Keresés

Részletes keresés

cucu Creative Commons License 2008.10.28 0 0 8
Ajánlom figyelmedbe a Ne higgy az OTP-nek topicomat
Flacika Creative Commons License 2004.09.09 0 0 7
A Zótépé monnyon le!
Előzmény: NeoXon (6)
NeoXon Creative Commons License 2004.09.09 0 0 6
Ujabb fejlemeny: egy sorstarsamtol 300 Ft/ho dijat vontak le OTPdirekt szolgaltatas havidija gyanant. Az uj szerzodes ertelmezese tehat eleg sajatos, es ugy tunik nemhogy fiokonkent, de ugyfelenkent is kulonbozo :)
Flacika Creative Commons License 2004.09.08 0 0 5

Én már messze nem vagyok juniur korú, de van némi tapasztalatom a bankokkal.

 

1. Mégis, mit gondoltok, mitől megy olyan jól az OTP-nek?

 

2. Én nagyon nem szeretem az OTP-t, és meg is jártam velük. Ímé a sztori:

 

Annak idején a cégem áttért az átutalásos bérfizetésre, és eleinte csak 2 bank közül lehetett választani (egyik az OTP). Nekem már máshol volt számlám, de oda akkor nem utaltak. Így hát nyitottam egy OTP-s számlát. A telebankos átutalások akkor ingyenesek voltak, valamint a bankon belüliek is. Így mikor megjött a pénzem, az OTP-s átutalásokat - közös költség, stb. - onnan indítottam, a maradékot pedig tovább utaltatam a másik számlámra (az OTP-st kinulláztam) . Mikor az átutalásokat ütemeztettem, kértem a közös költséget 14-én utalni. Párbeszéd az ügyintéző és köztem:

- Azt 10-én szoktuk.

- Én meg 14-én, kérem akkorra.

Na, úgy is lett. Törtlént egyszer, hogy észrevettem, negatívba billent a számlám. Akkor vettem észre, hogy az előző havi kivonat alján apró betűkkel az van írva, hogy a következő hónaptól a közös költség átutalásokat 8-án teljesítik. AZ ÉN BELEEGYEZÉSEM NÉLKÜL!!! Ehhez tudni kell, hogy a fizetést 10-én kaptuk. Nosza, telefon, küldözgetés ide-oda, végül a jogászukhoz kerültem. Ő elismerte, hogy hibáztak, és megpróbált rábeszélni, hogy ne mondjam fel a számlámat. Nem sikerült neki. Azt hiszem, még másnap azonnali hatállyal felmondtam a számlát, a fizetésemet pedig átirányíttattam a másik számlámra, akkor már lehetett oda is.

 

KONKLÚZIÓ:

Az OTP azt hiszi, az ügyfelek vannak érte, és nem fordítva. Így meri megtenni, hogy az ügyfél engedélye nélkül módosítson a megbízáson. Ha nekem egy fontos megbízást a 6 nappal előrehozott átutalás miatt nem tudnak teljesíteni, és emiatt kimutatható veszteség ér, nincs az a bíróság, ami el ne marasztalná őket. Legalábbis külföldön...

hedge_hog Creative Commons License 2004.09.08 0 0 4
Jó, hogy felhívtad rá a figyelmemet, tőlem is leemeltek 150 pénzt. Néztem, hogy tkp miért is? Akkor már tudom, és bizony nem hagyom annyiban. Az OTP direkt meg monnyonle!!!
Előzmény: NeoXon (3)
NeoXon Creative Commons License 2004.09.08 0 0 3

No nem is azzal a 30 Ft-al van baj, hanem a fejetlenseggel, ami ott megy. Egyebkent most neztem meg interneten a szamlatortenetet, es a levelemre reagalva meg ma OTP DIREKT HAVIDIJ JOVAIRAS jogcimen visszautaltak a 150 Ft-ot :) Ugy latszik lehet azert veluk targyalni, meg ha nem is egyszeru.

