Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

laca151 Creative Commons License 1 napja 0 0 2112

A torziósnál a rugókra gondolsz? A 207-es elöl-hátul tekercsrugós.

Előzmény: raz_122 (2111)
raz_122 Creative Commons License 2 napja 0 0 2111

Üdv Mindenkinek!

 

Egy 1.6 16v Citroen Xsara autót váltanék le egy 207 1.4 HDI-vel.  A felhasználási mód: napi 30-40 km ingázás falu-város-falu, a városban két gyerek célba juttatása iskolába, majd irány a melóhely. Visszafelé ugyanez.  Havonta hosszabb utak is előfordulnak.

 

A Xsara is jól üzemel, de ezt a mutatványt 7-7.5 liter fogyasztással tudja, illetve 1-2 éven belül esedékes a hátsó híd felújítás és nem biztos hogy rá akarom költeni.

 

A 207-nek már nem torziós a hátsó futóműve, jól tudom?

laca151 Creative Commons License 2024.09.02 0 0 2110

Ha tényleg csak a jeladó, és egyébként a hűtőrendszer rendben van, akkor igen

Előzmény: Gab38 (2109)
Gab38 Creative Commons License 2024.09.01 0 0 2109

Már megint a hőfok jeladó! El tudok vele így menni a 20km-re lévő szerelőhöz aki garanciálisan megjavítva?

varno85 Creative Commons License 2024.08.03 0 0 2108

Üdv mindenkinek! Gondoltam teszek egy próbát. Van egy2008-as 207-es 1,4 benzines urban, 70KW os kocsink. Sajnos egyszer csak megállt miután elhagytuk az autó pályát, s megálltunk vele 20percre kb és, 30métert tudtunk vele haladni majd leállt! nem indult el többet. Folyadékszintek rendben voltak, s vannak is. indításkor bepöffen, majd le is áll, de ennyi. szerelő nézte hibakódot nem tudta kitörölni sehogy! kipufogó szelep tengely jeladó hiba, ki lett cserélve újra s most sem lett jó ugyan azt csinálja! Azt mondta a szerelő hogy lehet fedélzetit kell cserélni de nem biztos. Az órák össze vissza mutattak néha, volt hogy nem mutatta az üzemanyag szintet sem, és az ablakokat sem tudtuk felhúzni. biztosittékokat átnéztük jók most működik az ablak is meg az órák is de nem indul a kocsi csak bepöffen. Üzemanyag szivattyu működik. Van valakinek ötlete? Sajna nem akarok rá egy vagyont költeni, úgy hogy nem is biztos az a baja. Kocsit elhoztuk a szerelőtöl mert számomra hiteltelenné vált a kisérletezésekkel!

Vasti Creative Commons License 2024.07.07 0 1 2107

A mi 207-ünk is ilyen sajnos... 2008-as, a múlt nyáron kezdte el.

Buszsofőr vagyok, elég sok autót látok hátulról - felülről ;-) , egy csomó kis Peugeot pont így jár.

 

Előzmény: bubu1111 (2105)
laca151 Creative Commons License 2024.07.04 0 1 2106

Több esetben láttam már ilyet, tehát nem egyedi a jelenség. Az enyémen 8-9 éves korában kezdődött, de ennyire nem vált le durván a fényezés, csak épp az ablak alatti 'vizszintes' felületen. Láttam viszont olyan autót is, amin a fotóhoz hasonló mértékű volt már a dolog (de gyanítom, hogy nem a te autód volt, mert más színű volt).

Az ablak alatt nincs sikázva a rés, ezért megállhat ott a víz, jelek szerint kikezdi a fényezést (az enyém garázs hiányában szabad ég alatt állt télen-nyáron).

Kb annyit lehet vele kezdeni, hogy le kell javíttatni. Érdekes módon amit láttam, egyiknél sem vettem olyat észre, hogy rozsdásodna, tehát talán a galvanizálás legalább korrektül meg lett csinálva. Az enyém vmi nem alap fekete fényezés volt, ahol lejött a fekete festék, ott vmi fehér alapozó látszott alatta.

Előzmény: bubu1111 (2105)
bubu1111 Creative Commons License 2024.07.03 0 0 2105

Sziasztok!

Segítséget szeretnénk kérni, a 2006-os kis Sárkányunkhoz. Meg tudnátok mondani, hogy a hátsó csomagtér ajtónál kívülről a hátsó ablak alatt miért persen fel a festék? Valami típus betegség lenne? Már cseréltünk rajra bontott gyári ajtót, de sajnos ez a második csomagtér ajtó ugyan ott persent fel, és sajnos egy mosás alkalmával már a festék is lejött... Keresgéltem a neten de sehol nem írnak ilyen típus betegséget. Valahol befolyik oda a víz fentről esetleg? Valaki találkozott már ezzel a hibával?

Köszönöm szépen a választ aki tud nekünk segíteni. 

Move1 Creative Commons License 2024.05.27 0 0 2104

Sziasztok

Tudtok abban segíteni, hogy melyik motor/évjárat ami kerülendő a kis oroszlánok esetében?

