Keresés

Részletes keresés

zsozsi33 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 31021
Előzmény: cimi66 (31020)
cimi66 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 31020

Üdv mindenkinek! Egy régi, és ismét tulajdonosa lettem egy vetyeroknak. Kérdésem, hogy új alkatrészeket honnan lehetne beszerezni?

 

_smasszer_ Creative Commons License 2019.04.16 0 0 31019

engem nem érdekel csak lefotóztam és kökinccsé tettem.

Előzmény: szőrmók (31018)
szőrmók Creative Commons License 2019.04.16 0 0 31018

Nincs hajólevele .(nem is kaphat sztem).valamint karambolos.Környezetszennyező hulladék.Még nekem sem kellene ,pedig én hülye vagyok.

Előzmény: _smasszer_ (31015)
csoppika Creative Commons License 2019.04.15 0 0 31017

Ha a gibbonokkal rokonságban vagy:-))))

Előzmény: sanyooo1 (31016)
sanyooo1 Creative Commons License 2019.04.15 0 0 31016

Lehet belőle kuttyogatni? 

Előzmény: _smasszer_ (31015)
_smasszer_ Creative Commons License 2019.04.15 0 0 31015

Érdekel valakit egy ilyen papucs?

_smasszer_ Creative Commons License 2019.04.11 0 0 31014

Suhant a válasz mail.

Előzmény: SIR_FEFE 007 (31012)
izgaga Creative Commons License 2019.04.11 0 0 31013

Na akkor moszkvázzunk még!

Szóval szerintem azt kell látni, hogy az eredeti motoron, és a tojás Moszkván más a karburátor, mint a Moszkva-M-en és a 12-esen.

 

Az eredeti karbi /eredetileg Tillotson  alkotás/ pillangószelepe úgy nyílik, hogy a gázmarkolat fordításával közvetlenül az előgyújtást növeljük (vagyis az alaplapot toljuk), az alaplap aljára van csavarozva egy kb. félhold alakú lemez, amire ráfekszik a karbi pillangószelep tengelyével összekötött kis rudazat (esetleg még görgő is, mint a Johnsonokon). Ez látszik Sir Fefe képein.

 

A laptolattyús (orosz) karburátornál más a helyzet, ott egy bowdennel húzzuk meg a gázt, ami egyrészt nyitja a pillangószelepet, másrészt egy rúdon keresztül tolja az alalapot. Ezen a rúdon van egy állítócsavar, nyilván ezzel lehet beszabályozni az előgyújtást. Szerintem ez a varáció látszik zsozsi33 által feltett képeken.

A fentiekből lehet kombinálni.

üdv. izgaga

 

Előzmény: _smasszer_ (31011)
SIR_FEFE 007 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 31012

Szia 

Az alaplaphoz egy csavarral csatlakozik itt nincs semmi állítási lehetőség, szerintem valami olyasmit kellene kitalálni mint a vetyeroknál. A kart lefényképezem és lemérem. Írtam e-mailt neked.

A tied megszakítós?  Ilyen az én gyújtás alaplapom: 

 

Ennél egyszerűbb és megbízhatóbb nem lehet. A másodikon látszik a rudazat is.

Előzmény: _smasszer_ (31011)
_smasszer_ Creative Commons License 2019.04.10 0 0 31011

Hali

 

Nagy segítség lenne az is! a végére megvan ami az alaplaphoz csatlakozik? Megszakítós Vetyerok alaplap van rajta, ugyanaz mint a Moszkváé, és a lendkerék is Vetyerok. Felesleges leszabályoztatni, elfér a berántó alatt. Porlasztó nem volt rajta, és az egyik csavar menete ki van szakadva a szívócsonkból, így szélvédõragasztóval felragasztottam. Legerõsebb, mindent azzal ragasztok. Olyan kart tudok gyártani is talán, ha megméretld a hosszát. adsz egy telefonszámot?

Előzmény: SIR_FEFE 007 (31010)
SIR_FEFE 007 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 31010

Szia

 

Hűha... elég sok minden át van alakítva. Azt kéne tudni, hogy mi a cél ? A gyári állapot visszaállítása vagy elég, hogy menjen. A vetyerok lendkereket a kép alapján érdemes lenne leszabályoztatni, olyan mintha reszelővel akatrák a fogaskoszorút eltüntetni.

Én még ilyen ragasztóval rögzített porlasztót nem is láttam.

A rudazatból az ívesből van egy plusz példányom, de a függőleges tengely végén lévő kar nincs.

Előzmény: _smasszer_ (31008)
zsozsi33 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 31009

Ö mėg tesztelėsen

Előzmény: SIR_FEFE 007 (31007)
_smasszer_ Creative Commons License 2019.04.09 0 0 31008

Szia!

