Keresés

Részletes keresés

atinform Creative Commons License 2005.08.06 0 0 156

Megírtam.

köszi a segítséget

ati

Előzmény: Törölt nick (153)
atinform Creative Commons License 2005.08.06 0 0 155
Teljesen igazad van. Elnézést!
Előzmény: Tector (154)
Tector Creative Commons License 2005.08.05 0 0 154

És erről azért illene megkérdezni az IFC topik nyitóját is.

Szerintem.

Előzmény: atinform (152)
atinform Creative Commons License 2005.08.05 0 0 152

Kedves Takács László, kedves fórumomat olvasó buszkedvelök!

 

Meggondolatlanságom és fiatal korom és nem utolsó sorban tudatlanságom "gyümölcse", eredménye ez a fórum. Mivel eme fórum nyitásakor nem voltam tudatában a számos a témával foglalkozó fórumnak létével ezért nyitottam meg e helyet. Ezért a nagyobb fórumok nyitóitól és töletek is elnézést kérek és javaslom a beszélgetést folytassátok az IKARUS FAN CLUB-ban (http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9043237) , ahogy azt Takács László Úr is javasolta!

Üdvözlettel és elnézést kérve: Tormássy Attila

 

Előzmény: Törölt nick (143)
GAE SURAKI Creative Commons License 2005.07.13 0 0 151

EH!!!

 

 

.Wala-kee. Creative Commons License 2004.07.31 0 0 150
Ja, hogy buszairól, áhhhááá!
Előzmény: .Wala-kee. (149)
.Wala-kee. Creative Commons License 2004.07.31 0 0 149
Kár, hogy sem a "bkv", sem a "buszokról", sem az "általában" szavakra sem hoz semmit... Pedig úgy kipróbáltam volna mégegyszer.
Előzmény: .Wala-kee. (148)
.Wala-kee. Creative Commons License 2004.07.31 0 0 148
Ja, az, ahová már beírtam, két óra múlva visszanéztem, és két oldallal hátrébb volt a hozzászólás a képek és hozzászólásoktól, amelyek közül egyik sem volt válasz a kérdésre? Nem bánom, megpróbálhatom mégegyszer.
Előzmény: Törölt nick (147)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.27 0 0 147
BKV buszokról általában  - van egy ilyen című topic.

Szerintem az ott lévőket jobban érdekli és jobban értékelik az információdat
Előzmény: .Wala-kee. (145)
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.27 0 0 146
Mivel, hogy az Auchan fizet érte, ezért a BKV-nak megéri.
Előzmény: BUDAPEST 2004 (144)
.Wala-kee. Creative Commons License 2004.07.26 0 0 145

Egész jó, ma lehullt az ezüsteső Hidegkútra... :-)

Úgy látszik egyre inkább egybeolvad a 20, 49 és az 57, 157, 257 buszok kiadása. Míg ma a (2)57-esen a helyi 06-57 és a 06-66 lavírozott, a 157-es ma a 49-esről kapta a nem először erre járó 03-06-ot, és az erre egyszer-kétszer szintén megfordult 03-32-t. Egész jó kis repertoár. A gond csak ott van, hogy az utóbbi kettőben hiába van műtyúk, és hiába a matrica a kocsik oldalán a vezetők szarnak rá. :-(

BUDAPEST 2004 Creative Commons License 2004.07.24 0 0 144

A VOLÁN-os AUCHAN még jár, szemben a BKV-éssal?

 

Ez az 1 megállós távolság mennyire éri meg a bkv-nak? Nem lehet azt, hogy a TESCO-busz ezt is érintse?

 

http://www.bkv.hu/busz/auchan.html

Előzmény: at3sz (131)
Törölt nick Creative Commons License 2004.06.20 0 0 143
Tárgy :....Javaslat.......

Javaslom a :

- VOLÁN topik..................Carpy,
- Magyar buszok,...............kristof,
- Europai buszok fóruma,.......at3sz,
- Buszos honlapok,.............Grimbi,
- BKV buszairól általában,......rally forever,
- Ikarus autobuszokról min......atinform,
- Ikarus FAN klub,..............rally forever.

alapitóinak, hogy rövid időn belül egymás közötti egyeztetést UTÁN, közös levéllel forduljanak az Index illetékeseihez, hogy Autobuszok gyűjtő név/cim alatt egyesitsék az emlitett topicokat.

Ezeken FELÜL még úgyis marad kb. 40 autóbuszos fórum és másik 6-7 Ikarusos fórum, specialistáknak.

Ez a 7 topic viszont teljesen egymásba simúlt/olvadt már.
Eredeti cimüktől eltérően - ez NEM baj - már a hazai és részben az europiai autóbusz gyártás és közlekedés szinte valamennyi kérdésvel foglalkozik mind a 7 topic.

Tudom nehezet kérek.

Tudom ezt könnyű lenne kérnem egy skandináv államban, ahol az ész erősebb mint a hiuság.

Tudom magyarok vagyunk és az én kertem szemléletének a mi területünk szemléletre váltásához még sok idő kell.

Mégis bizom az alapitók fiatal korában, az ebből fakadó racionálisabb gondolkodásába, a tekintély, a nevem fennmaradjon feudális gondolkodásának hiányában.

Kérem az urakat fontolják meg kérésem, mert egyre nehezebb a 7 topicot követni, azonos tartalmuk miatt észben tartani, hogy melyikben melyik hozzászólást milyen témát érintett.

