Megjelentek az első hivatalos fotók az idén debütáló új 207-esről. Érdemes elmazsolázni a részleteken. De úgy egészben is gyönyörű a kocsi.
Nagyon attraktív kisautó. Komolyan vásárlásra csábít :)
Mindjárt prezentálok pár fotót.
Egy 1.6 16v Citroen Xsara autót váltanék le egy 207 1.4 HDI-vel. A felhasználási mód: napi 30-40 km ingázás falu-város-falu, a városban két gyerek célba juttatása iskolába, majd irány a melóhely. Visszafelé ugyanez. Havonta hosszabb utak is előfordulnak.
A Xsara is jól üzemel, de ezt a mutatványt 7-7.5 liter fogyasztással tudja, illetve 1-2 éven belül esedékes a hátsó híd felújítás és nem biztos hogy rá akarom költeni.
A 207-nek már nem torziós a hátsó futóműve, jól tudom?
Üdv mindenkinek! Gondoltam teszek egy próbát. Van egy2008-as 207-es 1,4 benzines urban, 70KW os kocsink. Sajnos egyszer csak megállt miután elhagytuk az autó pályát, s megálltunk vele 20percre kb és, 30métert tudtunk vele haladni majd leállt! nem indult el többet. Folyadékszintek rendben voltak, s vannak is. indításkor bepöffen, majd le is áll, de ennyi. szerelő nézte hibakódot nem tudta kitörölni sehogy! kipufogó szelep tengely jeladó hiba, ki lett cserélve újra s most sem lett jó ugyan azt csinálja! Azt mondta a szerelő hogy lehet fedélzetit kell cserélni de nem biztos. Az órák össze vissza mutattak néha, volt hogy nem mutatta az üzemanyag szintet sem, és az ablakokat sem tudtuk felhúzni. biztosittékokat átnéztük jók most működik az ablak is meg az órák is de nem indul a kocsi csak bepöffen. Üzemanyag szivattyu működik. Van valakinek ötlete? Sajna nem akarok rá egy vagyont költeni, úgy hogy nem is biztos az a baja. Kocsit elhoztuk a szerelőtöl mert számomra hiteltelenné vált a kisérletezésekkel!
Több esetben láttam már ilyet, tehát nem egyedi a jelenség. Az enyémen 8-9 éves korában kezdődött, de ennyire nem vált le durván a fényezés, csak épp az ablak alatti 'vizszintes' felületen. Láttam viszont olyan autót is, amin a fotóhoz hasonló mértékű volt már a dolog (de gyanítom, hogy nem a te autód volt, mert más színű volt).
Az ablak alatt nincs sikázva a rés, ezért megállhat ott a víz, jelek szerint kikezdi a fényezést (az enyém garázs hiányában szabad ég alatt állt télen-nyáron).
Kb annyit lehet vele kezdeni, hogy le kell javíttatni. Érdekes módon amit láttam, egyiknél sem vettem olyat észre, hogy rozsdásodna, tehát talán a galvanizálás legalább korrektül meg lett csinálva. Az enyém vmi nem alap fekete fényezés volt, ahol lejött a fekete festék, ott vmi fehér alapozó látszott alatta.
Segítséget szeretnénk kérni, a 2006-os kis Sárkányunkhoz. Meg tudnátok mondani, hogy a hátsó csomagtér ajtónál kívülről a hátsó ablak alatt miért persen fel a festék? Valami típus betegség lenne? Már cseréltünk rajra bontott gyári ajtót, de sajnos ez a második csomagtér ajtó ugyan ott persent fel, és sajnos egy mosás alkalmával már a festék is lejött... Keresgéltem a neten de sehol nem írnak ilyen típus betegséget. Valahol befolyik oda a víz fentről esetleg? Valaki találkozott már ezzel a hibával?
Köszönöm szépen a választ aki tud nekünk segíteni.
Tudtok abban segíteni, hogy melyik motor/évjárat ami kerülendő a kis oroszlánok esetében?
Nem úszom meg, hogy pár hónapon belül ne vegyek egyet egy friss jogsis családtagnak. :(
Jelenleg is van egy 1,4 Hdi, 68 Le-os kisautónk. (2010.10.)
Első gondolatom egy hasonló motorú megvétele, csak jóval kevesebb a diesel mint a benzines.
A fogyasztás miatt teljesen mindegy hogy melyik típus, 130-200 ezer km közöttire és lehetőleg 2010 évjárat felettire gondolok. (bár látni 1-2 egész jónak kinéző régebbit is)
Ha jól tudom, a 90LE-s a VTi motor. Annak megvan az előítélete, mert több esetben elszakadt a vezérműlánc.
Én olvasgattam ebben a témában, mivel nekem 1.6 VTi 120 lovas volt. A probléma a 2010 előtti autókat érintette, 2010-től módosították a láncot. Másik probléma a csereperiódus figyelmen kívül hagyása, illetve a gyárilag előírtnál nagyobb viszkozitású olaj használata volt. Vásárlás után így is, úgy is érdemes cseréltetni a vezérlést, majd a megfelelő olajat használni. Onnantól nem nagyon lehet probléma vele, bár ez a csere elég költséges (nyilván ezért is próbálták páran elspórolni).