Egyebkent Junior ugyfelkent ha nem kersz sms egyenlegertesitot, teljesen ingyenesen kell adniuk az un. OTPdirekt Junior Light csomagot, azt a 30 Ft-ot nem tudom honnan szedtek elo. En direkt elovetettem veluk a 2004. augusztus 18-i ervenyes dijszabast, es megmutattam, hogy a Junior Light csomag 0 Ft/ho havidijjal van feltuntetve. Kivancsi vagyok meg hany embernel jatszottak el ezt a kis malort, de gyanitom, hogy altalanos a problema. Azert mondjuk cca. 300.000 Junior ugyfellel (nem neztem utana, csak tippelek) szep summat jelent ez a 150 Ft / ho a semmiert cserebe. (kb. 45 milla vandorol valakinek a zsebebe)

 

Varom tovabbra is a tapasztalatokat az OTPdirekt nagyszeru szolgaltatasaval es foleg szamlazasaval kapcsolatban.

Előzmény: GarneTT (2)
GarneTT Creative Commons License 2004.09.08 0 0 2
nekem is a 90forinttal jöttek, akkor leléptem, majd következő alkalommal kinyomtattam az internetes hirdetményt, azzal felfegyverkezve indultam egy másik fiókba, ott viszont nem volt rá szükség, mert végülis átraktak valahogy, de állítólag mégf mindig havi 30Ft-ba kerül. no nem baj azt még kibírom:)
viszont vmi 20 éves nyomtató lehetett, kb 5 percig nyomtatott egy lapot.
Előzmény: NeoXon (-)
NeoXon Creative Commons License 2004.09.08 0 0 1

Ez is egy megoldas. Viszont az OTP-hez direkt azert jottem at Junior ugyfelnek, hogy ezeket a szolgaltatasokat a tanulmanyaim idejere legalabb ingyenesen kapjam. Bar nem volt egyszeru az ugyintezes, azert sikerult. Elsosorban tehat figyelmeztetni szeretnek minden Junior ugyfelelet, hogy ha nem cselekszenek, a semmiert vonjak majd le kemenyen a 150 Ft-okat mindenkinek a szamlajarol.

Előzmény: hork+ (0)
hork+ Creative Commons License 2004.09.08 0 0 0
Én pl. fogtam és lemondtam az otp-s számlát/kártyát (az eddigi ingyeneshez képest 90ft lett volna a netbank). Maradt egy másik banknál levő, aminél díjmentes a netes bank, és az átutalások minimuma is nagyjából fele az otp-shez képest, amit persze szintén értesítés nélkül emelt a drága otp bankon kívülinél minimum 100(!) ft-ra.
Előzmény: NeoXon (-)
NeoXon Creative Commons License 2004.09.08 0 0 topiknyitó