Szives együttműködésüket előre is köszönöm

Takács László

4.

talon Creative Commons License 2004.05.03 0 0 142
Sziasztok!

Viszlai Gábor vagyok, a Borsod Volán webmestere.
Néhány napja üzemeltük be második honlapunkat, a BV Magazint (a www.borsodvolan.hu fejlécére kattintva is el lehet jutni ide).
Ez az oldal az autóbusz-közlekedésért rajongók, a kirándulók, a játékos kedvűek számára lett kialakítva, és jelenleg is fejlesztés alatt áll.
Minden további önreklám helyett kérem az érdeklődőket, hogy nézzék meg, és a BV fórumába írják meg véleményüket!

Az én emilcímem : webmester@borsodvolan.hu

Üdv!

autocarro Creative Commons License 2004.04.02 0 0 141

Hello mindenkinek!

Újabb képekkel gazagodott honlapom E91 Finnországban!

ikarusok.fw.hu

Üdv, AC

Onkel_kawirz Creative Commons License 2004.03.29 0 0 140
Nézz be ide!

http://autobusz.budapest.hu/autobusz.htm

Talán megtalálod amit keresel.
üdv kawirz

Előzmény: BPO-700 (138)
at3sz Creative Commons License 2004.03.24 0 0 139
Hmm közben változott a kép, majd kiszedem innen .....
Előzmény: at3sz (131)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.29 0 0 138
Van valakinek BKV-színeiben futó Ik66 típusú autóbuszról képe?
.Wala-kee. Creative Commons License 2004.01.03 0 0 137
Ok, kösz a segítséget, utánanézek!
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.03 0 0 136
legalább egy annyit az embernek nem csak én hanem másnak is aki kérdez, hogy nem tudom vagy valami
Előzmény: Törölt nick (134)
rally forever Creative Commons License 2004.01.03 0 0 135
"az IFC csak délpesti dolgokban jártas :-) "

:o)))
Azért nem egészen, de ezt nem tudom. Hülyeséget meg nem akartam írni.

R.

Előzmény: Törölt nick (134)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.02 0 0 134
Inkább a Városi és elővárosi közlekedés c. topikon. az IFC csak délpesti dolgokban jártas :-)
Nem arról van szó, hogy le se sz*rjuk, egyszerűen csak nem tudunk válaszolni, na meg talán nem a legismeretlenebb topikban kéne kérdezni...
Előzmény: Törölt nick (133)
Törölt nick Creative Commons License 2004.01.02 0 0 133
kérdezdmeg az IKARUS FAN CLUB c. topicban

az újakra általába a kutya se bagózik itt, erőltetni kell

Előzmény: .Wala-kee. (132)
.Wala-kee. Creative Commons License 2004.01.02 0 0 132
Szóval erről itt senki nem tud semmit.
Előzmény: .Wala-kee. (110)
at3sz Creative Commons License 2003.12.29 0 0 131

Szóval kiváncsi vagy? Nézzük meg ezt :)
Előzmény: rally forever (129)
BIKE-R Creative Commons License 2003.12.29 0 0 130
Bocs, hogy beleszólok, de egy szimpla borítás-teszt és egy forgalmi szituációs borulás között nem szabad semmiféle párhuzamot vonni, összehasonlitást keresni. Ugyanis ott van az a bizonyos haladási irányba eső (legtöbbször nem is elenyésző) erő, ami azért másképpen terheli az ablakoszlopokat, a ragasztott vagy éppen gumiba ágyazott üvegeket. Ez a tényező szimpla boritásnál pedig elmarad.

Szerintem a buszok nagytöbbsége megfelel a boritási tesztre vonatkozó előirásoknak.

Ez csak saját vélemény :)

Mindenkinek Boldog Új Évet!

BIKE-R

Előzmény: rally forever (129)
rally forever Creative Commons License 2003.12.29 0 0 129
Ez bíztató.

Hány olyan külföldi buszt láttunk már a tv-ben, aminek nem maradt semmi az ablakaiból, és tetejéből.

Kiváncsi vagyok, hoz-e ilyen biztonsági szintet mondjuk egy Credo, vagy egy MAN?

R.

Előzmény: Tector (126)
Törölt nick Creative Commons License 2003.12.29 0 0 128
Én is inkább a 255-re tippelnék.
Előzmény: Tector (126)
Törölt nick Creative Commons License 2003.12.29 0 0 127
Előzmény: Tector (126)
Tector Creative Commons License 2003.12.29 0 0 126

"...Ez 250-es volt?..."

Lehetett az is, de a kerékív, és a kocsi vélt hossza alapján (a végét takarja a fa lombja) 255 -ösnek tippelem.

..."Ha tetőre esett volna..."

Nem biztos, hogy akkor is számottevően gyűrődött volna az utascella, ugyanis még a sorozatgyártás előtt nagyon komoly borításos és terheléses vizsgálatokat végeztek a 200 -as széria próbadarabjain.

Például, kísérletképp azt csinálták, hogy víztartályt építettek egy 250 -es tetejére, amelyet annyi vízzel töltöttek fel, ami körülbelül a busz teljes önsúlya.
Ezt a kb. 10 tonnás terhelést a váz remekül kibírta, olyannyira, hogy az ajtók nyithatóak maradtak.

T.

Előzmény: rally forever (125)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!