Megjelentek az első hivatalos fotók az idén debütáló új 207-esről. Érdemes elmazsolázni a részleteken. De úgy egészben is gyönyörű a kocsi.
Nagyon attraktív kisautó. Komolyan vásárlásra csábít :)
Mindjárt prezentálok pár fotót.
Sziasztok! Peugeot 207 1.4 VTI 16V 95 Le autóm a városban indultam vele 5-10 métert majd hirtelem elkezdett csipogni a hűtőviz hőmérője maxon volt! Majd egyszercsak lement a legaljára a mutató majd fél méter mulva újra felment hirtelen maxra! Azt irta: STOP! Engine Temp High! És már mindig ez volt! Megálltam vele megnéztem a motorháztetőt. A hűtőventillátor ment, a motor hideg volt, semmi füst , a hűtő is hideg volt semmi sem adott meleget! Képtelen vooltam otthagyni a kocsit és másnap felhivtak egy szervizt , hogy megnézzék! Az ünnepek miatt csak jövő hétre tudnák megnézni! Mi lehet vele a gond?
Tolatóradarod van? Nézd meg, hogy amikor minden világít egyszerre (tolatólámpa, index, féklámpa), akkor világítanak-e rendesen a lámpák, vagy össze-vissza villog az egész. Lehet kontakthibás vmelyik hátsó lámpa (leginkább testelés-hiba szokott ilyet okozni), és bezavarja a tolatóradart.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Nekem 207SW-m van és előjött egy olyan hiba hogy amikor felkapcsolom a helyzetjelzőt, tolatólámpát, fékezéskor és indexeléskor a csomagtartóból illetve az alól (ahol a csomagtartó záródik) egy sípoló hang jelentkezik...indexeléskor intenzítebb a sípolás (szinte olyan mintha morzéznának) Valaki tud segíteni mi lehet a gond?
Ha jól tudom, 207-et igazából kétfajta motorral érdemes venni: főleg városi használatra 1.4HDI, vegyes használatra meg 1.6HDI motorral ;-)
Nekünk egy 2008-as 1.6HDI 90 lovas van, imádjuk. Nem csak a forma jó, de meglepően kényelmes is! Ö3 Edition (full extra ;-) 2,5 éve vettük, olcsót kerestünk (tanulóautónak a lányaimnak) , 214.000km volt benne, és láthatóan nem volt könnyű élete - de belül szép és tiszta volt, úgyhogy megvettük. 25.000km-t tettünk bele, egy AGR szelepet cseréltek az első évben, és akkut + négy izzítógyertyát a másodikban, ennyi gond volt vele. Pedig mire a két gyerek megtanult rajta vezetni, az sem volt semmi ;-)
Annyira bízunk benne, hogy bármikor bárhová gondolkodás nélkül elindulunk vele :-)
Nekem 2012-es 1.6vti volt. 60e km-rel vettem meg, kb. 78e-rel adtam el (6 évvel később... :) ). Mivel többnyire rövid utakat tettem meg vele, csipegetett egy kis olajat (kb. 2 deci/1000km), de a belevaló 0W30 olajjal nem is csoda, hogy fogyaszt valamennyit. Ennek a vti motornak pedig állítólag az a halála, ha sűrűbb olajat tesznek bele, akkor tudja a láncot elszaggatni. Amúgy a 6 év alatt csaknem hibátlan volt az autó, egy kerékcsapágyat meg akkut kellett benne cserélni (nyilván olajon-szűrőkön kívül), meg a tolatóradarban volt vmi kontakthiba időnként. Egyszer elkezdett hibakódokat dobálni (ESP, motor, tempomat nem működött), arról kiderült, hogy a gázpedál csatlakozó volt lelazulva, az okozta.