A minap meglepodve tapasztaltam, hogy a Junior szamlamrol 150 Ft-ot elemelt az OTP "OTPdirekt havidij" jogcimen. Augusztus vegen kaptam meg egy levelet, melyben azt irtak, hogy az eddigi mobiltelefonos, telefonos es internetes szolgaltatast migraljak egy un. egyseges OTPdirekt szolgaltatassa, ahol a szolgaltatasi kor annyiban bovul, hogy igenyelheto egy sms-es egyenlegertesito, mely heti 2 alkalommal a megadott telefonszamra elkuldi az aktualis egyenleget. Mindezt havi 150 Ft-os dij elleneben.
Tavaly december ota rendelkezem internetes szerzodessel, mert a netbankot viszonylag surun hasznalom tranzakciok lebonyolitasara. A mobiltelefonos szolgaltatast direkt nem kertem, mert nem akartam, hogy ezzel zavarjanak - ha erdekel az egyenlegem, ugyis meg tudom nezni a neten. Ehhez kepest augusztus honapra levontak a 150 Ft/ho havidijat az OTPdirekt szolgaltatasra, de ellenszolgaltatast cserebe nem kaptam, mert egy darab sms nem erkezett a telefonomra - csodalkoztam is volna, mert nem bocsatottam az OTP rendelkezesere a szamom.
Tehat felhivtam a telefonos ugyfelszolgalatot, ahol elmondtam a problemamat, es hogy nekem az ujonnan bevezetett OTPdirekt Junior Light csomagra lenne szuksegem, a honlapon es a kapott levelben kozzetett informaciok szerint tovabbra is havidijmentesen. Elmondtak, hogy sajnos nem tudnak segiteni (mire is jo ugye a telefonos ugyintezes...), menjek be egy bankfiokba. Tehat utam egyenest ide vezetett. Eloadtam a problemamat, mire az ugyintezo elkerte a bankkartyamat es a mobiltelefonszamom. Kis varakozas utan megkerdeztem, hogy ez mihez is szukseges, ugyanis pont azt probaltam a tudtara adni, hogy az internetes szolgaltatason kivul nekem semmi masra nincs szuksegem, es szeretnem ha Junior ugyfelkent mindezt tovabbra is ingyenesen igenybe vehetnem. Na, itt kezdodtek a problemak, mert hogy a szolgaltatasokat osszevontak, es most mar csak egyseges OTPdirekt szolgaltatast tudok igenybe venni. Ezt azonban a 2004. aug. 18-i hirdetmeny szerint 90 Ft-os havidijjal. (ennek ellenere is 150 Ft-ot vontak le ugyebar) Mondtam, hogy en ezt nem tartom korrektnek, hogy egy eddig ingyenesen igenybe veheto szolgaltatast most ennyiert adnak, es errol nem is ertesitettek. Erre az ufsz-es azzal a peldaval elt, hogy a boltban is 140 Ft-ert kapom a kenyeret, aztan kovetkezo heten mar 150 Ft, es ez ellen nem tudok sok mindent tenni. Azert en rakerdeztem, hogy megis hogy gondoljak, hogy egy mult ev decemberben megkotott havidij nelkuli internetes szolgaltatasrol szolo szerzodest hogyan tehetnek jogfolytonossa egy olyan OTPdirekt szerzodessel, melynek havidija van - mindezt az en beleegyezesem nelkul a hatam mogott.
Sajnos nem tudott segiteni ezugyben, o szerinte ugyanis 90 Ft/ho dijat kell felszamolniuk aug. 1-tol, es a 150 Ft-rol nem tud semmit. Kertem a feletteset, aki jo negyed orat varattatott, kozben egy kisebb kupaktanacs jott ossze hatul a szinfalak mogott az en ugyemben. Fejetlenseg ugyanis volt, meghozza nem is kicsi. Vegul arra jutottak, hogy a 2004. aug. 18-i hirdetmenyt nem jol ertelmeztek, es a Junior ugyfeleknek a heti 2 sms-ertesites nelkuli OTPdirekt Junior Light csomag tovabbra is havidij nelkul veheto igenybe, a 90 Ft-os havidijat pedig a lakossagi ugyfeleknek szamolhatjak fel az internetes, mobitelefonos es telefonos szolgaltatasert. Mondtam, hogy rendben, akkor en kernem a Junior Light csomagot mobiltelefonos es minden egyeb szolgaltatas nelkul, egyedul az internetest kerem a tovabbiakban, csakugy mint eddig. A papirmunka utan rakerdeztem, hogy akkor a tevesen levont 150 Ft-os havidijat lesznek-e szivesek visszautalni a szamlamra, azert ugyanis semmilyen ellenszolgaltast nem kaptam cserebe. Az ufsz-es erre se szo, se beszed, adott egy szep ures A4-es lapot, hogy irjak egy levelet a felettesenek. Meg is tettem, leirtam tovirol hegyire az egesz tortenetet, majd hatravitte a szinfalak moge egy ujabb 5 percre.
Osszesen kozel 1,5 oras ugyintezes utan az ufsz-es egy alairt es lepecsetelt levellel jott vissza, miszerint a tevesen levont penzemet visszautaljak, az internetes szolgaltatast pedig az OTPdirekt Junior Light csomag kereteben tovabbra is dijmentesen vehetem igenybe.

Az en tortenetem itt veget ert, viszont ismerosomtol is kaptam egy telefont, miszerint o tole is levontak a 150 Ft-os havidijat - holott heti 2 sms-t o sem kap -, es a bankfiokban elmondtak, hogy nem hajlandok az internetes szolgaltatast nyujtani, csak 90 Ft-os havidij elleneben... A fejetlenseg tehat folytatodik, es nemcsak en jartam igy. Tehat vigyazzatok, mi tortenik a penzetekkel, mert a burokracia vilagaban konnyen lehet, hogy egy nagy fejes zsebebe vandorol.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!