Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
„Önkormányzatunk is értesült arról, hogy új buszokat állít a győri tömegközlekedés szolgálatába a Volánbusz. Az új buszok bevezetését pozitív folyamat részeként értékeljük, sikerül fiatalítani a helyi buszállományt. A Volánbusszal kötött szerződés szerint további 22 új buszt állít forgalomba a cég 2020. július elsejétől a városban” – közölte Fekete Dávid, Győr alpolgármestere. Ez azt jelenti, hogy jövő nyártól összesen 39 új buszt vetnek be Győrben.
Ennyire hülye te se lehetsz . Vagy ez vicc ? Hogy váltanának már csuklósokat. Az E94 esek meg a szóló Rábák kerülnek ki egyenlőre a győri helyiből. Az, hogy ezek továbbá elkerülnek még valahová azt még viszont nem tudja senki.
Gondolom 280-asok közül fog az összes selejt kikerülni îgy szépen beszólósodnak vonalak màs vàrosokhoz hasonlóan(Szeged,Veszprém stb).
Az elég kevésbé valószînű hogy 17 db Ràba /E94 kuka és 30db 280 -as pedig tovàbb borzolja a kedélyeket a vàrosban,mondom ezt úgy,hogy szeretem a 200-asokat.
Kicsit gondolkodjatok már . Az semelyikőtöknek se tűnt fel, hogy Győrben ahol több, mint 100 busz van, ez a potya 17 most pont arra lesz elég, hogy egy olyan 3-4 évig senkinek ne kelljen foglalkozni a közlekedéssel? Győrben már nagyon szar volt a helyzet, mind a járatkimaradások, a buszok életkora, a sofőrhiány stb., ezért is kellett már egy kis életet lehelni ebbe a dologba. Felmérték a munkakörülményeket is, kevés az ember is, ez is indokolta ezt. Az már más tészta, hogy papíron milyen szerződése van a városnak. Ha további ilyen 1 éves szerződésük lesz, akkor az elkövetkező 5 évben megint nem fog semmilyen busz érkezni Győrbe. Aztán ha megint erre a tragikus szintre jutnak, akkor picit megint enyhítik a szart, de hosszútávon nem fogja a Vb se istápolni Győrt. Viszont ez a város se dőlhet be és azzal meg a vb nek is számolni kell, hogy ennyi műszaki hibás busszal nem tud szolgáltatást végezni, mint ami itt Győrben van. Lassan már több a buszmentő, mint a busz. Ráadásul a javításokra is annyi pénzt áldoznak már, amiből konkrétan új buszokat vehettek volna . Egyébként az átlagéletkor is kb 15 év , vagy a felett lesz, ebből is látszik, hogy ez nem egy tartós, hosszútávú megoldás, hanem csak a vészhelyzet miatt van. Ezt csak azoknak mondom, akik elsőre soknak hinnék a 17 darabot.
Politika ez is, srácok. Így vagy úgy, de választások előtt áll Győr, nem egészen 2 hónap. Itt a példa, hogy áttételesen hogy nyúlhat bele az állam az önkormányzati feladatú helyi közlekedésbe.
Ha Veszprém nem lép ki a Volán csoportból és alapítja meg a saját tulajdonú közlekedési társaságát, akkor sanszos, hogy legalább egy részük ott landolt volna.
Nem kérdés, hogy Győrnek kellettek ezek a buszok, az viszont már más lapra tartozik, hogy üzemeltetési szempontból mi lesz a ezekkel a Conectokkal az ős rábás, ős ikarusos, ős credós környezetben.
Nem azzal van baj. Nem érted. Én csak azt mondom, hogy nem egy helyen volt így, még a kk-k idején is, hogy kapott az adott üzem egy zsír új buszt, de mivel nem voltak olyan feltételek, olyan tényezők, a város által megkötött szerződésben, amik megindokolták volna hogy az adott város kapja meg azt a buszt, elvitték egy másikba , vagy kitették a helyközi közlekedésbe , vagy akármi.
Érdekesnek tartom az a helyzet. 22 megyei jogú várost tudnék mondani, ahova én előbb helyeztem volna el, mint itt. Azért ez a 17, ez zsír új busz. Győrnek meg nincsen olyan jó szerződése. Helyeztem volna természetesen ide is, viszont értelemszerűen nem ezeket, hanem más leharcolt buszait. Ilyenekre gondolok, hogy Szolnok Credoi pl. Oda pl simán lehetne ez a 17 új szóló, onan meg jöhetne ide Győrbe a már nem olyan fiatal Credo. Vagy akár Szombathelyre is mehetett volna ez az adag, és akkor az ottani kiváltott Credok ide. Meg lehet dobálni paradicsomal ezekért a sorokért . Sopron akkor felkészülhet a még Győrben lévő E94-esekre :D
De am ez mennyire biztos ? Van rá úgymond valami hivatalos papír is ? Megkérdem én hülye, . Miért pont ide kerül ebbe a városba, ahol a leginkább szarnak a tömegközlekedésbe ? Nincs más város ahol nincsenek ennyire a béka segge alatt ?