Szóval szerintem azt kell látni, hogy az eredeti motoron, és a tojás Moszkván más a karburátor, mint a Moszkva-M-en és a 12-esen.
Az eredeti karbi /eredetileg Tillotson alkotás/ pillangószelepe úgy nyílik, hogy a gázmarkolat fordításával közvetlenül az előgyújtást növeljük (vagyis az alaplapot toljuk), az alaplap aljára van csavarozva egy kb. félhold alakú lemez, amire ráfekszik a karbi pillangószelep tengelyével összekötött kis rudazat (esetleg még görgő is, mint a Johnsonokon). Ez látszik Sir Fefe képein.
A laptolattyús (orosz) karburátornál más a helyzet, ott egy bowdennel húzzuk meg a gázt, ami egyrészt nyitja a pillangószelepet, másrészt egy rúdon keresztül tolja az alalapot. Ezen a rúdon van egy állítócsavar, nyilván ezzel lehet beszabályozni az előgyújtást. Szerintem ez a varáció látszik zsozsi33 által feltett képeken.
Az alaplaphoz egy csavarral csatlakozik itt nincs semmi állítási lehetőség, szerintem valami olyasmit kellene kitalálni mint a vetyeroknál. A kart lefényképezem és lemérem. Írtam e-mailt neked.
A tied megszakítós? Ilyen az én gyújtás alaplapom:
Ennél egyszerűbb és megbízhatóbb nem lehet. A másodikon látszik a rudazat is.
Nagy segítség lenne az is! a végére megvan ami az alaplaphoz csatlakozik? Megszakítós Vetyerok alaplap van rajta, ugyanaz mint a Moszkváé, és a lendkerék is Vetyerok. Felesleges leszabályoztatni, elfér a berántó alatt. Porlasztó nem volt rajta, és az egyik csavar menete ki van szakadva a szívócsonkból, így szélvédõragasztóval felragasztottam. Legerõsebb, mindent azzal ragasztok. Olyan kart tudok gyártani is talán, ha megméretld a hosszát. adsz egy telefonszámot?
Hűha... elég sok minden át van alakítva. Azt kéne tudni, hogy mi a cél ? A gyári állapot visszaállítása vagy elég, hogy menjen. A vetyerok lendkereket a kép alapján érdemes lenne leszabályoztatni, olyan mintha reszelővel akatrák a fogaskoszorút eltüntetni.
Én még ilyen ragasztóval rögzített porlasztót nem is láttam.
A rudazatból az ívesből van egy plusz példányom, de a függőleges tengely végén lévő kar nincs.
A motor már szépen jár, ki kellett cserélnem a főtengely szimeringeket is. Óriási szerencsémre sikerült eredeti orosz szimeringeket kapnom meg burkolatot. A megszakító nélküli gyujtás jól bevált. Volt , hogy néhány hét állás után egy húzásra indult. Most a váltón van a sor ki kell itt is cserélem a függőleges tengely szimeringet. Utána festés és kezdődhet a szezon. Látom lenyúltad az arany kupak tervemet 😁. Ha eladod az összes moszkvát, hogy csinálunk moszkva találkozót?😎
Tegyél fel képet a motorodról. Szerintem nekem van 10-es moszkvához rudazat, de meg kell néznem. Milyen porlasztó van a mororodon? Ha a régi pillangószelepes akkor jó lesz a 10-esé.
Basszus pont ilyenem van ilyen kocka. Ezen is ugyanúgy van megoldva a gyújtás rudazat, mint a gömbölyûn? a korábbi képeiden a rudazatról melyik motort fotóztad?
Sziasztok!yamaha f8 4t önönditos elektromos szivatos svájci (nem rég vettem).kb 1994 normálisan indul jo az alapjárat szépen csendben jár .lassu gázadáskor üresben normálisan felpörög kicsit hörögve,de viszon terheléskor csak 3300 ig megy fel a fordulat és fél gáz után nem megy jobban .ha 2 km megyek vele igy 3300 fordulaton elkezd dadogni mintha egy henger nem menne rendesen.2 ször volt olyan hogy menet közben megjavult és ment normálisan4100 fordulattal max gázon.amikor nem jo ,nagy gázadásra a torokra durran akkor szép lassu gázra felpörög üresben 5500-ig terhelésnél 3300 fordulatra de benzin göz jön ki a kipufogoba.a gyertyákat cseréltem az egyik fehér vot a másik barnás szinü .karbi takaritva. szelephézag jo ,,kompreszio mérve az ai tökéletes. lehet-e igy tudni nagyábol a baját ?találkoott-e ilyen problémával valaki?valami jo szerelöt tudtok e ajánlani kkf háza környékén?válaszokat elöre is köszönöm!