Nem úszom meg, hogy pár hónapon belül ne vegyek egyet egy friss jogsis családtagnak. :(

Jelenleg is van egy 1,4 Hdi, 68 Le-os kisautónk. (2010.10.)

Első gondolatom egy hasonló motorú megvétele, csak jóval kevesebb a diesel mint a benzines.

A fogyasztás miatt teljesen mindegy hogy melyik típus, 130-200 ezer km közöttire és lehetőleg 2010 évjárat felettire gondolok. (bár látni 1-2 egész jónak kinéző régebbit is)

Köszönöm, ha válaszoltok...

Üdv.T.Péter

laca151 Creative Commons License 2024.05.27 0 0 2103

Ha jól tudom, a 90LE-s a VTi motor. Annak megvan az előítélete, mert több esetben elszakadt a vezérműlánc.

Én olvasgattam ebben a témában, mivel nekem 1.6 VTi 120 lovas volt. A probléma a 2010 előtti autókat érintette, 2010-től módosították a láncot. Másik probléma a csereperiódus figyelmen kívül hagyása, illetve a gyárilag előírtnál nagyobb viszkozitású olaj használata volt. Vásárlás után így is, úgy is érdemes cseréltetni a vezérlést, majd a megfelelő olajat használni. Onnantól nem nagyon lehet probléma vele, bár ez a csere elég költséges (nyilván ezért is próbálták páran elspórolni).

Előzmény: Dorina82 (2102)
Dorina82 Creative Commons License 2024.05.25 0 0 2102

Sziasztok! 

Véleményeteket szeretném kérni azzal kapcsolatban, hogy hány lóerős 1.4 benzines 207-est érdemes megvenni. Valaki azt mondja, hogy csak a 75 le a jó, a 90 le-t felejtsem el. Csak azt nem tudom, hogy miért nem jó. Mindenképpen csak benzinest szeretnék. Valaki tudna nekem ezzel kapcsolatban érdemleges választ adni? 
Előre is köszönöm a segítséget! 

laca151 Creative Commons License 2024.05.16 0 0 2101

Azért megpróbálhatod, hogy pár decit ráöntesz, hátha attól elmúlik.

Egyébként nem feltétlenül az elektronikákkal van a baj, hanem a csatlakozók öregszenek, oxidálódnak, és lehet egy egyszerű kontakthiba miatt is hibaüzenet. Az ilyeneket viszont elég nehéz kiszűrni.

Ebben az esetben biztos, hogy olaj utántöltéssel kezdeném a dolgot, ha megoldja, akkor öröm-boldogság :)

Arra figyelj oda, hogy a VTi motorok kényesek az olajminőségre, a gyárilag megadott olajat tölts bele.

Előzmény: Gab38 (2100)
Gab38 Creative Commons License 2024.05.16 0 0 2100

Most megint problémázik a 207-esem! Check Oil Level! Megnéztem az olajszintet! Tökéletes! Pont a két jel között van (habár elég hülye nivópálcája van)! Néha pedig le OK-za! Ezek szerint a szenzor nem jó? Elég sok probléma van ezeknek a francia autóknak az elektronikájával!

Gab38 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 2099

Igen! A Hőfok jeladó volt a probléma! 

Előzmény: laca151 (2098)
laca151 Creative Commons License 2024.04.01 0 0 2098

Vízszint rendben van?

A leírtak alapján lehet a hőfok-jeladó adta meg magát, de akár kontakthiba is lehet.

A hűtőventilátor nyilván ilyenkor vészüzembe áll és elindul

Előzmény: Gab38 (2097)
Gab38 Creative Commons License 2024.03.30 0 0 2097

Sziasztok! Peugeot 207 1.4 VTI 16V 95 Le autóm a városban indultam vele 5-10 métert majd hirtelem elkezdett csipogni a hűtőviz hőmérője maxon volt! Majd egyszercsak lement a legaljára a mutató majd fél méter mulva újra felment hirtelen maxra! Azt irta: STOP! Engine Temp High! És már mindig ez volt! Megálltam vele megnéztem a motorháztetőt. A hűtőventillátor ment, a motor hideg volt, semmi füst , a hűtő is hideg volt semmi sem adott meleget! Képtelen vooltam otthagyni a kocsit és másnap felhivtak egy szervizt , hogy megnézzék! Az ünnepek miatt csak jövő hétre tudnák megnézni! Mi lehet vele a gond?

laca151 Creative Commons License 2024.01.12 0 0 2096

Ha nincs radarod, akkor már csak az a kérdés, hogy mi adta a sípoló hangot...

Előzmény: Leiby (2095)
Leiby Creative Commons License 2024.01.11 0 0 2095

De most kipróbáltam...jól müködnek! Nem villog

Előzmény: laca151 (2093)
Leiby Creative Commons License 2024.01.11 0 0 2094

Nincs tolatóradarom

Előzmény: laca151 (2093)
laca151 Creative Commons License 2024.01.11 0 0 2093

Tolatóradarod van? Nézd meg, hogy amikor minden világít egyszerre (tolatólámpa, index, féklámpa), akkor világítanak-e rendesen a lámpák, vagy össze-vissza villog az egész. Lehet kontakthibás vmelyik hátsó lámpa (leginkább testelés-hiba szokott ilyet okozni), és bezavarja a tolatóradart.