Járt már úgy valaki, hogy (1,4 16V automata) meleg időben (csak meleg időben) lámpánál állva egyesben, hibakód, csipogás és kidob N-be, onnantól kezdve, csap pörög üresben (gyújtás le, vissza, D-be s tökéletesen indul), menet közben mindíg tökéletesen vált, semmi hiba... váltóolaj csere megvolt, de nem komfortos ugyebár és nyilván a "gearbox faulty" sem véletlen :(
Már nem tudok semmire gondolni, mi okozhat ilyet, értelemszerűen valami érzékelő, ami melegedést érzékel... Valakinek ötlete van, mi lehet és hogy tudnám orvosolni ?
A tükörállító gombok előtt van a választó gomb, hogy melyik oldali tükröt akarod állítani. Azt a gombot hátrafelé húzva lehet a tükröket becsukni/kinyitni
Van egy 2010-es 207cc , 1.6-os benzines ,aminek most menet közben becsukódott mind a kettő visszapillantó tükre. és meg sem mozdul. Esetleg valakinek valami ötlete, hogy mit lehetne tenni. Előre is köszönöm a válaszotokat
Venni szeretnék egy 2008 évjáratú 1,4 VTi motoros 207-est. A tulaj szerint 4 gyári kulcs van hozzá.... A szalonban 4-et adnak eredetileg, vagy utólag lett beszerezve?
Ez az autóvillamosságis diagnosztikát is csinált, vagy csak 'kézrátétellel' bemondta a legrosszabb esetet? A világítás meg a fék eleve két külön rendszer.
Ha csinált diagnosztikát, akkor jó lenne a pontos hibakódokat ismerni, anélkül nehéz megmondani, hogy mi lehet a konkrét hiba (sajnos néha még azzal is). Ha nem csinált(attál) még diagnosztikát, akkor érdemes lenne.
Nekem más jellegű hibákat dobált tavaly az autó, aztán egy diagnosztikával kiderült, hogy merre kell egyáltalán keresni a problémát, és hálistennek a végén kiderült, hogy csak egy lelazult csatlakozó okozta az egészet.
Kb. egy éve vettem egy 2008-as ( 2016 ) évjáratú Peugeot 207-est. Soha nem volt még ilyen kicsi kocsim, de imádom:-) Ami nekem kell tudja kényelemben, komfortban, menettulajdonságaiban...DE nagyon okosan minden hibát kiír ( szuper ), csak az a gond, hogy csippog is hozzá:-) A hibakódok a világítással illetve a fékkel kapcsolatosak, de a féklámpák, lámpák égnek, az autó megy. Az egyik autóvillamosságis már mondta, hogy legvégső esetben a központi érzékelőt kell kicserélni, de ez kb. 300.000,- ....esetleg valaki találkozott e már hasonló problémával és valóban csak a központi érzékelő kicserélése a megoldás? Más hibát nem ír ki és tökéletesen megy. Tudnátok esetleg valakit ajánlani, aki meg tudná ezt nézni, hogy ha nem muszáj, ne a 300.000 kategóriájú javítás legyen az egyetlen opció? Egy hosszabb, de akár egy rövidebb úton is elégé idegesítő a sípolás... Előre is köszönöm:-) Szép napot: B.Tímea ( Budapest )
Csak hidegindításkor csinál ilyet, vagy melegen is?
Esetleg olyan lehet, hogy a nyári javításkor vmi érzékelőt nem jól raktak össze, vagy egy jeladó fals értéket mutat, és emiatt nem dúsít eléggé hidegindításkor.
Érdemes lehet még a gyertyákat ellenőrizni, ne legyen nagyobb a hézag, mint az előírt.
Nyáron vezérléscsere, hengerfej felújítás, hűtőcsere volt.
Kb 5 hónapja csinálja, hogy 10-ből 7-szer nem indul csak gázadásra. Akksi, önindító rendben. Már 3 különböző szerelő is annyit csinált hogy a benzinszivattyú szűrőjét kitakarította. A hiba fennáll, max ritkább. Mi baja lehet? Már nagyon elegem van, hogy 3 szerelőnél is sikertelenül jártam.