Motor és váltó tartó bakokat valamint nyomaték támaszt is kell cserélni az autóban. A hasonló motorú 9N VW Polo bakját sarokcsiszolóval felvágtam, és az tettem a bontott A2 hüvelybe.
Köszönöm a sok segítséget ami elérhető ezen a fórumon. Pár hete vettünk egy A2-es autót 1,4 TDi AMF motoros. Most olyan gondom van vele, hogy a turbó felöli oldalon valahonnan szivárog a gázolaj és mindig a régi Ikarus buszok jutnak eszembe mikor a kocsi mellett állok.Van esetleg valakinek tapasztalata,ötlete honnan csöpög ide az üzemanyag. Nagyon köszönöm.
Igen, az olajnyomásnak valóban pirosnak kellene lennie. Nekem sárgán az olajszintre panaszkodott amikor tönkrement a szeparátor fütöeöeleme. A biztosítékát megnézted?
Napokban volt emelőn az autó kisebb karbantartás ügyében és eközben feltűnt, hogy ha megforgatom az egyik első kereket, akkor forog vele a másik is ugyanabba az irányba, mintha önzáró diffi lenne benne. Ez normális jelenség vagy kezdjek aggódni?
1.4 benzin (AUA), 2001-es évjárat, Atlantic Blue színű, ha számít
Minden hibajelzlö lámpa felgyulladása esetén van hiba a hibatárolóban. Tehát ki kell olvasni a hibatárolót, ott le lesz írva hogy mi a gond. Mit takar az "olajszenzor" kifejezés? Olajszint, vagy olajnyomás?
Ha az olajnyomás hiányát jelzö lámpa világít:
Arra nem gondoltál hogy ha pl a szenzor szerint kevés az olajnyomás, nem a szenzor rossz, hanem nincs olajnyomás? Cserélgeted a szenzort, közben olajnyomás nélkül használod az autót. Nem a hosszú motorélettartam receptje. Szenzorcserével sem a tönkrement olajpumpa, sem az eltömödött olajfuratok nem javulnak meg.
Olajszint jelzö lámpa világít:
Nézd meg a biztosítékát! Találkoztam olyan hibajelenséggel hogy a szeparátor fütöeleme lett zárlatos, és egy biztosítékon volt az olajszint szenzorral. Mivel a müszarfalba csak az olajszint lámpa van bekötve, ezért az világított, miközben az olajszint teljesen rendben volt.
Sziasztok!2001-es évjáratú 1.4 benzin tipusú A2-ön elöjött,hogy világit sárgán az olajszenzor ikon.A hengerfejen lévő érzékelő cserélve lett ami előre néz és itt van fölül a hengerfejen,de semmi változás.Ha csak gyujtásra rakom már világít sipolás következtébe,nem is kell beindítani a kocsit.Mi lehet a probléma?Milyen szenzort cseréljek?
Szerintem ez inkább valami kontakt hiba lehet. Ha az önindító mindig teker, akkor nyilván nem a gyújtáskapcsoló és az önindítónál lesz a gond. Gyújtógyertya, gyújtótrafóktól megnézném végig a kontaktokat. Az ECU egy vicces dolog, van olyan hogy egy kontakt tönkremegy benne, (van hogy csak egy forrasztás) és pl melegen működik, hidegen nem. Vagy fordítva… Érdemes egy fagyasztóspray-vel és egy hőlégfúvóval hidegen / melegen tesztelni.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek! Van egy 2000-es évjáratú, 1.4 benzines, AUA motorkódos fenevadunk. Az autó az indítások kétharmadában indul és gond nélkül üzemel. Az esetek egyharmadában egyszerűen nem indul, önindító teker, de nem indul. Múltkor volt az első alkalom, hogy piros lámpánál leállt, és utána nem indult. Haza húztuk, másnap indult. Valaki azt mondta hogy ECU hibára gondol, más azt mondja, hogyha az ECU rossz lenne akkor az sosem indulna. Hibakód nincs az autóban.. Esetleg van valami ötletetek? Hozzáteszem, ismerősnek ugyan ilyen autója rohad
Sajnos a neten sehol sincs. Hónapok óta túrom a netet utána. Csak a TR-Shop-ban találtam, 112€ lenne a 2db, plusz 36€ posta. Nevetséges. A német fórumon kaptam az infot, hogy a VW Polo 9R gumicsapágya (LEMFÖRDER 27627 01) jó bele. 20€ a 2db. Találtam képet amin ilyen csapágy volt a tengelyben, tehát müködik. A méretek ugyanazok.
