Helló! Azt szeretném kérdezni hogy valaki nem e tud valami tippet hogy honnan tudnék szerezni egy Ikarus 260 buszt nagyon fontos lenne!!!! Nagyony szépen köszönöm!!! bkwfanatik@freemail.hu
Kedves Takács László, kedves fórumomat olvasó buszkedvelök!
Meggondolatlanságom és fiatal korom és nem utolsó sorban tudatlanságom "gyümölcse", eredménye ez a fórum. Mivel eme fórum nyitásakor nem voltam tudatában a számos a témával foglalkozó fórumnak létével ezért nyitottam meg e helyet. Ezért a nagyobb fórumok nyitóitól és töletek is elnézést kérek és javaslom a beszélgetést folytassátok az IKARUS FAN CLUB-ban (http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9043237) , ahogy azt Takács László Úr is javasolta!
Ja, az, ahová már beírtam, két óra múlva visszanéztem, és két oldallal hátrébb volt a hozzászólás a képek és hozzászólásoktól, amelyek közül egyik sem volt válasz a kérdésre? Nem bánom, megpróbálhatom mégegyszer.
Egész jó, ma lehullt az ezüsteső Hidegkútra... :-)
Úgy látszik egyre inkább egybeolvad a 20, 49 és az 57, 157, 257 buszok kiadása. Míg ma a (2)57-esen a helyi 06-57 és a 06-66 lavírozott, a 157-es ma a 49-esről kapta a nem először erre járó 03-06-ot, és az erre egyszer-kétszer szintén megfordult 03-32-t. Egész jó kis repertoár. A gond csak ott van, hogy az utóbbi kettőben hiába van műtyúk, és hiába a matrica a kocsik oldalán a vezetők szarnak rá. :-(
alapitóinak, hogy rövid időn belül egymás közötti egyeztetést UTÁN, közös levéllel forduljanak az Index illetékeseihez, hogy Autobuszok gyűjtő név/cim alatt egyesitsék az emlitett topicokat.
Ezeken FELÜL még úgyis marad kb. 40 autóbuszos fórum és másik 6-7 Ikarusos fórum, specialistáknak.
Ez a 7 topic viszont teljesen egymásba simúlt/olvadt már.
Eredeti cimüktől eltérően - ez NEM baj - már a hazai és részben az europiai autóbusz gyártás és közlekedés szinte valamennyi kérdésvel foglalkozik mind a 7 topic.
Tudom nehezet kérek.
Tudom ezt könnyű lenne kérnem egy skandináv államban, ahol az ész erősebb mint a hiuság.
Tudom magyarok vagyunk és az én kertem szemléletének a mi területünk szemléletre váltásához még sok idő kell.
Mégis bizom az alapitók fiatal korában, az ebből fakadó racionálisabb gondolkodásába, a tekintély, a nevem fennmaradjon feudális gondolkodásának hiányában.
Kérem az urakat fontolják meg kérésem, mert egyre nehezebb a 7 topicot követni, azonos tartalmuk miatt észben tartani, hogy melyikben melyik hozzászólást milyen témát érintett.
Viszlai Gábor vagyok, a Borsod Volán webmestere.
Néhány napja üzemeltük be második honlapunkat, a BV Magazint (a www.borsodvolan.hu fejlécére kattintva is el lehet jutni ide).
Ez az oldal az autóbusz-közlekedésért rajongók, a kirándulók, a játékos kedvűek számára lett kialakítva, és jelenleg is fejlesztés alatt áll.
Minden további önreklám helyett kérem az érdeklődőket, hogy nézzék meg, és a BV fórumába írják meg véleményüket!
Inkább a Városi és elővárosi közlekedés c. topikon. az IFC csak délpesti dolgokban jártas :-)
Nem arról van szó, hogy le se sz*rjuk, egyszerűen csak nem tudunk válaszolni, na meg talán nem a legismeretlenebb topikban kéne kérdezni...
Bocs, hogy beleszólok, de egy szimpla borítás-teszt és egy forgalmi szituációs borulás között nem szabad semmiféle párhuzamot vonni, összehasonlitást keresni. Ugyanis ott van az a bizonyos haladási irányba eső (legtöbbször nem is elenyésző) erő, ami azért másképpen terheli az ablakoszlopokat, a ragasztott vagy éppen gumiba ágyazott üvegeket. Ez a tényező szimpla boritásnál pedig elmarad.
Szerintem a buszok nagytöbbsége megfelel a boritási tesztre vonatkozó előirásoknak.