Keresés

Részletes keresés

Bosanac Creative Commons License 3 napja 0 2 57122
megaliner Creative Commons License 2025.11.20 0 0 57121
Előzmény: NAR (57119)
megaliner Creative Commons License 2025.11.20 0 0 57120

Van vagy 4-6 féle terv.

Mindegyik más névén fut.

 

attól függ melyik miniszter, melyik államtitkár, melyik napon melyiket említi meg ?

 

Előzmény: NAR (57119)
NAR Creative Commons License 2025.11.20 0 0 57119

Erre nem volt már kész terv is néhány éve?

Előzmény: megaliner (57118)
megaliner Creative Commons License 2025.11.20 0 0 57118

Tegnap (19-én) délután Lázár János nyílt utcai fórumot tartott Esztergomban.

Sok kérdés szóba került

 

Ezek egyike az M-100-as új autóút volt.

Közölte 2026 év elején kiírják a tendert a megvalósíthatósági tanulmánya.

 

Az új út három részben fog megépülni.

 

első rész : ................M1 autópálya - Úny község,

második rész : ..........Úny - Kesztölc

harmadik rész : ........Kesztölc - Esztergom.

 

A harmadik rész megépítésével kezdik.

Majd jön az első rész kivitelezése.

Legutoljára építik meg a középső második szakaszt, mert az a legdrágább. Ez a rész több alagutat és viaduktot is tartalmazni fog.

 

 

 

Landsmann_ Creative Commons License 2025.11.16 0 0 57117

Tájákoztatás az 2x2 sávra bővülő 47-es főúttal kapcsolatban érintett Körösladány, Szeghalom, Vésztő, Füzesgyarmat települések vezetőinek a projektről.

https://www.youtube.com/watch?v=X68I_s48gRc 

Turbo4 Creative Commons License 2025.11.10 0 0 57116

Az épülő "M4" már autóútnak is jóindulattal nevezhető, de az autópályától igen messze van.

Előzmény: oculus2 (57070)
megaliner Creative Commons License 2025.11.07 -1 0 57115
Bosanac Creative Commons License 2025.11.06 -1 0 57114

Fidesz-világ Magyarországon - MMCXVIII. rész

Földrészeket összekötő híd árával mérhető össze a mohácsi Duna-híd elszállt költsége

https://telex.hu/g7/adat/2025/11/06/mohacsi-hid-koltseg-dragulas-ausztria-nemetorszag-torokorszag-duna-aszfalt-forgalom?brid=qe-DbJpgjQcUOryU2_JRnQ

RadiX Creative Commons License 2025.10.27 0 1 57113

Igen, az is olyan, mint a 21-es, nem autópálya, nem is autóút, csak emelt sebességű főút. Jó eséllyel a 47-es is az lesz, ha lesz.

Előzmény: MCA-001 (57112)
MCA-001 Creative Commons License 2025.10.27 0 0 57112

Kaposvár - Balatonszemes.
R67

Eddig azt hittem, hogy M67:)

Előzmény: RadiX (57109)
radio100jozsi Creative Commons License 2025.10.27 0 0 57111

Jogos az M76-nál is, pedig mentem már arra, de akkor fel sem tűnt.

Előzmény: MCA-001 (57108)
Landsmann_ Creative Commons License 2025.10.27 0 0 57110

Lehet azt még silányítani. Az M47-re egy halom turbókörforgalmat terveztek. Sokkal nem lesz gyorsabb mint a jelenlegi 47-es, ráadásul még hosszabb is lesz az út. 

Előzmény: radio100jozsi (57107)
RadiX Creative Commons License 2025.10.26 0 0 57109

M76, nem?

Előzmény: MCA-001 (57108)
MCA-001 Creative Commons License 2025.10.26 0 1 57108

M67 is ugyanilyen.
vmax.110km/h

Előzmény: radio100jozsi (57107)
radio100jozsi Creative Commons License 2025.10.26 0 3 57107

Ha már a rádióban is ez megy, hogy hamarosan (valóságban jövő év elején) átadják Kisújszállásig az M4-est, azért van benne érdekesség.

 

Mégpedig, hogy nincs leállósáv, ami sajnos az egész M4-esen nincs, hanem az aszfalt szélén rögtön korlát van végig, azaz murvás padka sincs. Lényegében 2-2 sáv mindkét oldalon korlátok közé lesz szorítva, és csak félreálló műszaki öblök lesznek kialakítva.

 

Ennyire nincs már pénz, hogy egy normális koronaszélességben építsünk egy új gyorsforgalmi utat?

 

Ennél még a sima 21-es főút is jobb, ott legalább van murvás padka a félreállásnak.

Az, hogy az M2-esen végig aszfaltos leállósáv van, az már tényleg luxus hazánkban az új építésnél.

 

Őszintén nem értem ezeket a semmiben sem hasonlító gyorsforgalmi útépítéseket műszaki tartalmukban.

 

Még azon sem csodálkoznék, ha max 100 km/h-ás lehetne a tempó Törökszentmiklós után.