Ott a cikkszám, az alapján hátha találsz valahol a nagy interneten, vagy esetleg: https://www.hanzeliszilent.hu/ vagy egyéb gyártók akik legyártják neked.
Köszönöm, de a "jelenleg nem elérhetö" kifejezés azt jelenti hogy a termék nem kapható. Nekem olyan kellene aminek nem csak a képét láthatom, hanem meg is tudnám venni.
Hello!Köszi,sokan a gyorsulásérzékelőt mondják rossznak,ami a középső boxba van a fülkébe.Fogalmam sincs.Amit te mondasz,azon már túl vagyok,semmi változás...
Hello, nekem is csinálta az ABS hibát, véletlenszerüen egyszer semmi, másik indításnál már hiba. Volt amikor lassan közlekedve írta ki a hibát, olyankor a fékhez is hozzányúlt. A kerékagyon lévő mágnesgyűrűre gyanakodtam hogy sérült/koszos/fémporos. Kiszedtem a szenzort, fülpiszkálót bedugva a lyukon forgattam a kerékagyat így megtörölve a mágnesgyűrűt. Első próbánál rosszabb lett a helyzet, álló autónál is ugrált a sebesség mutató mert azt hitte hogy mozog a kocsi, majd hibajelzés. Viszont egy hosszabb és nagyobb sebességű út után minden megjavult és fél éve hibamentes. Arra gondolok hogy kihullott a fellazított kosz.
Hi, Valaki tervezett egy adaptert amivel beszerelhető egy elterjedtebb vw csoport gombja és nem kell egy már nem gyártott és drága alkatrészre vadászni. https://a2-freun.de/forum/forums/topic/80851-audi-rns-e-android-clon-mit-carplay-und-dab/page/2/#comment-1014905 Ezzel beszerelhető akár egy kamerás nyitógomb is, például ez aliexpress.com/item/1005005907338943.html Rendeltem tőle egy ilyen adaptert, de még nem szereltem be. Lemértem ahogy tudtam és lemodelleztem hogy ki lehessen nyomtatni, szívesen megosztom. Lehet hogy még a méreteken módosítani kell mert a minta elég sorjás, nem tudom tesztelni, nincs 3d nyomtatóm.
Üdv! Csomagtérnyitó gomb gumijának pótlására van valami megoldás, vagy venni kell egy komplett gombot? Az én autómon eléggé elfáradt már az anyag, szinte magától szétesik.
Kövesd a leírást : https://www.youtube.com/watch?v=sheTKD03hmo&t=6s . Nekem is akadt anno a váltóm, a kalibrálás segített. Többszőr is meg kell csinálni, mert lehet hogy elsőre nem lesz tökéletes. Vegyél egy 5mm-es fúrószárat, én azt használtam. Korábban itt a fórumon már volt szó erről.
Üdv segítséget szeretnék kérni, a klima belső elpárologtató kilukadt, a műszerfalat szeretném lebontani, esetleg csinált valaki ilyet? Kis instrukciót elfogadnék! És hol kapok jó áron ilyen belső hűtőt? Köszönöm
Segítségre lenne szükségem.Nem találom a youtubon,hogy,hogy kell a váltót kalibrálni.Nem bírom rükvercbe rakni. El kezdett szarakodni,hogy nehezen vette,ma este már abszolut nem.Segítene valaki,hogy,hogy és mit kell csinálni?
Sziasztok!Tudnátok segíteni abban,hogy van egy A2 14.4 75 le motor és egyik napról a másikra elkezdi bedobálni az epc abs és motorhibát ekkor a jelenség hogy az alapjárat le fel járkál néha még gázadásra sem reagál.Gyújtás levétel után újra van gáz de csak egy ideig és rángat.Hibakódok:17961 magasság érzékelő/szívócső nyomás.17912 léégbeszívó rendszer szivárgás felismerve.P0170 üzemanyag szabályzás hengersor 1. P0106csőcsonk abszolút nyomás baro szenzor. 01314 motorvezérlő.