Van itt valakinek eladó nagy trophy váza, olyan amiben ép a szám, és van élő tulaja aki ad adás-vételit mellé? a forgalmi-rendszám már csak hab volna a tortán. cserébe esetleg bármi egyéb MZ alkatrész....
néhány hete vásároltam egy '84-es kiadású 125-ös TS-t. Teljes gyári állapot visszaállítása a cél, kiváló alap hozzá, viszont minden csavar és néhány elem nagyon oxidált.
Jelenleg az elejét kaptam szét, telók, kerekek, kormánymű.
A kérdésem az, hogy a kormány nyak az fényezett elem? A felső makulátlan állapotban van, de az alsó eléggé rozsdás. Agyon polírozni nem akarom a gépet. Azonos színre van fényezve ez a sárvédőkkel? Mi a véleményetek?
Eladásra kínálok egy 1974-es évjáratú teljesen felújított MZ Trophy 250/2 motorkerékpárt ami a nevemen van törzskönyvel,az oldalcsomagtartóra zárható oldal dobozok vannak felszerelve stb......
Kérnék ár ajánlatot .
Előre köszönöm.
(fotót nem tudok feltölteni mivel nem értek hozzá)
Üdv! A beállíthatatlan alapjárat lehet kopott porlasztótól. Jobb esetbe egy új tolattyú megoldja, ha nagyon kopott a helye akkor nem. Tegyél egy próbát másik Mz porlasztóval, akár ETZ is jó, a lényeg, hogy 22 mm légtorkú legyen. Ha ezzel megszűnik a hidegindítási probléma is akkor sínen vagy.
Üdv mindenkinek! Első hozzászólásom ezen a fórumon, rögtön kérnék egy kis segítséget. Kaptam ajándékba (vidd a rákba) egy '72-es ES 125/1 jószágot. Papírja nincs, patinás, motorja meg volt szorulva. Szeretem az ilyesmit, tehát kapott egy kis törődést és működik. Működik, de nem tökéletes. Karburátor problémára tippelek, de fogalmam sincs, hogy mi lehet a baja. Alapjáratot sehogy sem tudok állítani, illetve hidegen kizárólag tolásra indul. Rúgdoshatom akárneddig, semmi nem történik. Melegen egy rúgás és már pöfög. Mit nézzek meg rajta? Pár fontos infó a motorról: frissen fúrt henger, új viton szimeringek és csapágyak, új akku és pár új apróság még.
Kis sullyedesu homokon is hasznalhatatlan ereju a Simson kijelentestol eljutottunk a mocsarban hasznalhatatlan az eros porgos is.:-)
Valoban olcsobbelektrms csorlovel kihuzni a meteres mocsarbol es meg nem is szennyez.De kis hmokrolvolt szo, nem mocsarrol. Minek menne mocsarba Simsonnal?
a mocsarban, lapban semmit nem ert a 15ezret forgo motorja.
ket verseny utan - nem emlekszem - indult volna.
a srac kepein van 50-es furat,
(ilyen volt nekem is s50-be aplikalva. ez 79.9 cmmre jott ki, menni ment, de kesz soha nem lett mert loket hosszat nem potolja a furat. > felismeres torolte a projectet. )
es 54 -is. az meg mar nem fer bele a tocsovarokba.