Sziasztok, a segítségeteket szeretném kérni a következő témában! Hátha valaki már találkozott ezzel a jelenséggel.
Van egy 2008-as Yamaha Xt660z Tenerém, magyarországi, 54 ezer km, nagyon jó állapotú, semmi gányolás, patika. Az akkumulátor kicsit gyengélkedett, így tegnapelőtt kiszedtem, hogy feltöltsem. Ma reggel a töltést követően visszatettem és itt jön a lényeg: Kulcs elforgat, gyújtás, műszerfal beindul, de az Odo mutató nem állt vissza eredeti állásba, hanem szépen kiírja, hogy 199999 km... Többször levettem az aksit, majd vissza, semmi változás. Persze a napi számláló nem változott, az megmaradt abban az állásban ahogy a motort leraktam.
Próbakörre is elvittem, minden működik, méri a sebességet, napi számláló megy, de a 199999 állás nem mozdul.
Valószínűleg most én vagyok az egyedüli tulaj, akinek ennyit futott Teneréje van, de ezt a pozíciót idő előtt nem szerettem volna betölteni!:(
Kérlek Titeket, ha bármi hasonló történt valakivel, tud e jelenségről, esetleg ismer jó szakit, akkor írjon ide vagy privátban az emailemre!
Komárom-Esztergom megyéből van valaki XTZ 750 Super Ténérével? (Én Dorog mellett lakok)
Megtetszett ez a típus és következő motoromnak ezt gondolnám, utóbbi 2 napomat videók és cikkek-tesztek olvasgatásával töltöttem és hát nagyon megtetszett.
Azonban még egyen se ültem és még csak nem is láttam élőben, vagyis lehetséges, hogy 1 hete Táton láttam egyet, de csak úgy, hogy szembe jött.
Szóval olyan személyt keresek akinek a motorjára felülhetnék, megnézhetném, hogy milyen, esetleg a személyes tapasztalatait megosztaná. Természetesen oda motoroznék.
Bevenné az enyém is de a túl magas olajszint sem jó. Így meg hogy a tartályban változik az olajszint sosem lehet tudni mennyi az annyi. Ezért keresnék megoldást erre a problémára.
Nem csak a motoros, hanem minden gépjármű (elektromos IS!!!) - kivéve a gyevi bírók, meg a tömjénzsótik - ők mehetnek 20-an 20 db V8-as 4x4-gyel - mi soregyes 600-zal, egytlen hajtott kerékkel - NEM. :-(
Érdekes amúgy, az ERDÉSZEK is max 500-zal tolhatják!!! (rúgatnak is páran a DRZ-400-zal, én meg a 660-nal poroszkálva se :-(
Ez vagyon az állás... (meghívtak a minap egy megbeszélésre: Nemzeti parkosok, PolgiJenők, RENDŐRSÉG - és három díszpinty motoros (meg 2 rendőrmotoros :-) Érdekes volt - de nem hagytuk magunkat... Már az nagy eredmény, hogy egyáltalán bejutottunk egy ilyen helyre és meghallgattak minket. Jó hírek - nna, azok pont nincsenek :-( Még a rendőrök voltak a legnormálisabbak egyébként... Egyelőre még bizakodunk, hátha lesz folytatás
Nekem a hengereket szorító rugó ( 2mm az átmérője...) adta meg magát - megtákoltuk két db szimmeringból, behajtva a végük, összeragasztva - 3 éve bírja.
LYAMAHÁNÁL aranyárban kapod a vasat is, vmi 150 pénz a KOMPLETT.
Én az Ali-ről rendeltem 5-8 eFt volt asszem a komplett, raptor 660-ként keresd :-)
2,4l lett beletöltve, és ahogy leírtad elvégeztem az olajcserét. Szépen benyelte, majd járatva a motort az olajtartályban is nőtt az olajszint. De a pálca alját nem érte el a szint. Később mentem vele pár km-t, akkor meg a pálca tetején volt a szint. Most megint az alját érinti az olaj.
A kuplungdekninél a golyós szelepet újra cseréltem. Nem változott semmi. Ezek után nincs ötletem miért nem állantó a szint az olajtartályban. A gépkönyv sem ír erre semmit. De szeretném valahogy megtudni mi okozza. Esetleg ötlet?
Sziasztok! Egy hibát szeretnék megoldani, történetesen azt, hogy olajcserénél feltöltöttem az olajtartályt az előírt mennyiséű olajjal és pár perc járatás után eltünt a java része. Az olaj cirkulál, mert a pumpa cserélve lett és az olajtankba rendesen nyomja is. Van valami szelep valahol ami a visszafolyást megakadályozza ill. miért nem áll be a tartályban az olajszint? tip.: Yamaha XT600Z Tenere 1988 3AJ Válaszokat megköszönöm!