Véleményeteket szeretném kérni azzal kapcsolatban, hogy hány lóerős 1.4 benzines 207-est érdemes megvenni. Valaki azt mondja, hogy csak a 75 le a jó, a 90 le-t felejtsem el. Csak azt nem tudom, hogy miért nem jó. Mindenképpen csak benzinest szeretnék. Valaki tudna nekem ezzel kapcsolatban érdemleges választ adni? Előre is köszönöm a segítséget!
Azért megpróbálhatod, hogy pár decit ráöntesz, hátha attól elmúlik.
Egyébként nem feltétlenül az elektronikákkal van a baj, hanem a csatlakozók öregszenek, oxidálódnak, és lehet egy egyszerű kontakthiba miatt is hibaüzenet. Az ilyeneket viszont elég nehéz kiszűrni.
Ebben az esetben biztos, hogy olaj utántöltéssel kezdeném a dolgot, ha megoldja, akkor öröm-boldogság :)
Arra figyelj oda, hogy a VTi motorok kényesek az olajminőségre, a gyárilag megadott olajat tölts bele.
Most megint problémázik a 207-esem! Check Oil Level! Megnéztem az olajszintet! Tökéletes! Pont a két jel között van (habár elég hülye nivópálcája van)! Néha pedig le OK-za! Ezek szerint a szenzor nem jó? Elég sok probléma van ezeknek a francia autóknak az elektronikájával!
Sziasztok! Peugeot 207 1.4 VTI 16V 95 Le autóm a városban indultam vele 5-10 métert majd hirtelem elkezdett csipogni a hűtőviz hőmérője maxon volt! Majd egyszercsak lement a legaljára a mutató majd fél méter mulva újra felment hirtelen maxra! Azt irta: STOP! Engine Temp High! És már mindig ez volt! Megálltam vele megnéztem a motorháztetőt. A hűtőventillátor ment, a motor hideg volt, semmi füst , a hűtő is hideg volt semmi sem adott meleget! Képtelen vooltam otthagyni a kocsit és másnap felhivtak egy szervizt , hogy megnézzék! Az ünnepek miatt csak jövő hétre tudnák megnézni! Mi lehet vele a gond?
Tolatóradarod van? Nézd meg, hogy amikor minden világít egyszerre (tolatólámpa, index, féklámpa), akkor világítanak-e rendesen a lámpák, vagy össze-vissza villog az egész. Lehet kontakthibás vmelyik hátsó lámpa (leginkább testelés-hiba szokott ilyet okozni), és bezavarja a tolatóradart.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Nekem 207SW-m van és előjött egy olyan hiba hogy amikor felkapcsolom a helyzetjelzőt, tolatólámpát, fékezéskor és indexeléskor a csomagtartóból illetve az alól (ahol a csomagtartó záródik) egy sípoló hang jelentkezik...indexeléskor intenzítebb a sípolás (szinte olyan mintha morzéznának) Valaki tud segíteni mi lehet a gond?
Ha jól tudom, 207-et igazából kétfajta motorral érdemes venni: főleg városi használatra 1.4HDI, vegyes használatra meg 1.6HDI motorral ;-)
Nekünk egy 2008-as 1.6HDI 90 lovas van, imádjuk. Nem csak a forma jó, de meglepően kényelmes is! Ö3 Edition (full extra ;-) 2,5 éve vettük, olcsót kerestünk (tanulóautónak a lányaimnak) , 214.000km volt benne, és láthatóan nem volt könnyű élete - de belül szép és tiszta volt, úgyhogy megvettük. 25.000km-t tettünk bele, egy AGR szelepet cseréltek az első évben, és akkut + négy izzítógyertyát a másodikban, ennyi gond volt vele. Pedig mire a két gyerek megtanult rajta vezetni, az sem volt semmi ;-)
Annyira bízunk benne, hogy bármikor bárhová gondolkodás nélkül elindulunk vele :-)
Nekem 2012-es 1.6vti volt. 60e km-rel vettem meg, kb. 78e-rel adtam el (6 évvel később... :) ). Mivel többnyire rövid utakat tettem meg vele, csipegetett egy kis olajat (kb. 2 deci/1000km), de a belevaló 0W30 olajjal nem is csoda, hogy fogyaszt valamennyit. Ennek a vti motornak pedig állítólag az a halála, ha sűrűbb olajat tesznek bele, akkor tudja a láncot elszaggatni. Amúgy a 6 év alatt csaknem hibátlan volt az autó, egy kerékcsapágyat meg akkut kellett benne cserélni (nyilván olajon-szűrőkön kívül), meg a tolatóradarban volt vmi kontakthiba időnként. Egyszer elkezdett hibakódokat dobálni (ESP, motor, tempomat nem működött), arról kiderült, hogy a gázpedál csatlakozó volt lelazulva, az okozta.