Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
Lassan kezdem azt fontolgatni itt a megyében, hogy érdemesebb lenne megpályázni a troli-hálózat kialakítását, aztán pedig az Énykk-nak észak-koreai módra, kicsapni a motort a buszokból, felszerelni egy áramszedőt, 'azt akkor járhat minden még 200 évig megakadás nélkül.
Áll a BKV-nál vagy 40 leállított 280 GVM troli, darabonként vas árban simán odaadják...
Lassan kezdem azt fontolgatni itt a megyében, hogy érdemesebb lenne megpályázni a troli-hálózat kialakítását, aztán pedig az Énykk-nak észak-koreai módra, kicsapni a motort a buszokból, felszerelni egy áramszedőt, 'azt akkor járhat minden még 200 évig megakadás nélkül.
Hááááát, ha lehetne választani egy kb. 25 éves Ik-280 vagy egy 19 éves helyi kialakítású Credo között, a soproni helyi üzem vezetője helyében, gondolkodás nélkül a 280-t választanám.
Most nem azert, hogy kötekedjek. Neten olvastam a bejegyzést egyébként. Odaírja a szerző, hogy a cégek összevonásával stb, a szokásos sablon duma, lehetősége nyílik az Énykk-nak fejleszteni a járműparkot. Hát ami itt megtörtént az nemhogy fejlesztette, hanem konkrétan öregítette a járműparkokat. +6 30 éves Ikarus a kb 18 évet felvitte 22 évre. Sopronban is ez a Credo selejt.., jó szar a Credo de nem 20+os Ikarus. Sőt ami nincs benne a 3 "helyközi" részleges Ikarus, így is öreg, de azokkal együtt meg már ott is jóval 15 év felett van a járműpark.
Szombathelyen minthogyha kacsintgatnának a szolgáltatóváltás fele, na ha ottani Credok felszabadulnak, akkor tudnak itt fejleszteni áthelyezéssel.
Csak annyit tudtam amit akkor le irtam de Péntek este amikor utoljára volt ÉNYKK-s busz akkor azt mondta a sofőr,hogy még aznap este vissza kell vinni a buszokat meg tankolni le blobálták őket ennyi tudtunk.
Pár darab buszból már ki vették a fogyasztás mérőket többet nem tudok.
Csak tudnám értelmezni azokat a számokat (60568, 60570) a szélvédők mögött.
VIN-vég nem lehet, mert odáig nem pörögtek el az alvázak, szériaszámokat tekintve meg túl kell legyenek már 600-on is - bár az MAN-nél ezt sosem lehet tudni.
Olvastam egy bejegyzést az egyik közösségi oldalon, miszerint a KCM-439-et kiveszik a győri helyi járatból. Na most ennek mennyi a valószínűsége ? Még ezt a gyenge alacsonypadlós részarányt is karcsúsítani tervezik Győrben egy újabb 280-assal ?
Ááá, így már értem. A 118-típusú a kerékagy bolygóműves, tutulós. Ezt buszos berkekben nagyrábának, vagy nagyhídnak hívják?
Aztán van a 007-es, az egyfokozatú hátsó futómű, kerékagybolygómű nélküli kivitel, ez csendesebb is, ezt nagyon könnyű megkülönböztetni. Kishídnak hívják?
És akkor van a videóban szereplő, ami szintén kerékagybolygóműves, csak későbbi gyártmány? Ha jól megnézném élőben, akkor biztos van észrevehető különbség külsőre is az agyrészen. Azt lehet tudni az oroszok miért ezzel kérték, pedig akkor már létezett a csendesebb kivitel is, a kerékagybolygómű nélküli.
Aztán szinte egyforma külsővel is lehet vagy 60-féle alváltozat RÁBA futóműből. :) :) :)