani a nagy igazságost, de Ők egy magyar cég magyar programozókkal és megérdemlik, hogy megvedd a munkájukat. Bár, lehet, hogy csak a pofám volt megint nagy, mert nem tudom, hogy lehet-e még kapni ezt a verziót, de gondolom, igen.
Az eredeti MioMap 3.0-hoz 2009-esnél újabb nincs. A kalózmegoldásokkal, más programok elindítási lehetőségeikkel kicsit lentebb foglalkoztunk.
Mielőtt szóvá tennétek, hogy jogsértő magatartást propagálok, a MioMap-pal kapcsolatban a jogtiszteletemet szüneteltetem. A 2007/8-ban még kapható készülékek térképkövetésének 2009-es leállítása, ami eredeti állapotában a készüléket rendeltetésszerinti használatra alkalmatlanná teszi, ezt szerintem indokolja.
A Mitac és hazi disztributora bekaphatja... Mint a kalózmegoldásokból látszik, módjuk lenne korrekt jogtiszta megoldást nyújtani (akár külön pénzért), de mit számít nekik párezer hoppon maradt vásárló, aki remélhetóleg többet nem vesz tőlük semmit.
Az 510-es egészen másképpen működik, mint az 520-as, sokkal egyszerűbb. Ha jól emlékszem a főmenü beállítások pontjában meg lehet adni valahogy, honnan induljon a navigációs program, célszerűen a kártyát kell megadni. Hogy oda mit teszel és honnan, az már a te dolgod, vannak eleve ingyenes programok (csak nem az autós kategóriában) és szolid árúak is, pl. a Navitel. A mindeféle hackelt-lopott programok nem ennek a topiknak a tárgyát képezik.
Van egy mio c510-em, mio 3-as szoftverrel. Sosem volt frissitve, es ugy erzem eljott az ideje lecserleni a 2006-os terkepeket.
Tudom, sok helyen le van irva, hogy mit ,hogyan miert.. de kifejezetten az 510-re nem talaltam leirast (igen, google a baratom de akkor sem)
Ebben kernem segitsegeteket akar privatban is.
Nem igazabol ertek hozza, de olvastam olyan megoldasrol is C520 eseteben, hogy SD kartyarol futtatva is mukodhet. Ez igaz az 510-re is? (kezdo_kari.rar kellene hozza, de sehol nem talalom.) A memoriaba masolasos modszerhez a 3file.rar mar megvan.
Próbálkozz a MédiaMarkt-ban. Ők árulták és szoktak tartozékot is készletezni. Az eBay-on biztosan van, csak vigyázni kell velük, mert az eladók néha tévednek, szerintem nem azt küldik, amit rendelek, hanem ami raktáron van :-(
MIO moov 400 készülékhez szeretnék szélvédőre autós tartót beszerezni. Tudna valaki segíteni, hol lehet ezt megtenni? A gugli nem igazán adott találatot.
Sziasztok!Van egy MIO C320-om, aminek eltört az autós töltőn lévő mikro USB csatlakozója. Kicsinysége miatt nem tudtam megforrasztani a letört vezetéket, és a csatlakzó házat sem lehetett stabilan összerakni. Szereztem egy USB vezetéket aminek az egyik végén ugyan olyan mikro csatlakozó van. A töltő vezetékéről levágtam a rossz csatlakozót és összeforrasztottam az új vezetékkel amin az új csatlakozó van. A töltő veztékében három ér van, piros, fekete és fehér. A piros és a fehér össze volt forrasztva. A csatlakozós vezetékben négy ér volt, piros, fehér, zöld és fekete. Ennél összeforrasztottam a pirosat a fehérrel, majd ezeket összekötöttem , és a a feketéket is. Ezután próba az autóban és a készülék csak adatkábelként látja a töltőt nem lehet rendeltetésszerűen használni. Szétszedtem a két vezetéket, és a csatlakozós kábel piros vezetékéről levágtam a fehéret. Most csak a piros-fehér a pirossal, fekete a feketével van összekötve. Ha most bedugom a szivarrgyújtóba a csatlakozót, van töltés. Ha gyújtásra kapcsolok, ismét adatkábelnek látja és nem lehet menetközben használni. Olvastam, hogy van valami trükk a MIO-nál, de nem találtam. Jó bonyolultan írtam le, ha tudtok segítsetek nagyon szépen megköszönöm.ui.: tudom hogy lehet kapni másik autós töltőt, de ha csak a két kábelt kell valamilyen trükkel összeforrasztani, megpróbálnám!
A Primonak nagyobb a hardverigénye az IGO-nál, és hát a 720 "vasa" elég gyenge. 400-as processzor, ez még tán nem volna baj, de csak 64MB a RAM, elég kevés azokhoz a ficsőrökhöz képest, amivel a Primot fel lehet ruházni. Ez még akkor is gond, ha lemondasz sok kacabajkáról.
(De azért próbálhatod feltenni, mert nekem azt mondta valaki, hogy látott olyat, aki feltette, de az nem én voltam)
Magánvélemény: többször próbáltam többféle készüléken is futtatni és barátkozni a Primoval, de mindig visszatértem az IGO-hoz, az nekem sokkal kezelhetőbb, szimpatikusabb.