NAR Creative Commons License 2025.10.21 0 1 57106

https://mkif.hu/m1-bovites-naplo-29-a-211-es-tereles/

 

"Aki az országhatár felé vezető oldalra átterelt sávban közlekedik, annak az első elérhető lehajtási lehetősége az M1-M0 csomópont lesz, tehát az 54-es és a 19-es km-ek közötti csomópontok, pihenőhelyek és töltőállomások az átterelt sávból nem lesznek elérhetőek!"

 

Ez azért vicces, hogy Tatabányán a belső sávba húzódva Törökbálintnál lehet először lehajtani az autópályáról. Múltkor láttam, hogy a külső sávban végig álltak a kamionok - azt hiszem, most egy darabig maradok az 1-es útnál...

Landsmann_ Creative Commons License 2025.10.17 0 1 57105

Most volt egyeztetrés a gazdákkal az M47-et illetően Szeghalmon. A facebookos oldalról ezt a képet tudtam letölteni. Ezek szerint még nem ekldöntött, hogy Berettyóújfalu déli részétől indulna az úőt némi kacskaringóval dél felé fordulva, vagy az M35-ös autópálya ahol véget ér az M4-ben, onnan indulna. Legalábbis én ezt látom, de úgy gondolom, a hosszabb kacskaringósabb út lehet a nyerő, miverl ott a rajzon már szerepelnekl a turbókörforgalmak, míg az M35-ből kiágazó úton semmi ilyen és más sem szerepel.

 

Pompiere Creative Commons License 2025.10.08 0 0 57104

Akkor mínuszosnak kell lenni a kilométer tábláknak vagy újra kell szelvényezni az egész utat. Az utóbbinak viszont csak akkor lesz értelme, ha az 55-ösből ágazik ki.

Előzmény: RadiX (57097)
Bosanac Creative Commons License 2025.10.08 0 1 57103

Az M6-os forgalmát a tervek szerint 2028-re elkészülő "Vajdaság mosolya" gyorsforgalmi út bekötésével próbálják növelni.

"Érdekessége" a szerb projektnek, hogy ~1 milliárd Ft/km áron épül. A terep ugyan sík, de útközben számos autópálya, vasútvonal, folyó fölött kell hidat építeni.

(nem tudok képet becsatolni)

https://szmsz.press/2023/04/24/vajdasag-mosolya-430-millio-eurobol-epitenek-negysavos-utat-zombortol-nagykikindaig/

Előzmény: megaliner (57100)
Bosanac Creative Commons License 2025.10.08 0 0 57102

A politika szándéka jól láthatóan egyetlen: Minél több közpénz minél kevesebb kormányközeli magánember zsebébe történő átcsatornázása.

Előzmény: megaliner (57099)
Bosanac Creative Commons License 2025.10.08 0 0 57101

Lázár Jani: M6 - Villány összekötése 1 milliárd Ft/km áron.
Tökéletesen sík vidék, se folyó, se patak, se vasút.

És a Jani ezt 10 perc alatt számolta ki, ui. 10 perccel azelőtt még nem tudta, hogy ez az út nem létezik.

https://pecsaktual.hu/hirek/osszekotik-villanyt-az-m6-al/

megaliner Creative Commons License 2025.10.08 0 1 57100

A mohácsi új híd is csak akkor fog érni valamit ha az M6-tól az 55-ig elkészülnek az összekötő utak is hozzá.

 

Az M8-as Duna hídja Dunavecsénél az egyik negatív példa.

Eléri az M6-t és a másik oldalon az 51-es utat de ez kevés.

 

Nem csoda ha kicsi rajta a forgalom.

 

 

megaliner Creative Commons License 2025.10.08 0 0 57099

A politika szándékai és útjai kifürkészhetetlenek.

 

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (57098)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2025.10.07 0 3 57098

Persze, egyetértek, de ott van az M9 híd... jó ötlet efféle torzókat gyártani sorozatban, ahelyett, hogy a már megépített hidakhoz elkészülnének a hiányzó utak?

Előzmény: megaliner (57096)
RadiX Creative Commons License 2025.10.07 0 0 57097

57-esre számozni lenne értelme alapvetően.

Előzmény: megaliner (57096)
megaliner Creative Commons License 2025.10.07 0 2 57096

https://24.hu/fn/gazdasag/2025/10/07/mohacs-duna-hid-varhato-forgalom-napi-600-auto/

 

Egy híd nem old meg semmit.

 

Kellenek a hozzá vezető utak.

 

Csak azok elkészülte után lehet a híd értelméről beszélni.

 

Majd ha megépül a Mohács - Gara - Tatháza új 55-ös út (vagy akármi lesz is a száma) utána lehet mérni, hogy megérte vagy sem ?

megaliner Creative Commons License 2025.10.05 0 2 57095

Alakul.............

 

https://telex.hu/kulfold/2025/10/04/eszek-pelmonostor-horvatorszag-autopalya-atadas

 

Jó a nyitó kép...........:-))

 

 

megaliner Creative Commons License 2025.09.28 0 0 57094
nyebojsza Creative Commons License 2025.08.27 0 1 57093

Mire ezekből lesz valami, már csak kerekesszékben közlekedek, pedig minden választási kampány előtt beígérik. Az elsőnél még örültem, mert azt hittem meglesz :(

Nem tudom az újszilvási M4 csomóponttal mikor kecsegtetnek megint...

Előzmény: RadiX (57088)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!