Érdekes,Tini koromban a sima szimó váz is meghajlott,ugratás után.Pedig csak kb. 50 kilo voltam.Ezért is tették rá a merevitőket.Ami ezen ugyanis nincs...
Jól írod, ez a Simson tuningolás topic. Ennek semmi köze az MZ-hez. Ez olyan mint ha egy Trabantba egy Merci motort építenének be. Attól a Trabant nem lesz Merci.
Te normálisnak tartod hogy egy Simson motorra tervezett vázra egy sokkal erősebb motort építenek? Persze meg lehet csinálni, de minek? Mit akar vele bizonyítani? Mert talán ezzel hamarabb el lehet jutni a túlvilágra?
Nincs elpiszkálva a levegőállító csavar, aminek gyárilag le kell lennie plombálva? Arra gondolok, amelyik a henger felőli oldalon a csatlakozófelületnél felül van. Tudom, hogy nem ez állítja az alapjáratot, de ha rosszul van beállítva, biztos nem tesz jót (vagy pl hiányzik a plomba és ott kap plusz levegőt...)
Nem látok tömítést a karbi és a henger csonkja között meg ha jól sejtem, kellene oda egy bakelit is. Valamint ha már sokat van lenn a karbi, felcsiszolnám a csonkját csak úgy próbaképpen. Aztán kizártnak tekinteném, hogy esetleg falsot szív azon a ponton.
Nem olvastam vissza, elnézést kérek, ha ezek a javaslatok már előkerültek.
Tapasztalatom szerint nem elég sűrített levegővel kifújatni a fúvókákat, mert azt a kocsonyás trutyit nem viszi ki a levegő. Vagy tegyél bele új fúvókákat, vagy olyan tűvel tisztítsd ki, ami a méretének megfelel. Nálunk egy alapjárati fúvóka 120 Ft volt, nem fog csődbe vinni, ha cseréled.
Szétszedtem "atomjaira"a karbit , átfújattam sűrített levegővel . de semmi alapjárat !
Szerintem ez gyári karburátor, nem utángyártott.A videót végig nézve az úszó beállításra gyanakszom, ha alacsony a benzin szintje akkor nem jut üzemanyag az alapjárati fúvókához.
Akkor az előttem szóló szerint kellene csinálni egy nagy vizitet. Ha úgysem lesz jó akkor lehet olyan helyen van dugulás amit nem tudsz kiszedni így kuka lesz a karburátor. De ez amúgy gyári vagy valami utángyártott szar??
Te tudod, mióta nem dolgozott a karburátor. Én levenném és kipucolnám. Ha tiszta, és tömített minden. akkor a csavarokra reagálnia kell a gépnek. Ha ez legalább rendben, akkor esetleg lehet keresni más okot.
De a koppra tekeréskor auért érdemes megszámolni mennyit is tekert befele. Pláne ha most alapjáratot leszámítva jó. Micel az a porlasztó sem új, nem biztos, hogy jók lesznek a gyári beállítások.