Az világbajnok lenne, ha lenne hozzá hiányzó motyód. Íme:

 

 

Előzmény: SIR_FEFE 007 (31005)
SIR_FEFE 007 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 31007

Szia Zsolti

A motor már szépen jár, ki kellett cserélnem a főtengely szimeringeket is. Óriási szerencsémre sikerült eredeti orosz  szimeringeket kapnom meg burkolatot. A megszakító nélküli gyujtás jól bevált. Volt , hogy néhány hét állás után egy húzásra indult. Most a váltón van a sor ki kell itt is cserélem a függőleges tengely szimeringet. Utána festés és kezdődhet a szezon. Látom lenyúltad az arany kupak tervemet 😁.  Ha eladod az összes moszkvát, hogy csinálunk moszkva találkozót?😎

Most milyen motorra váltasz?

Előzmény: zsozsi33 (31006)
zsozsi33 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 31006

szia hogy állsz a mocival kipróbáltad már. az enyémét ha minden igaz elviszik múzeumba. a 12.5 tegnap eladtam

Előzmény: SIR_FEFE 007 (31005)
SIR_FEFE 007 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 31005

Szia _smasszer_

Tegyél fel képet a motorodról. Szerintem nekem van 10-es moszkvához rudazat, de meg kell néznem. Milyen porlasztó van a mororodon? Ha a régi pillangószelepes akkor jó lesz a 10-esé.

Előzmény: _smasszer_ (31003)
zsozsi33 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 31004

szia a gömbölyűn más az szinte vetyerok  féle én a kocka mocba képeit raktam fel

Előzmény: _smasszer_ (31003)
_smasszer_ Creative Commons License 2019.04.08 0 0 31003

Basszus pont ilyenem van ilyen kocka. Ezen is ugyanúgy van megoldva a gyújtás rudazat, mint a gömbölyûn? a korábbi képeiden a rudazatról melyik motort fotóztad?

Előzmény: zsozsi33 (30989)
L_áma Creative Commons License 2019.04.08 0 0 31002

Ezt a kérdést inkább a "nem keleti" közt kellene feltenni. Ott több a yamaha tapasztalat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Az már csak privát vélemény, hogy a kérdést lehetne kicsit "olvashatóbbra" szerkeszteni. Így kicsit nehéz....

Előzmény: cordoba82 (31001)
cordoba82 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 31001

Sziasztok!yamaha f8 4t önönditos elektromos szivatos svájci (nem rég vettem).kb 1994 normálisan indul jo az alapjárat szépen csendben jár .lassu gázadáskor üresben normálisan felpörög kicsit hörögve,de viszon terheléskor csak 3300 ig megy fel a fordulat és fél gáz után nem megy jobban .ha 2 km megyek vele igy 3300 fordulaton elkezd dadogni mintha egy henger nem menne rendesen.2 ször volt olyan hogy menet közben megjavult és ment normálisan4100 fordulattal max gázon.amikor nem jo ,nagy gázadásra a torokra durran akkor szép lassu gázra felpörög üresben 5500-ig terhelésnél 3300 fordulatra de benzin göz jön ki a kipufogoba.a gyertyákat cseréltem az egyik fehér vot a másik barnás szinü .karbi takaritva. szelephézag jo ,,kompreszio mérve az ai  tökéletes. lehet-e igy tudni nagyábol a baját ?találkoott-e ilyen problémával valaki?valami jo szerelöt tudtok e ajánlani kkf háza környékén?válaszokat elöre is köszönöm!

sanyooo1 Creative Commons License 2019.04.08 0 0 31000

Három ropi, ha nem kell sokat menni érte.

Előzmény: zsozsi33 (30994)
zsozsi33 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 30999

vagy vegyek hozzá egy motort

zsozsi33 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 30998

már 3- éve a kamrában pihen de a kor még pihenjen tovább

Előzmény: csoppika (30996)
L_áma Creative Commons License 2019.04.07 0 0 30997

Ja. ha ráragaszt egy ötezrest, akkor elviheti sanyooonak.

 

:)))

Előzmény: csoppika (30996)
csoppika Creative Commons License 2019.04.07 0 0 30996

Ilyet ne kérdezz...mert a végén ingyen kell odaadnod:-D

Előzmény: zsozsi33 (30994)
zsozsi33 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 30995

szia nincs de a mercury  műanyag csatija lehet jó

Előzmény: horvatzsolt (30993)
zsozsi33 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 30994

szia menyit ér neked a csiga

Előzmény: sanyooo1 (30992)
horvatzsolt Creative Commons License 2019.04.07 0 0 30993

Üzemanyag csatlakozó nincs véletlenül?

Előzmény: zsozsi33 (30990)
sanyooo1 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 30992

A csigát megvenném jóárasítva, de hun laksz országszerte? :)

Előzmény: zsozsi33 (30990)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!