Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Sajnos már nem ott kellene tartanunk, hogy ezaz kaptunk még két 25 éves EAG-ot, de amíg a város 90%-a leszarja, mert autózik, egész nap Ausztriában gürizik és nem tud megkülönböztetni egy Credot egy Ikarustól, addig ne várjunk semmit. Se Sopronban, se a régióban.
Sopron helyi járműpark fele több, mint 25 éves ( lassan 30 ), fele pedig 10 felett van ( 12-15 éves buszok ) . Lehetőség van, hogy pár fiatalabb győri segítsen ezen a járműparknak nem nevezhető selejtflottán. Erre a normálisakat viszik a pi!ba Esztergomba helyközire.
Tegnap este 18 óra után a 6-os busz a Jereván-József Attila sarkon nekiment egy autónak, amiatt le kellett szállnunk utasoknak. Mi lett ennek a folytatása, mert a busz előtti kocsi sofőrje egy tenyérbemászó képű hülyegyerek volt... Akit seggberúgtam volna, mert miatta kellett gyalogolnom.
"2020. január 25-étől (szombattól), a 6-os jelzésű helyi autóbuszok útvonala Sárástól meghosszabbodik Szitásdombig, új eljutási lehetőséget teremtve a térség lakói számára."
Mintha csak meghallgatták volna a javaslatod: a NOS072 fordáját napok óta csuklós végzi (KZX522) :) Csak annyi a bökkenő, hogy azóta a NOS072-t nem láttam forgalomban sem, plusz épp annak a gazdája (pontosabban: gazdasszonya) vezeti a csuklóst is, ahelyett meg mintha valamelyik E94-et láttam volna ma. Ezek szerint megint kidőlt egy Merci, és ez a variálás csak a pótlása miatt van?