Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.02.07 0 0 3167

biztos, hogy patak. zoomolj ki. látható, hogy összevissza kanyarog.

 

(arról lehet szó, hogy a pálya bevágásban halad és ezért került  a patak alá...)

 

és nem kirívó eset, hogy ezek a csatornák a földfelszín felett haladnak.

 

annyira nem, hogy elég sok ilyen van (és nagyrészük a 19.szban épült...):

http://en.structurae.de/structures/ftype/index.cfm?ID=2075

Előzmény: felucca (3166)
felucca Creative Commons License 2007.02.07 0 0 3166
Ez valószínűleg nem patak, hanem csatorna. Anno, az első mozdony elindulása idején még nem volt biztos, hogy Angliában vasúthálózat épül, vagy csatornahálózat - aminek már voltak előzményei, jóval a vasút előtt és nem kirívó eset, hogy ezek a csatornák a földfelszín felett haladnak.
Előzmény: Törölt nick (3164)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.06 0 0 3165

storno: nem a golfpálya miatt van a kanyar:

 

the original plan to build it as an urban motorway through the middle of Blackburn was scrapped and a new alignment to the south of the town was built instead. The result is a handbrake turn onto the new section

 

(persze attól, hogy változott a terv és déli kerülőre vitték a pályát még tervezhettek volna nagyobb ívsugarat, ha előbb ágaztatják le a már megépült szakaszról (mint győrnél). persze ehhez át kellett volna vinni a golfpályán... :-)

 

Előzmény: Törölt nick (3164)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.06 0 0 3164

angolhonban is csinálnak érdekes kanyarokat az ap. nyomvonalban... és mindezt egy golfpálya miatt... (legalábbis ránézésre)

 

ilyet se láttam még: patak az ap felett átvezetve...

Törölt nick Creative Commons License 2007.02.06 0 0 3163

Az Ófalusi csomópontból izgi lesz felgyorsítani az autópálya tempójára hegynek felfelé...

gondolom felfele lesz kapaszkodósáv...

 

lehet, hogy kicsit csökkentik a meredekségét, hogy beleférjen az ap. 4%-os limitjébe (ha jól tudom a 6os 6%-os...)

 

Amúgy erről a pontról van valami terv?

nemvót eccerű megtalálni...

M6 érdi szakasz nyomvonal
Előzmény: Rooger Preed (3162)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.02.06 0 0 3162

Akkor gyakorlatilag ugyanolyan meredekségű lesz, mint a 6-os.

Az Ófalusi csomópontból izgi lesz felgyorsítani az autópálya tempójára hegynek felfelé...

 

Amúgy erről a pontról van valami terv? Nem igazán látom át a dolgot. Meg akkor ugye a 6-os is kap egy nyomvonal korrekciót?

Előzmény: Törölt nick (3159)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.06 0 0 3161
millau viadukt (és környéke) már nagyfelbontásban van a guglin...
Fricy Creative Commons License 2007.02.05 0 0 3160
:)
Előzmény: Törölt nick (3157)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.05 0 0 3159

mindenképpen a képen látható híd után...

http://212.92.23.182/galeria/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=4345

valószinű, hogy amit a bevágásból kitermelnek cuccot, azt szépen betöltik a híd utáni hupppliba...

Előzmény: Rooger Preed (3158)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.02.05 0 0 3158

M0-Érdi tető.

 

Lehet tudni, hogy mikor kezd majd a pálya emelkedni? Lankásabb lesz, mint jelenleg a 6-os?

Néhány pontot még nem igazán látok, hogy mi hogy lesz, hiába járok arra szinte naponta...

Előzmény: Törölt nick (3157)
Törölt nick Creative Commons License 2007.02.05 0 0 3157

elkészült az M6 érdi tetőre vezető szakasza...  (:-))

http://www.cbrd.co.uk/motorway/m3/photo/04.jpg

Törölt nick Creative Commons License 2007.02.05 0 0 3156

dumbbell interchange. angliában elterjedt. a roundabout és a diamond kombinációja

Előzmény: felucca (3155)
felucca Creative Commons License 2007.02.05 0 0 3155
Fúaztamindenit, ezt ki tervezte? Ilyet a mi forgalmászaink nem tudnak, ez kizárt dolog. Ez hamisítvány!:)))
Előzmény: Fricy (3151)
Fricy Creative Commons License 2007.02.04 0 0 3154
Jó a kérdés. :)
Előzmény: Rooger Preed (3153)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.02.04 0 0 3153
Köszi a segítséget, erre nem gondoltam. Én az M5 ócsai csomópontjára tippeltem, de itt a "főút" autóút jelleget öltött, így nem stimmelt.

