Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
A helyi 20 az nem igaz, mert azóta már kevesebb, de szerintem nem érdemes arról az oldalról semmit elhinni, mert nem csak az, hanem több infó sem helytálló ott.
Ha a győri buszok katalógusának hinni lehet,Győr üzemnek még napjainkban is 47db(ebből 20 db helyi) IK.280-asa,és 17 db IK.260/263-asa van forgalomban?
Ha jól sejtem helyközin ebből kifolyólag jó eséllyel hétvégén is lesz kint,helyin 30,38 stb vonalak játszanak csúcsban hétköznap.
Azt gondolom egyértelműen a 200-asok fellelőhelye akkor még mindig Győr az országban,most már Borsodban sincs talán ennyi,nah jó ott is bár ott sokkal jobban szétszórva.
Persze nyílván köszönhető annak,hogy a Kisalföld Volán 2001-2002-ben javában vette a 200-asokat még,a többi volánnal ellentétben ahol a faceliftes Classicra szavaztak inkább.
Szeretnék még eljutni egyszer Győrbe,amíg elkezdődik a nagy selejtezés nem tudom hány hét lehet hátra..
Szerinted nem de a vezetőség illetve akik jobban benne vannak mint te azok szerint tisztázva van.
Megvan minden darabszám a megyére, Econell, Inovell, MAN csuklos illetve eddig ismeretlen típusú 3 tengelyesre, csak nem kell minden jöttmentnek tudni róla előre, majd csak ha ideértek..
Csornán is a sofőrök előre veszekedtek ki kapjon új kocsit...
Ne felejtsük, hogy kavar volt rendesen, mert a HSW-672 az szeptember 2.hete óta nem közlekedett egészen február közepéig. A KGC-002 is szeptember végétől januárig nem közlekedett valamiért. A 654 addig lehett ideiglenesen itt.
József95: A DUD-627 egyébként mi apropóból került volna a helyközisekhez ? Ott nem volt hiány.
Én olyat hallottam, hogy mivel szeptemberben újra bevezetésre került az "aktív menetrend" , ezért kellett valamit oda tartalékba, mivel az EVL-427-et, amit 2020 március vége fele kidobtak, kellett valamivel pótolni. Az EVL-427 se lett volna selejt akkor, csak mivel akkor jött az a vírus, és csökkentettek a menetrenden, akkor ott már nem volt rá szükség és akkor ott helyben kidobták ment, viszont papírséma szerint nyárig maradt volna. A 627-nek meg idén január 3 . ig volt műszakija, szóval lehetett sejteni, hogy azzal olyan nagy vonalakban már nem terveztek, csak lehoztak valamit, hogy legyen mit kiadni.
A 2 280-as a C80-asok érkezésének köszönhetően lettek selejtek. Szerintem az még nem egészen tisztázott, hogy a megye hány MAN-t kap. Vagy ígérgetések erejéig lehet valami esetleg.
Decemberben soproni lett , ez egészen biztos, mert az itteni buszokat pótolta. Kapuvári járatra szinte sosem került. Előtte valóban kapuvári volt. ( és párszor be is tért Sopronba akkor is ). Március közepe óta annyira nem aktív a városban, ez tény. Azóta lehet kapuvári ( újból ).
A JOY-195 nem került el, a KYV-307-et adták oda nekik de inkább nem
használtak az állapota miatt.
Rendszeresen járt a soproni járatokon mint a kapuvári fordák nagyrésze..
A DUD konkrétan helyközibe ment le csak a helyis sofőrök több alkalommal is hisztiztek hogy azt ők kapták és mivel meglehetett oldani nélküli helyköziben ezért nem volt kiadva..
Azaz üzem megszünt jobb ha tudod, Győrben külön van mindenben..
Akkor lehetne külön ha nem forognának be a helyközi fordán lévő kocsik, külön vezénylő és üzemvezető lenne és persze a sofőrök sem össze vissza mennének, mert 2 nap helyi 2 nap helyközi forda...
Nem tudom ki az a ”ti” de nekem pl. fogalmam nincs mi lesz vele, de kb. a fönökség sem.
Az AKE és CCZ-275 mellett van pletyka még 2 db selejtre de majd ”ti” megmondjátok mik azok..
Attól még, hogy akkor járt arra, meg gyakran látni Sopronban, a 654 Kapuvárhoz tartozik jelenleg, és kapuvári kocsikat helyettesít rendszeresen. Amúgy is egy rakás nem soproni (Óvár, Kapuvár, egy időben - de lehet még most is - Keszthely) kocsi beforog Harka, Ágfalva, Fertőrákos felé, az nem jelent semmit, ha egy-egy járaton látni.