 

Előzmény: Leiby (2092)
Leiby Creative Commons License 2024.01.10 0 0 2092

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
Nekem 207SW-m van és előjött egy olyan hiba hogy amikor felkapcsolom a helyzetjelzőt, tolatólámpát, fékezéskor és indexeléskor a csomagtartóból illetve az alól (ahol a csomagtartó záródik) egy sípoló hang jelentkezik...indexeléskor intenzítebb a sípolás (szinte olyan mintha morzéznának)
Valaki tud segíteni mi lehet a gond?

Gábor 207 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 2091

Bocsánat 🙈🙈🙈

F 8 jelű biztosíték

Gábor 207 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 2090

Sziasztok !

Segítségetek szeretném kérni a következő problémánál: 2007 évjáratú 1.4 hdi indításnál -5 fok alatt nem forgat az indítómotor….

Motortében elhelyezett biztosíték táblán F 14 biztosíték “ki èg “ , csere után indul minden rendben.

Kövezkező reggeli indításkor ismétlődik.

Előre is hálás köszönettel !

kistoves Creative Commons License 2023.12.18 0 0 2089

Szia!

Megoldódott a probléma? Mi volt a gond? Megköszönném a választ, sajnos az enyémnél is ez a probléma jelentkezett.

Előzmény: Lujzaaa (2070)
carr. Creative Commons License 2023.12.17 0 0 2088

kicseréltem. 2029.01 hóig jóra. erre ugyan azt csinálja. plip batt.... blabla. próbáltam reset, valami benézek?

 

Előzmény: Törölt nick (862)
janoka9999 Creative Commons License 2023.11.19 0 0 2087

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék.

Kötött már be valaki peugeot 207-be univerzális kp. zár vezérlőt?

Hol található a gyári vezérlője?

A b.e. motorra nem tudom rákötni, mert nem találom a megfelelő szálakat. (5 vezeték, ebből mind az öt zöldsárga).

Előre is köszönöm.

 

 

Vasti Creative Commons License 2023.11.06 0 0 2086

Ha jól tudom, 207-et igazából kétfajta motorral érdemes venni: főleg városi használatra 1.4HDI, vegyes használatra meg 1.6HDI motorral ;-)

 

Nekünk egy 2008-as 1.6HDI 90 lovas van, imádjuk. Nem csak a forma jó, de meglepően kényelmes is! Ö3 Edition (full extra ;-) 2,5 éve vettük, olcsót kerestünk (tanulóautónak a lányaimnak) , 214.000km volt benne, és láthatóan nem volt könnyű élete - de belül szép és tiszta volt, úgyhogy megvettük. 25.000km-t tettünk bele, egy AGR szelepet cseréltek az első évben, és akkut + négy izzítógyertyát a másodikban, ennyi gond volt vele. Pedig mire a két gyerek megtanult rajta vezetni, az sem volt semmi ;-)

 

Annyira bízunk benne, hogy bármikor bárhová gondolkodás nélkül elindulunk vele :-)

 

Előzmény: comer2 (2083)
comer2 Creative Commons License 2023.11.06 0 0 2085

Köszönöm!🙂

Előzmény: laca151 (2084)
laca151 Creative Commons License 2023.11.05 0 0 2084

Nekem 2012-es 1.6vti volt. 60e km-rel vettem meg, kb. 78e-rel adtam el (6 évvel később... :) ). Mivel többnyire rövid utakat tettem meg vele, csipegetett egy kis olajat (kb. 2 deci/1000km), de a belevaló 0W30 olajjal nem is csoda, hogy fogyaszt valamennyit. Ennek a vti motornak pedig állítólag az a halála, ha sűrűbb olajat tesznek bele, akkor tudja a láncot elszaggatni. Amúgy a 6 év alatt csaknem hibátlan volt az autó, egy kerékcsapágyat meg akkut kellett benne cserélni (nyilván olajon-szűrőkön kívül), meg a tolatóradarban volt vmi kontakthiba időnként. Egyszer elkezdett hibakódokat dobálni (ESP, motor, tempomat nem működött), arról kiderült, hogy a gázpedál csatlakozó volt lelazulva, az okozta.

Dízelről nincs tapasztalatom.

Előzmény: comer2 (2083)
comer2 Creative Commons License 2023.11.05 0 0 2083

Sziasztok!

Nagyon tetszik a 207 formavilága, szerintem nagyon pofás fiatalos kis kocsi!

De a motor egy nagy dilemma, 2009- 2010 es évjáratú benzinesekre is jellemző az olajfogyasztás?

Vagy esetleg dieselben gondolkojak?

Előre is köszönöm a segítséget!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!