Az oldaladat mikor frissíted? :D
Előzmény: Fricy (3150)
Fricy Creative Commons License 2007.02.04 0 0 3152
Kicsit lejjebb látni a Cora körforgalom átépítését is.
Előzmény: Fricy (3151)
Fricy Creative Commons License 2007.02.04 0 0 3151
Előzmény: Fricy (3150)
Fricy Creative Commons License 2007.02.04 0 0 3150
Ez a 11-es út budakalászi csomópontja a Metró áruházhoz, ha jól tudom.
Előzmény: Rooger Preed (3149)
Rooger Preed Creative Commons License 2007.02.04 0 0 3149
Felismeri valaki ezt?
mestska Creative Commons License 2007.02.01 0 0 3148
nem feltétlen erre gondoltam...
Előzmény: felucca (3147)
felucca Creative Commons License 2007.02.01 0 0 3147
Igen, egyre több kutyaeledelt és villáskulcsot lehet kapni, egyre nagyobb és olcsóbb kiszerelésben:)))
Előzmény: mestska (3146)
mestska Creative Commons License 2007.02.01 0 0 3146
ezt azért árnyalnám azzal, hogy tapasztalaom szerint a Bajcsy egyes szakaszain is kezd megváltozni az üzletkínálat mostanság.
Előzmény: felucca (3145)
felucca Creative Commons License 2007.02.01 0 0 3145
Nem utolsósorban az Andrássynak normális, emberi (vagy afelé közelítő) keresztmetszete van, miközben a Váci, a Rákóczi, az Üllői vagy a Bajcsy-Zsilinszky utakról ez nem mondható el. Az Andrássy karaktere valahogy erősebbnek bizonyult a közlekedéstervezőknél....
Előzmény: mestska (3144)
mestska Creative Commons License 2007.01.31 0 0 3144

a forgalmas főút szerepe

 

Nem, az Andrássy szerepe növekszik, nem a forgalmas főutaké. Nem ugyanaz.

Előzmény: urál (3143)
urál Creative Commons License 2007.01.31 0 0 3143
A piaci folyamatok révén a forgalmas főút szerepe növekszik, a belvárosi kis utcáké csökken.
Előzmény: mestska (3142)
mestska Creative Commons License 2007.01.31 0 0 3142
én inkább azt látom, hogy az Andrássy egyre inkább elegáns utcává válik a felújítások, és átalakítások következtében, a belvárosi kis mellékutcák meg piszkosnak tűnnek, és elhanyagoltnak. Az Andrássy út csak visszakapja a szerepét.
Előzmény: urál (3140)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.31 0 0 3141

végre vége a kényszerszünetnek...

 

még mindig a www.cbrd.co.uk -nál vagyok leragadva:

fantörpikus ez az oldal, télleg ajánlom olvasgatásra.

nagyon teccik a srác igencsak ironikus, humoros stílusa...

 

érdekes a londoni gyűrű története:

http://www.cbrd.co.uk/motorway/m25/

 

188km, laza 11 év alatt megépítették (75-86) 2x3 sávos kiépítéssel

sajnos oly mértékben alábecsülték a várható forgalmat, hogy már az elkészültekor kapacitásproblémák adódtak....

 

urál Creative Commons License 2007.01.31 0 0 3140

(amúgy meg erősen mindenhol az a trend, hogy nem az autós főutcákon, hanem a gyalogos korzókon telepednek meg a jobb üzletek...itt is. Lehet, hogy csak ki kellene szállni néha az autóból világot látni?)

 

Nost, a trend az, hogy az üzletek a forgalmas Andrássy útra költöznek a gyalogos korzókról.

Előzmény: mestska (3051)
mestska Creative Commons License 2007.01.27 0 0 3139

A 307,8m persze így is világcsúcs, de messze nem akkora, mintha az első helyezett a 254m-es  japán shin-hamadera híd lett volna...

 

?

Előzmény: Törölt nick (3138)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.27 0 0 3138

ha jól látrom, akkor ez a rotterdami (dupla)híd ugyanolyan merevítőgerendás szerkezetű, mint a dunaújvárosi... 

http://en.structurae.de/structures/data/index.cfm?ID=s0005629

A fesztávolsága 305m és 2x6 sávos.

 

igaz, hogy ez nem kosárfülű, de statikai szempontból az ívek dőlésének nincs jelentősége...

 

A 307,8m persze így is világcsúcs, de messze nem akkora, mintha az első helyezett a 254m-es  japán shin-hamadera híd lett volna...

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!