Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
És lehet még több is, mint 2, ha a KV vezetői élelmesek és ajánlatot tesznek az EAG udvarán álló kocsikból valamennyire. (3 db 15 és 1 db 13 méteres áll ott.)
Ez azt is jelenti, hogy AFC-190-re nincs tovább szükség? Akkor már nem lesz meg sokáig, szerintem! Megy a Gemenchez vagy a Hatvanihoz! :-) Jó is az, 1990-es, 15 éve ugyanazt a rendszámot hordja... Az AFC-ket szoktam szeretni.
AFF-605 (1988), AFC-193 (1990), CLH-746 (1989). A mosonmagyaróvári helyi kocsik... azok, amik szerintem rövidesen Szekszárdra kerülhetnek. Vagy Hatvanba. :-)
Hát, egyszer egy idős bácsika kezdte el mondani a buszon (a lebontott Rába gyár mellett elhaladva), hogy így EDE meg úgy EDE meg milyen jó ember volt, de sajnos elkezdett Zsidózni, Cigányozni meg hogy tönkreteszik a gazdaságot az Izraeliek, úgyhogy otthagytam... :(
Lehet ám papát, mamát, nagyapót stb. faggatni. nemcsak képek, de sztorik is jöhetnek. Ha volt a családban aki anno a RÁBÁ-ban dolgozott (30.000 dolgoztak akkoriban ott) akkor meg lehet kérdezni őket. Vagy közelmúlt: leselejtezett eladott buszok stb.
Uraim! Lenne-e kedvetek kicsit historizálni? Közel és régmúltból képek, dokumentumok írások stb., amik a KV, ill. annak elődjéhez a 19.sz Volán Vállalathoz kapcsolódik. De gondolok itt pl. anno a RÁBA MVG járataira is. Ha gondoljátok, akkor kezdeném a 1970-es évek első felében a buszok még a városháza mellöl indultak:
Ha egy fél órával később is arra jársz, a csornai FLJ-037-est is elkaphattad volna. Jó kis járgány. Sebaj, majd legközelebb:)!
A KVRT.FW.HU-n a CREDO IC11-esek között van egy kép, ami a VOLÁN-napon készült. Ki ez a HTZ-857-es kocsi :)? Lehet róla tudni valamit?
Meg aztán véletlenül ráakadtam a múltkor egy másik honlapon az ISE-441-es forgalmi rendszámú EC11-es kocsira szintén Kisalföldes, helyközis festéssel. Erről sem hallottam még soha.
Nem lehet tudni ezekről valamit (évjárat, telephely, stb.)?
A csornaiak is örülhetnek már, a múlt héten megérkezett az új üdvöske. Az FLJ-037-es forgalmi rendszámú CREDO EC12-essel pénteken délután 15:45-kor gördültünk be Győrbe, a vidéki buszpályaudvarra! Első ízben utaztam ezzel a típussal és az a véleményem, hogy korrektül meg van csinálva.
Egyébként valószínű, hogy az AFC-190, Ikarus 260.32-es helyére osztották be az új jövevényt!
Csak a sofőr sokszor ott is elfelejti :( Amikor pár éve felvetettem az ötletet a vezetőségnél, ők is ezt hozták fel ellenérvként. Ezért javaslom leginkább a műholdas heymeghatározást és mp3 lejátszást alkalmazó kéziszámítógépet, amely ezt tökéletesen megoldja, és már az ára is elfogadható.
a végállomás úgy lehet megfordítani hogy lenyomja a cél gombot az ember. nem lehet mit tenni azokkal akik ezt nem teszik (volt már h. én is elfelejtettem de azért ált. megfordítom).
amugy én nem favorizálnám a mikrofonos javaslatodat ( egyes buszokban van mikr. és hangszóró is csak nincs bekötve), hanem inkább a bkv-s megoldást: a plafonon lóg egy utastájékoztató mutatja melyik megálló következik és ajtónyitásra-csukásra ugrik egyet, de a soför is léptetheti.
Különben a hagyományos táblák formátuma sem tetszik. A logikáját azt értem (ugyanaz, mint a FOK-GYEM-é), de nem mondana többet pl. a "Marcalváros - Révai u. | Révai u. - Marcalváros"-nál, a "Marcalváros - Nagy Imre út - Baross G. út - Révai u. és vissza"? (A vonalszám a tábla szélén lenne.) A belső oldalra meg ki kellene írni a megállókat.